Elämäntapa
Moderator: The Killer Krew
Elämäntapa
Iron Maiden ei tunnetusti ole vaan musiikkimaku, vaan elämäntapa. Miten Iron Maiden vaikuttaa jokapäiväiseen elämäänne?
Tää ei oo turha aihe, ei.
Tää ei oo turha aihe, ei.
-
- Rautaneito IRC Crew
No eipä tuo Iron Maiden ole henk.koht. meikälle elämäntapa. Jos pitää yleistää, niin metalli-musiikki (yleensä) on mulle enemmän elämäntapa, kuin pelkästään yksi bändi. Tosin, Iron Maiden ja etenkin Helloween on suurimmat syypäät siihen, että aikoinaan kasvatin pitkänletin ja vaatteet väärjäänty mustaksi. Kyllähän mä tässä juuri nyttenkin kuuntelen Slayeriä ja kirjoittelen tänne ihmeellisiä asioita.
Mutta, ei siis IM vaikuta "suotaan" mun päivittäiseen elämääni.
Mutta, ei siis IM vaikuta "suotaan" mun päivittäiseen elämääni.
Nurse Them Feed Them Kill Them
Blank Eyes Stare Into An Empty Space
Dreaming In The Dark Dancing In The Wild
Visions From This Zombie Circus
Ei Maiden minullekaan ole mikään ylivoimainen ykkönen, vaan enemmänkin hyvä bändi muiden joukossa. Maiden on kuitenkin vaikuttanut hyvin paljon siihen, että yleensäkin kiinnostuin hevimusiikista, jota kyllä kuuntelen päivittäin ja paljon. Maiden on myös vaikuttanut siten, että täältä Rautaneidon kautta olen saanut monia uusia kavereita ja tavannut loistavia tyyppejä, joka johtuu tavallaan enemmän tai vähemmän kuitenkin Maidenista.
Juuri näinhän se menee itsellänikin.Zapper wrote:Ei Maiden minullekaan ole mikään ylivoimainen ykkönen, vaan enemmänkin hyvä bändi muiden joukossa. .
itselläni Maiden oli ykkös bändi ainoastaan silloin kun aloitin kuuntelemaan heviä. Vaikka ensimmäinen hevi levy jonka ostin olikin Manowarilta.
Mutta nykyään SE paras yhtye on yli voimaisesti Manowar, se on mennyt Maidenin ohi ja kirkkaasti.
The Gods Made Heavy Metal And They Saw That It Was Good
They Said To Play It Louder Than Hell We Promised That We Would!
They Said To Play It Louder Than Hell We Promised That We Would!
-
- Peräruiske
-
- Azazel
Maiden ON koko elämä. Aamulla ennen kouluun lähtöä pistän Maidenin jonkun eeppisen biisin soimaan. Siinä samassa tulee kätevästi aamupala syötyä. Bussi/pyörämatkalla ei muuta kuin Maidenia soittimeen.
Koulussa tulee kuunneltua joka välissä, koulun jälkeen.
Kotona tulee pyörittyä Rautaneidossa, kitaralla soitan tunteja päivässä Maidenia, netistä haen tietoa. Opiskelen bändistä lisää ja luen.
Katselen tv:stä tietenkin kaikki bändiin viittaavat ohjelmat, nauhotan yms.
Oho, kylläpäs se IM vie aika ison osan elämästäni. No, niin sen kuuluu olla.
Koulussa tulee kuunneltua joka välissä, koulun jälkeen.
Kotona tulee pyörittyä Rautaneidossa, kitaralla soitan tunteja päivässä Maidenia, netistä haen tietoa. Opiskelen bändistä lisää ja luen.
Katselen tv:stä tietenkin kaikki bändiin viittaavat ohjelmat, nauhotan yms.
Oho, kylläpäs se IM vie aika ison osan elämästäni. No, niin sen kuuluu olla.

-
- Lentäjä-Ässä
^ Noinhan se oli minullakin ensimmäisenä vuotena, mutta nyt meno on vähän "rauhoittunut." Toki Maiden on edelleen bändeistä ykkönen, ja luultavasti tulee aina olemaan, mutta lähiaikoina olen tutustunut myös muihin samankaltaisiin bändeihin, jotka vievät myös oman osansa musiikinkuunteluajastani. Maidenia silti tulee aika reilusti kuunneltua, joskus enemmän, joskus vähemmän.
Iron Maiden oli myös omalla kohdallani se bändi, jonka takia tutustuin metallimusiikkiin, ja varmaankin siksi niin tärkeä.
