Eddie seikkailee hauskoissa animaatioissa
Moderator: The Killer Krew
-
*Moonchild*
- Hang-Around

-
WhiteRabbit
- Sateentekijä

Katsoin ekan jakson ja hämmästyin kuinka hyvin jokainen biisi oli sovitettu tuohon pätkään. Charlot The Harlot, Phantom Of The Opera...Hyvä toteutus, ja nyt olen "koukussa" täytyy katsoa jokainen.
Seuraavaksi: Killers!
Seuraavaksi: Killers!
"Killing two birds with one stone, it’s particularly violent but it works in metal." - Rob Halford
Uusi jakso on näemmä teon alla, siis The X Factor. Teaser on julkaistu jonkun aikaa sitten http://www.maidencartoons.com.br/port/teaser_chp10.asp.
-
_klaanimies_
- Peräruiske

-
puolisukeltaja
- Taka-ampuja

No niinno, kaikkihan on suhteellista mutt kyllä miusta yli vuosi on aika pitkä aika..WM wrote:Ei se siellä nyt kovin kauaa ole ollut, olen käynyt silloin tällöin katsomassa.
Exciter Keskiviikkona 1. helmikuuta 2006 wrote:The X Factor -teaser on tullut! Näyttää aika mielenkiintoselta, vaikkei tosta pätkästä oikeen minkäänlaista kokonaiskuvaa saa.
Vuosi? Ja minä en ole huomannutpuolisukeltaja wrote:No niinno, kaikkihan on suhteellista mutt kyllä miusta yli vuosi on aika pitkä aika..WM wrote:Ei se siellä nyt kovin kauaa ole ollut, olen käynyt silloin tällöin katsomassa.:
Exciter Keskiviikkona 1. helmikuuta 2006 wrote:The X Factor -teaser on tullut! Näyttää aika mielenkiintoselta, vaikkei tosta pätkästä oikeen minkäänlaista kokonaiskuvaa saa.
7.7.2005
12.11.2006
12.11.2006
-
nickorules
- Lentäjä-Ässä

Re: Eddie seikkailee hauskoissa animaatioissa
Ihan hauskoja, paras on Fear of the Dark.
Mitähän tekijälle kuuluu, X Factor teaser on ollut jo vuosia siellä. Vaadin jatkoa!
Mitähän tekijälle kuuluu, X Factor teaser on ollut jo vuosia siellä. Vaadin jatkoa!
Oi aikoja arkoja,
Aikojen uhriparkoja,
Hyveen kirveitä,
Tekoja hirveitä,
Kun lait luonnon omat
Rikkovat luonnottomat.
Aikojen uhriparkoja,
Hyveen kirveitä,
Tekoja hirveitä,
Kun lait luonnon omat
Rikkovat luonnottomat.