Dortmund -83 Eddie kuolema
Moderator: The Killer Krew
-
- Viikonloppusoturi
Dortmund -83 Eddie kuolema
En tiedä onko tästä ollut paljon puhetta, mutta kaikkihan tietää että tuona vuonna Eddie tapettiin Dortmundin keikalla.
Sitä ei ollut Early years dvd:llä koska siitä ei ollut julkasu kelposta kopiota saatavana. Ne jotka ei ole nähnyt ko. tapahtumaa niin täältä sen löytää ihan sattumalta tömäsin tähän.
http://www.youtube.com/w/Iron-Maiden--- ... n%20maiden
Itselläni oli tuo aikoinaan, mutta aika teki tepposen ja se vhs kasetti hävisi missä oli tuo festari tallenne mikä tuli aikoinaan yle:ltä.
Kuva ja ääni eivät synkkaa mutta kyllä siitä selvää ottaa.
Sitä ei ollut Early years dvd:llä koska siitä ei ollut julkasu kelposta kopiota saatavana. Ne jotka ei ole nähnyt ko. tapahtumaa niin täältä sen löytää ihan sattumalta tömäsin tähän.
http://www.youtube.com/w/Iron-Maiden--- ... n%20maiden
Itselläni oli tuo aikoinaan, mutta aika teki tepposen ja se vhs kasetti hävisi missä oli tuo festari tallenne mikä tuli aikoinaan yle:ltä.
Kuva ja ääni eivät synkkaa mutta kyllä siitä selvää ottaa.
Tuttavallani on 12 Wasted Years DVD, jossa ainakin kyseinen "tappaminen" tapahtuu. Aika huvittavaa katseltavaa, aivot revitään ja muutenkin koko örkki menee palasiksi.
Last edited by Opeth on Thu Jul 06, 2006 20:52, edited 1 time in total.
Ph'nglui Inglw'nafh Cthulhu R'lyeh Wgah'nagl Fthagn!
-
- Manowarrior
-
- Hell Rat
Hyvä kun muistutitte,ei olekaan aikoihin tullut katsottua.
Mulla on toi ylen paketti nauhalla,sieltähän tuli Dortmundista paljon hyvää musiikkia
kuten esim. Scorpions,Judas Priest,Msg...
Ihme homma että toi eddien tappaminen ei tullut early daysille vedoten siihen että
originaalinauhalta oli toi eddiebiisi pois pyyhitty. MK;yllähän siitä hyvätasoisia kopioita varmaan liikkeellä.
Mulla on toi ylen paketti nauhalla,sieltähän tuli Dortmundista paljon hyvää musiikkia
Ihme homma että toi eddien tappaminen ei tullut early daysille vedoten siihen että
originaalinauhalta oli toi eddiebiisi pois pyyhitty. MK;yllähän siitä hyvätasoisia kopioita varmaan liikkeellä.
MaidenManutd wrote:Hyvä kun muistutitte,ei olekaan aikoihin tullut katsottua.
.
Pakko kysyä että vetikö Scorpions montakin piisiä tuossa ylen pätkässä samaten Judas,kun aikamoinen Scorppari/judas fani olen

-
- Berserkki
-
- Hell Rat
Jepulis,kasetti löytyi.
Scorpions soitti COMING HOME,ALWAYS SOMEWHERE,HOLIDAY
Judas soitti LIVING AFTER MIDNIGHT,VICTIM OF CHANGES
Soittivathan ne tietysti enemmän mutta noi tv näytti.
Scorpions on tuolla pätkällä loistavassa vedossa. Kyllä se oli kova bändi 70/80 luvuilla.
90 ja 2000 luvun levyt ovat kyllä aikamoista tuubaa Scorpseilta mutta noi vanhat on
kyllä loistavia. Def Leppardin ROCK OF AGES on myös tossa tv jutussa. Se on mun mielestäni huippubiisi vaikken ole ikinä bändistä välittänyt.
Pitäiskin joskus käydä noita 80-luvun vhs nauhojani läpi. Sieltä löytyy paljon hyviä
vanhoja haastatteluja ja keikkajuttuja.Tuli tuohon aikaan katsottua kaikki musaohjelmat
videot nauhotusvalmiudessa. Mulla on kasetit täynnä esim. sky channelin monsters of
rock ja super channelin power hour ohjelmia.
Maidenista tuli sky channelilta erikoisjuttua kun somewhere ilmestyi. pitkä haastattelu
jossa koko bändi mukana.
Scorpions soitti COMING HOME,ALWAYS SOMEWHERE,HOLIDAY
Judas soitti LIVING AFTER MIDNIGHT,VICTIM OF CHANGES
Soittivathan ne tietysti enemmän mutta noi tv näytti.
Scorpions on tuolla pätkällä loistavassa vedossa. Kyllä se oli kova bändi 70/80 luvuilla.
90 ja 2000 luvun levyt ovat kyllä aikamoista tuubaa Scorpseilta mutta noi vanhat on
kyllä loistavia. Def Leppardin ROCK OF AGES on myös tossa tv jutussa. Se on mun mielestäni huippubiisi vaikken ole ikinä bändistä välittänyt.
Pitäiskin joskus käydä noita 80-luvun vhs nauhojani läpi. Sieltä löytyy paljon hyviä
vanhoja haastatteluja ja keikkajuttuja.Tuli tuohon aikaan katsottua kaikki musaohjelmat
videot nauhotusvalmiudessa. Mulla on kasetit täynnä esim. sky channelin monsters of
rock ja super channelin power hour ohjelmia.
Maidenista tuli sky channelilta erikoisjuttua kun somewhere ilmestyi. pitkä haastattelu
jossa koko bändi mukana.
-
- Sateentekijä
Niin sanottu walk-on Eddie eli se joka kävelee ympäri lavaa ei ole missään vaiheessa ollut robotti, ei varmasti onnistuisi toteutus edes nykytekniikalla, kustannuksista puhumattakaan. Ainakin No Prayer on the Road -kiertueelta löytyy erinäistä backstage -videomateriaalia, jossa näkyy mm. kun Eddie -pukua kiskotaan niskaan.Peke wrote:joskus oli käsittääkseni ihan robotti eli 1984 ja 1986Edward Mannerheim wrote:^Eikö se mahda toimia ihmisvoimin vieläkin? Siinä uskossa itse ainaski olen...
-
- Hang-Around