Nicko McBrain

Keskustelua Iron Maidenista ja kaikesta bändiin liittyvästä.

Moderator: The Killer Krew

maidenjan
Vempare
Vempare

Nicko McBrain

Post by maidenjan »

Ensimmäinen juttu täällä. Terve kaikki, asiallista porukkaa.
En tiedä onko tätä keskustelua käyty ennen, jos on vitusti anteeksi!

Entisenä rumpalina haluaisin miettiä muutamia juttuja...

Kaikki tietää että Nicko kuuluu olla paikassa nimeltään "one of the greatest drummers".

Mitkä jutut tulee mieleen kuin kyseisestä herrasta keskustelee?

The Prophecy: Iihan sairasta komppia (siis hyvää) En olisi itse vääntänyt tuota biisiä samalla lailla ja hyvä niin (eikä moni muukaan) . En ole Nicko... Tuossa tulee bassorumpu ja hi-hat mieleen.

Moonchild: kuunnelkaa virveliä ja tomijuttuja "a capriccio-agitato" Kaikki löytyy.

Alexander The Great: Rumpali tietää mitä tarkoitan...

Public Enema Number One: Bassorumpu, eli miten se seuraa välillä Brucea ja yhtäkkiä lähtee kitaristien mukaan, ja taas Brucen kimppuun!

To Tame A Land: Hyvin hillitysti, tässä biisissä tulee aika paljon jazzia esille.

Ja sitten voisi mainita Wasted Years:in alku hi-hatilla. Muistan kuin olin vielä poika ja yritin väkisin vääntää tuota juttua. Nyt se onnistuu mutta kyllähän oli vittumainen rytmi silloin...

Ei ole Maidenia ilman Nickoa!!

Mitä mieltä olette? Voisin pistää melkein joka biisin ja kommentin vielä perään, mutta nuo tuli ensimmäisenä mieleen.
Walk on through the wind, Walk on through the rain
Though your dreams be tossed and blown

Walk on, walk on, with hope in your heart
And you'll never walk alone...
Stratocaster
Azazel
Azazel

Post by Stratocaster »

Hyvä aihe.

Nickon yhden pedaalin hullu polkeminen kuulostaa yliluonnolliselta, monet power-metal bändit eivät edes tuplapoljennoillaan pärjää MäkiAivon laukkakompille, mies on kone. :wink:
Kovin vaivattoman näköisesti mies rääkkää kioskia hymy korvissa asti, todellakin, yksi parhaimmista rummuttajista.

Katsokaa Ullevin keikka!
Lappis
Azazel
Azazel

Post by Lappis »

^ Mies OLI kone.

Ullevin keikasta raportoin jo, varsinkin Nickon osuudesta.
Tarkkaa ja ammattitaitoista soittamista. Onko ihme, on muutama vuosi takana?
Eipä tarvitse enää odotella MoonChildin fillejä. Se jos joku on sääli. Ja se ei voi olla ikäjuttu, ei Maiden niin rankkaa ole tekniikan hallitsevalle rumpalille kuten McBrain. Laiskuutta sanon ma.
Vertaa esim. Dave Lombardo. Puhutaan hivenen vaativammasta rumputyöskentelystä ja kyllä vain lähtee vieläkin. Tosin ei olla tietty Maiden-ikävuosissa, mutta pointti lienee selvä.

Tosin, jos puhutaan topikin mukaan, niin juurikin Moonchild ja Nickon fillit....Kyllä lähtee!
"To be alive is more than just breathing"
Stratocaster
Azazel
Azazel

Post by Stratocaster »

Lappis wrote:^ Mies OLI kone.

Eipä tarvitse enää odotella MoonChildin fillejä. Se jos joku on sääli. Ja se ei voi olla ikäjuttu, ei Maiden niin rankkaa ole tekniikan hallitsevalle rumpalille kuten McBrain. Laiskuutta sanon ma.
Vertaa esim. Dave Lombardo. Puhutaan hivenen vaativammasta rumputyöskentelystä ja kyllä vain lähtee vieläkin. Tosin ei olla tietty Maiden-ikävuosissa, mutta pointti lienee selvä.

