Page 1 of 1

Burning Ambition -leffa

Posted: Fri May 08, 2026 10:07
by t.Q
Onko joku käynyt tätä jo katsomassa? Olen lukenut netistä että on 90% kierrätettyä materiaalia vanhoista Maiden-dokkareista ja ainoa lisä on random julkkisten haastatteluja (ei Maiden jäseniä) ja vähän live-materiaalia?

Re: Burning Ambition -leffa

Posted: Fri May 08, 2026 16:23
by Tumppa
Illalla olen menossa itse katsomaan. Ei suuria odotuksia, mutta eiköhän tuon parissa viihdy, kun ei noita Maiden-aiheisia dokkareita ole tullut pahemmin katseltua aiemmin. Sääli toki, jos on oikeasti paljon kierrätettyä materiaalia ja tuollainen laiska tuotos - varmasti pettymys aiempia dokkareita katselleille.

E: Kyllähän tuon jaksoi katsella, mutta eipä tuo tällaiselle "intohimoisemmalle" fanille tarjonnut oikeastaan mitään uutta. SiT-FotD-välinen aika käytiin tosi nopeasti läpi ja muutenkin rehellisesti sanottuna aika turhan oloinen tuotos yhtään bändiä seuranneille. Selvästi nuoremmille ja "kasuaaleille" suunniteltu pätkä.

Re: Burning Ambition -leffa

Posted: Sun May 10, 2026 19:22
by J1978
Juu oli siinä muutama pätkä mitä en ole aiemmin nähnyt. Esimerkiksi Puolasta jotain sellaista. Moni pätkä oli jostain Maidenin virallisesta keikkavideosta "kopsattu" ja ne on nähty sen seitsemää kertaa.

Sitten oli näitä puhuvia päitä mm. Lars Ulrich, Ian Scott ja muutama muu julkkis ja sitten faneista mm. ne jenkit (pariskunta) jotka kiertävät paljon keikkoja.

Osa niistä animaatioista oli hienoja ja osa ihan turhia. Ne vei vaan aikaa muulta sisällöltä.

Mitään uutta tuossa ei juurikaan minulle ollut.
Rouvalle enemmän, hän kun ei bändiä ja sen historiaa samalla tavalla tunne tai esimerkiksi levyjen kansia tai biisien tekstejä tiedä juuri ollenkaan.

SiT-FoTD aika käytiin tosissaan aika löyhästi läpi. Eniten keskityttiin aikaan 1980-1985 ja sitten 1999-..... Myös Blaze era käytiin äkkiä läpi. Dennis Strattonista ei ollut oikein mitään eikä Martin Birchistä sitäkään vähää. Olisihan siitä Rod Smallwoodista voinut myös jotain enemmän selittää tai miksei vaikka Kevin Shirleystäkin.

Clive Burrin ura myös käytiin aika nopeasti läpi. Lisäksi Paulista ja Clivestä olisi jotain voinut käydä läpi siitäkin ajasta kun eivät enään olleet bändissä.

Toki pääpaino toki kuului olla ajassa 1983-1993 ja 1999-..
.. ja sinä aikana bändistä olleissa jäsenissä. Jos sitä olisi kauheasti rönsyttänyt niin ei sitä olisi alle kahteen tuntiin puristettu.