Kenellä eniten Maiden kamaa?
Moderator: The Killer Krew
Kenellä eniten Maiden kamaa?
Eli kuinka paljon sinulla on Iron Maiden "tavaraa?" Kaikki lasketaan. Levyt, lp:t, dvd:t, vhs:t, kirja(t), seinäliput, vaatteet ym. Ei mitään julisteita kuitenkaan.
Ei kai tää nyt ihan turha aihe ole. Kuka on kingi keräilemään Maiden kamaa?
EDIT1: Tuosta jäi pois tuo viimeinen vaihtoehto mitä ei nyt sitte pysty lisäämään. Jos joku siis omistaa muka yli sata erilaista Maideniin liittyvää juttua, niin se olis ollu se viimeinen.
EDIT2: Ja kertokaa myös mikä on tunne- tai rahalliselta arvoltaan "kallein" Kiitokset UTI:lle tästä ideasta.
EDIT3: Kiitos jollekin tuntemattomalle henkilölle joka muokkasi äänestystä.
Ei kai tää nyt ihan turha aihe ole. Kuka on kingi keräilemään Maiden kamaa?
EDIT1: Tuosta jäi pois tuo viimeinen vaihtoehto mitä ei nyt sitte pysty lisäämään. Jos joku siis omistaa muka yli sata erilaista Maideniin liittyvää juttua, niin se olis ollu se viimeinen.
EDIT2: Ja kertokaa myös mikä on tunne- tai rahalliselta arvoltaan "kallein" Kiitokset UTI:lle tästä ideasta.
EDIT3: Kiitos jollekin tuntemattomalle henkilölle joka muokkasi äänestystä.
Last edited by playboy on Sun Mar 05, 2006 17:38, edited 3 times in total.
-
- Berserkki
Re: Kenellä eniten Maiden kamaa?
Noin 70 kappaletta löytyy iteltä. Kirjoja on kaksi, dvd:eitä viisi, paitoja reilut 12 ja seinälippuja 4. Sitten on tietysti kaikki Maiden levyt ja siihen päälle näitä eri maiden painoksia sun muita. Videoita löytyy sellaiset 4 plus Ullevi videoituna. Elikkä kyllä sitä Maiden kamaa on tullut kerättyä. Kasettaja on vaivaiset neljä
.
Tuohon kyllä vois laittaa sitten vähän enemmänkin vaihtoehtoja, sillä sitten kun asat, UTIT ja Masot tulee esittelemään niin tavaraa saattaa olla jo lähemmäs viittäsataa.
EDIT: Itse en nyt kyllä tätä lähtis lukottaan. Minusta on mielenkiintoista kuulla kuinka paljon tavaraa porukoilla on.
EDIT2: Siis äänitteitä minulla 70 vaatetta en laskenut tohon.

Tuohon kyllä vois laittaa sitten vähän enemmänkin vaihtoehtoja, sillä sitten kun asat, UTIT ja Masot tulee esittelemään niin tavaraa saattaa olla jo lähemmäs viittäsataa.
EDIT: Itse en nyt kyllä tätä lähtis lukottaan. Minusta on mielenkiintoista kuulla kuinka paljon tavaraa porukoilla on.
EDIT2: Siis äänitteitä minulla 70 vaatetta en laskenut tohon.
Last edited by Edward the Greaat on Sun Mar 05, 2006 20:08, edited 1 time in total.
SAVE_US.ETG 

-
- Kisälli
^ Asiaa. Niin mustakin, mutta porukan yleinen mielipidehän on aina: "ei vittu mikä aihe, LUKKOON!" Tuo äänestys meni kieltämättä perseelleen, mutta sitä ei enään jostain syystä pysty muokkaamaan.
No varmaan kaikki joilla on yli sata voi äänestää vaihtoehtoa 70-100 ja kerota sitte tässä paljon niitä on oikeasti.
No varmaan kaikki joilla on yli sata voi äänestää vaihtoehtoa 70-100 ja kerota sitte tässä paljon niitä on oikeasti.
Täällä varmaan joku 300-400.
Vähän voisi varmaan aihetta laajentaa, eli mikä on kokoelmasi arvokkain kappale, joko ihan rahallisesti tai vaan tunnearvoltaan?
Itsellä ei mitään erikoisen harvinaisia levyjä edes ole, varmaan arvokkaimmat ovat TXF 12", VXI 12" ja Donny tripla 12"(Brazil), kaikki ihan mint-kuntoisia. Tunnearvoltaan ehkä kovin on IM -IM cd, Paulin nimmarilla. Nimmari on sentään itse pyydetty ja siinä samassa Paulin kanssa muutama sanakin tuli vaihdettua.
Vähän voisi varmaan aihetta laajentaa, eli mikä on kokoelmasi arvokkain kappale, joko ihan rahallisesti tai vaan tunnearvoltaan?
Itsellä ei mitään erikoisen harvinaisia levyjä edes ole, varmaan arvokkaimmat ovat TXF 12", VXI 12" ja Donny tripla 12"(Brazil), kaikki ihan mint-kuntoisia. Tunnearvoltaan ehkä kovin on IM -IM cd, Paulin nimmarilla. Nimmari on sentään itse pyydetty ja siinä samassa Paulin kanssa muutama sanakin tuli vaihdettua.
KKK "kesä, kalja ja kalastus"
-
- Hell Rat
Sellaisessa 100+ akselissa liikutaan tällä hetkellä.
Last edited by Viinapåppå on Sun Mar 05, 2006 19:28, edited 1 time in total.
Year 2006
13.06 - Metallica @ Lauluvaljak
14.11 - Iron Maiden @ Harwall Areena
15.11 - Iron Maiden @ Harwall Areena
13.06 - Metallica @ Lauluvaljak
14.11 - Iron Maiden @ Harwall Areena
15.11 - Iron Maiden @ Harwall Areena
En nyt jaksa laskea mutta sanotaan että pyörii siinä 30-50 välissä. Eli normikaupoista saatavilla olevat levyt, muutama eri painos ja sinkkuja, dvd:tä, pari julistetta, seinälippu, 1 VHS sekä vanhat ja uudet keikkaliput
Mun mielestä toi on melko hyvä määrä kun olen paria tuotetta vaille ostanut kaikki itse ansaitsemillani rahoilla.

