Lippuralli SBIT 2008 (EI PRE-SALE, lippuasiat vain tänne!)

Keskustelua Iron Maidenista ja kaikesta bändiin liittyvästä.

Moderator: The Killer Krew

Maiden pekko
Hang-Around
Hang-Around

Post by Maiden pekko »

Joo,tosta tulee mun eka Maiden-keikka ja liput on tarkotus soittamalla hankkia.Muuten lippu palvelun pisteelle menisin mutta kun täällä Ruokolahdella semmosta ei oo ja imatran lippupalvelu aukee vasta klo 10.Saako noi liput ostettuu puhilimitse helposti?
Hevari
Hang-Around
Hang-Around

Post by Hevari »

darealjyra wrote:
Hevari wrote:Jos sanovat just tollasta 'mihis teil o kiire?', sanoo vaan 'nyt nainen perkule, tää on elämääkin tärkeempi asia! kenttälippu kiitos!'
:roll:

Ja tämähän aivan varmasti nopeuttaa toimintaa?
noo ei se nyt nopeuta asiaa, ei nyt mitään muuta mieleen tullut. Jotain siinä kannattaa tiskillä silti sanoa jos on kiire saada liput :)
darealjyra
Sateentekijä
Sateentekijä

Post by darealjyra »

Maiden pekko wrote:Saako noi liput ostettuu puhilimitse helposti?
2006 itselläni oli sama tilanne, eli asuin vielä kotona josta oli rapiat 100km lähimpään lippupalvelupisteeseen. Vaikka on ollut paljon puhetta, että linjat ovat tukossa jne. niin ainahan se kannattaa yrittää. Netti on melko saletti ettei toimi, mutta puhelimella oma kokemukseni on ettei se ainakaan mahdotonta ole. Hyvissä ajoin vain alat pommittamaan.
HuJOs
Kisälli
Kisälli

Post by HuJOs »

Peke wrote:
Sandal wrote:
Prayer wrote: Ja mihin lippupalveluun Tamperelaiset ovat menossa? Vai onko tuo Lielahden Cittari helpoimmini lähestyttävä paikka?
Lielahen cittarin myyjät ei osaa. saatana kävin ostamas motöriin lippui ja myyjä sano ettei oo kentälle enää lippui no ostin sit tyhmänä istumapaikan ja katoin kotona netist ja siel näytti et on kenttä lippui viel jäljel
Olen kuullut, että eri myyntipisteissä on tietyt kiintiöt joita he voivat myydä. Tämä ei välttämättä ole fakta.
Ja sen mitä olen lukenut/kuullut niin kun suureen tapahtumaan tulee liput myyntiin ja suurin osa kapasiteetistä on käynnissä niin koneetta saattavat mennä "sekaisin" ja näyttää ettei lippuja ole. Näin kävi mm. 2006 kesällä slayerin kanssa. Pari kaveria oli jonottamassa kenttälippuja ja vähän yli 9.00 kone näytti ettei kentälle ole lippuja ja kaverit otti sitten katsomopaikan. Minä taas kokeilin 16.00 aikoihin netistä jos kentälle saisi lippuja ja sillon kyllä olisi saanut vaikka 12 kpl lippuja kerralla kentälle. Ja vaikka nyt ei saisi kenttälippua niin tuskin kannattaa mennä köyden jatkoksi, uskon että huuto.netsitä hieman ennen keikkaa voi saada lipun jopa halvemmalla.
Sopivasti Sodomilla!
http://www.myspace.com/hcvasara
Jeeves
Sateentekijä
Sateentekijä

Post by Jeeves »

Jaa-a, vai maanantaina pitäisi sitten lippu hommata. :? En tuosta nyt mitään hillitöntä stressiä ota, kyllä ne liput jostain aina saa. Täytyy varmaan internetin ja parin puhelimen kanssa samaan aikaan yrittää läpi jos vaikka tärppäisi. Lähin lippupiste perkele vieköön Turussa. :evil:

huuto.nettihän suorastaan vilisee näitä jo pari tuntia lipunmyynnin alusta, joten mahdollisuuksia on kyllä monia. Joten nou hätä.
Ironmaiden82
Taka-ampuja
Taka-ampuja

Post by Ironmaiden82 »

Journeyman91 wrote:^^Kannattaa jo siihen lipunmyyntipisteelle saapuessa vähän ohjeistaa myyjää, että nyt olisi tämmöinen tapahtuma, johon menee liput ihan saatanan äkkiä ja että kannattaa ottaa kaikilta jonossa olijoilta jo ylös minne haluaa lipun, ja sitten tulostella ne putkeen, ettei käy niinkuin Ozzyn keikalle lippua hankkiessa, että myyjä litkii kahviaan kellon lyödessä yhdeksän ja ihmettelee että mikäs kiire pojilla on. :evil:

Meinaatko muuten Tallikedolla jonottaa?
Jep. Siellähän mä. Että mukaan vaan.

