Su 12.11 Tampere, Hakametsän jäähalli
Ma 13.11 Helsinki, Hartwall Areena
Virallista tietoa kiertueesta tulee ilmeisesti kohta ja liput tulevat ilmeisesti myyntiin noin kuukauden kuluttua:
juju@offical iron maiden bb wrote:Maiden will play Paris Bercy. the date is Tuesday the 28th of November. Tickets on sale : the 6th of march. Source Rock hard France (with harris on the Cover).
Suomen konserttien päivät ovat allekirjoittaneen selvittelyn tulos. Herra Keinonen vahvistanut allekirjoittaneelle saaneensa luotettavasta lähteestä tiedon Iron Maidenin esiintyvän Tampereella Helsingin ohessa.
Edit: Selvitetty vasta mahdollisesti kahden Suomen konsertin päivät.
Last edited by MS on Tue Feb 14, 2006 16:15, edited 5 times in total.
Made of Iron wrote:Kun kerran olet niin varma asiasta, niin mikset heittäisi hieman faktoja kehiin
Siksi, että sellaisia ei ole vielä olemassakaan?
Mutta kuulostaapa ihmeelliseltä, että oikein Tampereelle pitää lähteä rundaamaan. Mikäs ajatuksessa (tai viime kesän toteutuksessa) kahdesta perättäisestä Helsingin keikasta tökkii? Tosin en vastaan pistä kyllä yhtään, että tähänkin suuntaan tulisivat.
Hyvä homma, hieno juttu. Virallista ilmoitusta kuitenkin odotellessa.
"The nightmare corpse-city of R'lyeh was built in measureless eons behind history by the vast, loathsome shapes that seeped down from the dark stars. There lay great Cthulhu and his hordes, hidden in green slimy vaults."
Made of Iron wrote:Kun kerran olet niin varma asiasta, niin mikset heittäisi hieman faktoja kehiin.
Faktat/lähteet:
Elokuussa 2005 selvisi Hakametsän jäähallin olevan varattuna konsertti käyttöön marraskuussa 2006 mainittuna ajankohtana.
Viime syksynä selvisi luotettavista lähteistä, että Tampereen konsertista on neuvottelut käynnissä.
Viime vuoden lopulla norjalainen fani oli saanut tietoonsa paikalliselta promoottorilta Iron Maidenin esiintyvän Bergenissä ja Oslossa marraskuun puolessa välissä 2006.
Herra Keinonen kertoi minulle viikko sitten saaneensa erittäin luotettavasta lähteestä tietoonsa Iron Maidenin esiintyvän Tampereella Helsingin ohessa. Herra Keinonen ei voinut paljastaa lähdettään.
9.11-12.11 Jääkiekon Karjala-turnaus Hartwall Areenalla.
Last edited by MS on Tue Feb 07, 2006 2:55, edited 4 times in total.
No jos Norjalainen fani kerran on näin sanonut niin pakkohan se on uskoa. Missäs se makuupussi ja termari olikaan jos lähtis lippupalvelun eteen jonottamaan...
No joo, ei kai noista voi vielä varman päälle sanoo, mutta vitun hienoa, jos Nääsvilleenkin eksyvät. Tarvii varmaan alkaa säästään ihan varmuuden vuoks.
"'What ho', said the thing with three bonces, 'do not meddle with things you do not understand!'" Nicko McBrain
Unohdin edellisestäni, että mun mielestä on kyllä aika tyhmää että toinen keikka järjestetään Damnperkeleessä. Keikkahallien välinen ero on nyt vain 170 kilsaa (noin), oulu olisi ollut mielestäni paljon parempi vaihtoehto. Tosin, Ainakin Damnperkeleen keikkaa tullee myös myymään loppuun, kun kaikki hesalaiset on sinnekkin menossa \o/
Nurse Them Feed Them Kill Them
Blank Eyes Stare Into An Empty Space
Dreaming In The Dark Dancing In The Wild
Visions From This Zombie Circus
Mun mielestä näin on ihan kiva.
Molemmille keikoille totta Helvetissä, varsinkin Helsinkiin (tulee luultavasti parempi fiilist) jne.
Mutta jotenkin pännii, ettei ole vaan Hesassa. Mun mielestä vain Hesassa, koska se olisi luonnollisempaa.... Mutta kyllä tääkin kelpaa.
EDIT: Kerkesinkin perustaa IRC-Galleria yhteisöt ensimmmäisenä hätähousuna
Voimanorja wrote:
EDIT: Kerkesinkin perustaa IRC-Galleria yhteisöt ensimmmäisenä hätähousuna
Hah, liityin
Ei pakkohan tuonne Nääsvillen keikalle on tulla. Sais nähä sen Maidenin ees kerran elämässään, ja mukaan vois tulla kavereita (tämän takia en tykkää hesaan asti lähteä). Ja mitkään saatanan hesalaiset ei kaikkia lippuja viä! Saatikka Turkulaiset
Jos nuo ovat vaihtoehdot, niin ennemmin Tampereelle.
