The Early Days Tour DVD

Keskustelua Iron Maidenista ja kaikesta bändiin liittyvästä.

Moderator: The Killer Krew

Haluatko, että Ullevin 9.7.05 -keikka sisältyisi pakettiin?

Kyllä
26
33%
En
54
68%
Totta Helvetissä, olin siellä!
0
No votes

Total votes: 80

Voimanorja
Manowarrior
Manowarrior

The Early Days Tour DVD

Post by Voimanorja »

Seuraava Iron Maidenin DVD tulee Early Days Tourilta. Tiedon muruset, spekulaatiot, huhut, kritiikit, analyysit ja kaikenlainen keskustelu käydään tässä topicissa.

Muokkasin Voimanorjan tekstiä suht rajulla kädellä, koska tämä aihe tulee olemaan suuren suosion kohteena tulevaisuudessa ja haluan, että ensimmäisen viestin sisältö on astetta asiallisempi, keskustelua johdattelevampi ja selvällä suomen kielellä kirjoitettu. Äänestykseen en puuttunut, mutta jotain sillekin voisi tehdä, koska tällä hetkellä se on vähän lapsellinen.

Terveisin,

Pertti

EDIT: Hyväksyn ^ Poista äänestys jos haluat.
Last edited by Voimanorja on Sun Jan 22, 2006 22:07, edited 1 time in total.
Late
Hell Rat
Hell Rat

Post by Late »

Nojaa, aika hassu kysymys pollissa, koska en mä nyt välttämättä halua sitä, että Ullevi sisältyy tulevalle DVDlle, muttei mulla mitään sitä vastaankaan ole, joten sinänsä tuo polli vaikuttaa meikäläiselle turhahkolta. Oli miten oli, en siihen ala vastaamaan, kun ei oikeata vaihtoehtoa ole...

Mutta eiköhän Maidenilla ole varaa valita nyttenkin, ainakin Ullevi ja Rock Am Ring ovat valittavina, tai jospa Maiden on nauhoittanut itsekseen jonkun keikan ilman TV-kanavien apua. Itse ainakin toivoisin, että olisivat taltioineet jonkun keikan kiertueen alkupäästä, että saisimme Charlotte The Harlotin iänikuisen Wrathchildin tilalle. Ja kyllähän sisäkeikat ulkokeikat voittaa DVD-julkaisujen osalta. Epäilen, että näin olisi tehty, mutta toivossa elellään. Kyllä tästä voidaan vielä spekuloida, mutta odotellaan sitä julkaisuajankohtaa, niin eiköhän siinä lähemmillä päivillä voi alkaa enemmän spekuloida.

Oma veikkaukseni on siis Ullevi tai RAR, Ullevin ollessa kuitenkin todennäköisempi. Sinänsä harmi, koska silloin ei keikan osalta olisi mitään uutta tiedossa.
Stratocaster
Azazel
Azazel

Post by Stratocaster »

Mä toivon Ullevia sinne, kyseessä on loistokeikka, joka olisi mahtavaa nähdä kunnolla miksattuna. Parasta Maidenia - uudella kultakaudella!

:finger:
Brain Damage

Post by Brain Damage »

Toivottavasti Ullevia ei tule dvd:lle, sillä eihän tuossa silloin ole paljon järkeä, kun se on jo moneen kertaan nähty. Mutta tuo Rock Am Ring olisi ihan mielenkiintoinen. Toivottavasti paketti sisältää jotain ekstraakin, ettei ihan pelkkään keikkaan tarvitse tyytyä. 8)
Voimanorja
Manowarrior
Manowarrior

Post by Voimanorja »

Jostain olen ymmärtänyt, että Reading vai olikos se Leeds kuvattiin?
Olenko oikeassa ollenkaan?

Rock Am Ring tosiaankin on hyvä vaihtoehto.
En sitä silloin kerinnyt Streamilta kattoon kun en muka settilistaa muka halunnut tietää, mutta silti menin kattomaan sen netist :lol:

Ullevi tosiaankin olis siinä mielessä huano, että siellä on valot päällä. Yli puolet keikasta.
Sellaista kukaan jaksa............mutta kaipa sekin kelpaa.

