Itsellä tuli kyllä mieleen ROTAM-kipale ja lähinnä show/lava tuolta ajalta, ei nuo vanhemmat kipaleetFender wrote:^Niin, LAD:in mukaan ottaminenhan on pelkästään tekosyy soitella Hallowedit, 666:t, Trooperit ja Iron Maidenit.

Moderator: The Killer Krew
Itsellä tuli kyllä mieleen ROTAM-kipale ja lähinnä show/lava tuolta ajalta, ei nuo vanhemmat kipaleetFender wrote:^Niin, LAD:in mukaan ottaminenhan on pelkästään tekosyy soitella Hallowedit, 666:t, Trooperit ja Iron Maidenit.
Nojuu, mutta showhan olisi siltikin samantyylistä (ehkä) vaikka LAD:ia ei olisikaan mukana.Samhain wrote:Itsellä tuli kyllä mieleen ROTAM-kipale ja lähinnä show/lava tuolta ajalta, ei nuo vanhemmat kipaleetFender wrote:^Niin, LAD:in mukaan ottaminenhan on pelkästään tekosyy soitella Hallowedit, 666:t, Trooperit ja Iron Maidenit.
Lainataan nyt suhteellisen vanhaa poustausta, mutta ilmeisesti suunnitelmat ovat taas muuttuneet siltä osin, että Seventh son of a seventh son kuuluisi tuohon seuraavaan kiertueeseen ja täten luultavasti myös Dvd:eehenRelic wrote:Rodin mukaan seuraava DVD käsittää albumit Powerslave, Live After Death ja Somewhere in Time. Ilmeisesti myös 12 Wasted Years on tarkoitus tunkea mukaan. Luultavasti siis myös kiertueella setti tullaan koostamaan noista aineksista.
Jep, linkki kuntoon!OsmaGunner wrote:^Mulle aukes sama linkki kun sun yleistopicissa postaama pätkä siitä lavaltatyönnetystä itkupillistä
Mitä tarvii tehdä että ton Maiden-jutun saa näkyviin?
Itse tuon FoR-reissun jälkeen kyllä olen ainakin lähdössä ulkomaille uudemmankin kerran katsastamaan Maidenin. Ipen kanssa tuumittiin, notta Epsanja-Kreikka-akseli voisi olla aika varteenotettava vaihtoehto, oisko jopa sama Sova-Crew lährössä, siitä en tiedä, mutta jonnekkin on päästävä. Tukholma-Oslo-Köpis-akseli ois kans lähellä, mutta toisaalta kalliiksi tulee ainakin kaks viimestä. Göteborgissa jos soittavat, sinne ainakin menen sillä asuu setä siellä niin on majapaikka valmiina.Samhain Yleistopic a'la Maidenissa wrote:Meinasin itse ihan saman että nuo Suomen keikat kaikki ja sitten Milano tai mikä lieneekään Italian puolella keikka tsekata läpi. Ootellaan rauhassa.
Luulisi pitävän. Tämän samaisen uutisen olen kuullut jo useaan otteeseen erinäisistä tietolähteistäcondemned wrote:http://www.yousendit.com/transfer.php?a ... C44F374F06
Tuon perusteella taitavat vihdoinkin mennä ensi vuonna Australiaan. Mutta katellaas nyt meinaako pitää paikkaansa.
No, ei luulis olevan kovin hankalaa jos omistaa luottokortin. IM.com kyllä kertoo paikan mistä tilata lippuja. Myös paikanpäältä saa aina ostettua lippuja, enkä koskaan ole vielä maksanut ylihintaa lipusta, päinvastoin halvemmalla saanut.Samhain wrote:Kertokaas joku matkalainen, onko miten työlästä ja hankalaa hommailla keikkalippuja noille keikoille? Linkkejä, vinkkejä...kiitos!
*pulkkinen* wrote:http://www.ironmaiden.com/index.php?cat ... icleid=625
Tuo täytyy kyllä ottaa vakavaan harkintaan. Maiden Wackkenissa!