Tuo suojeluvaisto taitaa löytyä vain harvemmalta miehistä. Suurin osa kun on sitä saatanan puupääosastoa, joka kuvittelee, että samalla saa luvan lääppiä persettä ja ehdotella yhteistä yötä. Sitten löytyy niitä kaksimetrisiä, jotka menevät ilman mitään tuskia seisomaan meikäläisen eteen niin, että näkyvyys on todellakin nolla. Muutaman kerran eturivissä olleena, fiilikset menee siinä, kun saa puolet ajasta repiä lettiä irti ihmisistä ja taistella ihmismassoja vastaan. Joillakin keikoilla löytyy myös niitä, jotka vievät eturiviin kaljaa ja polttavat tupakkaa. Nuo saisi ampua välittömästi. Ei meinaan ole kerta eikä kaksi, kun olen uitettu kaljassa ja kädessä on polttojäljet. Eturivi ei ole kyllä tällaista hienopersettä varten, varsinkin kun oma ihmisikilpi on yleensä siinä kunnossa, että toimii vain peittona.asa wrote:Itseasiassa olen tehnyt juuri näin monet kerran. Jotenkin se naisen näkeminen siellä eturivin tiimellyksessä saa aina suojeluvaiston päälle. Ja usein ne ovat vielä pieniä hentoisia tyttösiä. Tietysti vain siinä tapauksessa jos naishenkilö on yksin siellä ilman miesystävää, eli omaa henkilökohtaista ihmiskilpeäDante wrote: Kaikista paras ja turvallisin olo on ollut silloin, kun tokasta rivistä joku pidempi fani on ottanut aidasta kiinni tosta kylkien molemmin puolin..
Iron Maiden 12.11 Tampere & 14.-15.11 Helsinki
Moderator: The Killer Krew
-
- Azazel
-
- Taka-ampuja
Ymmärränkö nyt oikein, että eturivissä ei edes kannata olla. Teidän puheista päätellen se on yhtä h.....ttiä..
Eikös siinä tilanteessa ole sitten oikeus käyttää pientä voimaa, jos joku älypää kaataa esim just kaljaa päälle.
Minusta siinä tilanteessa saa sitten jo käyttää voimaa. Eli jos menen rauhassa sinne eturiviin ilman voimaa. Ok. Sitten joku muu tulee ja alkaa siinä käyttäytymään idioottimaisesti. Mä aion yrittää rauhassa sinne eturiviin. Ja jos sattuu käymään niin että pääsen, niin okei. Kaikki hyvin.
Mutta jos puolet keikasta tosiaan menee oman paikan puolustamiseen, niin kai siinä saa käyttää sitten keinoja, että keskittyminen menee itse keikkaan, eikä muuhun. Mä en pidä, enkä tule sietämään tollaista, mitä jotkut antaa ymmärtää. Nyt ei ole tarkoitus mitenkään uhkailla tai silleen
. Sanon vaan, että mä en aio keskittyä siellä keikalla muuhun kun siihen pääasiaan. Kaikki tietää mikä se on 
Eikös siinä tilanteessa ole sitten oikeus käyttää pientä voimaa, jos joku älypää kaataa esim just kaljaa päälle.
Minusta siinä tilanteessa saa sitten jo käyttää voimaa. Eli jos menen rauhassa sinne eturiviin ilman voimaa. Ok. Sitten joku muu tulee ja alkaa siinä käyttäytymään idioottimaisesti. Mä aion yrittää rauhassa sinne eturiviin. Ja jos sattuu käymään niin että pääsen, niin okei. Kaikki hyvin.
Mutta jos puolet keikasta tosiaan menee oman paikan puolustamiseen, niin kai siinä saa käyttää sitten keinoja, että keskittyminen menee itse keikkaan, eikä muuhun. Mä en pidä, enkä tule sietämään tollaista, mitä jotkut antaa ymmärtää. Nyt ei ole tarkoitus mitenkään uhkailla tai silleen

