Keskustelua Maidenin virallisesta Fan Clubista

Keskustelua Iron Maidenista ja kaikesta bändiin liittyvästä.

Moderator: The Killer Krew

asa
MAIDEN HELL
MAIDEN HELL

Post by asa »

rainmaker91 wrote:Voiks liittymismaksua maksaa verkkopankissa :?:
Ei voi.
Olli the Wicker man
Berserkki
Berserkki

Post by Olli the Wicker man »

rainmaker91 wrote:Voiks liittymismaksua maksaa verkkopankissa :?:
:finger:
Niinkuin asa jo kertoikin, niin ei voi. Mutta laita nyt vaan ne luottokortin numerot, ja muut tarvittavat sälät, ja sitten vaan entteriä. Ei tossa pitäisi olla mitään epäselvää, vaikka se toki siltä tilaushetkellä tuntuu, myönnetään...
GO FOR IT!
"Somedays you`re the pigeon, somedays you`re the statue.. but if you can you should only do things you love"
poolrules
Veriveli
Veriveli

Post by poolrules »

^Jos kirjottajan nimimerkki (rainmaker91) viittaa yhtään käyttäjän ikään, niin voi olla aika hiljaista tuon luottokortin kanssa.
Taival
Taka-ampuja
Taka-ampuja

Post by Taival »

poolrules wrote:^Jos kirjottajan nimimerkki (rainmaker91) viittaa yhtään käyttäjän ikään, niin voi olla aika hiljaista tuon luottokortin kanssa.
Eikö yli yhdeksänkymppisille myönnetä luottokortteja :?:
Missä
Missä on Antti Kaitainen
Lappis
Azazel
Azazel

Post by Lappis »

Taival wrote:
poolrules wrote:^Jos kirjottajan nimimerkki (rainmaker91) viittaa yhtään käyttäjän ikään, niin voi olla aika hiljaista tuon luottokortin kanssa.
Eikö yli yhdeksänkymppisille myönnetä luottokortteja :?:
Ei, pelkästään hautapaikkoja
"To be alive is more than just breathing"
Taival
Taka-ampuja
Taka-ampuja

Post by Taival »

^Voi hirveä, mitä ikärasismia.

Ja aiheesta...
Itse herkässä teini-iässä kuuluin clubiin, mutta syystä, jota en tiedä, se homma sitten jäi. Jota asiaa on tullut kyllä monesti jälkeenpäin harmiteltuakin.
Kovasti on ollut tarkoitus ottaa sinne päin yhteyttä ja kysellä voiko vanhaa jäsenyyttä elvyttää, vaan kai siitä on niin pirusti vaivaa, kun ei ole saanut aikaiseksi.

Silloin (n. 6-7 vuotta sitten) ainakin homma toimi ihan hyvin, eikä mitään hämminkejä minun kohdalleni ainakaan sattunut.
Missä
Missä on Antti Kaitainen
Lappis
Azazel
Azazel

Post by Lappis »

Taival wrote:^Voi hirveä, mitä ikärasismia.
:lol:

Kai toivut tästä iskusta kuitenkin?
"To be alive is more than just breathing"
Taival
Taka-ampuja
Taka-ampuja

Post by Taival »

^No kyllähän minä, mutta entäs se hirvi?
Missä
Missä on Antti Kaitainen
Olli the Wicker man
Berserkki
Berserkki

Luulen ja toivon, että häntä holhoaa täysi-ikäinen henkilö, jolta tällänen kortti voisi löytyä...
"Somedays you`re the pigeon, somedays you`re the statue.. but if you can you should only do things you love"
rainmaker91
Hang-Around
Hang-Around

Post by rainmaker91 »

Äiti ei suostunu luottokortin tietoja antamaan, :evil:
mutta isällä on visakortti, joten voiks maksaa visalla :?:
rainmaker91 mielikuvituksettomin nimimerkki jonka satuin keksimään.
asa
MAIDEN HELL
MAIDEN HELL

Post by asa »

Voi jeesus... Visa ON Luottokortti. Voi maksaa.
rainmaker91
Hang-Around
Hang-Around

Post by rainmaker91 »

No voi jeesus kun oon tyhmä :shock:
Ymmärrät varmaan, etten hirveesti tiedä noista asioista kun oon näin nuori.
QazKFD
Rautaneito IRC Crew
Rautaneito IRC Crew

