Keskustelua Maidenin virallisesta Fan Clubista
Moderator: The Killer Krew
-
- Hang-Around
Niinpä tietysti. Noh laitanpas postia menemään. Toivottavasti ei haittaa, että teen sen vasta nyt.condemned wrote:Joo, mutta FC-jäsenet joutuvat pistämään mailia ekana että saavat tarvittavat oikeudet FC:läisten osioihin.
http://www.ironmaiden.com/fanclub/showthread.php?t=7
There are times when I've wondered
And times when I've cried
When my prayers they were answered
At times when I've lied
But if you asked me a question
Would I tell you the truth
Now there's something to bet on
You've got nothing to lose
And times when I've cried
When my prayers they were answered
At times when I've lied
But if you asked me a question
Would I tell you the truth
Now there's something to bet on
You've got nothing to lose
Jepjep, tuli liityttyä IMFC:iin vähän yli kuukaus sitten ja tänään tipahti tuo membership pack postiluukusta 
Aika hyvä fiilis, sillä tota on jo odotettu. Tyylikkäitä juttuja ja lehdessä on jopa ihan hyvin luettavaa. Ainoana juttuna se, että laminoidussa fan club kortissa on maksajan, eli tässä tilanteessa yhden vanhemman, nimi eikä oma. En tiedä onko kämmi tapahtunut tässä päässä vai toisessa. Pitää vähän katsoa mitä tehdä

Aika hyvä fiilis, sillä tota on jo odotettu. Tyylikkäitä juttuja ja lehdessä on jopa ihan hyvin luettavaa. Ainoana juttuna se, että laminoidussa fan club kortissa on maksajan, eli tässä tilanteessa yhden vanhemman, nimi eikä oma. En tiedä onko kämmi tapahtunut tässä päässä vai toisessa. Pitää vähän katsoa mitä tehdä

"Egotism is the anesthetic that dulls the pain of stupidity." - Frank Leahy
-
- Viimeinen voitelija
^Ei siinä vissiin mitään kämmiä ole tapahtunut, meikäläisellekin tuli kaikki fanipostit äitini nimellä. Oma korttini on vielä vanhempaa mallia, jossa ei ole nimeä vaan pelkkä jäsennumero. Pitänee varmaan jossain välissä taas uusia tuo jäsenyys, jos vaikka ensi vuoden kiertueelle keksisivät taas jotain kivaa malliin First to the Barrier.
-
- Sateentekijä
Kilahti uusimiskaavake tänään postiluukusta. Kysymys tänä vuonna jo uusineille jäsenille: minkälainen koko FC-paitoihin pätee? Eli onko koko samaa luokkaa kuin Megastoren paidoissa (normaalisti ostan XL -> storesta XXL), vai Bravadon/Fruit Of The Loomin paidoissa (eli XL on just passeli ja reilumman kokoinen). Tarttis pistää kuponkiin kokotoivomus, ei viittis ottaa liian pientä, parempi olla hiukka kasvuvaraa.Voimanorja wrote:Kuittaus. Mietin vaan näitä iänikuisia teinipojan mietteitä; eli mitä kokoa. Fruittareissa nimittäin L on ihan passeli; ei LIIAN iso ja sopii varmasti tulevaisuudessa, kun taas M on nyt ja ens vuonna piste. Muilla merkeillä vaan omia kokoja, pitänee ottaa se M. Eiköhän sieltä vuoden päästä taas tule joku roinake ja onhan noita Maiden paitoja semmonen 25 jo niin eiköhän tässä pärjäile.asa wrote:Mallia B & C, tuntuu hieman heppoisemmalta kuin Fruit of the loom, mutta ei mitään valittamista vielä.

Ok. Ei tuosta siis mitään varsinaista haittaa ole, mutta olis tietenkin paljon kivempi jos passissa lukisi oma nimiLowerslave wrote:^Ei siinä vissiin mitään kämmiä ole tapahtunut, meikäläisellekin tuli kaikki fanipostit äitini nimellä. Oma korttini on vielä vanhempaa mallia, jossa ei ole nimeä vaan pelkkä jäsennumero. Pitänee varmaan jossain välissä taas uusia tuo jäsenyys, jos vaikka ensi vuoden kiertueelle keksisivät taas jotain kivaa malliin First to the Barrier.