Zapper mainitsi tuossa myös hyviä pointteja, kuten esim. että Rautaneidosta voi saada uusia tuttuja. Itse en ole tutustunut kehenkään Rautaneidon kanssa, mutta esimerkiksi festareilla/keikoilla olen jutellut lautalaisten kanssa.
Iron Maiden oli myös omalla kohdallani se bändi, jonka takia tutustuin metallimusiikkiin, ja varmaankin siksi niin tärkeä.
Zapper mainitsi tuossa myös hyviä pointteja, kuten esim. että Rautaneidosta voi saada uusia tuttuja. Itse en ole tutustunut kehenkään Rautaneidon kanssa, mutta esimerkiksi festareilla/keikoilla olen jutellut lautalaisten kanssa.
No Maiden on itsellenikin jonkinasteinen elämäntapa. Aluksi, kun aloitin Maidenin kuuntelun, niin en oikeastaan kuunnellut mitään muuta bändiä, mutta tässä on pikkuhiljaa alkanut huomata, että muutkin bändit osaavat tehdä hyvää musiikkia.
Nykyään jokapäiväiseen elämään Maiden vaikuttaa sen verran, että täällä Rautaneidossa tulee oltua suuremman osan nettiajasta ja levyjä kuuntelen, jos en nyt ihan joka päivä niin ainakin joka viikko.

Onhan Iron Maiden todella helvetin tärkeä asia itselleni. Maiden paita lähes aina päällä ja kun kämpillä katsoo ympärilleen, niin Maidenia on seinät täynnä. Musiikkia ei nyt tällä hetkellä tule hirveän aktiivisesti kuunneltua, kun kuuntelen muita bändejä, mutta välillä tulee kausia jolloin en sitten muuta kuuntelekaan kuin Iron Maidenia. Ei ole mitään parempaa kuin kuunnella Iron Maidenia ja fiilistellä.
Rahaa olen saanut Maideniin palamaan ihan tuhottomasti, mutta se ei haittaa pätkääkään. Jatkuvasti etsin kaikkea uutta Maiden-kamaa. Seinälippuja, lehtiä, sinkkuja, kaikkea. Rautaneidossa tulee pyörittyä silloin tällöin.
IRON MAIDEN FOREVER!!
Rahaa olen saanut Maideniin palamaan ihan tuhottomasti, mutta se ei haittaa pätkääkään. Jatkuvasti etsin kaikkea uutta Maiden-kamaa. Seinälippuja, lehtiä, sinkkuja, kaikkea. Rautaneidossa tulee pyörittyä silloin tällöin.
IRON MAIDEN FOREVER!!
Try to hold some faith
in the goodness of humanity...
IRON MAIDEN FOREVER!!
in the goodness of humanity...
IRON MAIDEN FOREVER!!
-
- Crusader
Iron Maiden on ollut SE bändi minulle vuodesta 1983. Nuorena ei ollut muuta kuin Maiden, mutta ajat muuttuvat. Edelleenkin käytän erittäin ison osan vapaa-ajastani musiikin kuunteluun ja oheistoimintoihin ja varmaan ainut todellinen harrastukseni on livekeikoilla käyminen.
Mutta, Maiden on edelleen ykkönen tunteen tasolla, sen osuus päivittäistoiminnoista on kuitenkin hiipunut aika pieneksi. Katsokaas, kun kuuntelee bändin tuotantoa parikymmentä vuotta ja tuhansia kertoja, jossain vaiheessa täytyy antaa tilaa kaikelle muulle hyvälle musiikille, mitä maailmassa on.
Juliste ym. villitykset loppuivat jo 80-luvulla ja ainoa villitys mikä on pysynyt on nuo paidat, koska ikinä ei voi mainostaa liikaa. Toki tunteen palo on siellä jossain, aina kun tapaa samanlaisen pitkän linjan fanin, niin kyllä juttu luistaa.
Ehkäpä Maiden sittenkin on elämäntapa ? Se on nimittäin nivoutunut niin saumattomasti osaksi minuuttani, ettei sitä edes huomaa. Pudotus taitaa tulla sitten kun bändi lopettaa. Se tässä elämässä on kurjaa, että vanhetessa ja perhettä perustaessa tms., ei voi enää keskittyä yhteen asiaan jota rakastaa, vaan huomiota pitää jakaa joka suunnalle.
Vai onko se sittenkään niin kurjaa
Se on elämää.
Raudat kattoon since 1983 ´till Death.
