Miten tämä on mahdollista? Onko sulla bändiä? Teetkö omaa materiaalia?Stratocaster wrote: Ärsyttää joskus treenata kun ei yksikertaisesti muista miten biisi jatkuu.
Jotain Phantom Of The Operaakin soittaessa oot ekan minuutin jälkeen hukassa.![]()
Sitä puolta pitää treenata vielä paljon.
Mulla on aina ollut ihan tolkuton muisti biisien suhteen. Maidenista puhuttaessa mä muistan kyllä rumpufillejä ja pelliniskuja myöden kaiken, saati sitten kitarakuviot. Toi ei siis tarkoita, että mä soittaisin jokaisen soolon yksiyhteen, en todellakaan. Se ei ole mun tapa. Mutta riffit ja biisit kokonaisuutena siis.
Mutta jos muisti ei pelaa tuota paremmin, ei näytä hyvältä soittajan näkökulmasta.
Mun lapsuudenklaveri itseasiassa kärsii samasta jutusta ja sen takia hän on edelleenkin vain makuuhuonekitaristi. Ei tuollaisella riffimuistilla voi edes yrittää tehdä omia biisejä.
Mutta en siis suinkaan sano, että sun tilanne olisi sama.
Kuuntele lisää niitä biisejäm, niiden pitää tulla takaraivosta. Sä olet vielä liian nuori, mutta sitten, kun aloitat kaljanjuomisen, sitten toi on helppo testata.
Ottelet alkomahoolia koko ajan ja soitat samalla. Se on hyvä testi. Jopa minä unohdin kaverin häissä keikalla ollessamme ( Ja soitettiin Maidenia ), miten joku tietty riffi lähti Etc. koska olin jo loppuvaiheessa niin känässä lavalla.