-
- Viimeinen voitelija
Haha. Joo aika hyvä!Lowerslave wrote:^Jos joku siitä nimestä huomauttaa, niin ainahan voit kääntää tilanteen eduksesi:
"Kattokkas kaverit, ku meiän perheessä äitimuoriki on Maiden FC:n jäsen..."
Voi olla että korjaan ton ihan kotikonstilla, valkosta tarraa pääälle ja oma nimi siihen, koska kyllä toi vähän hämää.

-
- Sateentekijä
Eli tuohon korttiin tulee ostajan/maksajan nimi, eikä sitä voi mitenkään vaihtaa? No voi vattu. Kuten Stalker sanoikin, olisihan se ihan mukavaa että oma nimi komeilisi tuossa kortissa.
Kun näyttäisi siltä että saisin tuon FC:n jäsenyyden, sittenkin. Mutta maksaisin sen sitten omasta pussista. Mutta kun luottokorttia en omista äiti sen tilaisisi -> äidin nimi korttiin.
Kun näyttäisi siltä että saisin tuon FC:n jäsenyyden, sittenkin. Mutta maksaisin sen sitten omasta pussista. Mutta kun luottokorttia en omista äiti sen tilaisisi -> äidin nimi korttiin.

"Killing two birds with one stone, it’s particularly violent but it works in metal." - Rob Halford
Olisi varmaan kannattanut mainita ADDITIONAL INFO-boksissa hakemusta tehdessä, että kortin saaja on eri kuin maksaja? Näin olisitte varmasti saanut jäsenyyskorttiin sekä rekisteriin oman nimenne, vanhempienne sijaan.
Voittehan toki yrittää lähettää Lazille sähköpostia, ja kysyä josko se olisi mahdollista muuttaa jälkikäteen? Saattaa meinaan tulla nimien kanssa ongelmia jatkossa jos esim olette FTTB-jonossa, jossa tarkistetaan henkilökorteista nimet. Tai muuta vastaavaa,
Voittehan toki yrittää lähettää Lazille sähköpostia, ja kysyä josko se olisi mahdollista muuttaa jälkikäteen? Saattaa meinaan tulla nimien kanssa ongelmia jatkossa jos esim olette FTTB-jonossa, jossa tarkistetaan henkilökorteista nimet. Tai muuta vastaavaa,
-
- Sateentekijä
-
- Peräruiske
Hmmm... Mun mielestä pitää olla FC:n jäsen.
To avoid disappointing any further fc members by local cock-ups, we have had to make the tough decision that we should only execute this special FTTB access in markets were we know the promoter well and know that the local staff are efficient. Sadly on this will restrict us to just Luwdigshafen, Duisburg and Rome.
Admin will advise you on details for these three shows shortly.
-
- Kärpästen Herra
Vanha kyselee ehkäpäs tyhmiä, mutta...... ekaa kertaa uusimassa FC-jäsenyyttä ja kokemusta on työelämästä about very british stone age ways to act... indeed ...very british.
Miten tuo uusimiskaavake kannattaa lähettää. Kaavakkeessa sanotaan, että älä uudelleen tilaa (resubscribe) jäsennyyttä Megastoren tai sähköpostin kautta vaan käytä lomakemuotoa.
Käsittääkseni jos täyttää postissa tulleen resubscription form kaavakkeen, skannaa sen ja lähettää e-maililla maidenfanclubiin homman pitäisi toimia
Miten tuo uusimiskaavake kannattaa lähettää. Kaavakkeessa sanotaan, että älä uudelleen tilaa (resubscribe) jäsennyyttä Megastoren tai sähköpostin kautta vaan käytä lomakemuotoa.
Käsittääkseni jos täyttää postissa tulleen resubscription form kaavakkeen, skannaa sen ja lähettää e-maililla maidenfanclubiin homman pitäisi toimia

Into Iron Maiden Since 1983
^Ite tempassu ihan perinteisellä etanapostilla. Ei muuta kuin tavallinen merkki kylkeen ja lootaan.