Can i play with madness - The prophet stared at his crystal ball
Menkää sinne eturiviin. Sen jälkeen voitte itse päättää, haluatteko jatkossa olla siellä vai ette. Kaikista helpoin vaihtoehto.Ironmaiden82 wrote:Ymmärränkö nyt oikein, että eturivissä ei edes kannata olla. Teidän puheista päätellen se on yhtä h.....ttiä..
"The nightmare corpse-city of R'lyeh was built in measureless eons behind history by the vast, loathsome shapes that seeped down from the dark stars. There lay great Cthulhu and his hordes, hidden in green slimy vaults."
Dark Days Ahead
DDA@Facebook
Dark Days Ahead
DDA@Facebook
No, toisille helvetti tuntuu lähes kodilta. Itseäni toistaakseni, eturivi ei ole paikka esim. tällaiselle hienoperseelle, joka pelkää, että kynsi katkeaa.Ironmaiden82 wrote:Ymmärränkö nyt oikein, että eturivissä ei edes kannata olla. Teidän puheista päätellen se on yhtä h.....ttiä..
"Pieni voima" on vähän suhteellista. Oikeuttaahan se nyt vähintään pienesti turpaan antamaan. Mitäs läksi niin. Kaljalle ja keikalle. Tosissaan, osa ihmisistä on vaan tyytyväisiä kun saa päällensä hieman vilvoittavaa juomaa, osa ei edes moista huomaa, jos nyt vähän rapatessa roiskuu.Ironmaiden82 wrote:Eikös siinä tilanteessa ole sitten oikeus käyttää pientä voimaa, jos joku älypää kaataa esim just kaljaa päälle.
Silloin muutama idioottikaan ei viene keskittymiskykyäsi. Ei sinne eturiviin mielestäni voi lähteä sillä asenteella, että minnuu et tuupi vittu tai käytän vähän voimaa vittu. Siinä, kun nyrkki alkaa heilua, se saattaa vahingossa liippaista vieruskaveria ohimoon, mutta mitäs niistä. Siinä unohtuu se, että joku tallasi just puutsilla pikkuvarpaalle.Ironmaiden82 wrote:Mutta jos puolet keikasta tosiaan menee oman paikan puolustamiseen, niin kai siinä saa käyttää sitten keinoja, että keskittyminen menee itse keikkaan, eikä muuhun. Mä en pidä, enkä tule sietämään tollaista, mitä jotkut antaa ymmärtää. Nyt ei ole tarkoitus mitenkään uhkailla tai silleen. Sanon vaan, että mä en aio keskittyä siellä keikalla muuhun kun siihen pääasiaan. Kaikki tietää mikä se on
-
- Taka-ampuja
Saako sinne kentälle muuten tuoda sitten tuoppeja? Mä olen käsittänyt ettei saa, mutta..? Itse kun en juo alkoholia, niin mä olen sitä mieltä, ettei sais. Tietenkin sitä on suht vaikea valvoa, mutta miten säännöt sanoo? Saako vaiko ei?
Can i play with madness - The prophet stared at his crystal ball
Kyllä sieltä pois pääsee, jos ottaa liikaa kunnon tai hermojen päälleIronmaiden82 wrote:Ymmärränkö nyt oikein, että eturivissä ei edes kannata olla. Teidän puheista päätellen se on yhtä h.....ttiä..

Oikeus on myös käyttää järkeä. Turha enää rypistellä, jos vahinko on jo tapahtunut. Parhaassa tapauksessa saattuu nenään ja lentää itse pihalleIronmaiden82 wrote:Eikös siinä tilanteessa ole sitten oikeus käyttää pientä voimaa, jos joku älypää kaataa esim just kaljaa päälle.

