Ei voi.rainmaker91 wrote:Voiks liittymismaksua maksaa verkkopankissa![]()
Keskustelua Maidenin virallisesta Fan Clubista
Moderator: The Killer Krew
-
- Berserkki
Niinkuin asa jo kertoikin, niin ei voi. Mutta laita nyt vaan ne luottokortin numerot, ja muut tarvittavat sälät, ja sitten vaan entteriä. Ei tossa pitäisi olla mitään epäselvää, vaikka se toki siltä tilaushetkellä tuntuu, myönnetään...rainmaker91 wrote:Voiks liittymismaksua maksaa verkkopankissa![]()
GO FOR IT!
"Somedays you`re the pigeon, somedays you`re the statue.. but if you can you should only do things you love"
^Voi hirveä, mitä ikärasismia.
Ja aiheesta...
Itse herkässä teini-iässä kuuluin clubiin, mutta syystä, jota en tiedä, se homma sitten jäi. Jota asiaa on tullut kyllä monesti jälkeenpäin harmiteltuakin.
Kovasti on ollut tarkoitus ottaa sinne päin yhteyttä ja kysellä voiko vanhaa jäsenyyttä elvyttää, vaan kai siitä on niin pirusti vaivaa, kun ei ole saanut aikaiseksi.
Silloin (n. 6-7 vuotta sitten) ainakin homma toimi ihan hyvin, eikä mitään hämminkejä minun kohdalleni ainakaan sattunut.
Ja aiheesta...
Itse herkässä teini-iässä kuuluin clubiin, mutta syystä, jota en tiedä, se homma sitten jäi. Jota asiaa on tullut kyllä monesti jälkeenpäin harmiteltuakin.
Kovasti on ollut tarkoitus ottaa sinne päin yhteyttä ja kysellä voiko vanhaa jäsenyyttä elvyttää, vaan kai siitä on niin pirusti vaivaa, kun ei ole saanut aikaiseksi.
Silloin (n. 6-7 vuotta sitten) ainakin homma toimi ihan hyvin, eikä mitään hämminkejä minun kohdalleni ainakaan sattunut.
Missä
Missä on Antti Kaitainen
Missä on Antti Kaitainen
-
- Berserkki
Luulen ja toivon, että häntä holhoaa täysi-ikäinen henkilö, jolta tällänen kortti voisi löytyä...poolrules wrote:^Jos kirjottajan nimimerkki (rainmaker91) viittaa yhtään käyttäjän ikään, niin voi olla aika hiljaista tuon luottokortin kanssa.
"Somedays you`re the pigeon, somedays you`re the statue.. but if you can you should only do things you love"
-
- Hang-Around
-
- Hang-Around
-
- Hang-Around
-
- Berserkki
Pitäähän nyt asioista selvä ottaa. Kyllä luulen, että nämä karpaasit ihan mielellään kertoo mikä on oikein ja mikä väärin.rainmaker91 wrote:Joo mä en saanu isään yhteyttä ja mä tarkotin Visa electronii, mut sain jo kuulla et electron ei käy.
sorry turhaan mä teitä vaivasin

-
- Hang-Around
-
- Berserkki
Pistä kuule pikkusen lisää, kun se kokonaissumma on jotain 31€ ja risat.rainmaker91 wrote:Onks se summa tasan 30 euroo vai yli, kun lähetän rahan kirjekuores, enkä tietenkään haluu, et jää vajaaks?

Ei jää sitten muutamasta eurosta puuttumaan.
EDIT: No niin sieltä asa laittoikin sitten kunnon faktaa. Kuuntele häntä.

Last edited by Olli the Wicker man on Wed Sep 21, 2005 21:44, edited 1 time in total.
-
- Berserkki
Alkaa olla Makella jännät paikat, nimittäin paketin pitäisi saapua tarkalleen ottaen huomenna. Vaikka on maanantai, niin sekään ei ole postituksessa ongelma, koska mun paketti oli postilaatikossa juuri viikon ekana päivänä, mikä toki yllätti...positiivisellä mielellä. Muista sitten ilmoittaa tuliko tilaus, ainakin toivon niin.Make#34 wrote:No Niin! Tulipa sitten täytettyä Eddien Megastoresta ostoslista jossa Fun Club jäsenyys ja Hemmetti kun oli tullut hieno Seventh Son Kahvi muki!No sehän lähti samalla tilaukseen ja postikulujen kanssa tuli maksamaan 46 euroa kun punnat euroiksi käännettiin niin 46 ja risat! No laitoin 50 euron setelin ja tulostin sen tilaus lapun mikä tuli sähköpostiin ja nyt vain odotellaanJokohan ne nimmarit kuvan kerakin tulisi kun äijilläkin rundi loppui ja alkavat keskittyä levyn tekoon! Nythän ne varmaankin pummivat niitä nimmareita noihin!

