Maiden mania mtv3
Moderator: The Killer Krew
-
- Peräruiske
Maiden mania mtv3
onpas hieno ohjelma maidenista!toivottavasti kaikki kattoi sen!
-
- Kisälli
-
- Vempare
vastaus!!
Minäkin katsoin sen, Se oli hyvä. jeps, eipä tässä muuta kuin odottelemaan seuraavaa Iron Maidenin esiintymistä.
IRON MAIDEN RULES OK!
Hyvä ohjelma, piti tallentaa digiboxiin muiden IM-ohjelmien sekaan
Ei kyllä malta odotella tulevia dvd:tä ym.

Ei kyllä malta odotella tulevia dvd:tä ym.

Last edited by S.R. on Sun Aug 28, 2005 15:31, edited 1 time in total.
"You see, pal: Elvis can't read a contract. All he knows is: No Ferrari, no rides with the top down." - James "Sonny" Crockett
-
- Roudari
Olipas tyylikäs dokkari. Tuli heti miele kuunnella Maidenia, ja Dance of Death päätyi soittimeen. Rautaneito crewstakin näkyi kiitettävästi porukkaa, hienoja haastatteluja kaikinpuolin.
I believe in nothing, least of all in the word of shit
So hide in your shroud of urine, because I can't take the smell of it
- Exodus- Shroud Of Urine -
So hide in your shroud of urine, because I can't take the smell of it
- Exodus- Shroud Of Urine -
-
- Tuhlaajapoika
Oli kyllä varsin mukava paketti, mukavaa nähdä Maiden -faneja ylistämässä Maidenia ja nähdä välissä pätkiä Maidenin keikoilta, samalla sai myös Rautaneito mainosta foorumilaisten toimesta.
Nyt vain Death on the Road -dvd:tä odotellessa levy soimaan..

Nyt vain Death on the Road -dvd:tä odotellessa levy soimaan..
Until it rains ice in hell the shit will keep rolling out your mouth
No more of you - It's zero tolerance!
-
- Manowarrior
oli hyvä! nyt kasvoi odotukset Death on the Roadilta!
kolmenpatsaan haastatteluun mun piti mennä, mutta jonotin jo silloin kolmatta tuntia!
mutta näkyihän mut kun: haastateltiin Areenalla yhtä, kävelin taustalla kuselle =)
ja sitten kun Tuli Run to the Hills, niin olin siinä edessä! käteni kanssa! ja takaraivoni!
se oli mun eka Maidenin keikka!
kun se Run to the Hills tuli, mulla nousi niskakarvat pystyyn ja kyyneleet tuli silmiin!
se oli niin hienoa!
kolmenpatsaan haastatteluun mun piti mennä, mutta jonotin jo silloin kolmatta tuntia!
mutta näkyihän mut kun: haastateltiin Areenalla yhtä, kävelin taustalla kuselle =)
ja sitten kun Tuli Run to the Hills, niin olin siinä edessä! käteni kanssa! ja takaraivoni!
se oli mun eka Maidenin keikka!
kun se Run to the Hills tuli, mulla nousi niskakarvat pystyyn ja kyyneleet tuli silmiin!
se oli niin hienoa!
-
- Rautakansleri
-
- Taka-ampuja
Meikäläisellä kävi vielä kaameampi moka. Oli puhelimessa ja ties missä minkäkinmoista muistutusta, mutta perkele istuin sitten tässä TV:N VIERESSÄ puhelin oli jossain perseessä eikä hälytyksiä kuulunut meikäläisen korviin. Vielä kun tätä olin venaillut koko helvetin päivän. Jonkinmoinen vitutus päällä, onneksi näin sentään puoli kolmesta etiäppäin, mutta siinä nyt ei paljoa mitään hienoa ollut enää. Toivottavasti tulisi vielä jostain uusintana tahi kavereilla olisi nauhalla, sillä muuten meikäläiselle jää vitutus viikoksi päälle.Emeritus wrote:Hyvä homma, huomasin topikin ja muistin koko ohjelman vasta puoli kolmelta!![]()
Oliko mitään ennaltakuulematonta, tai muuten kiinnostavaa läppää?
ori pienoinen avautuminen, muttakun nyt oli pakko.
Hmmm.... tää taitaa olla nyt sit mun pualest täss...
-
- Kisälli
Vähän osasin odottaakin, että ohjelma vaikuttaa rekisteröityneiden määrään. Ja ihmekös tuo, kun oma Perttimme sai aika hyvän bluffin vedettyä valtakunnallisesssa TV-verkossa.
Todella hyvä ja huolella toteutettu ohjelma tosiaan. Ei mitään viidentoista minuutin mittaista huitaisua, vaan syvempääkin kommenttia sisältävää journalismia. Tällaista lisää!
Tuttuja naamojakin ohjelmassa näkyi, vaikkakaan ei omaa. Itten en TV-kameroiden eteen ehtiny, ja vaikka olisinkin, en tiedä olisinko viittiny. Ujo en oo, mutten oo kovin innostunu julkisuudessa olosta.
Todella hyvä ja huolella toteutettu ohjelma tosiaan. Ei mitään viidentoista minuutin mittaista huitaisua, vaan syvempääkin kommenttia sisältävää journalismia. Tällaista lisää!
Tuttuja naamojakin ohjelmassa näkyi, vaikkakaan ei omaa. Itten en TV-kameroiden eteen ehtiny, ja vaikka olisinkin, en tiedä olisinko viittiny. Ujo en oo, mutten oo kovin innostunu julkisuudessa olosta.
"Voi ärkyläpärkylä jumaluisa suitana!"
Varsin mahtava dokkari ei voi muuta sanoo, ei sitä usein pääse pärstäänsä näyttämään mtv3lla ja sublla
Asalle, Keinoselle + A.Kivelle rispektit, hienosti vedetty. Sana oli kyllä äijillä hallussa.
Plus löytyy viel dokkari koneelta niin voi katella aina ku huvittaa