EDIT: Kerran faksasin kyseisen lomakkeen siinä olevaan Fax-numeroon. Se ei ikinä mennyt perille, tai ainakaan jäsenyys ei uudistunut. Jäikö sitten bittiavaruuteen, oliko numero edes oikein, vai katosiko lappu epähuomiossa Lazin roskakoriin, siitä ei tietoa.
EDIT: Kerran faksasin kyseisen lomakkeen siinä olevaan Fax-numeroon. Se ei ikinä mennyt perille, tai ainakaan jäsenyys ei uudistunut. Jäikö sitten bittiavaruuteen, oliko numero edes oikein, vai katosiko lappu epähuomiossa Lazin roskakoriin, siitä ei tietoa.
Last edited by UTI on Sat Aug 04, 2007 11:33, edited 1 time in total.
KKK "kesä, kalja ja kalastus"
Mitä konkreettista hyötyä tuollaisesta jäsenyydestä muka olisi? Oli hauskaa viime syksynä lukea täältä porukoiden liittymistarinoita. Yleensä syy liittymiseen oli Benjamin Breegin videon näkeminen tasan puoleltaöin. Itse jaksoin odottaa viisi minuuttia pidempään, ja katsoin videon sen jälkeen ilman mitään jäsenmaksuja. Koska hyllystä löytyy kaikki Maidenin albumit pidän oikeutenani lukea studiopäiväkirjat ja vastaavat maksamatta lisämaksuja. Mitä taas tulee johonkin eturiviin oikeuttaneisiin rannekkeisiin, niin itse kävelin viime keikoilla ovien avauduttua suoraan eteen kenenkään estelemättä.
^Kyllä ainakin mulla FC-jäsenyydestä on ollu paljonkin iloa. Suurimman ilon on ainakin mulle tuottanut online club,jossa on mm. Todella paljon hienoja kuvia toisten fanien kokoelmista joita on todella hauskaa katsoa tarkkaan ja unelmoida josko joskus saisi itsekin samanlaisen kokoelman.Onlinen clubissa on myös monia kiinnostavia topikkeja joita on mukava lukea ja käydä keskustelua muiden fanien kanssa. Olen myös tutustunut moniin uusiin ihmisiin joka on musta todella hienoa koska vielä vuosi sitten en voinut kuvitellakkaan että voisin tutustua toisiin Iron Maiden-faneihin jotka voivat asua vaikka toisella puolella maapalloa.
Myös FC-lehti on ihan mukavaa luettavaa vaikka se ei mikään kovin suuri olekkaan. Lehdessä on paljon hienoa kuvia bändistä ja yleensä ne lehden artikkelitkin on hyviä. Sen lisäksi siinä on aina tilauslomake jolla voi tilata kamaa eddies megastoresta.
FTTB-rannekkeet on mun mielestä todella hyvä keksintö koska ensinnäkään ei tarvitse jonottaa niin kauan, Vaikka kyllähän sinne eteen ilman jonotustakin pääsee. Mutta koska en itse oli mikään erityisen isokokoinen ihminen,mulle se sinne eteen kömpiminen olis käytännössä mahdotonta, joten FTTB-ranneke mahdollistaa mulle ainakin sen että ehkä hetken pysyn edessä.
Sen lisäksi kaikki FC-jäsenet osallistuvat joka kuukausi arvontaan jossa voi voittaa Iron maiden tavaraa jokaisen jäsenen nimikirjoituksilla varustettuna.
Kyllä mä tosta kaikesta maksan oikein mielelläni 30 €
Myös FC-lehti on ihan mukavaa luettavaa vaikka se ei mikään kovin suuri olekkaan. Lehdessä on paljon hienoa kuvia bändistä ja yleensä ne lehden artikkelitkin on hyviä. Sen lisäksi siinä on aina tilauslomake jolla voi tilata kamaa eddies megastoresta.
FTTB-rannekkeet on mun mielestä todella hyvä keksintö koska ensinnäkään ei tarvitse jonottaa niin kauan, Vaikka kyllähän sinne eteen ilman jonotustakin pääsee. Mutta koska en itse oli mikään erityisen isokokoinen ihminen,mulle se sinne eteen kömpiminen olis käytännössä mahdotonta, joten FTTB-ranneke mahdollistaa mulle ainakin sen että ehkä hetken pysyn edessä.
