Maiden @ Donington Park 10/06/2007
Moderator: The Killer Krew
-
- Rautakansleri
Maiden @ Donington Park 10/06/2007
Nyt kun kaikki päästään Doningtoniin niin tässä voitaisiin keskustella keikasta. Scream for me Donington!
Mitä ryppyisempi rusina, sitä makiampi maku!
-
- Berserkki
Nonni, olisikohan nyt sitten vihdoin aika tehdä jonkin sortin paluu Rautaneito -kirjoittelun ihmeelliseen maailmaan, näinkin legendaarisen aiheen tiimoilla kuin Donington on! Aktiivinen kirjoittelu jäi jonkun ihmeen takia oman pikku Maiden -kiertueeni jälkeen viime marraskuussa, ja postailu loppui melkeimpä totaalisesti. Uutisia ja yleistä jutustelua on tullut kuitenkin seurattua päivittäin, lipsumatta..
Mutta niin, Donny! Kuukausia sitten olen tainnut rustata "Keikat vuonna 2007" -topiciin suuresta mielenkiinnostani Download Festivaalia kohtaan ja jopa uhonnut varmaa Englannin reissua päämääränä tuo maaginen sunnuntai 10. Ja kyllä siinä niin sitten lopulta kävikin, että suurissa suunnitelmissa pysyttiin ja liput Donington -sunnuntaille tuli monien vaiheiden jälkeen varattua. Uskomatonta, Maiden & Donington!
Raporttia tulossa varmasti tältä unelmien viheriöltä.
UP THE IRONS!

Mutta niin, Donny! Kuukausia sitten olen tainnut rustata "Keikat vuonna 2007" -topiciin suuresta mielenkiinnostani Download Festivaalia kohtaan ja jopa uhonnut varmaa Englannin reissua päämääränä tuo maaginen sunnuntai 10. Ja kyllä siinä niin sitten lopulta kävikin, että suurissa suunnitelmissa pysyttiin ja liput Donington -sunnuntaille tuli monien vaiheiden jälkeen varattua. Uskomatonta, Maiden & Donington!
Raporttia tulossa varmasti tältä unelmien viheriöltä.
UP THE IRONS!

Last edited by Olli the Wicker man on Sun Jun 03, 2007 13:06, edited 1 time in total.
"Somedays you`re the pigeon, somedays you`re the statue.. but if you can you should only do things you love"
^No sitten miittiä pystyyn siellä 
Itsellä myös tuo sunnuntain lippu. Lauantaina sitten pre-party fanejen kera ja paikalla Maiden Scotland soittamassa ja nostattamassa tunnelmaa sunnuntaiksi. Tulossa?

Itsellä myös tuo sunnuntain lippu. Lauantaina sitten pre-party fanejen kera ja paikalla Maiden Scotland soittamassa ja nostattamassa tunnelmaa sunnuntaiksi. Tulossa?
In fact, if you don't understand this next song, you might as well fuck off and die - Bruce Dickinson
-
- Hang-Around
Jos ymmärsin oikein sen uutisen Iron Maidenin sivuilla, niin
sen näkee siis netissä ilmaiseksi?
Jos joku voisi suomentaa ne ohjeet, kun ainakin itselläni jäi muutamia aukkoja
esim. milloin se ilmestyy downloadfestival.comiin jne.
Itse ainakin ajattelin konsertin katsoa ja olisin kiitollinen jos joku voisi hieman auttaa.
Ja alkamis ajaikakin olisi kiva tietää...
sen näkee siis netissä ilmaiseksi?
Jos joku voisi suomentaa ne ohjeet, kun ainakin itselläni jäi muutamia aukkoja
esim. milloin se ilmestyy downloadfestival.comiin jne.
Itse ainakin ajattelin konsertin katsoa ja olisin kiitollinen jos joku voisi hieman auttaa.
Ja alkamis ajaikakin olisi kiva tietää...
"Those Motherfuckers will never win!"
-
- Hell Rat
^Keikka tulee livenä. Mutta ei suinkaan tuolta sivulta minne ironmaiden.com:in linkki vie. Download Festival:in kotisivut ovat: http://www.downloadfestival.co.uk/home/index.aspx
Tuonne varmaan ajankohdan lähestyessä tulee ikkuna josta keikan näkee. Veikkaisin että se tulee tänne DTV-osioon
Tiedä sitten että pitääkö rekisteröityä. No se on sen ajan murheita.
Tuonne varmaan ajankohdan lähestyessä tulee ikkuna josta keikan näkee. Veikkaisin että se tulee tänne DTV-osioon
Tiedä sitten että pitääkö rekisteröityä. No se on sen ajan murheita.
We'd go where no man has gone before. And stay twice as long.
-
- Hang-Around
-
- Kundalini
Jos joku miettii moneltako Iron Maiden alkaa soittamaan Doningtonissa niin tämän mukaan webcast-lähetys alkaa klo 20:40 ja päättyy klo 22:30, eli bändi hyppää lauteille todennäköisesti tasan 21:00.
^^Näin nopealla päättelyllä voisin kyllä melkein uskaltaa sanoa, että taitaa kuitenkin näkyä tuolla Webcast sivulla suorana ne kaikki keikat sitten joskus kun siellä joku soittaa. Kaikkien artistien esiintymiset eivät ilmeisesti näy suorana netissä. Tällä tuskin on kuitenkaan juuri mitään väliä, sillä sunnuntainahan illan pääesiintyjän roolissa on eräs brittiläinen laulu- ja soitinyhtye, jonka esiintyminen on ilmoitettu näkyväksi. 

