Mut joo, edelleen niitä pirun illan aikatauluja tiukkaan. Keikkaan viikko, pakkohan niiden on olla ilmoitettuna?
Moderator: The Killer Krew
Joo, vähän samat fiilikset täälläkin. Äsken noihin Suomen keikkoihin oli muutama kuukausi ja nyt enää viikko.metal invader wrote:
Ei helkkeri, H-hetkihän on jo viikon päästä! Jotenkin tämä odotusaika tuntui lyhyemmältä kuin edellisellä kerralla.
Aloin ajattelle, että miten niin viikko!Ozzy.The_Great wrote:Nyt on jo niin kova jännitys päällä että huhu. Kelatkaa rautaneito.comin jäsenet viikon päästä Iron Maiden![]()
![]()
Kyllä mä pistin muistaakseni ihan oman nimeni.*pulkkinen* wrote:Viime vuonna tohon arvontaa piti muistaakseni täyttää isompi lomake, nyt siinä kysytään oikeastaan vain nimi eli tarkoitetaanko tolla omaa nimeä vai nimimerkkiä foorumilla?saatanako on täpinät!
Käyttäkää apuna occamin partaveistä, eli mitä nimi yleensä meinaa? Niinpä, Etunimi Sukunimi.Backlet wrote:Kyllä mä pistin muistaakseni ihan oman nimeni.*pulkkinen* wrote:Viime vuonna tohon arvontaa piti muistaakseni täyttää isompi lomake, nyt siinä kysytään oikeastaan vain nimi eli tarkoitetaanko tolla omaa nimeä vai nimimerkkiä foorumilla?saatanako on täpinät!
Edit: Itse asiassa nyt rupesi mietityttämään itseänikin, että kumpikohan siihen piti pistää...?
Etukarsina riittää vallan hyvin.Backlet wrote:Jossei satu tulemaan FTTB:ia, niin mulle riittää periaatteessa paikka etukarsinaan.
Make#34 wrote:Aloin ajattelle, että miten niin viikko!Ozzy.The_Great wrote:Nyt on jo niin kova jännitys päällä että huhu. Kelatkaa rautaneito.comin jäsenet viikon päästä Iron Maiden![]()
![]()
Mutta laskinkin omaa ekaa keikkaa eli ensi keskiviikko
.....eip ollut mitenkään vittuilua, on vaan NIIIIIIIN isot fiilikset vähän vanhemmallakin jo ja juu tänään pomoa kattoo joten tarkistellaan Aluetta. Taitaa bissealueellekkin upota aikaa
Ihme että ei edelleenkään ole mainintaa missään asiasta, taitaa mennä ensi viikolle että selviää?Mr. Hetson wrote: Näkeekö IM:n sivuilta kunkin keikan HCW:n ja FTTB:n voittajat vai ilmoitetaanko siitä vain voittajille... Ollaan juuri lähössä reissuun ja hirveä huoli kun ei pääse koneelle vähään aikaan tarkistamaan onko arpaonni suosinut.
Jep sama homma täälläMr. Hetson wrote: Näkeekö IM:n sivuilta kunkin keikan HCW:n ja FTTB:n voittajat vai ilmoitetaanko siitä vain voittajille... Ollaan juuri lähössä reissuun ja hirveä huoli kun ei pääse koneelle vähään aikaan tarkistamaan onko arpaonni suosinut.