-
- Manowarrior
no. itse olen 14w. kuulun clubiin. isä maksoi/maksaa.
liittymisessä ei ollut muuta onkelmia KUIN että:
tiedot oli oltavat prikulleen samat annettaessa niitä EddiesMegastoreen. eli valittaa jotain ja ei toimi jos hitto soikoon nimet ja muut ei ole oikeassa järjestyksessä verrattuna luottokunnan tietoihin. mutta, ei se ongelma olllut. lopulta. vaan kolme kertaa kokeiltiin.
kannatan. tai siis lehdet on ihan lukemisen arvoisia ja saa pinssin, vaikkei uutta tietoa tulekaan
mutta esim. Hammersmithille en olis muuten päässyt!
liittymisessä ei ollut muuta onkelmia KUIN että:
tiedot oli oltavat prikulleen samat annettaessa niitä EddiesMegastoreen. eli valittaa jotain ja ei toimi jos hitto soikoon nimet ja muut ei ole oikeassa järjestyksessä verrattuna luottokunnan tietoihin. mutta, ei se ongelma olllut. lopulta. vaan kolme kertaa kokeiltiin.
kannatan. tai siis lehdet on ihan lukemisen arvoisia ja saa pinssin, vaikkei uutta tietoa tulekaan

mutta esim. Hammersmithille en olis muuten päässyt!

Ai, kuinka niin??? Lippuja oli vaikka millä mitoin myynnissä sen jälkeen kun faniklubilaiset olivat ensin saaneet ennakko-osto-oikeudella päältä omansa.Voimanorja wrote:mutta esim. Hammersmithille en olis muuten päässyt!
Hammersmithin liput myytiin loppuun vasta noin viikko ennen keikkaa.
"Life goes on....until it doesn't"
Jep kyllähän tässä jo odottelen kovasti niitä juttuja! Saas nähdä milloin ilmaantuupiOlli the Wicker man wrote:Alkaa olla Makella jännät paikat, nimittäin paketin pitäisi saapua tarkalleen ottaen huomenna. Vaikka on maanantai, niin sekään ei ole postituksessa ongelma, koska mun paketti oli postilaatikossa juuri viikon ekana päivänä, mikä toki yllätti...positiivisellä mielellä. Muista sitten ilmoittaa tuliko tilaus, ainakin toivon niin.Make#34 wrote:No Niin! Tulipa sitten täytettyä Eddien Megastoresta ostoslista jossa Fun Club jäsenyys ja Hemmetti kun oli tullut hieno Seventh Son Kahvi muki!No sehän lähti samalla tilaukseen ja postikulujen kanssa tuli maksamaan 46 euroa kun punnat euroiksi käännettiin niin 46 ja risat! No laitoin 50 euron setelin ja tulostin sen tilaus lapun mikä tuli sähköpostiin ja nyt vain odotellaanJokohan ne nimmarit kuvan kerakin tulisi kun äijilläkin rundi loppui ja alkavat keskittyä levyn tekoon! Nythän ne varmaankin pummivat niitä nimmareita noihin!

Maiden Ukot nähty: -88, -90, -92, -95, -98, -03, -05, -05, (4x)-06, -07, (8x)-08, -09, (5x)-10, (13x)-11, (10x)-13 ja....jatkuu
-
- Manowarrior
nimmarilla varustetusta kuvasta:Make#34 wrote:Jep kyllähän tässä jo odottelen kovasti niitä juttuja! Saas nähdä milloin ilmaantuupiOlli the Wicker man wrote:Alkaa olla Makella jännät paikat, nimittäin paketin pitäisi saapua tarkalleen ottaen huomenna. Vaikka on maanantai, niin sekään ei ole postituksessa ongelma, koska mun paketti oli postilaatikossa juuri viikon ekana päivänä, mikä toki yllätti...positiivisellä mielellä. Muista sitten ilmoittaa tuliko tilaus, ainakin toivon niin.Make#34 wrote:No Niin! Tulipa sitten täytettyä Eddien Megastoresta ostoslista jossa Fun Club jäsenyys ja Hemmetti kun oli tullut hieno Seventh Son Kahvi muki!No sehän lähti samalla tilaukseen ja postikulujen kanssa tuli maksamaan 46 euroa kun punnat euroiksi käännettiin niin 46 ja risat! No laitoin 50 euron setelin ja tulostin sen tilaus lapun mikä tuli sähköpostiin ja nyt vain odotellaanJokohan ne nimmarit kuvan kerakin tulisi kun äijilläkin rundi loppui ja alkavat keskittyä levyn tekoon! Nythän ne varmaankin pummivat niitä nimmareita noihin!
elikkäs, mun numberi on yli 21500 enkä ole vielä saanut. kai se tässä kohtapuoliin ilmaantuu. liityin siis alkuvuodesta eikä sillon tullut... menee varmaan silleen että samasta maasta kaikille, lähiaikoina liittyneille??..??Iron Maiden FC Magazine 73 wrote: As you can see the band are signing the photos for the Fan Club whiley they are on the road.
Anyone with a membership number is higher than 19500 will get theirs sent to them as soon as possible.
Please patient as there are 3000 to get signed, so please don´t call or write to us about it as we have your number!
-
- Manowarrior
nooh, tässähän oli sellanen pointti että:Iivis wrote:Ai, kuinka niin??? Lippuja oli vaikka millä mitoin myynnissä sen jälkeen kun faniklubilaiset olivat ensin saaneet ennakko-osto-oikeudella päältä omansa.Voimanorja wrote:mutta esim. Hammersmithille en olis muuten päässyt!
Hammersmithin liput myytiin loppuun vasta noin viikko ennen keikkaa.
isä ei varmaankaan(oletan) olisi ihan muuten vaan vienyt sinne. tottakai se on mahdollista. mutta nyt kun oli ensin että FC:läisille niin isäkin innostui! että näin!

kyllähän mä sen tiesin että liput tuli sillon 1.8. TicketMaster UK:hon.