Tosin, jos puhutaan topikin mukaan, niin juurikin Moonchild ja Nickon fillit....Kyllä lähtee!
Lombardoon verrattavia kannuttajia tuskin löytyy maapallon kamaralta kourallista enempää, mies vetää paremmin kuin rumpukone. :lol:
Eipä ole se "Lars Ulrich" viihtynyt Daven jaloissa, Slayerin kesän suomi-keikalla oli tehtävä pitää jalat maassa kun hullu poljento leijutti porukan ilmassa. :lol:

No, takaisin aiheeseen. Eihän varmaan kukaan jaksa ihan kovimmalla nuoruuden innolla vetää, mutta kyllä Nicko on vieläkin kova nimi.
Nickon debyyttipaukuttelu WED-biisissä ei ole mistään huonoimmasta päästä.
-Ossi-
Bändäri
Bändäri

Post by -Ossi- »

En kyllä ymmärrä tuota Lappiksen kommenttia, sillä Nicko on edelleen kone!Vetää edelleen mielettömiä filleja ja se basarityöskentely on edelleen käsittämätöntä!Hesan keikka 6.7 osoitti sen ja kiertueen muiden keikkojen bootlegit, aivan mahtavaa soittoa!

Mitkä jutut siis tulee mieleen Nickosta puhuttaessa?No yleisesti sanottuna fillit,basarityöskentely,haitsun polkeminen,ride-kompit...jotka ovat kaikki parhautta!Mieletön meininki ja groovi soitossa!

Nicko on kovin!!!
Do you ever feel it?
A craving that is so strong
Lappis
Azazel
Azazel

Post by Lappis »

En kyllä ymmärrä tuota Lappiksen kommenttia
Harva mua ymmärtää, jos minä itsekkään.

Katso Maiden England, Katso sitten perään vaikka Ullevi ja vertaa. Ja sitä ennen ota Maiden-lasit päästä. On siinä työskentelyssä hivenen eroa.
Ja jottei uusille käyttäjille tulisi sellaista fiilistä, että dissailen vain dissailun vuoksi, näin siis ei ole. Dissailu dissailun vuoksi ja kriittisyys, ne ovat kaksi eri asiaa.
Nicko on kovin!!!
Gene Hoglan, Sean Reinert, Charlie Benante, Richard Christy, Mike Portnoy, Trym, Igor Cavalera, Vinnie Paul, Pete Sandoval, Tony Laureanno, HellHammer Etc.

Fanitus on toki asia erikseen, faktat ovat toinen asia.

Sorry, mä olen ihan ilonpilaaja nyt. Pikku lonkeroissani näin tapaa käydä
-Ossi-
Bändäri
Bändäri

Post by -Ossi- »

Lappis wrote:
En kyllä ymmärrä tuota Lappiksen kommenttia

Katso Maiden England, Katso sitten perään vaikka Ullevi ja vertaa. Ja sitä ennen ota Maiden-lasit päästä. On siinä työskentelyssä hivenen eroa.
Ja jottei uusille käyttäjille tulisi sellaista fiilistä, että dissailen vain dissailun vuoksi, näin siis ei ole. Dissailu dissailun vuoksi ja kriittisyys, ne ovat kaksi eri asiaa.
Nicko on kovin!!!
Gene Hoglan, Sean Reinert, Charlie Benante, Richard Christy, Mike Portnoy, Trym, Igor Cavalera, Vinnie Paul, Pete Sandoval, Tony Laureanno, HellHammer Etc.

Eipä mitään, mielipiteensä kullakin! Listastasi unohtui Dave Lombardo. Ja mielestäni Nicko on edelleen kovin :D !
Do you ever feel it?
A craving that is so strong
The Hellion
Berserkki
Berserkki

Post by The Hellion »

Lappis wrote:^ Mies OLI kone.

Totta, mutta ikävä kyllä tällä kertaa minä ymmärrän. Tuli toissapäivänä katseltua juuri tuota Ullevin keikkaa ja täytyy myöntää ettei ole aivo enää nuoruusvuosien vedossaan. Aika tuskaiselta näytti meno, ei sillä ettei soitto kuulostaisi hyvältä mutta kun vertaa esim. tuotalta Ullevin keikalta Nickoa Priestin AOR:n kanssa tulevan DVD:n Scott Travisiin niin kyllä Travisin meininki huomattavasti vähemmän tuskaiselta vaikuttaa vaikka aika lailla saman verran vuosia alkaa olla takanapäin molemmilla herroilla. Tämäkin kommentti tuli taas ihan täysin ilman Maiden-laseja vahvoilla Priest-laseilla varustettuna 8).
Roskisdyykkari
Lentäjä-Ässä
Lentäjä-Ässä

Post by Roskisdyykkari »

Lappis wrote: Katso Maiden England, Katso sitten perään vaikka Ullevi ja vertaa. Ja sitä ennen ota Maiden-lasit päästä. On siinä työskentelyssä hivenen eroa.
Nicko on kovin!!!

