Kenttälipun otan ja se on varma, puhelimella/netin välityksellä se on vain unelma sanon ma. Viimeksi puhelimella tuli katsomo 113 Joka kyllä vaihtui sitten 107-katsomoon.
Ostelin myös toiselle keikalle riistonetistä lipun 112:seen, halvalla kun lähti. Nyt jos kaksi keikkaa toteutuu niin hakusessa olisi molemmille päiville permantopaikka.
Täytyypi pyytää työvuoroja nyt oikeen reilusti, että on varmasti rahaa lippuihin. Ulkomaan reissuun ei kyllä varaa ole mitenkään, mutta molemmille Suomen keikoille tulee kyllä lähdettyä.
asa wrote:Minä en jätä tuurin tai tekniikan varaan. Aamulla hyvissä ajoissa jonottamaan lippupalveluun, ja ensimmäisenä tiskille. Melko varmat kenttäpaikat.
Jep, tää on varmin keinon hommata sellaiset paikat kuin itse haluaa. Viimeksi oltiin 5 tuntia ennen lippujen myynttintuloa heilumassa ovenkahvassa kiinni, oli pirun kylmä, mutta fiilis oli hyvä kun kenttäpaikat kädessä lähdettiin kouluun. Toiselle keikalle liput tulikin sitten huuto.netistä. Mutta jonottamaan mennään ensi kerrallakin.
|Faith No More|Candlemass|
|Tuska Open Air|Korn|
|Ilosaarirock|Kraftwerk||
|Muse|
Tässä viime vuosina olen aika lahjakkaasti missannut nuo Maidenin Suomen keikat. Nyt en helvetti voi olla pois. Olen vakaasti päättänyt että olen seuraavalla keikalla, tuli mitä tuli. Vaikka sitten pää kainalossa. Kyllä sitä nyt edes kerran pitää nähdä maailman parhain yhtye livenä.
Eikun vaan jonottamaan lippuluukulle, kunhan liput tulevat myyntiin.
Try to hold some faith
in the goodness of humanity...
Jees jees, meikäläinen istuu armeijan harmaissa Kajaanissa JUURI tuon ajan minkä puitteissa Maiden Suomessa soittaa. PERKELE! Pitänee ryhtyä "asevelvollisuuspakolaiseksi" tuoksi ajaksi. Kyllä sitä aina vaikka linnassa jaksaa istua sen puoli vuotta vai vuodenko se oli.
Perkele.
Olisi edes viikonloppuna ja kävisi niin hyvä tuuri että sattuisi viikonloppuvapaa sille ajalle. Voi jumalauta jos sellainen tuuri kävisi, kyllä siinä mielellään kävisi sen muun armeija-ajan, mutta melko paskoilla fiiliksillä sinne tämän takia mennään.
darealjyra wrote:Jees jees, meikäläinen istuu armeijan harmaissa Kajaanissa JUURI tuon ajan minkä puitteissa Maiden Suomessa soittaa. PERKELE! Pitänee ryhtyä "asevelvollisuuspakolaiseksi" tuoksi ajaksi. Kyllä sitä aina vaikka linnassa jaksaa istua sen puoli vuotta vai vuodenko se oli.
No jos et lomia saa, niin ainahan voit lähteä puntikselle. Palaat vaan takaisin kun homma on hoidettu. Eihän siitä tule ylimääräisiä päiviä kuin poissaolot plus sanktiot päälle. Ja hieno merkintä palvelustietoihin .
"The nightmare corpse-city of R'lyeh was built in measureless eons behind history by the vast, loathsome shapes that seeped down from the dark stars. There lay great Cthulhu and his hordes, hidden in green slimy vaults."
darealjyra wrote: PERKELE! Pitänee ryhtyä "asevelvollisuuspakolaiseksi" tuoksi ajaksi. Kyllä sitä aina vaikka linnassa jaksaa istua sen puoli vuotta vai vuodenko se oli.