2005, 2006, 2006, 2007, 2008, 2008, 2008, 2008, 2010, 2011, 2011, 2011, 2013
-
- Hell Rat
OsmaGunner wrote:Jos joku miettii moneltako Iron Maiden alkaa soittamaan Doningtonissa niin tämän mukaan webcast-lähetys alkaa klo 20:40 ja päättyy klo 22:30, eli bändi hyppää lauteille todennäköisesti tasan 21:00.
Minkäs maan aikaa tämä mahtaa olla?
Kiitos tiedosta.
-
- Kundalini
Mä itekkin mietin ihan samaa, mutta kun tuon linkin aukaisee niin siellä on oikeassa yläkulmassa kello jossa sanotaan: "Time now (GTM)" ja alapuolella aika. Tällä hetkellä kello näyttää täsmälleen samaa aikaa kuin kännykän ja tietokoneen kello, joten voimmeko päätellä että tuo 21:00 on ihan Suomen aikaa?Frontier90 wrote:OsmaGunner wrote:Jos joku miettii moneltako Iron Maiden alkaa soittamaan Doningtonissa niin tämän mukaan webcast-lähetys alkaa klo 20:40 ja päättyy klo 22:30, eli bändi hyppää lauteille todennäköisesti tasan 21:00.
Kiitos tiedosta.
-
- Hell Rat
Toivon mukaan näin on.. tai no periaatteessa ihan sama, nyt kun on kesälomakin. Mietin tässä vaan että jos se nyt ei jostain syystä ala klo 21:00 se keikka, niin sitten se on klo 23:00? Sillä Suomi on Englantia 2h edellä. GMT+2OsmaGunner wrote:Mä itekkin mietin ihan samaa, mutta kun tuon linkin aukaisee niin siellä on oikeassa yläkulmassa kello jossa sanotaan: "Time now (GTM)" ja alapuolella aika. Tällä hetkellä kello näyttää täsmälleen samaa aikaa kuin kännykän ja tietokoneen kello, joten voimmeko päätellä että tuo 21:00 on ihan Suomen aikaa?Frontier90 wrote:OsmaGunner wrote:Jos joku miettii moneltako Iron Maiden alkaa soittamaan Doningtonissa niin tämän mukaan webcast-lähetys alkaa klo 20:40 ja päättyy klo 22:30, eli bändi hyppää lauteille todennäköisesti tasan 21:00.
Kiitos tiedosta.
-
- Peräruiske
Kuinka paljon tarvitsee olla kaistaa, jotta tuo Maidenin keikka näkyisi pätkimättä? Ei huvittaisi menettää hermoja katsomalla jotain tekstejä tyyliin "Buffering..." tai "38 % completed...". On huonoja kokemuksia meinaan ennestään näistä nettikeikoista.
EDIT: Ei tarvitse vastata. Tuli katseltua sen verran Velvet Revolveria, että tiedän vastauksen. Eipä tarvitse vaivautua ruuduun ääreen. Itselläni yksi meganen, jolla musiikki kuuluu mutta kuva pätkii. Ennemmin kuuntelen AMOLADIN tai 666:n studioversiona.
EDIT: Ei tarvitse vastata. Tuli katseltua sen verran Velvet Revolveria, että tiedän vastauksen. Eipä tarvitse vaivautua ruuduun ääreen. Itselläni yksi meganen, jolla musiikki kuuluu mutta kuva pätkii. Ennemmin kuuntelen AMOLADIN tai 666:n studioversiona.
-
- Rautakansleri
Jeesatkaa nyt perranana. Miksei tuolta tule mitään: http://www.downloadfestival.co.uk/webcast/#
EDIT: Aijahas - näkyykin minun vehkeillä explorerilla eikä firefoxilla.
EDIT: Aijahas - näkyykin minun vehkeillä explorerilla eikä firefoxilla.
Jos sulla on firefox käytössä ja puuttuu media player plugi sille nih ikkunan alla on linkki (ikkuna= mistä pitäs näkyy video)Pertti Keinonen wrote:Jeesatkaa nyt perranana. Miksei tuolta tule mitään: http://www.downloadfestival.co.uk/webcast/#