Mielestäni Nicko ei ole heikentynyt erityisesti, mutta tempo kyllä on laskenut ja helvetisti. Monessa kappaleessa tempo on paljon alhaisempi kuin jopa studioversiolla! Ihme juttu...
mutta fillit nicko edelleen taitaa, mutta soitto ei kyllä ole aivan yhtä terävää kuin ennen.

"Fanitus on toki asia erikseen, faktat ovat toinen asia."
Fakta on että esim Gene Hoglan on parempi kuin Nicko? Teknisesti varmaankin kyllä, mutta Nickon tyyli omalaatuisuudessaan ja fiilispohjaisuudessaan yltää kyllä kaikkien muiden ylle. Mielestäni parasta rumpalia vertailessa on turha puhua mitään faktoista, paitsi teknisessä mielessä. Mutta sitten tuleekin vastaan kysymys, että kuka haluaa kuunnella yliteknistä paukuttelua? Vrt. kitaroissa Yngwie malmsteen, joka nopeudellaan ja teknisyydellään päihittää kaikki tuntemani kitaristit, mutta fiilis puuttuu täysin ja useimmat Ynkän sooloista kuulostavat hirveältä hyttysen ininältä.
Hellhammer saa varmaan paukuteltua kuudestoistaosatriolikomppia tempolla 300, mutta eri asia että kuka haluaa kuunnella sellaista? Nickon tyylissä yhdistyy riittävä tekniikka, sekä etenkin FIILIS, joka on mielestäni ykkösasia soittajia kuin soittajia vertaillesa. Minusta silläkään ei ole kauheasti väliä, että polkeeko yhtä vai peräti kahta bassorumpua. Mitä väliä vaikka niitä olisi kolme? Pääasia on MILTÄ SE KUULOSTAA, eikä tekniikka.
Nicko ei todellakaan pärjäisi esim black metallin parissa, mutta mielestäni Maideniin ei kuulukaan yliteknistä rumpalia jonka kädet sauhuavat salamannopeasti.

Nickon tyyli on (tai oli, kuvitellaan nyt että vuosi on '88) (MIELESTÄNI) täydellisyyden rajamailla: kohtalaisen teknistä perushevi pamauttelua, mutta kuulostaa myös loistavalta. Nickolla on ihan oma tyylinsä, kuten joku joskus jossain toisessa topicissa mainitsi: kun on kohta jossa Nickon tulisi lyödä kolmesti peräkkäin symbaalia, Nicko lyö kolmea eri symbaalia. Lisäksi Nicko vetelee aina välillä myös lyhyitä fillintynkiä, ja bassorumpua/hihattia polkee ihan mukavasti.
Kuunnelkaapa esim Trooper kohdasta josta melodia alkaa. Nicko ei vedä vaan peruskomppia melodian taustalla, vaan pamauttelee hienon kuuloisesti jotain ihan omiaan. Ride symbaaliakin Nicko täräyttelee muutenkin kun vain neljäsosina, ja tuo on juuri sitä Nickon tekniikkaa.
Lappis
Azazel
Azazel

Post by Lappis »

Ja sä väität, että Gene Hoglan ei ole omalaatuisuudessaan tehnyt metallimusalle rumpujen osalta mitään?
Fakta on se, että mr. Hoglan on teknisesti kovempi kuin Nicko. Ja toinen fakta on se, että Hoglan on tuonut metallimusaan rumpusoitannollaan paljon enemmän kuin Nicko.
Ja jos Genen soitossa ei ole tunnetta Esim. Deathin Symbolicilla mä olen yhtä suvaitsevainen ku Äiti Teresa.

Kolmas fakta on se, että noilla edellämainituilla asioilla ei ole vitunkaan väliä loppupeleissä. Toinen diggailee isästä, kolmas sedästä ja viides perseestä.