Jos ei lomaa meinaa tippua, niin uhkaa (älä tosissaan kuitenkaan) meneväsi sivariin jos ei heru. Tällä keinolla kuulemma serkkuni sai muutamat vapaat itselleen, kun niin hyvä sotilas oli.
|Faith No More|Candlemass|
|Tuska Open Air|Korn|
|Ilosaarirock|Kraftwerk||
|Muse|
darealjyra wrote:Jees jees, meikäläinen istuu armeijan harmaissa Kajaanissa JUURI tuon ajan minkä puitteissa Maiden Suomessa soittaa. PERKELE! Pitänee ryhtyä "asevelvollisuuspakolaiseksi" tuoksi ajaksi. Kyllä sitä aina vaikka linnassa jaksaa istua sen puoli vuotta vai vuodenko se oli.
Perkele.
Olisi edes viikonloppuna ja kävisi niin hyvä tuuri että sattuisi viikonloppuvapaa sille ajalle. Voi jumalauta jos sellainen tuuri kävisi, kyllä siinä mielellään kävisi sen muun armeija-ajan, mutta melko paskoilla fiiliksillä sinne tämän takia mennään.
Noh, toivossa on hyvä elää.
Hoikankankaan varuskunnastahan pääsee livohkaankin helposti
Small green aliens scuttled out of his path, fearsome Martian warriors would not meet his gaze and the air froze when he croaked in his dark gravelly voice; "A pint of bitter Please mate".
^Noniin, pistähän kaikki mahdolliset pakoreitit YV:llä
Viimeisenä toivona "tekeytyä" sairaaksi(ampua vaikka varvas pois, mitä hyötyä niistäkin muka on...) hieman ennen keikkaa. Jos siitä vaikka sais vähän sairaslomaa.
Mutta levyä odotetaan kuin hullu puuroa ja keikalla ollaan ja sitähän ei mikään estä!
darealjyra wrote:
Viimeisenä toivona "tekeytyä" sairaaksi(ampua vaikka varvas pois, mitä hyötyä niistäkin muka on...) hieman ennen keikkaa. Jos siitä vaikka sais vähän sairaslomaa.
VMTL *2 ja Mobilaattia. Ei sillä viä kuuhun mennä.
Mutta joo, kyllähän tota lomaa viikollekkin saa, jos on syytä. Ja ainahan sitä voi pundelle lähtee, ei se pahaa tee
Ja jos ei muuta niin ottaa vaikkapa HSL:ää muutaman päivän, jos syytä kyselevät ni kehuu vaan, että henkilökohtainen. Eiköhän ropise.
Yhtenä päivänä mietin, että kun uusi levy on tulossa, niin on jännä nähdä millainen Eddie siellä levyn kannessa irvistää. Aika vaikea ajatella, että minkälainen se tulee olemaan, kun se on ollut jo niin monessa mukana. Riippuuhan se tietysti paljon siitä, minkälaisen levyn yhtye saa aikaan ja minkä nimen he sille antavat.
Try to hold some faith
asa wrote:Minä en jätä tuurin tai tekniikan varaan. Aamulla hyvissä ajoissa jonottamaan lippupalveluun, ja ensimmäisenä tiskille. Melko varmat kenttäpaikat.
Tällä tavallahan se kannattaa tehdä, mutta ite oon kyllä helvetin huolestunut tosta lippurallista, koska oon ite todennäköisesti vielä intissä kun liput tulevat myyntiin. Täytyy nyt tarkkaan harkita et kenet lähettää ostamaan lippuja.
Niinpä. Tämän tekisin ehdottomasti minäkin, muttakun meitin myyntipiste aukeaa tuntia myöhemmin kuin muualla, eli klo 10, niin ei ole mitään asiaa tunnin kuluttua enää lippuja saada. Puhelimella sitten vaan, saattaa käydä tuuri, tai sitten ei. Viimeksi sain liput puhelimella. Ottaa kyllä päähän tommonen toiminta.
Tällä tavallahan se kannattaa tehdä, mutta ite oon kyllä helvetin huolestunut tosta lippurallista, koska oon ite todennäköisesti vielä intissä kun liput tulevat myyntiin. Täytyy nyt tarkkaan harkita et kenet lähettää ostamaan lippuja.