Yhdestä pukarista jos pääseekin eroon on tilalletulijoita jonoksi asti. Onneksi varsinkin kännikaloilla loppuu kuitenkin usein sinnikkyys kesken ja vaihtavat paikkaa ihan itsestään.Ironmaiden82 wrote:Mutta jos puolet keikasta tosiaan menee oman paikan puolustamiseen, niin kai siinä saa käyttää sitten keinoja, että keskittyminen menee itse keikkaan, eikä muuhun.
-
- Hell Rat
Hou hou hou, nyt olis tarjolla kyytiä kahdelle ekalle keikalle. Eli Tampereen keikalle Oulusta, lähtö lauantaina 11.11, mukaan mahtuu 2 henkilöä (vaikka auto vetääkin 5 niin en lähde rallattamaan enemmällä kuin kolmella) ja sitten Tampereelta Helsinkiin maanantaina 13.11. Bensakulut kolmeen osaan. Kotimatkan saa mun kyytiläiset sitten hoitaa muuta kautta, lähden nimittäin Helsingistä ihan eri suuntaan kuin Tre/Oulu. Jos innostaa niin pistä YV.
-
- Berserkki
Eturiviinpääsy vaatii yleinsä kärsivällistä odottelua, joka on suoritettava kauheassa tungoksessa. Ennen keikan alkua siihen aitaan painuu enemmän hartioita kuin laki sallii ja paine sivuilta on sen verta kova että hiemankin hentosemmalla kaverilla on olo aikasen tukala. Ku keikka alkaa paine ei enää sivuilta oo yleinsäkkää niin kova, vaan sitte se alkaa tulla takaa päin.Ironmaiden82 wrote:Ymmärränkö nyt oikein, että eturivissä ei edes kannata olla. Teidän puheista päätellen se on yhtä h.....ttiä..
Mutta siinä on oma taikansa olla edessä... First to the barrier

And realize you are living the golden years...
6.7.2005 12.11.2006 14.11.2006 15.11.2006 17.7.2008 18.7.2008 2.8.2008
6.7.2005 12.11.2006 14.11.2006 15.11.2006 17.7.2008 18.7.2008 2.8.2008
-
- Azazel
Virossa Metallican keikalla oli kyllä perkeleen hyvä järjestely. Lavan edessä oleva osa oli ihan aidattu, ja sinne sai mennä tietty määrä porukkaa (jotka kerkesivät), ja näille sitten rannekkeet kouraan kulkuluvaksi etukarsinan/muun maaston välille ravatessa. Parasta koko jutussa oli, että siellä etukarsinassa oli oma myyntikojunsa juomille.condemned wrote:Ei saa katsomoon eikä kentälle viedä mitään safkaa tai juomia. Eli ei toi kaljahomma nyt ihan just täällä Suomessa päde, heh.
Kaljan hintaan en kiinnittänyt huomiota, mutta sieltä sai isoista muovimukeista koostuneita sixpackeja kaljaa ostettua, ja tällaisia sitten kanniskeltiin ympäriinsä.

Onkos porukka ottamassa kameraa mukaan noille keikoille?
Soitin tonne Areenalle ja mukava asiakaspalvelija sanoi ettei pitäisi olla mitään estettä kuvaamiselle. No soittelin sitten Welldonen suuntaan ja sieltä totesi ettei edes amatööri-digipokkari ole sallittu hallissa.
Pitäsköhän yrittää salakuljettaa vai jättää suosiolla kotiin tuo kamera? Ainahan tuolla keikoilla niitä kameroita on. On se eri juttu jos kalliilla järjestelmäkameralla ottaa kuvia, takavarikoisi ne mieluummin.
Kaveri kertoi että tuolla Metallican Stadiokeikalla jotkut järjestysmiehet takavarikoi käynnyköitä kun aattelivat ettei niillä saa kuvata, no kyseiset puhelimet vuodelta 1 ja 0 eikä niissä edes ollut kameraa
Soitin tonne Areenalle ja mukava asiakaspalvelija sanoi ettei pitäisi olla mitään estettä kuvaamiselle. No soittelin sitten Welldonen suuntaan ja sieltä totesi ettei edes amatööri-digipokkari ole sallittu hallissa.
Pitäsköhän yrittää salakuljettaa vai jättää suosiolla kotiin tuo kamera? Ainahan tuolla keikoilla niitä kameroita on. On se eri juttu jos kalliilla järjestelmäkameralla ottaa kuvia, takavarikoisi ne mieluummin.
Kaveri kertoi että tuolla Metallican Stadiokeikalla jotkut järjestysmiehet takavarikoi käynnyköitä kun aattelivat ettei niillä saa kuvata, no kyseiset puhelimet vuodelta 1 ja 0 eikä niissä edes ollut kameraa