Pointti on siinä, että ei hehkutella turhan takia

Mä tiedän kyllä tasan tarkkaan, miten Nicko soittaa. Mulle ei todellakaan tarvitse selittää Mr. McBrainin tyylistä yhtään mitään

Ja ei mitään sotaa päälle

Pakollinen hymiö :lol:
evil_maza
Hang-Around
Hang-Around

Post by evil_maza »

Minä en nyt tähän keskusteluun vedä hoglaneita tai ylipäätään Deathia - ei kuulu tähän topikkiin mielestäni. Nicko Mcbrain on loistava rumpali ja sehän on selvä asia ilman maiden-lasejakin. Omalaatuisuus/tyyli soittaa toimii julmetun hyvin. Tempo ehkä livenä hieman pudonnut, mutta kyllä sieltä soitantoa lähtee silti. Aivo on yhä yksi innoittajistani rumpujen soitossa ja tarkastelen aina kriittisesti asioita (rumpali olen siis yllättäin). En kuitenkaan tee nyt + tai - listaa vaan totean ytimekkäästi: Aivo on edelleen vedossa.
Akiman
Sateentekijä
Sateentekijä

Post by Akiman »

evil_maza wrote:Minä en nyt tähän keskusteluun vedä hoglaneita tai ylipäätään Deathia - ei kuulu tähän topikkiin mielestäni.
Vaikka topicissa lukisi Nicko Mcbrain, niin jos mukaan argumentointiin vetää yli muiden nostelua ja tituuleeraa kohdetta tittelillä "one of the greatest drummers", niin kyllä tuolloin väkisinkin mukaan tulee vertailua muihin rumpaleihin. Kyllähän Nickoa voisi käsitellä objektiivisestikin vaikka miten pitkään, mutta todelliset perspektiivit tulevat vasta muita teitä heijastellen todellisesti esille, eli kyllä kaiken maailman muutkin rumpalit aiheeseen kuuluvat, jos jotakuta aivan ylivertaiseksi ollaan kehumassa.
| http://www.inferno.fi" onclick="window.open(this.href);return false; | http://www.imperiumi.net" onclick="window.open(this.href);return false; |
evil_maza
Hang-Around
Hang-Around

Post by evil_maza »

Vaikka topicissa lukisi Nicko Mcbrain, niin jos mukaan argumentointiin vetää yli muiden nostelua ja tituuleeraa kohdetta tittelillä "one of the greatest drummers", niin kyllä tuolloin väkisinkin mukaan tulee vertailua muihin rumpaleihin.
Jep, mutta huomasitko, että lauseessani oli _minä_ sana käytössä. En katso siis tarpeelliseksi vertailla rumpalia x toiseen
Lappis
Azazel
Azazel

Post by Lappis »

Akiman wrote:
evil_maza wrote:Minä en nyt tähän keskusteluun vedä hoglaneita tai ylipäätään Deathia - ei kuulu tähän topikkiin mielestäni.
Vaikka topicissa lukisi Nicko Mcbrain, niin jos mukaan argumentointiin vetää yli muiden nostelua ja tituuleeraa kohdetta tittelillä "one of the greatest drummers", niin kyllä tuolloin väkisinkin mukaan tulee vertailua muihin rumpaleihin. Kyllähän Nickoa voisi käsitellä objektiivisestikin vaikka miten pitkään, mutta todelliset perspektiivit tulevat vasta muita teitä heijastellen todellisesti esille, eli kyllä kaiken maailman muutkin rumpalit aiheeseen kuuluvat, jos jotakuta aivan ylivertaiseksi ollaan kehumassa.
AkiMan puhuu asiaa. Näinhän se menee

Ja pikku pointtina vielä: Musiikki ja sen soittaminen ei käsittääkseni ole vielä koskaan ollut kilpaurheilua. Ei tehdä siitä sellaista
raatavaneitokainen
Peräruiske
Peräruiske

Post by raatavaneitokainen »

Tekniikka ei tee ehkä Mr. Nicko Mcbrainista mualiman parasta rumpalia vaan se tekee hänestä mualiman parhaan rumpalin että hän soittaa mualiman parasta mussiikkia.
Puukiuas on kertakäyttöinen
maidenjan
Vempare
Vempare

Post by maidenjan »

Oho, taisi mennä vähän väärin. Ei ollut tarkoitus listata "the greatest" jne. vaan Nickon parhaammat hetket rumpusetin takana. Jos haluaisin sanoa kuka se rumpuguru on niin varmaan Billy Cobham. Mutta nyt puhutaan toisista asioista eli Nickosta! Jotku mainitsi Dave Lombardon, ok mahtava rumpali! Mutta hän ei ole Nicko, en halua lähteä väittelemään kumpi olisi parempi koska he ovat molemmat "Uber-Drummer" kuuluvaan sakkiin...
Lukekaa minun mietiskelyjä vielä kerran ;)

Akiman
Sateentekijä
Sateentekijä

Post by Akiman »

Eli puhtaasti Nickon hehkutus (ja Maiden lasit hetkeksi pois ottaville kritisointi) keskustelu? Passaa minulle, mutta kyllä niitä vertailukohtia silti väkisinkin tulee, eikä kukaan ollut tässä varmasti tekemässäkään mitään "the best of the best drummes" -keskustelua. Kuten sanoin, kovin tukalaksihan se keskustelu menisi, jos Nickosta puhuttaisiin vain yksinään ja oltaisiin niin Maidenisteja kuin olla voidaan. Miehen mieletön laatu tulee esille hänen oman itsensä lisäksi vertailussa muihin ihan samalla tavalla kuin heikkoudetkin.