Asalle, Keinoselle + A.Kivelle rispektit, hienosti vedetty. Sana oli kyllä äijillä hallussa.
Plus löytyy viel dokkari koneelta niin voi katella aina ku huvittaa

Last edited by Hese on Sun Aug 28, 2005 15:09, edited 1 time in total.
Ja Asalle pisteet oivasta mainonnasta tekstiilin muodossa
.

"The nightmare corpse-city of R'lyeh was built in measureless eons behind history by the vast, loathsome shapes that seeped down from the dark stars. There lay great Cthulhu and his hordes, hidden in green slimy vaults."
Dark Days Ahead
DDA@Facebook
Dark Days Ahead
DDA@Facebook
-
- Crusader
Annetaan pisteet Maikkarille ja Faneille. Asiallisesti toteutettu dokkari, hyvää julkisuutta bändille ja yhteiselle asiallemme. Ja sai tosiaan Rautaneito aika mukavasti mainosta, joka näkyy välittömästi, ennätykset särkyy ! Loppuohjelman bändin jäsenten kommentit olivat oikein mainioita. Nicko veti loistavaa läppää. Noiden perusteella vaikuttaa siltä, että DVD:tä odotellessa aika käy entistä pitemmäksi.
Odottelen vain, koska joku älähtää niistä Janickin sanoista, joilla hän kehui bändin muusikkojen tasoa. Varsinkin kommentteja kolmesta kitaristista
Mä olin kyllä samaa mieltä...
Odottelen vain, koska joku älähtää niistä Janickin sanoista, joilla hän kehui bändin muusikkojen tasoa. Varsinkin kommentteja kolmesta kitaristista

Nykyään melkein kaikki on jännää.
-
- Kisälli
-
- Tuhlaajapoika
Pitäisköhän mun ihan kiusallaan..Iron Constable wrote:Odottelen vain, koska joku älähtää niistä Janickin sanoista, joilla hän kehui bändin muusikkojen tasoa. Varsinkin kommentteja kolmesta kitarististaMä olin kyllä samaa mieltä...

Until it rains ice in hell the shit will keep rolling out your mouth
-
- Hang-Around
Sub-TV:ltähän tuo tuli eilen katsottua ja nauhoitettua videolle.
Rautainen kolmikko Keinonen, Asa ja A.Kivi hoitivat homman kotiin.
Kuten jo ircissä sanoin: "Edes hytkyvä Dickinson ei pärjää Asalle"
Rautainen kolmikko Keinonen, Asa ja A.Kivi hoitivat homman kotiin.
Kuten jo ircissä sanoin: "Edes hytkyvä Dickinson ei pärjää Asalle"

GLAM stands for Gay LA Metal. I mean, if you have to dress up like a chick on stage to get people comin to check you out, you gotta ask yourself. First, you got unsolved issues. Second off, is your music really that good? -Dave Mustaine
-
- Wimp
-
- Paholainen
Hyvä dokumentti joka korosti sitä tosiseikkaa, että Suomi tosiaankin on Maiden Manian kourissa ja pahasti. Hyvää mainosta Rautaneidolle ja nälkä kasvaa odottaessa Death On The Road DVD:tä. Taidan nääntyä. Perkele! 

Small green aliens scuttled out of his path, fearsome Martian warriors would not meet his gaze and the air froze when he croaked in his dark gravelly voice; "A pint of bitter Please mate".