Sen lisäksi kaikki FC-jäsenet osallistuvat joka kuukausi arvontaan jossa voi voittaa Iron maiden tavaraa jokaisen jäsenen nimikirjoituksilla varustettuna.
Iron Maiden 18.7.2008
Kyllä kolmellakympillä pitäisi jo saada jokaisen jäsenen nimmaroitu valokuva. Itse luulin hinnaksi jotain kymmentä euroa. Toiseksi Iron Maidenista löytyy ilmaiseksikin niin paljon juttua Internetistä ettei sen lukemiseen yksi elinikä riitä.AttE wrote: Sen lisäksi kaikki FC-jäsenet osallistuvat joka kuukausi arvontaan jossa voi voittaa Iron maiden tavaraa jokaisen jäsenen nimikirjoituksilla varustettuna.
^Kyllähän tuolta sai sillon ku sen tilas niin sen jäsekortin,yhen lehden,tarran,valokuvan bändistä,pinssin ja tais sieltä vielä jotain muutaki saada.
Mä en näe mitenkään tarpeelliseksi saada jotain nimmareilla varustettua valokuvaa koska eihän siinä ole mitään erikoista että sulla nimmarit jossain valokuvassa jollanen on kaikilla fan clubiin kuuluvilla. Paljon hienompaa on saada se vaikka johonkin levyyn samalla kun tapaa bändin jäsenet. Ikävä vaan että bändin jäseniä on aika mahdotonta päästä tapaamaan kun ei noita meet & greettejä enään järjestetä...
Mä en näe mitenkään tarpeelliseksi saada jotain nimmareilla varustettua valokuvaa koska eihän siinä ole mitään erikoista että sulla nimmarit jossain valokuvassa jollanen on kaikilla fan clubiin kuuluvilla. Paljon hienompaa on saada se vaikka johonkin levyyn samalla kun tapaa bändin jäsenet. Ikävä vaan että bändin jäseniä on aika mahdotonta päästä tapaamaan kun ei noita meet & greettejä enään järjestetä...
Iron Maiden 18.7.2008
-
- Rautakansleri
Meillä taitaa olla vähän eri ajatus nimikirjoitusten arvostuksesta eikä kumpikaan missään tapauksessa ole väärä. Minulle tärkeintä on nimmarihetkellä bändin jäsenen tapaaminen, ei se kärpäsen paskan kokoinen tihrustus kuvaan. Eikö se ole silloin ihan sama, että onko se painettu vai oikeasti kirjoitettu?Iron Fist wrote:Kyllä kolmellakympillä pitäisi jo saada jokaisen jäsenen nimmaroitu valokuva. Itse luulin hinnaksi jotain kymmentä euroa. Toiseksi Iron Maidenista löytyy ilmaiseksikin niin paljon juttua Internetistä ettei sen lukemiseen yksi elinikä riitä.AttE wrote: Sen lisäksi kaikki FC-jäsenet osallistuvat joka kuukausi arvontaan jossa voi voittaa Iron maiden tavaraa jokaisen jäsenen nimikirjoituksilla varustettuna.
Pelkät postimaksut kolme-neljä kertaa vuodessa jokaiselle fanille lähetettävistä lehdistä ja korteista ovat tuon mainitsemasi kympin luokkaa. Ei kai kukaan enää oleta, että faniklubeja pyöritetään pelkästään faneja varten. Tarkoitus on taloudellisesti päästä edes nollatasolle, kun otetaan huomioon kulut eli palkat, postit, koneet, toimistotila, faxi, vitusti kirjekuoria, ilmaiset FC krääsät (tänä vuonna t-paita), kortit (niidenkin painaminen maksaa) ym. Jos oikein alkaa laittamaan paperille, että mitä tuollaisen pyörittäminen maksaa, niin loppusummahan on ihan hirveä. Mahtaakohan sitä pyörittää 1 ihminen vai täytyykö palkkaa maksaa monelle?