Post by QazKFD »

rainmaker91 wrote:No voi jeesus kun oon tyhmä :shock:
Ymmärrät varmaan, etten hirveesti tiedä noista asioista kun oon näin nuori.
No kannattaa sillon varmaan kysyä siltä iskältä ensin, että onko se iskän Visa luottokortti vai pelkkä kortti :D
YOU DON'T ROCK HARD
YOU NEVER DID
rainmaker91
Hang-Around
Hang-Around

Post by rainmaker91 »

Joo mä en saanu isään yhteyttä ja mä tarkotin Visa electronii, mut sain jo kuulla et electron ei käy.
sorry turhaan mä teitä vaivasin
Olli the Wicker man
Berserkki
Berserkki

rainmaker91 wrote:Joo mä en saanu isään yhteyttä ja mä tarkotin Visa electronii, mut sain jo kuulla et electron ei käy.
sorry turhaan mä teitä vaivasin
Pitäähän nyt asioista selvä ottaa. Kyllä luulen, että nämä karpaasit ihan mielellään kertoo mikä on oikein ja mikä väärin. :D
rainmaker91
Hang-Around
Hang-Around

Post by rainmaker91 »

Onks se summa tasan 30 euroo vai yli, kun lähetän rahan kirjekuores, enkä tietenkään haluu, et jää vajaaks?
Olli the Wicker man
Berserkki
Berserkki

rainmaker91 wrote:Onks se summa tasan 30 euroo vai yli, kun lähetän rahan kirjekuores, enkä tietenkään haluu, et jää vajaaks?
Pistä kuule pikkusen lisää, kun se kokonaissumma on jotain 31€ ja risat. :D
Ei jää sitten muutamasta eurosta puuttumaan.

EDIT: No niin sieltä asa laittoikin sitten kunnon faktaa. Kuuntele häntä. :wink:
Last edited by Olli the Wicker man on Wed Sep 21, 2005 21:44, edited 1 time in total.
asa
MAIDEN HELL
MAIDEN HELL

Post by asa »

liittymismaksu on Eurooppalaisille 20 GBP = 29.63 EUR, mikään ei tietenkään estä lähettämästä vaikka 66.6€, mutta 30 euroa riittää.
Olli the Wicker man
Berserkki
Berserkki

Make#34 wrote:No Niin! Tulipa sitten täytettyä Eddien Megastoresta ostoslista jossa Fun Club jäsenyys ja Hemmetti kun oli tullut hieno Seventh Son Kahvi muki!No sehän lähti samalla tilaukseen ja postikulujen kanssa tuli maksamaan 46 euroa kun punnat euroiksi käännettiin niin 46 ja risat! No laitoin 50 euron setelin ja tulostin sen tilaus lapun mikä tuli sähköpostiin ja nyt vain odotellaan :D Jokohan ne nimmarit kuvan kerakin tulisi kun äijilläkin rundi loppui ja alkavat keskittyä levyn tekoon! Nythän ne varmaankin pummivat niitä nimmareita noihin! :twisted:
Alkaa olla Makella jännät paikat, nimittäin paketin pitäisi saapua tarkalleen ottaen huomenna. Vaikka on maanantai, niin sekään ei ole postituksessa ongelma, koska mun paketti oli postilaatikossa juuri viikon ekana päivänä, mikä toki yllätti...positiivisellä mielellä. Muista sitten ilmoittaa tuliko tilaus, ainakin toivon niin. :D
Voimanorja
Manowarrior
Manowarrior

Post by Voimanorja »

no. itse olen 14w. kuulun clubiin. isä maksoi/maksaa.

liittymisessä ei ollut muuta onkelmia KUIN että:

tiedot oli oltavat prikulleen samat annettaessa niitä EddiesMegastoreen. eli valittaa jotain ja ei toimi jos hitto soikoon nimet ja muut ei ole oikeassa järjestyksessä verrattuna luottokunnan tietoihin. mutta, ei se ongelma olllut. lopulta. vaan kolme kertaa kokeiltiin.

kannatan. tai siis lehdet on ihan lukemisen arvoisia ja saa pinssin, vaikkei uutta tietoa tulekaan :twisted:
mutta esim. Hammersmithille en olis muuten päässyt! :twisted:
Iivis
Maiden Venturer
Maiden Venturer

Post by Iivis »

Voimanorja wrote:mutta esim. Hammersmithille en olis muuten päässyt! :twisted:
Ai, kuinka niin??? Lippuja oli vaikka millä mitoin myynnissä sen jälkeen kun faniklubilaiset olivat ensin saaneet ennakko-osto-oikeudella päältä omansa.

