condemned wrote:Jees. Kenttäliput joka keikalle. Vittu että lentokentän pisteellä osattiin homma viimeisen päälle. Lippuja valu moitteettomasti printteristä! Aijai. Make mites meni?
Kukas muuten oli tuo Rautaneito-paitainen kaveri tuolla lentokentällä myös? Nuori kaveri. Kovasti piti yllä ns. reilua meininkiä ja varmisteli ettei kukaan vaan kiilannu ketään. Tunnistaudu!
Minähän se olin. Reilu peli ennen kaikkea! Pakko oli yrittää ottaa tilannetta hallintaan, kun se jono tosiaan muodostettiin vasta kahdeksan pintaan sekajärjestyksessä, vaikka porukkaa oli tullut paikan päälle useita tunteja aikaisemmin. Myönnän kyllä, että omaakin etua olin ajamassa, mutta mikään ei tosiaan ärsytä enempää, kuin että joku odottaa useamman tunnin lippuansa, ja joku sitten tulee puoli tuntia ennen H-hetkeä ja livauttaa itsensä paalupaikoille.
Oli kyllä tosiaan erinomaista toimintaa kyseisellä luukulla, turhaan hermoilin lippujen puolesta. Varaukset vaan tiskille kahtakymmentä yli kuusi, ja siitä pariksi tunniksi penkeille istumaan, jutustelemaan ja kitaraa soittelemaan bändimme uuden kitaristin kanssa. Iso peukku lentokentän suuntaan!
Kahdeksalta siinä sitten vaan jonoa muodostamaan, ja kun oma vuoro tuli kohdalle, niin kyllä vaihtoi rivakasti tuhat euroa omistajaa. Kunnon kaveriköörin puolesta olin liikkeellä, ja tulipa loppujen lopuksi napattua 18 kenttälippua kouraan (4 Tampereelle, 2 tiistaille, 12 keskiviikolle). Uskotteko, että oli taivaallinen fiilis? Itselleni ostin jokaiselle päivälle, loput menivät kavereille. Mitenköhän sitä nyt jaksaisi kahdeksan kuukautta odotella ilman että mielenterveys järkkyy? Up the Irons!