^No hyvä, niin ei tulisi suunniteltua mitään reissua keikan päälle ja tulikin tosta mieleen harkita tota IMOC:iin liittymistä.Iivis wrote:IMOC:in Admin oli postannut, että kaikki kiertueen päivämäärät pitäisi olla julkistettu lokakuun loppuun mennessä.
Somewhere Back In Time Tour 2008
Moderator: The Killer Krew
-
- Taka-ampuja
-
- Manowarrior
-
- Sateentekijä
-
- Lentäjä-Ässä
-
- Rautakansleri
Paidan ostajahan on kävelevä suosikkiyhtyeensä maailman kiertueen mainos, joka on vielä itse maksanut siitä. Melkoinen uuno siiscondemned wrote:Ainakin mun mielestä vähän ihme meininkiä iskeä myyntiin Tour 2008 aiheinen paita vaikka ollaan vielä hienosti elämässä vuotta 2007. Aikalailla rahat pois pahimmilta uunoilta meininkiä.
Ihan kiva paita noin muuten.

Mitä ryppyisempi rusina, sitä makiampi maku!
Menee hieman offtopikiksi, mutta kansleri aloitti.Pertti Keinonen wrote:Tämä ei mene kaaliini, koska kukaan ei pakota ketään ostamaan mitään. Eikö se ole vaan hienoa, että on mahdollisuus valita?

Ei se ihan noin mene, ja Rod ja Steve tietävät sen. Kuinkahan monen Maiden tuotteen kohdalla täälläkin on saanut lukea: "MUN ON PAKKO SAADA TOI" ja jossain tapauksissa tuohon on vielä lisätty, myös "HETI".

Se, että tuote laitetaan myyntiin on monille jo pakottamista. Se millä sen myynti perustellaan on sitten eri asia. Esimerkkinä Edward the Great, sitä perusteltiin "uusien" fanien palvelemisella. Mutta elleivät Rod ja Steve olisi tienneet että tämän ostaa myös muutkin kuin uudet fanit, koska se on "pakko" hankkia, ei levyä olisi koskaan julkaistu.
Se on tämä "rahastus" kaksipiippuinen juttu. "Kukaan" siitä ei pidä, paitsi rahalle persot orkesterit ja agentit (käsi pystyyn), mutta monelle orkesterille ja agentille se on elinehto. Tuskin Maidenkaan enään ilman "rahastusta" olisi olemassa. Run to the Hillsin lukeneet tietävät, että Maidenin toimintaan on alusta kuulunut "rahastus" ja sen on Rod hoitanut esimerkillisesti. Siihenhän hänet on palkattu.
Eipä tuo paitojen kauppaaminen haittaa, kuuluu asiaan tietenkin. Hieno paitahan tuo joka tapauksessa on sitä ei voi kiistää. Ehkä törkeämpää olisi jo nyt laittaa Helsingin keikan oma paita myyntiin
Eikä Maiden kuitenkaan ole edes pahimmasta päästä tässä rahastusmeiningissä, onneksi.