Hammersmithin liput myytiin loppuun vasta noin viikko ennen keikkaa.
"Life goes on....until it doesn't"
Make#34
Playerman
Playerman

Post by Make#34 »

Olli the Wicker man wrote:
Make#34 wrote:No Niin! Tulipa sitten täytettyä Eddien Megastoresta ostoslista jossa Fun Club jäsenyys ja Hemmetti kun oli tullut hieno Seventh Son Kahvi muki!No sehän lähti samalla tilaukseen ja postikulujen kanssa tuli maksamaan 46 euroa kun punnat euroiksi käännettiin niin 46 ja risat! No laitoin 50 euron setelin ja tulostin sen tilaus lapun mikä tuli sähköpostiin ja nyt vain odotellaan :D Jokohan ne nimmarit kuvan kerakin tulisi kun äijilläkin rundi loppui ja alkavat keskittyä levyn tekoon! Nythän ne varmaankin pummivat niitä nimmareita noihin! :twisted:
Alkaa olla Makella jännät paikat, nimittäin paketin pitäisi saapua tarkalleen ottaen huomenna. Vaikka on maanantai, niin sekään ei ole postituksessa ongelma, koska mun paketti oli postilaatikossa juuri viikon ekana päivänä, mikä toki yllätti...positiivisellä mielellä. Muista sitten ilmoittaa tuliko tilaus, ainakin toivon niin. :D
Jep kyllähän tässä jo odottelen kovasti niitä juttuja! Saas nähdä milloin ilmaantuupi :lol:
Maiden Ukot nähty: -88, -90, -92, -95, -98, -03, -05, -05, (4x)-06, -07, (8x)-08, -09, (5x)-10, (13x)-11, (10x)-13 ja....jatkuu
Voimanorja
Manowarrior
Manowarrior

Post by Voimanorja »

Make#34 wrote:
Olli the Wicker man wrote:
Jep kyllähän tässä jo odottelen kovasti niitä juttuja! Saas nähdä milloin ilmaantuupi :lol:
nimmarilla varustetusta kuvasta:
Iron Maiden FC Magazine 73 wrote: As you can see the band are signing the photos for the Fan Club whiley they are on the road.
Anyone with a membership number is higher than 19500 will get theirs sent to them as soon as possible.
Please patient as there are 3000 to get signed, so please don´t call or write to us about it as we have your number!
elikkäs, mun numberi on yli 21500 enkä ole vielä saanut. kai se tässä kohtapuoliin ilmaantuu. liityin siis alkuvuodesta eikä sillon tullut... menee varmaan silleen että samasta maasta kaikille, lähiaikoina liittyneille??..??
Voimanorja
Manowarrior
Manowarrior

Post by Voimanorja »

Iivis wrote:
Voimanorja wrote:mutta esim. Hammersmithille en olis muuten päässyt! :twisted:
Ai, kuinka niin??? Lippuja oli vaikka millä mitoin myynnissä sen jälkeen kun faniklubilaiset olivat ensin saaneet ennakko-osto-oikeudella päältä omansa.

Hammersmithin liput myytiin loppuun vasta noin viikko ennen keikkaa.
nooh, tässähän oli sellanen pointti että:
isä ei varmaankaan(oletan) olisi ihan muuten vaan vienyt sinne. tottakai se on mahdollista. mutta nyt kun oli ensin että FC:läisille niin isäkin innostui! että näin! :twisted:

kyllähän mä sen tiesin että liput tuli sillon 1.8. TicketMaster UK:hon.
Make#34
Playerman
Playerman

Post by Make#34 »

....helkutti, eipä ole vielä kuulunut mitään! Onkohan ne hukanneet ton mun pakettini! :shock:
Maiden Ukot nähty: -88, -90, -92, -95, -98, -03, -05, -05, (4x)-06, -07, (8x)-08, -09, (5x)-10, (13x)-11, (10x)-13 ja....jatkuu
Post Reply