EDIT: Ekstraksihan voisi tulla Towerin kunnioitus. Eli MaidenManian alku spiikki tekstitettynä kaikille kielille :lol:
-Ossi-
Bändäri
Bändäri

Post by -Ossi- »

Ei Ullevia. Ihan hyvä keikka mutta tunnelmaa ei ole kuin loppuvaiheessa kun tulee pimeä.

Rock Am Ring sen sijaan saisi dvd:llä olla. Mieletön keikka, mahtava meininki ja tunnelma.
Do you ever feel it?
A craving that is so strong
Yrms_
Kapteeni Saigonissa
Kapteeni Saigonissa

Post by Yrms_ »

Rock am Ring joo olis tietenkin ehkä mielenkiintoisempi.

Tosin, soitannollisesti on Ullevi parempi, sillä taisi RAR:lla olla jotain monitoriongelmia, ainakin melkoista eriaikaisuutta oli havaittavissa. Muunmuassa Prowlerin alku menee kyllä niin totaalisesti harakoille, eikä Another Lifenkaan alku ihan putkeen mennyt :?

Mieluusti toki näkisin jonkun muun keikan tuolla DvD:llä, Stadissa nyt en ainakaan kameroita nähnyt eli taitaapi olla turha toivo.
Tuo Parc des Princesin keikka vaikuttaapi jotenkin siltä kolmannelta vaihtoehdolta, mutta sen näkee sitten, odotellaan :wink:

Ei todellakaan mitään tätä julkaisua vastaan
Half Lives... Eat But Never Kill
ruohonjuuritaso
Viikonloppusoturi
Viikonloppusoturi

Post by ruohonjuuritaso »

Voimanorja wrote:Jostain olen ymmärtänyt, että Reading vai olikos se Leeds kuvattiin?
Olenko oikeassa ollenkaan?
Reading varmaan on, koska olen siitä 3 biisiä nähnyt ja niiden perusteella ottaisin oikein mielelläni koko keikan dvd:llä. Sitä odotellessa, mutta oikeastaan mikä vaan muu kuin ullevi olisi loistokamaa.
Höyste
Berserkki
Berserkki

Post by Höyste »

ruohonjuuritaso wrote: Sitä odotellessa, mutta oikeastaan mikä vaan muu kuin ullevi olisi loistokamaa.
Joo, mulla vähän samanlaine ajatus päässä että mikä tahansa muu kuin Ullevi. Mun mielest siin keikalla on vähä haikee fiilis jotenki, johtuu varmaa siitä kun on ulkokeikka ja on valosaa puolet keikasta. Ja koska sen on jo nähny niin ei sitä nyt erikseen mun mielestä tartte dvd:lle pistää.
Edward the Greaat
Berserkki
Berserkki

Post by Edward the Greaat »

Ei ainakaan Ullevia. Se on tuhat kertaa videolta katsottu. Hyvä keikkahan se on, mutta se valoisuus pilaa kaiken. Tähän mennessä kaikki Maidenin keikat ovat olleet lähes pimeitä mitä ollaan kuvattu virallisiksi julkaisuiksi.
Mä en sano muuta kuin, että Hesan keikat DVD:lle perkele :lol: :D
SAVE_US.ETG :P
p_perkele
Peräruiske
Peräruiske

Post by p_perkele »

En itsekkään kyllä haluaisi ullevia dvd:lle ei niin hyvä keikka, juuri tuon valoisuuden takia. Myös liian monta kertaa nähty.
Hesan keikat kehii siinä olis pakettia vähäksi aikaa :D
Edward Mannerheim
Sateentekijä
Sateentekijä

Post by Edward Mannerheim »

Onko seuraava dvd livepätkä viime kiertueelta?