Mutta, Maiden on edelleen ykkönen tunteen tasolla, sen osuus päivittäistoiminnoista on kuitenkin hiipunut aika pieneksi. Katsokaas, kun kuuntelee bändin tuotantoa parikymmentä vuotta ja tuhansia kertoja, jossain vaiheessa täytyy antaa tilaa kaikelle muulle hyvälle musiikille, mitä maailmassa on.
Juliste ym. villitykset loppuivat jo 80-luvulla ja ainoa villitys mikä on pysynyt on nuo paidat, koska ikinä ei voi mainostaa liikaa. Toki tunteen palo on siellä jossain, aina kun tapaa samanlaisen pitkän linjan fanin, niin kyllä juttu luistaa.
Ehkäpä Maiden sittenkin on elämäntapa ? Se on nimittäin nivoutunut niin saumattomasti osaksi minuuttani, ettei sitä edes huomaa. Pudotus taitaa tulla sitten kun bändi lopettaa. Se tässä elämässä on kurjaa, että vanhetessa ja perhettä perustaessa tms., ei voi enää keskittyä yhteen asiaan jota rakastaa, vaan huomiota pitää jakaa joka suunnalle.
Vai onko se sittenkään niin kurjaa

Raudat kattoon since 1983 ´till Death.
Nykyään melkein kaikki on jännää.
Mullakin Iron Maiden on viime aikoina jäänyt aika pahasti taka-alalle, koska olen alkanut kuuntelemaan vähän muita bändejä. Sama homma on käynyt mm. Manowarin, Judas Priestin ja Helloweenin kohdalla. Mutta tämä ei tarkoita sitä, että olen kokonaan lopettanut niiden kuuntelemisen, olen vain vähentänyt. Maiden on kuitenkin edelleen se bändi, jota voin "syyttää" siitä, että aloin joskus kuuntelemaan heviä.
If that's my destiny, it'll have to be!
www.mikseri.net/rautaholvi
www.mikseri.net/rautaholvi
Maiden ei ole miulle elämäntapa, vaikkakin Iron Maidenin ja Metallican ansiosta tuli raskaampaan musiikkiin tutustuttua, mikä taas on saanut tämän pojan kasvattamaan lettiä, pukeutumaan mustaan nahkatakkiin ja bändipaitoihin. Maiden ei ole miulle enää ykkösbändi, niin kuin se joskus oli, mutta se on edelleen tärkeä osa elämääni ja helvetin hyvä bändi!
UP THE IRONS!
UP THE IRONS!
-
- Berserkki
Aamulla herää ihmeissään, kun ympärillä ei olekkaan sitä Maidenia karjuvaa väkimassaa, mikä unessa niin villisti lavalla olijoita palvoi. No ei auta kun astua karuun todellisuuteen ja iskeä napit korviin ja lompsia kohti koulua, Nickon basarin antaessa jämerästi tahtia askeleille. Lukion käytävillä pyöriessä tulee jokunen biisi kuunneltua. Vaikka homma lähinnä on just siinä, että saa napit korvaan ni jo taas täytyy ottaa pois. No kotimatkalla taas riehuu Maidenin riffit korvissa. Koulu taas hetkeksi takana ja Maideni soi, meno korkeella... Kunnes kotona saavutaan omaan huoneeseen jossa tapahtuu radikaali liike ja napit otetaan pois!! Mutta silloin pyörii jo joku Maidenin kiekko soittimessa ja meno on entistä korkeemmalla. Siinä sitten Maidenia kuunnellessa tehdään kaikenlaista, mitä milloinkin... Siirrytään koneelle selailemaan Rautaneidon tapahtumia ja juttuja. Päässä vinhasti pyörien Maidenin seuraava kiertue, tuleva albumi jne. Ilta hämärtyy ja vauhti hiljenee... Ei auta kun siirtyä lepo asentoon ja alkaa uneksia seuraavasta kiertueesta...
No hieman kärjistellen... Mutta kyllä se silti aika vankaksi elämäntavaksi on muodostunut tässä menneiden vuosien saatossa.
Life is too important take seriously - Maiden for life
No hieman kärjistellen... Mutta kyllä se silti aika vankaksi elämäntavaksi on muodostunut tässä menneiden vuosien saatossa.
Life is too important take seriously - Maiden for life

And realize you are living the golden years...
