Make#34 wrote:Tälläisen tekeleen arvoa/yleisyyttä kyselisi kuin Rock in Rion Promo jossa on 5 biisiä!Ja Rainmaker sinkusta versio joka on sillä pienellä Disckillä johon tarvii sen sovituspalan!?!Eli tietoa noista ken tietää
No tuon Rock in Rion käypä arvo on noin 20€ (plus/miinus 10 euroa), se arvo vähän riippuu kuinka paljon niitä liikkuu, mutta tuohon parin kymoin hintaan olen nähnyt niitä myytävän.
Tarkoitatko sitä Rainmakerin kahden tuuman CD-levyä? Sen arvo on nousemaan päin, tällä hetkellä arvioisin myös noin 20€ arvoiseksi, toki jostain vielä niitä saattaa löytää uutena jopa 10e hintaankin. Noitahan ei tietääkseni tehty kuin Saksan markkinoille, muualta sitä ei saanut kuin importtina.
Powerslave wrote:Mistä lähtien Dickinson on käyttänyt Scream for me, [kaupunki] -spiikkiä ennen Iron Maiden biisiä?
Bootlegeiltä kuultuna 1983 kiertueella aloitti tämän legendan.
Beast On The Road kiertueen Readingin keikalla Bruce ainaskin käyttää jo tuota scream for me... repliikkiä. BBC Archivesiä kuunnellessa tuon huomasin.
Niin ja saman kiertueen Beast Over Hammersmithillähän Bruce ei vielä huutele scream for me:tä, liekkö sitten opetellut maailmaa kiertäessä että pitäisi joku repäisevä yleisönhuudatus keksiä.
asa wrote:Tarkoitatko sitä Rainmakerin kahden tuuman CD-levyä? Sen arvo on nousemaan päin, tällä hetkellä arvioisin myös noin 20€ arvoiseksi, toki jostain vielä niitä saattaa löytää uutena jopa 10e hintaankin. Noitahan ei tietääkseni tehty kuin Saksan markkinoille, muualta sitä ei saanut kuin importtina.
Ihan pieni ja jokseenkin tarpeeton oikaisu, se on 3-tuumanen eikä 2.
Ihan semmosta asiaa kysyisin, että vieläkö jostain on saatavilla alkuperäistä Best Of The Beastin 2CD:n painosta. Itse en kyseistä tuotosta ole löytänyt enää mistään. Pitäisi meinaan saada kokoelmiin tuo levy.
^^Ainakin pari kuukautta sitten näin muutaman kappaleen kyseistä lättyä parissakin eri Free record shopissa, tosin se oli se muovikoteloinen eikä se kirja ja slipcase hässäkkä.
Brain Damage wrote:Ihan semmosta asiaa kysyisin, että vieläkö jostain on saatavilla alkuperäistä Best Of The Beastin 2CD:n painosta. Itse en kyseistä tuotosta ole löytänyt enää mistään. Pitäisi meinaan saada kokoelmiin tuo levy.
Itse ostin n. kuukausi sitten Tampereen Swampista... ja kyllä pitäisi löytyä vieläkin.
"Somedays you`re the pigeon, somedays you`re the statue.. but if you can you should only do things you love"
^^Soita sinne ja kysy. Siinähän on puhelinnumero, jonne voi soittaa. Muutenkin nuo tilaukset kannattaa tehdä puhelimitse. Itsellä ei ole ollut kertaakaan mitään ongelmia tuon puhelintilauksen kanssa. Toimitus tulee nopeasti perille. Monella on kuulemma ollut tuon nettitilauksen kanssa enemmänkin ongelmia. Tilausta ei kuulu ja tulee vääriä tuotteita. En tosin tiedä, että pitääkö paikkansa. Nämä kun ovat huhupuheita.
miinus wrote:^^Soita sinne ja kysy. Siinähän on puhelinnumero, jonne voi soittaa. Muutenkin nuo tilaukset kannattaa tehdä puhelimitse. Itsellä ei ole ollut kertaakaan mitään ongelmia tuon puhelintilauksen kanssa. Toimitus tulee nopeasti perille. Monella on kuulemma ollut tuon nettitilauksen kanssa enemmänkin ongelmia. Tilausta ei kuulu ja tulee vääriä tuotteita. En tosin tiedä, että pitääkö paikkansa. Nämä kun ovat huhupuheita.