"You see, pal: Elvis can't read a contract. All he knows is: No Ferrari, no rides with the top down." - James "Sonny" Crockett
Vaikka toi juliste oln mun makuun, niin paitana toi ei toimi. En ostas, ellen keräilis, mutta kun en keräile. Ja mitä rahastukseen tulee nii FUCK OFF! On se kumma kun bändillä on varaa tarjota faneilleen jos jonkkin näköstä riepua, niin sitä sitten nillitetään että ne rahastaa. Ei ne niitä paitoja ilmaseks mistään saa! Mielummin näin, että jokainen fani saa sellaisen paidan josta todella pitää kun vastaavasti joillakin bädeillä ei ole mahdollisuutta tehdä myyntiin kuin mallia tai kaks. Ja kun se ei miellytä ulkoisesti fania, ei paitoja myydä. Vaikka kuinka diggaisin jostain bändistä, niin rumaa paitaa en kuitenkaan ostas. Kun taas jos paita on siisti mutta bädi ei ihan suosikki, niin silloin se tarttunee herkemmin mukaan.
Ja tosta paidastahan tulee sitten se virallinen versio keikoille joss selkä on erilainen keikkapaikkoineen, uskoisin.
Ja tosta paidastahan tulee sitten se virallinen versio keikoille joss selkä on erilainen keikkapaikkoineen, uskoisin.
Joo, on kyllä ihan tiedossa että mikään ei ole ilmaista. Mikä tässä nyt edelleenkin mun mielestä haiskahti vähän hätäiseltä juutalaiselta oli se, että paita julkistetaan ja laitetaan samantien myyntiin vaikka rundista ei maksava yleisö edes tiedä Australian keikkoja enempää. Puhumattakaan siitä että rundi ei ala vielä viiteen kuukauteen. Ei ole pois multa juuri mitenkään, mutta tietääkseni kerroin vain oman mielipiteeni ja fiiliksistä ko. paitaan liittyen tässä vaiheessa. Itse en ainakaan osta minkäänlaisia kiertuepaitoja kuin keikkojen paitatiskeiltä, kun silloin niiden ostamisessa on hieman ideaakin ja siellä on myös valinnanvaraakin.
Eli parempi olisi olla julkaisematta mitään, niin kenenkään ei olis "pakko" ostaa mitään ja kaikilla olisi hyvä mieli.Eebo wrote:Menee hieman offtopikiksi, mutta kansleri aloitti.Pertti Keinonen wrote:Tämä ei mene kaaliini, koska kukaan ei pakota ketään ostamaan mitään. Eikö se ole vaan hienoa, että on mahdollisuus valita?![]()
Ei se ihan noin mene, ja Rod ja Steve tietävät sen. Kuinkahan monen Maiden tuotteen kohdalla täälläkin on saanut lukea: "MUN ON PAKKO SAADA TOI" ja jossain tapauksissa tuohon on vielä lisätty, myös "HETI".![]()
Se, että tuote laitetaan myyntiin on monille jo pakottamista. Se millä sen myynti perustellaan on sitten eri asia. Esimerkkinä Edward the Great, sitä perusteltiin "uusien" fanien palvelemisella. Mutta elleivät Rod ja Steve olisi tienneet että tämän ostaa myös muutkin kuin uudet fanit, koska se on "pakko" hankkia, ei levyä olisi koskaan julkaistu.
Se on tämä "rahastus" kaksipiippuinen juttu. "Kukaan" siitä ei pidä, paitsi rahalle persot orkesterit ja agentit (käsi pystyyn), mutta monelle orkesterille ja agentille se on elinehto. Tuskin Maidenkaan enään ilman "rahastusta" olisi olemassa. Run to the Hillsin lukeneet tietävät, että Maidenin toimintaan on alusta kuulunut "rahastus" ja sen on Rod hoitanut esimerkillisesti. Siihenhän hänet on palkattu.

edit: Lisätään nyt vielä, että jos väkisin haluaa nilittää rahastuksesta, niin perustelkaa hyvät ihmiset edes se vaikka sitten sillä, että tuotteet on liian kalliita, eikä sillä, että on liian hyvät valikoimat mistä valita. Näin jätätte itsestänne edes hieman älykkäämmän vaikutelman.

Last edited by poolrules on Wed Sep 12, 2007 12:19, edited 3 times in total.
Ja aivan samaa mieltä. Totta helvetissä ostan keikalta samaisen paidan ja tietty keikkapäivien kanssa. Mikäs keikkapaita se muuten on jos ei Päivämääriä olecondemned wrote:Ainakin mun mielestä vähän ihme meininkiä iskeä myyntiin Tour 2008 aiheinen paita vaikka ollaan vielä hienosti elämässä vuotta 2007. Aikalailla rahat pois pahimmilta uunoilta meininkiä.
Ihan kiva paita noin muuten.

Noh hätäsimmät tietty ostaa tuonkin. Noh itse ole kyllä helvetin hyvä esimerkki CD julkaisujen muodossa. Ostan kaikki viralliset mitä vastaan tulee. Oli järkeä tai ei

Maiden Ukot nähty: -88, -90, -92, -95, -98, -03, -05, -05, (4x)-06, -07, (8x)-08, -09, (5x)-10, (13x)-11, (10x)-13 ja....jatkuu
Sama juttu oli myös AMOLAD:n kiertueellakin. Mielellään tuon paidan ostaisin, jos sen hinta liikkuisi 10 punnassaMake#34 wrote:Ja aivan samaa mieltä. Totta helvetissä ostan keikalta samaisen paidan ja tietty keikkapäivien kanssa. Mikäs keikkapaita se muuten on jos ei Päivämääriä olecondemned wrote:Ainakin mun mielestä vähän ihme meininkiä iskeä myyntiin Tour 2008 aiheinen paita vaikka ollaan vielä hienosti elämässä vuotta 2007. Aikalailla rahat pois pahimmilta uunoilta meininkiä.
Ihan kiva paita noin muuten.![]()
Noh hätäsimmät tietty ostaa tuonkin. Noh itse ole kyllä helvetin hyvä esimerkki CD julkaisujen muodossa. Ostan kaikki viralliset mitä vastaan tulee. Oli järkeä tai eiKeräily on rankkaa ja joskus hieman kallistakin!