Stenningin Maiden-kirja tuli tänäänä book-plussasta (ta 1 vko), mutta Halfinin kuvakirja uupui toimituksesta. Pitääpä kysellä milloin saa.Peke wrote:Samoin lähti bookplussasta mulle tilaukseen molemmat... hittoakos aikanaan papailin. Kiitos vinkistäA.Kivi wrote:Tilaukseen lähti Halfinin kirja ja tuo Stenningin tekele.Tilasin tuolta bookplussasta.Toimitusajat tuntuvat olevan ulkomaisilla kirjoilla aikas pitkiä, mutta toivottavasti kannattaa odottaa.Iiviksen hehkuttelujen jälkeen tuo Stenning vaikuttaa ihan laatukirjalta.
Ovatko muut saaneet tiauksensa nopeesti (Halfin)?
Jilona wrote:Kun olet saanut tuntumaa tuohon Stenningin kirjaan, niin laita vinkkiä onko kannattava hankinta. Vaikka ehkä se on pakkohankinta, kuten tuo Halfinin kuvakirja. Vielä en ole tilannut kumpaakaan, täytyy ensin tehdä tilannearvio tämän Maiden-viikon jälkeisistä rahavaroista...Peke wrote:Stenningin Maiden-kirja tuli tänäänä book-plussasta (ta 1 vko), mutta Halfinin kuvakirja uupui toimituksesta. Pitääpä kysellä milloin saa.
Ovatko muut saaneet tiauksensa nopeesti (Halfin)?
Samhain wrote:Päivitystä vielä hommaan, eli laitoinpa sitten myös tuon Stenningin kirjan tilaukseen play.com:ista. Onpahan pari kirjaa luettavaa Maidenista tässä lähikuukausina..
Peke ja muut laittakaa kommenttia tuosta Stenningin opuksesta!
Peke wrote:Kirja on puolivälissä ja ostosta pähkäileville uskallan sanoa, että kannattaa ostaa. Löytyy tiedonjyviä joita en ole ennen kuullut ja myös asioita katsotaan eri kanteilta kuin mm Mick Wallin teoksessa. Enemmän lisää kuin koko opus on kahlattu.Jilona wrote:
Kun olet saanut tuntumaa tuohon Stenningin kirjaan, niin laita vinkkiä onko kannattava hankinta. Vaikka ehkä se on pakkohankinta, kuten tuo Halfinin kuvakirja. Vielä en ole tilannut kumpaakaan, täytyy ensin tehdä tilannearvio tämän Maiden-viikon jälkeisistä rahavaroista...
Kysynnästä päätellen kirjalle "Iron Maiden 30 Years Of The Beast book by Paul Stenning" on paikallaan oma topiski.Jilona wrote:^ Kiitos Peke, siis se on sitten ostettava sekä tuo Stenningin että Halfinin kirja...
Itse olen Mick Wallin kirjan englannin kielisenä lukenut 2 kertaa ja suomennoksen kerran. Ehkä myöhemmin vertailu tähän Stenningin kirjaan on paikallaan.
Itse olen päässyt Stenning kirjan lukemisessa Brucen lähtemiseen eli vuotta 1993 eletään.
Todella antoisaa on ollut lukea kirjaa tsekkaillen samalla kunkin aikakauden DVD/VHS-tallenteita.... mm Early Days DVD, Behind The Iron Curtain, Live After Death, Maiden England, Live In Donny ´92 on tullut katsottua lukiessa. Onhan tuo lukeminen kestänyt hieman kauemmin, mutta kyllä nuo video-sessiot väliin antaa syvyyttä Maiden-historian tuntemiseen ja sen tietyn ajan fiiliksen omaksumiseen....
Kommentteja kirjasta tähän, kiitos