6.7.2005 12.11.2006 14.11.2006 15.11.2006 17.7.2008 18.7.2008 2.8.2008
6.7.2005 12.11.2006 14.11.2006 15.11.2006 17.7.2008 18.7.2008 2.8.2008
-
- Rautaneito IRC Crew
Mielenkiintoista, Topik luettu 790 kertaa (tätä kirjoittaessa) ja vain 13 vastausta. Tosin eipä ole Playboykaan (topikin perustaja) vielä mitään avautunut.
Noni, linjat kuumiksi, salat julki ja Rautaneito.comin bandwith taas ylikuormitukseen.
Noni, linjat kuumiksi, salat julki ja Rautaneito.comin bandwith taas ylikuormitukseen.

Nurse Them Feed Them Kill Them
-
- Manowarrior
Mulle ainakin vaikuttaa. toosi paljon!
melkein aina olen Iron Maiden -paita päällä... (löytyy myös Motörhead, Juuttas Pappi, Bodom.......++)
kaikki keräilyt mitä bändiin liittyy vie paljon rahaa ja vaivaa, mutta en mä niistä luopuisi sitten millään!
Huone on täynnä Maiden lippuja, -julisteita, -tavara...
Nahkatakinkin menin "pilaamaan" laitattamalla siihen Killers selkämerkin,,.. on muuten Pirun hiano!
melkein aina olen Iron Maiden -paita päällä... (löytyy myös Motörhead, Juuttas Pappi, Bodom.......++)
kaikki keräilyt mitä bändiin liittyy vie paljon rahaa ja vaivaa, mutta en mä niistä luopuisi sitten millään!
Huone on täynnä Maiden lippuja, -julisteita, -tavara...
Nahkatakinkin menin "pilaamaan" laitattamalla siihen Killers selkämerkin,,.. on muuten Pirun hiano!

Joo ehkä vois itsekin jotain sanoa... No levyjä tulee osteltua, musiikkia täytyy joka päivä kuunnella, dvd:ltä keikkoja ja videoita sun muuta hauskaa. Julisteet on, paidat on... Mutta mitä sitten jos joku Maidenin jäsenistä kuolisi tai koko bändi hajoaisi? (joskushan se tietenkin vielä tapahtuu) Miten vaikuttaisi elämäänne? Mistä uus ykkösbändi?
Itse varmaan olisin masentunut pari päivää ja alkaisin kuunnella jotain Priestiä, mutta ei se vitutus katoaisi kovin nopeasti mihinkään...
E: tuolla näyttäis olevan jo tästä Maidenin lopetuksesta.
Itse varmaan olisin masentunut pari päivää ja alkaisin kuunnella jotain Priestiä, mutta ei se vitutus katoaisi kovin nopeasti mihinkään...
E: tuolla näyttäis olevan jo tästä Maidenin lopetuksesta.
Mulla kävi niin huonosti, että löysin Maidenin vasta viime kevättalvena, kun kuulin ensimmäistä kertaa elämäni aikana 
Miten voi olla kuulematta miltei 22 vuotta!?
Oli joskus seiskalla viimeksi ollut semmoinen bändi, mitä fanitti, mutta se meni vuodessa ohi ja sitten niitä bändejä tuli ja meni. Mihinkään ei jäänyt kiinni. Ainoa bändi, mitä yläaste ajoilta vieläkin kuuntelen on Rage Against the Machine. Tosin nyt se on jäänyt vähemmälle kun löysin näitä mahtavia metallibändejä, mistä olin jäänyt paitsi kaikki nämä vuodet.
Nälkä kasvoi syödessä ja Maidenin levyjä ja paitoja oli hankittava kovalla tahdilla. Mikä taas heijastui myös parisuhteeseen raha-asioista tappeluna ja kenties se, että olen kuulemam niin innostunut Maidenista, että se menee mukamas jo yli. Miten niin yli? Ei voi mennä yli.
Joka päivä tulee kuunneltua levyjä töissä, kotona ja autossa. Nyt siltä kantilta jäänty vähemmälle, että on tullut niin paljon kaikkia legendaarisia bändejä vastaan mitä haluaa kuunnella, mutta Maidenia on pakko saada kuulla silti joka päivä.
Todella huono tässä puhua, kun ei edes vuotta ole vielä kuunnellut, mutta sen mitä tässä vaiheessa voin sanoa on se, että en ole koskaan aikaisemmin "hurahtanut" mihinkään asiaan näin täysillä ja 110 %:sti
Mm. mää en ole ennen välittäny katsoa keikkavideoita ja Maidenin kohdalla se on taas niin, että niitä on pakko saada ja katsoa uudelleen ja uudelleen.