"You see, pal: Elvis can't read a contract. All he knows is: No Ferrari, no rides with the top down." - James "Sonny" Crockett
-
- Hiippari
^ Itse aion salakuljettaa kameran areenalle ja ottaa kuvia. Jos järjestysmiehet tulevat kieltämään kuvaamisen, sitten en kuvaa.. Kyllä kai sen kameran takaisin saa jos sen takavarikoivat..
On sen verran hyvät paikat, että pakko ottaa kamera.. Jospa niitä kuvia kelpuutettaisiin vaikka tänne rautaneitoon..
Mutta sitten paikka mihin kameran laitan.. Sitä en ole päättänyt.. Sukan varteen ensin ajattelin, mutten ole varma kokeilevatko järjestys miehet lipun annon yhteydessä sieltä!
No pitääpä pohtia joku paikka!
On sen verran hyvät paikat, että pakko ottaa kamera.. Jospa niitä kuvia kelpuutettaisiin vaikka tänne rautaneitoon..

Mutta sitten paikka mihin kameran laitan.. Sitä en ole päättänyt.. Sukan varteen ensin ajattelin, mutten ole varma kokeilevatko järjestys miehet lipun annon yhteydessä sieltä!

Maiden todistettu:
06.07.05 Hellsinki 14.11.06 Hellsinki
15.11.06 Hellsinki 20.06.07 Rooma
01.07.08 Pariisi 02.07.08 Pariisi
18.07.08 Hellsinki 19.07.08 Tampere
Mikäs katsomo on kyseessä? Itsellä lukee numerosarja 119GODOFTHUNDER wrote:^ Itse aion salakuljettaa kameran areenalle ja ottaa kuvia. Jos järjestysmiehet tulevat kieltämään kuvaamisen, sitten en kuvaa.. Kyllä kai sen kameran takaisin saa jos sen takavarikoivat..
On sen verran hyvät paikat, että pakko ottaa kamera.. Jospa niitä kuvia kelpuutettaisiin vaikka tänne rautaneitoon..![]()
Mutta sitten paikka mihin kameran laitan.. Sitä en ole päättänyt.. Sukan varteen ensin ajattelin, mutten ole varma kokeilevatko järjestys miehet lipun annon yhteydessä sieltä!No pitääpä pohtia joku paikka!
"You see, pal: Elvis can't read a contract. All he knows is: No Ferrari, no rides with the top down." - James "Sonny" Crockett
-
- Hiippari
^ mulla on katsomo 120.. 14. päivän keikalla rivi 4 ja 15. päivän keikalla rivi 2! Pitäis ainakin hyvin nähdä.. Gnr:n keikalla olin samassa katsomossa rivillä 7 ja näkyvyyshän oli aivan fantastinen ja katsomossa aivan helvetin kova meno!
Maiden todistettu:
Aika hyvät paikat!GODOFTHUNDER wrote:^ mulla on katsomo 120.. 14. päivän keikalla rivi 4 ja 15. päivän keikalla rivi 2! Pitäis ainakin hyvin nähdä.. Gnr:n keikalla olin samassa katsomossa rivillä 7 ja näkyvyyshän oli aivan fantastinen ja katsomossa aivan helvetin kova meno!
Itse lymyilen 14.11. tuolla oliskohan ollut 3 rivi ja tuon 119 katsomon lavan puoleinen reunapaikka. Olipas hankalasti selitetty.
-
- Berserkki
-
- Viikonloppusoturi
Tässä on jo muutaman viikon mietityttänyt kovasti tulevat Maiden-keikat sillä minä tulen kokemaan varmastikin jokaisen Maiden-fanin unelman, unelman josta en osannut edes haaveilla sillä niin uskomaton se on.