Juu kannattaa ehdottomasti soittaa itse olen myöskin muutaman kerran soitellut, en tosin tilannut, mutta eiköhän sekin onnistu vaivattomasti.
Erittäin mukavat ja asiantuntevat nuo myyjät.
"Somedays you`re the pigeon, somedays you`re the statue.. but if you can you should only do things you love"
condemned wrote:Tarkka päivä olis kiva saada tietää...
Mulla olis tuohon sellainen päivä kuin 12.06.1994
Tämä pitää paikkansa ja kyseessä oli tapahtuma nimeltä Rock Against Drugs. Tipillä on tästä "keikasta" about 30 kpl valokuvia, joista yritetään saada skannattua muutama malliksi. Aika riisututun tuntuista touhua verrattuna nykymeininkiin, mikä Maidenilla on Brucen kanssa. Tipiltähän löytyy muuten kaikkea muutakin kivaa matskua, joista monet tällä foorumilla näkisivät märkiä unia. Esim. Brucen Balls kiertueelta ukolla on valokuvia Tavastialta.
condemned wrote:Se on loppuunmyyty aikoja sitten. Divareista sopii etsiä, mutta niistäkin se katoaa aika nopeasti tarkkaavaisille.
ko levy on muuten mun ainut non-official maiden. Rakas vaimoni kun osti sen mulle hyvää hyvyyttään Viipurista..... en heitänny pois enkä heitä. Ainut maiden minkä kukaan mimmi on mulle ostannu pyytämättä, sniff... LOVE
Onkohan tuommoisella Number of the Beastin espanjalaispainoksella mitään arvoa? Kyseinen levy on vinyyli. Siinä siis on Number of the Beast -tekstin alapuolella sama espanjaksi, El Numero de la Bestia. lisäksi takakannessa on biisien nimet alkuperäisten nimien lisäksi myös espanjaksi. Levy on aikoinaan hankittu Andorrasta.
Ace wrote:Onkohan tuommoisella Number of the Beastin espanjalaispainoksella mitään arvoa? Kyseinen levy on vinyyli. Siinä siis on Number of the Beast -tekstin alapuolella sama espanjaksi, El Numero de la Bestia. lisäksi takakannessa on biisien nimet alkuperäisten nimien lisäksi myös espanjaksi. Levy on aikoinaan hankittu Andorrasta.
Ei ole kovin harvinainen tai ihmeellinen painos, mutta toki espanjalainen on harvinaisempi kuin perus hollanti tai saksa painos. Levyn arvo on se, mitä kukakin siitä on valmis maksamaan. En maksaisi 20 € enempää, mielummin allekin.
Ostin eilen No Prayer For Dyingin Anttilasta ja kansivihkosessa tulee sanat Fates Warningiin asti ja sitten alkaa taas Holy Smokesta Fates Warningiin ne sanat. Kellään ollu samanlaista painovirhettä?
EDIT: Toinen moka löyty myös, Holy Smoken sanoja ei oo kokonaan vaan siinä on No Prayer For Dyingin sanat
Last edited by Makal on Sun Jul 03, 2005 15:20, edited 1 time in total.
Makal wrote:Ostin eilen No Prayer For Dyingin Anttilasta ja kansivihkosessa tulee sanat Fates Warningiin asti ja sitten alkaa taas Holy Smokesta Fates Warningiin ne sanat. Kellään ollu samanlaista painovirhettä?
Tästä tuli mieleeni, että mulla on vanhassa Piece Of Mindin CD version kansilehdessä jotain ihan ihme lyriikoita, Trooperista aina Sun And Steeliin asti puuttuvat oikeat lyriikat, tilalla jonkun ttoisen bändin lyriikat. Onkos muilla tämä sama vika vanhassa painoksessa?
"Vapaa-aika kuluu korttia pelatessa ja kaljaa juodessa"
-Seppo Räty, Barcelona 1992