Maidenin kakka soolot
Moderator: The Killer Krew
Maidenin kakka soolot
Saapiko sanoa. Olen aina ollut Maiden fani viimeiseen tippaan. Mulla on kaikki halutuimmat levyt. Mulla on Suomen suurin MAIDEN tatuointi selässä. Osaan totta vitussa biisit ulkoa. Olen käynyt useammilla keikoilla kuin tavan jamppa. Ja nyt katsoin Dire Straitsin Alchemy liven. Siitäpä tulee kysymys: missä on Maiden kitaristi, joka voisi vetää sooloja miten lystää ja mistä kuuntelijat lystää? Eipä tuollaisia sooloja ole näkynyt noin 35 vuoteen, Murray soitti Knopflerin tapaan viimeksi 1981 Killerssin aikana. Nimim. Mie vanha vaan kysyn.
Heavy Metal! Lada Metal!
Re: Maidenin kakka soolot
Minä taas toivon, että Steve Harris soittaisi funkkibassoa ja Bruce opettelisi soittamaan November Rainin livenä.
-
- Rautakansleri
Pienen hiljaiselon jälkeen keskusteluhan on alkanut taas rullata varsin henkevästi ja laadukkaasti. Keep up good work boys!
Mitä ryppyisempi rusina, sitä makiampi maku!
-
- Crusader
Mahtavaa ! On niin hyvin otsikoitu ja intellektuellisti aloitettu ketju, että ihan tässä vanhan modevaistot heräävät uinumasta. Todella piristävä tunne. Bring it on 

Nykyään melkein kaikki on jännää.
Itte tykkään siitä truupperista
^Ite tykkään kanssa siitä, mutta siinä on aika kakka soolo.
"I heard it about ten years ago. This speed metal crap is just warming Hendrix riffs. Played twices as fast and half as well." -James "Sonny" Crockett
Mun mielestä se on soitettu kitaralla
-
- The King of Luvia
Taisin viimeksi poiketa suurin piirtein siihen aikaan, kun tää mieletön thread oli avattu. Käännyin kannoillani ja en oo sen koommin pahemmin tainnut kommentoida. Silloin oli aika pitkä tauko alla ja tää otsikko jotenkin sai miettimään paluuta tarkemmin... "Maidenin kakka soolot" - really?