Requires Windows Media Player plugin. Click here to download
ja lataa se ja asenna , sulla pitää olla vaan sp2 asennettu...
koklaas tolla
83-84-86-88-90-03-03-05-05-05-06-06-06-06-06-06-06-07-07-08-08-08-08-08-08-08-08-08-08-08-09-10-10-10-10-10-11-11-11-11-11-11-11-11-11-11-11-13-13-13-13-13-14-14
-
- Rautakansleri
Olis kyllä sen verran pelisilmän paikka Oy IrMa Ab:n miehillä, että soittaisivat sen viidennenkin biisin TNOBilta ikään kuin specialina Doningtonin kunniaksi. Muut lisäykset tai vaihdokset settiinhän olisivat aivan liikaa pyydetty. Valitettavasti. Mitä mieltä muut?
Voisivatko ne onnekkaat, jotka pääsevät keikalle, kirjoittaa reissusepustuksen mahdollisten kuvien kera etusivun Tien päällä osioon? Naputtelen itse parhaillaan tarinaa Slovenian reissusta.
Voisivatko ne onnekkaat, jotka pääsevät keikalle, kirjoittaa reissusepustuksen mahdollisten kuvien kera etusivun Tien päällä osioon? Naputtelen itse parhaillaan tarinaa Slovenian reissusta.
-
- Hiippari
Pertti Keinonen wrote:Olis kyllä sen verran pelisilmän paikka Oy IrMa Ab:n miehillä, että soittaisivat sen viidennenkin biisin TNOBilta ikään kuin specialina Doningtonin kunniaksi. Muut lisäykset tai vaihdokset settiinhän olisivat aivan liikaa pyydetty. Valitettavasti. Mitä mieltä muut?
Musta tuntuu, että tuo viides biisi TNOTB:ltakin on jo liikaa pyydetty, mutta ku niin kerran luvattiin niin saavat myös luvan soittaa sen yhden vielä? Prisoner, 22 acacia avenue vai total eclipse? ( taikka joku muu ) Aivan sama itselleni, kaikki ovat viiden tähden biisejä ja todellisia timantteja.. Raporttia Doningtonista, niin miljööstä, tunnelmasta kun bändistäkin odottelen itsekkin mielenkiinnolla.. Hesan keikoista jäi itseltä raportti vääntämättä, joten Rooman keikasta kirjoittelen sitten senki eestä.. Huomista odotellessa!
Maiden todistettu:
06.07.05 Hellsinki 14.11.06 Hellsinki
15.11.06 Hellsinki 20.06.07 Rooma
01.07.08 Pariisi 02.07.08 Pariisi
18.07.08 Hellsinki 19.07.08 Tampere
06.07.05 Hellsinki 14.11.06 Hellsinki
15.11.06 Hellsinki 20.06.07 Rooma
01.07.08 Pariisi 02.07.08 Pariisi
18.07.08 Hellsinki 19.07.08 Tampere
-
- Hang-Around
siis pitääkö mun ladata tuo uusin Media Player et voin kattoo sen??? katon explorelin kautta...jarmila wrote:Jos sulla on firefox käytössä ja puuttuu media player plugi sille nih ikkunan alla on linkki (ikkuna= mistä pitäs näkyy video)Pertti Keinonen wrote:Jeesatkaa nyt perranana. Miksei tuolta tule mitään: http://www.downloadfestival.co.uk/webcast/#
Requires Windows Media Player plugin. Click here to download
ja lataa se ja asenna , sulla pitää olla vaan sp2 asennettu...
koklaas tolla
I'm Going to Die With My Boots On.
Onko sulla Windows vista? mulla se haluaa vaa asentaa se jollekki vistalle ja mul on xp. Ku se on asennettu pitäiskö heti näkyä, ja(nyt soittaa mastodon) pitäskö sen pätkähtää ruutuun?_maiden_ wrote:^Mulla ainakin alkoi näkymään heti sen ladattuani.
EDIT: Olin tyhmä...

Last edited by EDDIE666 on Sun Jun 10, 2007 14:30, edited 1 time in total.
-
- Bändäri