Mulla siirtyminen taisi mennä näin:
Rage Against the Machine & Jimi Hendrix -> System of a Down -> Motörhead, Dio, In Flames & Disturbed -> Judas Priest & Iron Maiden -> Helloween jne.
Mutta Black Sabbathia tuli muuten kuunneltua yläasteelta asti ja Metallicaa myös.
Ala-asteella oli Queen se isoin ja tärkein juttu.
Elämäntapa? Liian aikaista sanoa tässä vaiheessa. Mun elämäntapa on lähinnä noi koirat. Musiikki ei ollut aikaisemmin kovin tärkeä, mutta näiden bändien myötä se on kasvanut joka päiväiseksi elämäksi ja tärkeäksi osaksi mua. Maidenista saa voimaa, iloa ja jaksamista, varsinkin silloin kun elämä potkii päähän ja ei jaksaisi tehdä muuta kun itkeä peiton alla.

Miten voi olla kuulematta miltei 22 vuotta!?
Oli joskus seiskalla viimeksi ollut semmoinen bändi, mitä fanitti, mutta se meni vuodessa ohi ja sitten niitä bändejä tuli ja meni. Mihinkään ei jäänyt kiinni. Ainoa bändi, mitä yläaste ajoilta vieläkin kuuntelen on Rage Against the Machine. Tosin nyt se on jäänyt vähemmälle kun löysin näitä mahtavia metallibändejä, mistä olin jäänyt paitsi kaikki nämä vuodet.
Nälkä kasvoi syödessä ja Maidenin levyjä ja paitoja oli hankittava kovalla tahdilla. Mikä taas heijastui myös parisuhteeseen raha-asioista tappeluna ja kenties se, että olen kuulemam niin innostunut Maidenista, että se menee mukamas jo yli. Miten niin yli? Ei voi mennä yli.
Joka päivä tulee kuunneltua levyjä töissä, kotona ja autossa. Nyt siltä kantilta jäänty vähemmälle, että on tullut niin paljon kaikkia legendaarisia bändejä vastaan mitä haluaa kuunnella, mutta Maidenia on pakko saada kuulla silti joka päivä.
Todella huono tässä puhua, kun ei edes vuotta ole vielä kuunnellut, mutta sen mitä tässä vaiheessa voin sanoa on se, että en ole koskaan aikaisemmin "hurahtanut" mihinkään asiaan näin täysillä ja 110 %:sti
Mm. mää en ole ennen välittäny katsoa keikkavideoita ja Maidenin kohdalla se on taas niin, että niitä on pakko saada ja katsoa uudelleen ja uudelleen.
Mulla siirtyminen taisi mennä näin:
Rage Against the Machine & Jimi Hendrix -> System of a Down -> Motörhead, Dio, In Flames & Disturbed -> Judas Priest & Iron Maiden -> Helloween jne.
Mutta Black Sabbathia tuli muuten kuunneltua yläasteelta asti ja Metallicaa myös.
Ala-asteella oli Queen se isoin ja tärkein juttu.
Elämäntapa? Liian aikaista sanoa tässä vaiheessa. Mun elämäntapa on lähinnä noi koirat. Musiikki ei ollut aikaisemmin kovin tärkeä, mutta näiden bändien myötä se on kasvanut joka päiväiseksi elämäksi ja tärkeäksi osaksi mua. Maidenista saa voimaa, iloa ja jaksamista, varsinkin silloin kun elämä potkii päähän ja ei jaksaisi tehdä muuta kun itkeä peiton alla.
No aikalailla samoilla linjoilla muiden kanssa täällä, monellakin tapaa.
Kun Maideniin hurahdin aikanaan, niin pari-kolme vuotta bändi oli kyllä elämäntapa ja muiden bändien kuuntelukin oli melko puolivillaista... Kuitenkin tässä yhdeksän vuoden aikana tuo musiikkimaku on laajentunut melko radikaalistikin ja sitä on tullut tajuttua, että maailmassa on niin paljon hyvää musiikkia, että jos haluaa edes murto-osan kuunnella, niin täytyy antaa aikaa monille bändeille. Samalla Maiden on jäänyt pois päivittäis ja jopa viikottaissoitostakin välillä, mutta siltikin, jos kysytään mikä se kovin bändi on, niin vastaus on empimättä Maiden. Niin musiikillisesti kuin muillakin tasoilla.
Ei siis elämäntapa enää, mutta musiikkielämäntavan aloittaja.