Mun mielestä toi on melko hyvä määrä kun olen paria tuotetta vaille ostanut kaikki itse ansaitsemillani rahoilla.
Half Lives... Eat But Never Kill
-
- Tuhlaajapoika
Itse en ole mikään keräilijä, koska haluan käyttää rahani monipuolisempaan musiikkiin kuin pelkästään Maidenin levyjen eri painosten haalimiseen. Kaikki studiolevyt löytyvät remastereina, kaikki livet ja kokoelmat Best of the Beastia ja The Essential Iron Maidenia lukuunottamatta, Eddie's Archive, yksi EP ja pari sinkkua, neljä dvd:tä, kaksi paitaa (+ Rautaneito -paita), kolme seinälippua, viitisen julistetta ja Run to the Hills -kirja. Eli tulisikohan tuosta joku viitisen kymmentä artikkelia.
Until it rains ice in hell the shit will keep rolling out your mouth
No more of you - It's zero tolerance!
No more of you - It's zero tolerance!
-
- Sateentekijä
-
- Azazel
Mä olen ihan alkutaipaleella, ei edes kaikki dvd:t ole vielä hyllyssä. Early Days ja The Number Of The Beast puuttuvat.
Pistin siis 20-50. Perus diskografia löytyy lukuunottamatta Eddie´s Arhcivea ja Best Of The Beastia. SSOASS:ista on 2CD ja Prayerista alk.per.-painos. Muut on remastereita (Paitsi tietenkin 95-05)
Myös pari cd-sinkkua ja pari seiskatuumaista löytyy, kaikki melko uusia.
Eli ei tässä mistään kokoelmasta voi vielä puhua, perusdiskografia löytyy suurinpiirtein. Harrastus on laajenemaan päin, sitä mukaa kun rahaa löytyy. Suurimmat aarteeni ovat The Clairvoyant 12" ja No Prayer-alkuperäis-cd. Vaikka noiden rahallinen arvo on kovin pieni, on niillä sitäkin enemmän tunnearvoa.
Pistin siis 20-50. Perus diskografia löytyy lukuunottamatta Eddie´s Arhcivea ja Best Of The Beastia. SSOASS:ista on 2CD ja Prayerista alk.per.-painos. Muut on remastereita (Paitsi tietenkin 95-05)
Myös pari cd-sinkkua ja pari seiskatuumaista löytyy, kaikki melko uusia.
Eli ei tässä mistään kokoelmasta voi vielä puhua, perusdiskografia löytyy suurinpiirtein. Harrastus on laajenemaan päin, sitä mukaa kun rahaa löytyy. Suurimmat aarteeni ovat The Clairvoyant 12" ja No Prayer-alkuperäis-cd. Vaikka noiden rahallinen arvo on kovin pieni, on niillä sitäkin enemmän tunnearvoa.
Maiden krääsää on noin 300-400 sadan välille. Kokoelman helmet edelleen ne kymmenet nimmareilla varustetut levyt, lehdet ja kirjat. Nimmarit itse pyydettyjä ...heh heh.
Levyjä suurin osa, keräilen myös bootteja (cd/dvd) kuten muut Maiden-diggarit, sitten paitoja on varmaan toiseksi eniten. 2 Maidenin kirjaa löytyy hyllystä.
Eihän tuota sälää koskaan liikaa ole vai onko?
Levyjä suurin osa, keräilen myös bootteja (cd/dvd) kuten muut Maiden-diggarit, sitten paitoja on varmaan toiseksi eniten. 2 Maidenin kirjaa löytyy hyllystä.
Eihän tuota sälää koskaan liikaa ole vai onko?
1986,1990,92,93,95,96,98,99,2000,03x2,05x2,06x2,08x2,2010,11x2,13,16x2,17x2 + Lontoo 27-28...
Noin lonkalta heitettynä jotain 50-70, eli mitään keräilyä ei olla täällä päässä harrastettu. Lähinnä vain pakolliset hankinnat tehty. Toki ajan myötä paria kolmea versiota per levy on hyllyyn kertynyt, mutta sinkut on muutamaa kappaletta lukuunottamatta jätetty kaupan hyllyyn. Siihen päälle sitten tietysti dvd:t, seinäliput ja paidat, niin alkaa olla kamat kasassa. 

Re: Kenellä eniten Maiden kamaa?
Tällä hetkellä hyllystä löytyvät kaikki studiolevyt(Iron Maidenista Fear of the Darkkiin remastereina) ja 3 livelevyä (Live After Death, Donny '92 ja Rock in Rio. DVD:itä löytyy Rock in Rio, Visions of the Beast ja The Ealry Days. Eipä mikään hääppönen kokoelma
19 albumia, 6 singleä, 4 LP:tä, 1 7", 5 dvd:tä, 3 paitaa, 2 julistetta, 2 seinälippua, 1 wristband ja 1 lompakko löytyy vasta.
Last edited by Nazza on Thu Apr 06, 2006 18:28, edited 4 times in total.
"Kukaan tai mikään ei oo täydellinen, mut Maiden on paras" -Antony Parviainen
© 2007 All Rights Reserved.
© 2007 All Rights Reserved.