Luulin, että pojat julkaisevat vanhoja pätkiä digitaalisessa muodossa + haastatteluja kuten edellisessäkin dvd:ssä. Toiveissa on ollut saada vihdoin ja viimein Live After Death + Maiden England kunnon dvd-versioina, noi vanhat veehooässät alkaa olla aika heikossa kunnossa. :roll:
Enkä panis yhtään pahitteksi vaikka Harris löytäisi jotain ennen julkaisematonta livemateriaalia Somewhere In Timen kiertueelta, mutta se taitaa olla toiveajattelua...
ernoee
Wimp
Wimp

Post by ernoee »

Kun Ullevi löytyy DVD:ltä jo, tosin televisiosta ripattu ääniraita on mitä on, ei sitä jaksaisi katsella enää viralliselta julkaisulta... Mutta eipä kukaan kai pakota minua sitä hankkimaan
reptile
Viimeinen voitelija
Viimeinen voitelija

Post by reptile »

Kyllä mulle ainakin kelpaisi se Ullevin keikka. Melkeinpä mikä tahansa muukin kelpaa. Ehkä ennemmin silti haluaisin saada sen Early days 2:n missä voisi olla LAD ja Maiden England.
Try to hold some faith
in the goodness of humanity...

IRON MAIDEN FOREVER!!
Jeeves
Sateentekijä
Sateentekijä

Post by Jeeves »

Kyllä Ullevikin kelpais, mutta mielummin katselisin sitä Rock Am Ringia, on tuo Ullevi nähty sen verran monta kertaa... ei tosin hyvin miksattuna ym.

^Joku on tainnut ymmärtää vähän väärin, nimittäin tuon Maidenin historiikkisarjan nimi on The History Of Iron Maiden ja The Early Days on eka osa sitä, joten tuskinpa mitään Early Days kakkosta tulee. Seuraava osa on tod.näk. The History Of Iron Maiden: The Golden Era tms. Pieni korjaus vaan. :roll:
Spartan
Kisälli
Kisälli

Post by Spartan »

Vaikka tuo konsertti on nauhalla niin, olisihan se ihan mukava myös kunnon Dvd:nä. Itse olin alussa jyrkästi koko tätä Early Daysin keikka dvd:tä vastaan, mutta nyt kun asiaa tarkemmin ajatteleen niin, onhan se ihan hyvä idea. Jos vaikka saataisiin jotain extroja ja haastatteluja vähän mukaan, niin mikäs siinä. Mutta olisihan se kaikkein parhainta jos tuo dvd tulisi jommalta kummalta Suomen keikalta :wink:
The Gods Made Heavy Metal And They Saw That It Was Good
They Said To Play It Louder Than Hell We Promised That We Would!
Viinapåppå
Hell Rat
Hell Rat

Post by Viinapåppå »

Itseä ei "silleen" paljoa kiinnosta nämä pari nykyiset Early Days DVD:t koska itse en paljoa digannut Maidenin alkuaikojen biiseistä vaikka monta klassikko vetoa löytyykin. Itse sanon tuohon Ullevi kysymykseen että olisihan se ite ihan kiwa kun on multa kadonnut se nauhoittamani Ullevi nauha että vähän mulle EVVK.

Älkää ottako vakasti :lol:
Year 2006
13.06 - Metallica @ Lauluvaljak
14.11 - Iron Maiden @ Harwall Areena
15.11 - Iron Maiden @ Harwall Areena
Yrms_
Kapteeni Saigonissa
Kapteeni Saigonissa

Post by Yrms_ »

Reading olisi kyllä aika kova veto tuolle DvD:lle, olisihan se hienoa nähdä Steven poika Trooperissa heiluttamassa Union Jackia :D

Jotenkin kaukaisesti muistan, että jossain oli virallinen tai vähemmän virallinen tieto siitä, että kaikilta Maidenin lopuilta kiertueilta julkaistaisiin jonkinlaista materiaalia. Onko tämä totta vai joku ihan oma kuvitelma?
Viinapåppå
Hell Rat
Hell Rat

Post by Viinapåppå »

^ No tuo nyt olisi jokaisen fanipojan unelma. Matskua kaikilta kiertueilta..aah, toiveajattelua.