Henkilökohtaisesti antavinta koko touhussa viimeisen vuoden aikana oli Rodin päiväkirjat. Sieltä löytyy paljon bändin matkustamiseen, järjestämisiin, bäkkäri, ym liittyvää mielenkiintoista luettavaa.
IMOCin foorumi sitä vastoin on ollut vähän pettymys. Muutama asiallinen aihe, josta on ollut oikeasti helvetisti hyötyä ja loput pelkkää paskaa. Joillekin on kertynyt jotain 20000 viestiä vuodessa ja kun niitä viestejä katsoo, voi omaa foorumia pitää vielä ihan hyvänä. Sielläkin tarvitsisi vähän edes yrittää jonkun ohjailla pysymään aiheessa, mutta liekö asialinjalla pysyminen vähän kulttuurikysymyskin. Suomessa sanotaan asia ja that´s it.
Mitä ryppyisempi rusina, sitä makiampi maku!
Kyllä mä katsoisin näiden asioiden olevan 30 euron arvoisia:
- 2003 pääsyn IRON MAIDEN bussiin ennakkokuuntelemaan Dance of Deathia (FC:n arvonta)
- First to the Barrier ranneke = ETURIVIN PAIKKA KAIKILLE HAKEMILLENI KEIKOILLE (2x Tukholma JA LISÄKSI SAIN FC:n KAUTTA KEIKKALIPUT MYÖS TUKHOLMAN KEIKOILLE, 2 x Hellsinki, Tampere, Milano)
- Michael Kenneyn tapaaminen ja MAHDOLLISUUS tavata Adrian Smithin Tampereella ennen kuin muut oli pääsyt edes vielä sisälle (oma vika kun en huomannut että käveli suoraan takaa ohi, huomasin vasta liian myöhään)
- FC lehdet ja Online Club, Rodin diary + muu info
- Ekaa kertaa liittyessä bändin kuva nimmareilla
- Etuoikeus kuulla/nähdä ensimmäisenä kaikkea uutta Maiden hässäkkää, ja nauttia niistä muiden ystävien ja samanhenkisten intoilijoiden kanssa
- Jokavuotinen liittymislahja/uusimislahja kaupan päälle
Minä koen että olen saanut vähintäänkin kolminkertaisesti vastinetta maksamaani summaan nähden, ja maksaisin vuoden jäsenyydestä vaikka 50 euroa helposti. Mulle on aivan se ja sama mitä muut nillittää jäsenmaksuista ja sen suuruudesta. Jos ei kiinnosta, niin ei tarvitse liittyä JA THAT`S IT. Turhaa siitä itkeä täällä.
- 2003 pääsyn IRON MAIDEN bussiin ennakkokuuntelemaan Dance of Deathia (FC:n arvonta)
- First to the Barrier ranneke = ETURIVIN PAIKKA KAIKILLE HAKEMILLENI KEIKOILLE (2x Tukholma JA LISÄKSI SAIN FC:n KAUTTA KEIKKALIPUT MYÖS TUKHOLMAN KEIKOILLE, 2 x Hellsinki, Tampere, Milano)
- Michael Kenneyn tapaaminen ja MAHDOLLISUUS tavata Adrian Smithin Tampereella ennen kuin muut oli pääsyt edes vielä sisälle (oma vika kun en huomannut että käveli suoraan takaa ohi, huomasin vasta liian myöhään)
- FC lehdet ja Online Club, Rodin diary + muu info
- Ekaa kertaa liittyessä bändin kuva nimmareilla
- Etuoikeus kuulla/nähdä ensimmäisenä kaikkea uutta Maiden hässäkkää, ja nauttia niistä muiden ystävien ja samanhenkisten intoilijoiden kanssa
- Jokavuotinen liittymislahja/uusimislahja kaupan päälle
Minä koen että olen saanut vähintäänkin kolminkertaisesti vastinetta maksamaani summaan nähden, ja maksaisin vuoden jäsenyydestä vaikka 50 euroa helposti. Mulle on aivan se ja sama mitä muut nillittää jäsenmaksuista ja sen suuruudesta. Jos ei kiinnosta, niin ei tarvitse liittyä JA THAT`S IT. Turhaa siitä itkeä täällä.