Tervehdys.
Laitellaan tännekin pientä päivitystä. On ollut tässä snadisti kiireitä ja on koko foorumi jäänyt ihan paitsioon viime aikoina.
Tilanne on tällä hetkellä se, että kirja on valmis ja taitossa. Viimeisiä pieniä lisäyksiä ja korjauksia tuli vielä loppuhetkillä.
Taitto meni perustavalla tavalla uusiksi siinä vaiheessa, kun kävi ilmi, että myös kirjan sisäsivuille tulee Devilookin kuvia (!!

) ja ne pitää upottaa sinne tekstin joukkoon jotenkin. Näin mä olen ymmärtänyt.
Kirja on menossa painoon aivan näillä näppäimillä ja postitus alkaa luonnollisesti välittömästi, kunhan fyysiset lopputuotokset ovat näpeissä.
Kirjalasti menee painosta välittömästi Brigatin päämajaan Länsirannikolle, jossa sihteerikkö jo odottaa kovasti pääsyä postitushommiin.
Käytännössä ennakkotilaajille pyydetyt signeeraukset allekirjoittaneelta ja taiteilija Devillookilta on hankalahko toteuttaa, sillä itse en esimerkiksi näe kirjoja missään vaiheessa, ennenkuin toivottavasti joskus oman kappaleeni.
Jos ruvetaan kirjoja signeeraamaan, venyy postitus, mikä taas ei ole lainkaan suotavaa, tässä on muutenkin aikataulut vähän arvioidusta venyneet, mistä omasta puolestani pahoittelut.
Näkisin kuitenkin, että pieni viive kannattaa kestää, sillä näkemäni Timpan kuvat ovat varsin aseistariisuvia.
Sivumäärä lähentelee ymmärtääkseni kahtasataa, ellei mene yli. Kukaan ei ilmeisesti ole siitä vielä satavarma.
Mut näin. Kyllä se sieltä tulee ja jokainen varmasti omansa saa.
Cheers!