Herätys todellisuuteen!
Year 2006
Yrms_
Kapteeni Saigonissa
Kapteeni Saigonissa

Post by Yrms_ »

^Siis kaikilta kiertueilta mitä on jäljellä :D
Viinapåppå
Hell Rat
Hell Rat

Post by Viinapåppå »

Yrms_ wrote:^Siis kaikilta kiertueilta mitä on jäljellä :D
Just..kyl mä osaan :D
Year 2006
piru itse
Hang-Around
Hang-Around

Post by piru itse »

Yrms_ wrote:
Jotenkin kaukaisesti muistan, että jossain oli virallinen tai vähemmän virallinen tieto siitä, että kaikilta Maidenin lopuilta kiertueilta julkaistaisiin jonkinlaista materiaalia. Onko tämä totta vai joku ihan oma kuvitelma?
Oliko se Rod, vai joku muu joka sanoi näin siinä Maiden mania ohjelmassa, näin ainakin äkkiseltä tuli mieleen. Eli varmaankin jokaiselta tulevalta kiertueelta tulee dvd.

Ja itselleni ei ole hirveää väliä onko tulevalla dvd:llä ullevin keikka, jos siihen laitetaan joku muu keikka, niin sehän on vaan plussaa :wink:
"If you're feeling down depressed and lonely,
I know a place where we can go"
QazKFD
Rautaneito IRC Crew
Rautaneito IRC Crew

Post by QazKFD »

Voimanorja wrote:Jostain olen ymmärtänyt, että Reading vai olikos se Leeds kuvattiin? Olenko oikeassa ollenkaan?
Reading kuvattiin joo ja tästä lähetettiin kolme biisiä TV:ssä. Veikkaan että jos ja kun tältä turneelta DVD:tä on tulossa, on kyseessä juurikin tämä. Periaattessa tässähän toistuis sama kuvio kuin Death on the Roadin kanssa, eli TV-yhtiö kuvaa keikan, ulostaa siitä jonkin osan ja täysi keikka pistetään kaupalliseksi tuotteeksi ajan x päästä.

Ja toinen asia mikä tuli mieleen tätä(kin) lirpaketta lukiessa, että mistä helvetistä muutamat kaverit ovat saaneet päähänsä että Helsingissä on keikka videolle tallennettu ja siitä odotellaan nyt villeimmissä unissa tuotetta? :D
YOU DON'T ROCK HARD
YOU NEVER DID
Piece Of My Mind
Berserkki
Berserkki

Post by Piece Of My Mind »

Rakas naapurikansamme Ruotsi on saanu osakseen jo niin perskeleesti kaikkea nannaa, että taitaa olla aika suosia jotakin toista kansaa. Toisekseen tuo Ullevin keikka ei ollut omasta mielestä mikään kaikkein onnistunein tallenne. Toietysti siitäkin pienellä viilaamisella saisi muodostettua ihan mukavan helmen, mutta jollain tapaa kyllä kaipaisin jotain muuta DVD sisällöksi.

Olisi juu muykava nähdä minkälainen tallenne on syntynyt Suomen keikasta, kameramiehet kun niin hyvin osasivat itsensä piilossa pitää... Noh, ainahan sitä saa unelmoida.
And realize you are living the golden years...
6.7.2005 12.11.2006 14.11.2006 15.11.2006 17.7.2008 18.7.2008 2.8.2008
Stratocaster
Azazel
Azazel

Post by Stratocaster »

QazKFD wrote:Ja toinen asia mikä tuli mieleen tätä(kin) lirpaketta lukiessa, että mistä helvetistä muutamat kaverit ovat saaneet päähänsä että Helsingissä on keikka videolle tallennettu ja siitä odotellaan nyt villeimmissä unissa tuotetta? :D
Älä nyt pilaa näitä unelmia! :D Noei, en mäkään usko enää että Helsinki siihen tulisi. Rehellisesti sanottuna mikä tahansa kelpaa, tuntui Maiden kumminkin olevan todella hyvässä vireessä kesän kiertueella.
Post Reply