Mulle pääasia on että ylipäänsä tulevat, en halua enää missata Maiden-keikkaa.
No, odotellaan että tulee ihan virallista tietoa ja katsotaan sitten, minne mennään.
Try to hold some faith
in the goodness of humanity...
reptile wrote:Jos nuo ovat vaihtoehdot, niin ennemmin Tampereelle.
Mulle pääasia on että ylipäänsä tulevat, en halua enää missata Maiden-keikkaa.
No, odotellaan että tulee ihan virallista tietoa ja katsotaan sitten, minne mennään.
2 Keikkaa antaa toivoa siitäkin ettei tarvi tappaa itseään jos ei pääse toiselle.
Voimanorja wrote:Mun mielestä näin on ihan kiva.
Molemmille keikoille totta Helvetissä, varsinkin Helsinkiin (tulee luultavasti parempi fiilist) jne. Mutta jotenkin pännii, ettei ole vaan Hesassa. Mun mielestä vain Hesassa, koska se olisi luonnollisempaa.... Mutta kyllä tääkin kelpaa.
Jätkä asuu Tampereella, ja se pännii että Maiden tulee sinne keikalle? No mielipiteensä kullakin, mutta kyllä minä pomppisin tasajalkaa ilmaan jos Maiden omalla kotipaikkakunnalle saapuisi.
Henkilökohtaisesti mulle on ihan sama onko kaks keikkaa hesassa, vai yksi hesassa ja toinen tampesterissa. Kustannukset on molemmissa tapauksissa varmastikin aika samaa luokkaa.
edit: yritetty poistaa typoja, mutta tuskin siinä täysin onnistuttu.
Last edited by poolrules on Tue Feb 07, 2006 10:18, edited 2 times in total.
Kummallekkin keikalle on pakko päästä.
Tämmöset uutiset, vaikkakin vielä epäviralliset, saavat näin herkän ihmisen tolataan. Heti alkoi mahassa perhoset kiusaamaan, kun aloin jo panikoimaan, miten saan liput (eli mihin kannattaa mennä jonottamaan ja kuinka kauan ennen yms.).
Eikös fanclubin kautta pitäisi olla ainakin jonkunmoinen mahdollisuus saada, vai olenko käsittänyt ihan väärin
Pentelesh wrote:Unohdin edellisestäni, että mun mielestä on kyllä aika tyhmää että toinen keikka järjestetään Damnperkeleessä. Keikkahallien välinen ero on nyt vain 170 kilsaa (noin), oulu olisi ollut mielestäni paljon parempi vaihtoehto. Tosin, Ainakin Damnperkeleen keikkaa tullee myös myymään loppuun, kun kaikki hesalaiset on sinnekkin menossa \o/
Siinäpä se. Maiden vetää tämän kiertueen aika kovalla intensiteetillä. Kolme keikkaa ja välipäivä -meiningillä. Eli sedät ovat tosissaan promotoimassa levya. Norjassakin esiintyvät Oslon ohella Bergenissä. Menevät suosituissa maissa nyt tällä kertaa usillekin alueille, ei pelkästään pääkaupunkeihin.
Antaa tulla vaan Mansesteriin. Olen jo monesti saoinut, että Hakametsään vaan niitä keikkoja, vaikka se sellainen liiteri onkin. Mikään ei ole mukavampaa, kuin se, että saa kävellä kotiin maailman parhaan bändin keikalta ilman mitään mutkikkaita säätämisiä. Meikä kun on ihan vähän mukavuudenhaluinen jamppa. Vaan eipä sillä... Melko varmasti mahdollisuuksien mukaan tulee kyllä käytyä katsomassa molemmat keikat jos niitä kaksi tulee.
Tulipa tämmönen huhu kyllä kuin salama kirkkaalata taivaalta, mutta hieno homma jos paikkansa pitää, hyvä veto Maideniltä vetävää keikat eri paikkakunnilla.
Kyllä Maiden tuntuu olevan koko ajan niin pinnalla kun olla voi, uusia uutisia ja julkaisuja jatkuvasti
Hienoa, että alustavien tietojen mukaan vetävät keikan Tampereellakin. Tosin, nyt kun keikat vedetään eri kaupungeissa, niin tuskin pääsen molemmille. Kai tuonne Tampereelle on sitten mentävä, kun on vähän lähempänäkin kuin Helsinki.