Ex-tyttöystäväni kaverin kaveri on,niin uskomattomalta kuin kuulostaakin, Steve Harrisin hyvä ystävä.Tämä nainen on myös seurustellut joskus kauan sitten Harrisin kanssa.Meinasin tippua tuolilta sinä päivänä kun exäni soitti ja kertoi seuraavan:tämä Harrisin hyvä ystävä saa kaikille 3 Maidenin Suomen keikalle 5 vip-lippua ja näin minä saan yhden niistä lipuista.
Pääsen seuraamaan kaikki 3 Maidenin keikkaa ilmaiseksi,pääsen backstagelle,saan myös yöpyä samassa hotellissa Maidenin porukan kanssa ja saan tulla samalla kyydillä Tampereelta Helsinkiin kuin Maidenin porukka ja kaikki tämä ilmaiseksi.
Pelkkä ajatteleminen alkaa jo jännittää,kun miettii että minä tulen tapaamaan sankarini,pääsen dokailemaan sankareideni kanssa (mikäli tuon ikäiset hemmot sitä enää harrastavat),pääsen keskustelemaan heidän kanssaan jne. ja tätä siis 4 päivän ajan.
Ehkä jotkut nyt vetävät herneen nenään,kun avaudun tällä lailla täällä,mutta minulla ei ole mitenkään tarkoitus kehuskella täällä vaan tämä on vain niin käsittämätön juttu,että halusin kertoa sen tänne muillekin Maiden-faneille.Minä tulen olemaan 4 päivää aivan taivaassa.
Viimeistään nyt tiedän,että kannattaa exien kanssa pysyä hyvissä väleissä.Ei ikinä tiedä mitä tulee sitä kautta saamaan.
Ex-tyttöystäväni kaverin kaveri on,niin uskomattomalta kuin kuulostaakin, Steve Harrisin hyvä ystävä.Tämä nainen on myös seurustellut joskus kauan sitten Harrisin kanssa.Meinasin tippua tuolilta sinä päivänä kun exäni soitti ja kertoi seuraavan:tämä Harrisin hyvä ystävä saa kaikille 3 Maidenin Suomen keikalle 5 vip-lippua ja näin minä saan yhden niistä lipuista.
Pääsen seuraamaan kaikki 3 Maidenin keikkaa ilmaiseksi,pääsen backstagelle,saan myös yöpyä samassa hotellissa Maidenin porukan kanssa ja saan tulla samalla kyydillä Tampereelta Helsinkiin kuin Maidenin porukka ja kaikki tämä ilmaiseksi.
Pelkkä ajatteleminen alkaa jo jännittää,kun miettii että minä tulen tapaamaan sankarini,pääsen dokailemaan sankareideni kanssa (mikäli tuon ikäiset hemmot sitä enää harrastavat),pääsen keskustelemaan heidän kanssaan jne. ja tätä siis 4 päivän ajan.
Ehkä jotkut nyt vetävät herneen nenään,kun avaudun tällä lailla täällä,mutta minulla ei ole mitenkään tarkoitus kehuskella täällä vaan tämä on vain niin käsittämätön juttu,että halusin kertoa sen tänne muillekin Maiden-faneille.Minä tulen olemaan 4 päivää aivan taivaassa.

Viimeistään nyt tiedän,että kannattaa exien kanssa pysyä hyvissä väleissä.Ei ikinä tiedä mitä tulee sitä kautta saamaan.

-
- Hell Rat
-
- Viikonloppusoturi
-
- Sateentekijä