No kyllähän ne osaa lippuja siis myydä, mutta tälläiseen tapahtumaan on hiukan eri asia myydä lippuja, kun johonki jääkiekko otteluun tai Tiktakin konserttiin :D. Eli siis just se, että onko ne varautuneet sellaiseen :).

Jotenki kyllä epäilyttää, että saakohan noita kenttälippuja enää, kun tuntuu että ainakin puolet on mennyt jo. Ja sitten vielä tosiaan ne yritykset, jotka ostaa lippuja. Se on pakko kyllä olla siellä lippupisteellä heti ekana. Sillon voi saada vielä kenttälipun ja sillonki vaatii tuuria. No jospa se tuuri olisi kerranki mun puolella. vajaa neljä päivää viel pitäis jaksaa odottaa. Ei pysty vaikkakin on pakko.
Can i play with madness - The prophet stared at his crystal ball
Prayer
Vempare
Vempare

Post by Prayer »

Eikös Stockan Deli kahvila aukene jo 7.00 aikaan? Siellä ainakin voisi sisätiloissa odotella.

Ja onkos täällä muuten ketään muita Tampereen Stockalle jonottamaan menijöitä?
Walking a long road
Never reaching the end
Sameli
Kisälli
Kisälli

Post by Sameli »

Noniin, Lippupalvelussa valot palaa vihreää, joten eihän tässä mikään hätä ole, vai eikö Pre-salen myyntiä olla tuosta vähennetty? Noh, maanantai aamuna vaan tarpeeksi aikaseen odottelemaan niin eiköhän kenttätiketti ole kätösessä.
valtaa
Vempare
Vempare

Post by valtaa »

Kyllä minä olen joka kerta saanut netin kautta liput hommattua. Kyllähän se vähän aina on tökkinyt mutta kyllä linjat on aina pelannut mutta vähän hitaammin. Kyllähän ne puhelimetkin ovat aika tukossa.
Iron Maiden live:
2003x2, 2005x2, 2006x2, 2008x?
Zanzaa
Wimp
Wimp

Post by Zanzaa »

Prayer wrote:Eikös Stockan Deli kahvila aukene jo 7.00 aikaan? Siellä ainakin voisi sisätiloissa odotella.

Mä oon tulossa Tren Stokalle :D
Asamael
Hiippari
Hiippari

Post by Asamael »

Zanzaa wrote:
Prayer wrote:Eikös Stockan Deli kahvila aukene jo 7.00 aikaan? Siellä ainakin voisi sisätiloissa odotella.

Mä oon tulossa Tren Stokalle :D
Kai sitä johonkin päin Tamperetta pitäis mennä, mutta ei vielä tiedä mihin. Pitäis ehkä kattella joku mahdollisimman syrjäinen paikka. Jokuhan oli vissiin Lielahteen menossa jonottamaan. Siellähän vois olla vähemmän jonoa ku keskustassa.
Ironmaiden82
Taka-ampuja
Taka-ampuja

Post by Ironmaiden82 »

Hyvä niin, jos näyttää vihreetä. Itse en kyllä tajua, mitä tarkoitat :D.

On tulossa muuten pitkä viikonloppu pitkään aikaan. Onneksi huomenna ja lauantaina on töitä, että saa jotain muuta ajateltavaa. Mä tässä mietin, että toivottavasti olen tarpeeksi kylmähermoinen sitten kun tosi paikka tulee
Can i play with madness - The prophet stared at his crystal ball
Emeritus
Berserkki
Berserkki

Post by Emeritus »

Sameli wrote:Noniin, Lippupalvelussa valot palaa vihreää, joten eihän tässä mikään hätä ole, vai eikö Pre-salen myyntiä olla tuosta vähennetty? Noh, maanantai aamuna vaan tarpeeksi aikaseen odottelemaan niin eiköhän kenttätiketti ole kätösessä.
En uskoisi että faniklubilaisia Suomessa niin paljoa kuitenkaan on, että pelkkä pre-sale heilauttaisi mittareita niin paljoa.
Maanantaina jonottamaan olen menossa myöskin.
Tosin en aivan täysin ymmärrä tätä kaikkien hinkua kentälle. Fiilistä siellä ei tietenkään voita mikään, mutta oman mielenterveyteni takia en ole kyllä menossa stadikan keikoille kentälle, elleivät tosissaan saa parennettua sitä järkkäilyä siellä.
Ja minun säkälläkin kuitenkin jäisi juuri joittenkin hujoppien taakse...
No, kaipa tämä on niitä jedem das seine-juttuja.
The Hellion
Berserkki
Berserkki

Post by The Hellion »

Mikäs katsomo on stadionilla se josta näkee/kuulee parhaiten?