Itse kun olin intissä kauan sitten, laitoin äitini asialle. No eihän se mitään osannut, intistä sit kännykällä irkkasin ja hommasin viel samana päivänä itelle kenttälipun ja toiselle päivälle kenttälipun sain noin 3 viikkoa ennen keikkoja. Ensimmäisestä taisin pulittaa 60e ja toisesta ihan normaalihinnan.
And your last thought was that you have become a noise a thin, nameless noise, among all these others howling in the empty dark room.
reptile wrote:Yhtenä päivänä mietin, että kun uusi levy on tulossa, niin on jännä nähdä millainen Eddie siellä levyn kannessa irvistää. Aika vaikea ajatella, että minkälainen se tulee olemaan, kun se on ollut jo niin monessa mukana. Riippuuhan se tietysti paljon siitä, minkälaisen levyn yhtye saa aikaan ja minkä nimen he sille antavat.
Onhan tuota ihan kiva arvuutella. Eddie on nyt ollut jo niin erilaisissa olomuodoissa 13:sta levyn aikana, että en osaa aavistaakaan, minkälaista olomuotoa sieltä seuraavaksi on tulossa. Riippuu tietysti levystä ja sen teemasta. Onko kellään tietoa tai vaikka mutua, minkälainen pääteema olisi uudella levyllä tulossa?
Viinapåppå wrote:
Manulla on kyllä yksi loistojuttu, The Angel And The Gamblerin "Viiden euron veijo Esso-syntikat!"
Haha! Joo, en itse kyllä suhtaudu asiaan yhtä negatiivisesti ja pessimistisesti, kuin Manu. Eli olen jo henkisesti valmistautumassa tuonne viimaan menemään jonoilemaan. Nakkilasssa on lavatanssit, menen tyrkylle.
^^ Eikös tästä ole tulossa jonkinlainen toiseen maailmansotaan liittyvä plätty, itse olen kuullut. (ei kannata luottaa liikaa)
(Ois pirun hienoo saada jatkoa Paschendalelle! ) Teema levyähän Maidenilta onkin odotettu jo jonkin aikaa. Seventh Son tai Fear oli käsittääkseni viimeinen tähänasti tullut.
Ja sitten siitä kansikuvasta. Noh, ei kannata verrata live after deatheihin tai Somewhere in time:een. Uudemmat levyt eli Blazen aikaiset ja siitä uudemmat ovat lakeneet tasoltaan aika pahsti. Kaiken huippuna on kuitenkin DoD:in koneella näprätty tekele. Eli siltä kuvalta ei kannata odottaa liikoja. Tosin kuin levyltä. Koska tämä saattaa jäädä Maidenin viimeiseksi levyksi sen on OLTAVA loistava.
Judas_Rising wrote:^^ Eikös tästä ole tulossa jonkinlainen toiseen maailmansotaan liittyvä plätty, itse olen kuullut. (ei kannata luottaa liikaa)
(Ois pirun hienoo saada jatkoa Paschendalelle! ) Teema levyähän Maidenilta onkin odotettu jo jonkin aikaa. Seventh Son tai Fear oli käsittääkseni viimeinen tähänasti tullut.
Niin no, Paschendalehan kertoo ensimmäisestä maailman sodasta. (Pilkunviilaaja strikes back ). Mutta hienohan tuollainen sotateema olisi. Oli se sitten WW1:stä, WW2:sta tai vaikka nuijasodasta.
Fear Of The Dark teemalevy? En olekaan ennen ajatellut sitä sellaisena.
Olen aina mieltänyt SIT:n ja SSOASS:n ainoiksi Maidenin teemalevyiksi.
"Aika liikkuu lailla pyövelin, viisaus on hetki hiljaisin"
-Hector
Oikeastaan SIT:n ja Killersin voisi Seventh Sonin ohella laskea teemalevyiksi, vaikka ne eivät sitä bändin mielestä ole. Seventh Son on ainoa kunnollinen teemalevy, jota tehdessäkin on ajateltu että kappaleet liittyvät tiettyyn teemaan.
Killers ja SIT ei ole tarkoituksellisia teemalevyjä, vaan niissä on kappaleita jotka sattuvat liittymään toisiinsa. (Ainakin tällaisen käsityksen minä olen saanut.)
Try to hold some faith