Kun Maideniin hurahdin aikanaan, niin pari-kolme vuotta bändi oli kyllä elämäntapa ja muiden bändien kuuntelukin oli melko puolivillaista... Kuitenkin tässä yhdeksän vuoden aikana tuo musiikkimaku on laajentunut melko radikaalistikin ja sitä on tullut tajuttua, että maailmassa on niin paljon hyvää musiikkia, että jos haluaa edes murto-osan kuunnella, niin täytyy antaa aikaa monille bändeille. Samalla Maiden on jäänyt pois päivittäis ja jopa viikottaissoitostakin välillä, mutta siltikin, jos kysytään mikä se kovin bändi on, niin vastaus on empimättä Maiden. Niin musiikillisesti kuin muillakin tasoilla.
Ei siis elämäntapa enää, mutta musiikkielämäntavan aloittaja.
Missä
Missä on Antti Kaitainen
Missä on Antti Kaitainen
Miksi pitäisi saada uusi ykkösbändi? Eihän ne vanhat loistavat levyt minnekään katoa bändin lopettaessa. Niitä voi kuunnella maailman tappiin asti. Ja ellei nyt lähiaikoina mitään kummallista tapahdu, niin Maidenin asema maailman parhaana bändinä ei ole vielä lähellekään uhattuna.playboy wrote: Mutta mitä sitten jos joku Maidenin jäsenistä kuolisi tai koko bändi hajoaisi? (joskushan se tietenkin vielä tapahtuu) Miten vaikuttaisi elämäänne? Mistä uus ykkösbändi?
Heavy Metal on mun elämäntapa, ei niinkään Maiden. Maiden on enemmänkin mielentila. Lähes päivittäin tulee vieläkin kuunneltua melkein 15 vuoden kuuntelunkin jälkeen, ja muutenkin aika suuren osan hereilläoloajasta käytän enemmän tai vähemmän välillisesti Maiden asioihin.
Just tota ajoin takaa. eihan sitä uutta ykkösbändiä tarvii olla, mutta tarkoitin niinkuin Maidenin korvaajaa kasassa olevista bändeistä. Eihan Maidenin voittanutta tule olemaan varmaan koskaan...asa wrote:Miksi pitäisi saada uusi ykkösbändi? Eihän ne vanhat loistavat levyt minnekään katoa bändin lopettaessa. Niitä voi kuunnella maailman tappiin asti. Ja ellei nyt lähiaikoina mitään kummallista tapahdu, niin Maidenin asema maailman parhaana bändinä ei ole vielä lähellekään uhattuna.playboy wrote: Mutta mitä sitten jos joku Maidenin jäsenistä kuolisi tai koko bändi hajoaisi? (joskushan se tietenkin vielä tapahtuu) Miten vaikuttaisi elämäänne? Mistä uus ykkösbändi?
Heavy Metal on mun elämäntapa, ei niinkään Maiden. Maiden on enemmänkin mielentila. Lähes päivittäin tulee vieläkin kuunneltua melkein 15 vuoden kuuntelunkin jälkeen, ja muutenkin aika suuren osan hereilläoloajasta käytän enemmän tai vähemmän välillisesti Maiden asioihin.
No joo, ehkä vähän sekavasti

-
- Azazel
-
- Rautakansleri
Allekirjoittanut on ehdottomasti elämäntapamaidenfani, jos sellaisia on olemassa. Löysin sisäisen fanini jo ala-asteella, ja vaikka se on välillä ollut vähän hukassa ja Herr Baileykin koetteli uskoa, niin kyllähän päivittäin tätä nykyä edelleen Maiden-asioissa touhutaan. Tämä sivusto tietenkin näyttelee suurta osaa tässä kohinassa, mutta edelleen itsepäisesti kuuntelen niitä samoja viisuja uusia säväreitä niistä saaden. Viime vuosina mukaan on tullut uusia juttuja, kun olen alkanut tavata saman henkisiä oikein urakalla ja tästä on tullutkin yksi parhaista asioista Maideniin liittyen. Saunareissu A.Kiven kanssa Tsekkeihin vastaa melkein kolmeatoista uutta ja ennen kuulumatonta Maiden biisiä, jos sitä verrataan tapahtuneesta saatuun mielihyvään. Monen monta kertaa olen ajatellut, että kai ukko on vähän yksinkertainen, kun niitä samoja ralleja kelailen, mutta jotenkin niistä on tullut osa minua. Kiinnittäkää pistimet. Kopotikopoti. Emme ota vankeja.
Mitä ryppyisempi rusina, sitä makiampi maku!