Vai näkeekö/kuuleko niistä mistään mitään? Koskaan en ole stadionilla ollut joten itsellä ei mitään tietoa. D34? A12?
Last edited by The Hellion on Fri Nov 09, 2007 16:03, edited 1 time in total.
asa
MAIDEN HELL
MAIDEN HELL

Post by asa »

Tänään saapui 4 kenttälippua karvaiseen kouraan. Lippupalvelu oli ajan tasalla tällä kertaa.

Voin myydä halukkaille 10000 euroa laaki. NOT.
mika
Berserkki
Berserkki

Post by mika »

^ ooh, todella nopsaa äksöniä-kyseessä eiliset presale piletit? siis kotona itselläkin mahdollisesti piletit odottamassa-parhautta tosiaankin nami nami.
1986,1990,92,93,95,96,98,99,2000,03x2,05x2,06x2,08x2,2010,11x2,13,16x2,17x2 + Lontoo 27-28...
voodoo child
Peräruiske
Peräruiske

Post by voodoo child »

Mulle ei kyllä vielä ole lippuja tullut. johtuisiko siitä että tulasin ne "vasta" ruoka tauolla klo 11.45? :evil:
Ratsupoliisi

Post by Ratsupoliisi »

Ite makselin ne liput tos puol 11:n pintaan mut ei niitä tänään vielä näkyny...Eiköhän ne alkuviikosta ilmesty.
Fender
Sateentekijä
Sateentekijä

Post by Fender »

Ratsupoliisi wrote:Ite makselin ne liput tos puol 11:n pintaan mut ei niitä tänään vielä näkyny...Eiköhän ne alkuviikosta ilmesty.
Sama täällä. Puoli yhdentoista jälkeen makselin, joten ens viikon aikana pitäis luukusta pamahtaa. 8)
You're shit and you know you are
MoonPowerslave
Roudari
Roudari

Post by MoonPowerslave »

Hirvittää ihan kauheesti toi lippuhomma. Netin kautta yks kaveri olis tilaamassa lippuja. Isoveli sano että kummallekkin Maidenin keikalle millä on ollut (2003 & 2005), niin hän on saanut kentälle liput vaikka on netistä tilannut.
Ja Stadikkahan on isompi paikka kuin Hartwall Areena, mutta jännittää silti.
Kentälle haluaisin kaverini kanssa. Saa nähdä että mitä tulee, vielä pari päivää..
"Look, there's an albatross! ...Oh, I'm sorry, but it's a seagull."
Lihasperuna
Vempare
Vempare

Post by Lihasperuna »

Itellä kans aina aika huolellinen stressi nuitte lippujen suhteen.
Viimekeikalle jonoteltii kenttälippuja ja kun lippupalvelun täti tuli jakamaan vuoronumeroita,niin 1 oli toki mulla.
Kyllä ne liput saa jos jonottaa,mutta tosin todella huonolla munkilla voi jäähä saamatta.

Enemmän "stressiä" luo se että millasille paikoille pääsen kentälle.
Viimevuonna 6h ennen keikkaa pakkaseen jonottelemaan Hartwallin ulkopuolelle ( :shock: ).
Kyllähän siitä sitten eturivipaikka irtosi.

Maanantaina olis taas tarkotus mennnä tapiolaan hyvissä ajoin jonottelemaan. :wink:
mika
Berserkki
Berserkki

Post by mika »

Joo, tuolla aikaisemmin jo tuulettelein et josko piletit olis tullu, ei olleet. Vielä ens viikon alkuun kärvistellään, hyvä että Asan karvaiseen käteen edes tuli...liput.
1986,1990,92,93,95,96,98,99,2000,03x2,05x2,06x2,08x2,2010,11x2,13,16x2,17x2 + Lontoo 27-28...
Stratocaster
Azazel
Azazel

Post by Stratocaster »

Onko se nyt varmaa että kenttälipun hinta on se 59€?
AttE
Paholainen
Paholainen

Post by AttE »

on.
Iron Maiden 18.7.2008
valtaa
Vempare
Vempare

Post by valtaa »

Mulla tuli liput jo päivällä ja kyllä ollaan aika täpinöissä niiden kans. Kyllä silmä lepää kun katselee jääkaapin ovea jossa on liput rivissä
Iron Maiden live:
2003x2, 2005x2, 2006x2, 2008x?
Post Reply