Itse en ole niinkään rumpuanalyytikko, että osaisin ihan yksityiskohtia hieroen käydä Nickon soittoa läpi. Itselleni merkitsee vain se, kuinka sulavasti soitto sopii kyseisen bändin tyyliin ja Nickon soittohan on ollut aivan mahtavaa varsinkin parhaimpina aikoina Maidenissa. Ei ehkä maailman teknisintä, moniulotteisinta ja herkullisinta jälkeä akrobatian kannalta, mutta Maidenin meininkiin juuri sopivaa ja parhaimmillaan todella mielikuvituksellista, sillä kyllähän niillä tahtikuvioilla, rytmilaukoilla ja kaikilla muilla on todella tärkeä osa Maidenissa, siinä missä kitaraharmonioilla, melodioilla, tarttuvuudella ja vaikka kolinabassoilla.

Mies paikallaan, tärkeä osa Maidenia, yksityiskohtia en osaa lähteä ainakaan tähän hätään nussimaan.
| http://www.inferno.fi" onclick="window.open(this.href);return false; | http://www.imperiumi.net" onclick="window.open(this.href);return false; |
poolrules
Veriveli
Veriveli

Post by poolrules »

The Hellion wrote:Travisin meininki huomattavasti vähemmän tuskaiselta vaikuttaa vaikka aika lailla saman verran vuosia alkaa olla takanapäin molemmilla herroilla. Tämäkin kommentti tuli taas ihan täysin ilman Maiden-laseja vahvoilla Priest-laseilla varustettuna 8).
Eikös Nico kuitenkin ole lähes kymmenen vuotta vanhempi kuin Travis? Travis kun muistaakseni on syntynyt 1961 ja Nico 1952.
Roskisdyykkari
Lentäjä-Ässä
Lentäjä-Ässä

Post by Roskisdyykkari »

Lappis wrote:Ja sä väität, että Gene Hoglan ei ole omalaatuisuudessaan tehnyt metallimusalle rumpujen osalta mitään?
Fakta on se, että mr. Hoglan on teknisesti kovempi kuin Nicko. Ja toinen fakta on se, että Hoglan on tuonut metallimusaan rumpusoitannollaan paljon enemmän kuin Nicko.
Ja jos Genen soitossa ei ole tunnetta Esim. Deathin Symbolicilla mä olen yhtä suvaitsevainen ku Äiti Teresa.

Kolmas fakta on se, että noilla edellämainituilla asioilla ei ole vitunkaan väliä loppupeleissä. Toinen diggailee isästä, kolmas sedästä ja viides perseestä.

Pointti on siinä, että ei hehkutella turhan takia

Mä tiedän kyllä tasan tarkkaan, miten Nicko soittaa. Mulle ei todellakaan tarvitse selittää Mr. McBrainin tyylistä yhtään mitään

Ja ei mitään sotaa päälle

Pakollinen hymiö :lol:
En ole itse mikään rumpali, enkä oikeastaan Death- fanikaan, joten paha sanoa Genen soitosta yhtään mitään. okei, Gene on ehkä tuonut metallimusiikkiin soitollaan enemmän kuin Nicko ja voittaakin luultavasti Nickon tekniikallaan 6-0, mutta itse en kiinnitä huomiota noihin seikkoihin kun teen listaa rumpaleista. Kun listaan, en ajattele: "ai mutta eihän tämä käykään, koska hän ei ole tuonut mitään uutta metallimusiikkiin" tai "en voikaan laittaa tätä rumpalia, sillä hän ei ole teknisesti nopea", vaan että MILTÄ SE MINUN KORVIINI KUULOSTAA. Nickon soitto sattuu kuulostamaan minulle juuri täydelliseltä, kuten myös aika monelle muulle. Ja sen perusteella, miltä rumpalin musiikki kuulostaa, valitsen parhaat rumpalit. Mielipiteitähän on yhtä monta kuin kuuntelijaakin, joten niistä on turha vakavissaan riidellä. Tykkäät enemmän Genen soitosta kuin Nickon, ja minä taas tykkään enemmän Nickon soitosta, molemmat perhanan kovia rumpaleita, ei siinä mitään, mutta mielipideasioista on turha väitellä. Tosiaankin Hoglan on teknisesti kova, mutta mielestäni ei sopisi tippaakaan Maidenin musiikkiin. Erilaisuus on hyväksi, eikä meidän todellakaan tulisikaan tykätä samoista rumpaleista.

