Q/A - Kysy asiantuntijoilta
Moderator: The Killer Krew
-
- Roudari
Make#34 wrote:^Aikas huumorilla heittelin ja en tietenkään kenellekkään pahaa mieltä...,mutta todellakin ammattimiehen hieno ja tyhjentävästi selitetty sanon minä.UGH OLEN PUHUNUT
Piti vielä lisätä sellanen "Tyhmä"kysymys,että kun on näitä kahden levyn julkaisuja niin kun on Castle versiota ja sitä mitä suomestakin on saatu niin mitä eroa näissä!Itellä jo Fear of the dark Alkuper,Remast ja Castle eli taistelen että vieläkö toi toinen versio tuplasta!Jonkun mielestähän toi on silkkaa hulluutta,mutta toiset kerää postimerkkejä ja toiset tölkkejä YMS.Levyjen keräyshän on tällästä ja kohdehan on Bändin puolesta mitä mainioin
Eipä niissä juuri mitään eroja ole, sisäkansissa ehkä. Castle on vaan jenkkipainos samasta sarjasta. Samat biisit niissä tietääkseni on.
Mites muuten toi kokoelma -96 THE Best Of The Beast toi yhden levyn versio niin kuinka monta biisiä siinä on!Kun jotkut heittävät myyvänsä levyn jossa 16 ja jotkut sanovat 18 biisiä!Eli onko noita yhden levyn versioita erillaisia!?
Maiden Ukot nähty: -88, -90, -92, -95, -98, -03, -05, -05, (4x)-06, -07, (8x)-08, -09, (5x)-10, (13x)-11, (10x)-13 ja....jatkuu
Eikös kuusitoista ole ihan oikea määrä? En ole muita kyllä missään koskaan tavannut, ja eipä tuohon kahta lisäbiisiä ilman kappaleita vaihtamalla oikein mahtuisikaan.Make#34 wrote:Mites muuten toi kokoelma -96 THE Best Of The Beast toi yhden levyn versio niin kuinka monta biisiä siinä on!Kun jotkut heittävät myyvänsä levyn jossa 16 ja jotkut sanovat 18 biisiä!Eli onko noita yhden levyn versioita erillaisia!?
YOU DON'T ROCK HARD
YOU NEVER DID
YOU NEVER DID
-
- Azazel
No vittu joo! On hirveän fiksua ajattelua taas... Oikeasti.Stratocaster wrote:Ehkäpä myyjä oli nettiin vaan kirjottanut kaks biisiä lisää levyä markkinoidessaan

Mun puolesta tollaset levyt voi sivuuttaa saman tien. Ainakin luettuna tuon "se oli pannut ite 2 biisiä" skippaisin heti. Ties mitä tavallista CD-R:ää sieltä vaan tulee ja rahan vaihtaessa omistamaa myyjä vaan nauraa persettään ruvelle moiselle.
-
- Azazel
Jaa yksityinen, luulin että puhuttiin ihan jostain nettilevykaupasta, siis virallisesta. No sitten. Hyvä minä.condemned wrote:No vittu joo! On hirveän fiksua ajattelua taas... Oikeasti.Stratocaster wrote:Ehkäpä myyjä oli nettiin vaan kirjottanut kaks biisiä lisää levyä markkinoidessaan![]()
Mun puolesta tollaset levyt voi sivuuttaa saman tien. Ainakin luettuna tuon "se oli pannut ite 2 biisiä" skippaisin heti. Ties mitä tavallista CD-R:ää sieltä vaan tulee ja rahan vaihtaessa omistamaa myyjä vaan nauraa persettään ruvelle moiselle.
No korjataan sen verran tarkennusta et oli näinkin inhimillinen erhe kuin laskuvirhe!
Joten kouluun takas ja vaikka pitkä matikka päälle et pystytään laskee oikein!Sen takia sitä just kysäsin siltä myyjältäkin et ootko nyt tosissas ton biisien lukumäärän kanssa ja sieltä tuli sit korjaus eli se siitä 

Maiden Ukot nähty: -88, -90, -92, -95, -98, -03, -05, -05, (4x)-06, -07, (8x)-08, -09, (5x)-10, (13x)-11, (10x)-13 ja....jatkuu
Kyllähän tuo taitaa olla. Löytyy levyltä Samson:Shock Tactics. Btw. www.allmusic.com on mesta paikka...
-
- Kärpästen Herra
Varmasti on.... Hyvä live version myös samsonin live at reading 81 cd:llä. Tuo CD on muutenkin tosi hyvää matskua Brucen ystäville. Ja detailien keräilijöille tippi: ko festareilla bruce värvättiin maideniin.Brain Damage wrote:Kysyisin sellaista asiaa, että onko Brucen Tattooed Millionare uusintapainoksen toisella levyllä oleva biisi Riding With The Angels alun perin Samsonin biisi? Jotenkin olen kuulevinani biisin alussa, että Bruce sanoo jotain Samsonista.
Suosittelen!
Into Iron Maiden Since 1983
Ymmärtääkseni Kindom Comen kappale vuonna 1972 ilmestyneeltä The Journey -albumilta.
Tämänkin tiedon tarjosi www.allmusic.com
Tämänkin tiedon tarjosi www.allmusic.com
-
- Peräruiske
-
- Peräruiske
-
- Berserkki
Juu ilman muuta se taas jossain vaiheessa Huuto:nettiin ilmestyy. Itse sain kyseisen legendan 11€:lla.AironMaiden wrote:Tätä on varmaan jo kysytty, mutta onko tuota Maiden Englandia enään missään myytävänä. Jos on niin paljon sillä olisi hintaa?
Tuon videon takia kannattaa metsästää ja paljon.

"Somedays you`re the pigeon, somedays you`re the statue.. but if you can you should only do things you love"