itikka^ wrote:Sunrise is gone, freezing up the fires
Sunrise is gone, numbing all desires
Sunrise is gone, Sunrise is gone
ehkäpä kertosäkeestä keksitty? Nyt muistan myöskin lukevani "Maidenin paras biisi" topicista, että olet sanonut Total Eclipseä parhaaksi biisiksi, hieno biisi kyllä.
Itelläni on kolme tatskaa(2 kotkaa ja käden kiertävä piikkilanka)Tulossa niskan alapuolelle yksi!Eli olen pelannut lätkäveskarina yli 20 vuotta ja ajattelin teetättää kuvan jossa on minulle tärkeitä asioita!Eli perusasennossa oleva lätkäveskari jolla on EDDIEN pää ja alapuolelle pari liuskaa johon tulee kahden lapseni nimet!Eli tällästä ja en usko että löydän samanlaista keltäkään!
Tuo asan Killers-tatuointi on helvetin komia. Itselläni ei ole tatuointeja, mutta jos tatuoinnin ottaisin niin todennäköisesti se olisi Maiden-aiheinen.
Juu ite olen miettinyt kovasti että jos laittais ja EHKÄ laitankin mut tuskin killerssin eddietä(ei millään pahalla asa ja muut. makunsa kullakin) kun se taitaa olla aika monella fanilla joka on tatuoinut maiden aiheisia tatskoja itseensä mut kyllä ainakin sen tatskan pitäis olla maiden aiheinen. kysymys: paljon on ikä raja? 18? vai voiko nuorempana? mut vanhempien luvalla? (ei varmaan kannata kovin nuorena)
Jostain olen semmosta mutua kuullut, että 16-vuotiailta kaivattaisiin vanhempien suostumusta? Satavarmaksi en sano, mutta voi hyvinkin pitää paikkansa. Täysikäset nyt tietty saavat remmeltää jo oman mielensä mukaan.
QazKFD wrote:Jostain olen semmosta mutua kuullut, että 16-vuotiailta kaivattaisiin vanhempien suostumusta? Satavarmaksi en sano, mutta voi hyvinkin pitää paikkansa. Täysikäset nyt tietty saavat remmeltää jo oman mielensä mukaan.
Joopa... Itellä on kolme tatuointia ennestään, ei tosin Maiden aiheisia. Mutta asiantila luultavasti korjataan tässä syksyllä kunhan alkaa rahatilanne olla kohdallaan ja löydän sopivan artistin joka osaa piirtää sopivalla tyylillä. Tarkoitus olisi tästä saada sovellettua jotakin erittäin kivaa...
Taival wrote:Joopa... Itellä on kolme tatuointia ennestään, ei tosin Maiden aiheisia. Mutta asiantila luultavasti korjataan tässä syksyllä kunhan alkaa rahatilanne olla kohdallaan ja löydän sopivan artistin joka osaa piirtää sopivalla tyylillä. Tarkoitus olisi tästä saada sovellettua jotakin erittäin kivaa...
Oikea valinta! Virus-eddie on aina ollut mielestäni hienoimpia.
Kurrella on Tripaali puuroa ranteesta kyynerpäähän ja lisää tulee jossakin vaiheessa. Maiden juttua tekisi kovasti mieli otella, jotakin Eddie ukkoloon liittyvää.
ei oo viel tatuointia mutta otan kyllä eddien ku saan rahat kasaan.
Oh Well, wherever, wherever you are,
Iron Maiden's gonna get you, no matter how far.
See the blood flow watching it shed up above my head.
Iron Maiden wants you for dead.