Ja olin niin innoissani selittäessäni tuosta Nickon tekniikasta, että sitä nyt on turha ottaa ihan tosissaan. Ennemminkin "no-shit-sherlock"- asenteella :lol: . Ja tiedän että Lappis tietää tarkalleen Nickon tekniikan, mutta tuo nyt olikin yleistä hehkutusta eikä suunnattu ainoastaan Lappikselle.

Mutta tosiaankin mitäs turhaa mielipiteistä riitelemään, toiset tykkää toisista kuin toiset... Ja mitään sotaa en tällä hae takaa, ja varmaan ymmärsitkin pointtini jo ensimmäisellä kerralla, mutta pakko oli vielä hieman tarkentaa yleisestikin.

Ja jotta kukaan ei lukisi tuota hampaat irvessä Zeppelinin kokoinen herne nenässään, lätkästään kevennykseksi se vanha, tuttu:
:lol:
Lappis
Azazel
Azazel

Post by Lappis »

Mä olen aina itse sanonut sitä, että vaikka Mr. Hoglan on niinkin kova kuin on, en mä haluaisi kyseistä herraa Maideniin laittaa koskaan.

Ainoa pointti tässä jutussa on se, että ne ajat, milloin Mr. McBrainia tuli itsekkin hehkutettua, ovat takana.
Tuomo
Vempare
Vempare

Post by Tuomo »

Roskisdyykkari wrote:Vrt. kitaroissa Yngwie malmsteen, joka nopeudellaan ja teknisyydellään päihittää kaikki tuntemani kitaristit, mutta fiilis puuttuu täysin

tää nyt ei liity mitenkään mcbrainiin, mutta pisti niin pahasti silmään tollanen paskanjauhanta. ynkän soitossa ei fiilistä? kuuntele sitä energiaa millä kaveri vetää, laajoja vibratoja jne. ai että ei muka fiilistä...

sitte toiseen asiaan. mcbrainin soitto on laiskistunut siinä missä muidenki maidenin jäsenten soitto. eivät ole tyypit enää niin nälkäisiä kuin ennen.
maidenjan
Vempare
Vempare

Post by maidenjan »

Siis juttu oli Nickosta ei muista rumpaleista. Halusin vain mietiskellä mitkä HÄNEN tekemänsä jutut tuo muistoja.
Niin, pakko sanoa->On helppo arvostaa kitaristia,basistia tai rumpalia tyyliin "voisin tehdä tuon jutun paremmin", tehkää se ja tulkaa takaisin sanomaan "tein sen"

Niin, Nicko...

Lappis
Azazel
Azazel

Post by Lappis »

maidenjan wrote:Siis juttu oli Nickosta ei muista rumpaleista. Halusin vain mietiskellä mitkä HÄNEN tekemänsä jutut tuo muistoja.
Niin, pakko sanoa->On helppo arvostaa kitaristia,basistia tai rumpalia tyyliin "voisin tehdä tuon jutun paremmin", tehkää se ja tulkaa takaisin sanomaan "tein sen"

Niin, Nicko...
Ymmärretty. Mutta ehkä tuonkin jutun on tehnyt jonkun pienemmän bändin rumpali paremmin?

Esim. Mä arvostan Laudan tuttua Asaa huomattavasti enemmän rumpalina kuin Mr. McBrainia. Samoten Mr. Vominatoria.

Mutta, itseäni toistaen, Moonchilc ja McBrain. Tulee muistot mieleen ja toimii vieläkin.
Saarhelo
Vempare
Vempare

Post by Saarhelo »

Nicko on loistava kannuttaja ei siitä mitään vastaväitteitä mutta Lombardo on mitä on: http://www.drummerworld.com/Videos/DaveLombardo.html
Up The Irons! Perkheles!
Ipe
Wanha Merimies
Wanha Merimies

Post by Ipe »

Post Reply