Run For Your Lives World Tour 2025-2026
Moderator: The Killer Krew
Re: Run For Your Lives World Tour 2025-2026
Jossain videossa oli kysytty jäsenten lempibiisiä ja Bruce oli mukamas mietiskellyt ja todennut sitten Infinite Dreams. Olisihan se hienoa, jos vihdoin sen soittaisivat livenä, mutta samalla täyttä vinoilua viime vuonna keikalle eksyneille. Steve tainnut puhua, että The Evil That Men Do on kiva soittaa. Eiköhän setti aika lailla samana pysy, kun niin paljon olivat niitä ihme videoita yms. tehneet.
When you know that your time is close at hand
Maybe then you'll begin to understand
That life down here is just a strange illusion
Maybe then you'll begin to understand
That life down here is just a strange illusion
No niitä videoita on käsittääkseni paljon helpompi vaihdella kun jotain taustalakanoita. Ehkä maailman hölmöin tekosyy olisi vedota siihen. Eiköhän ne ole tekoälyn tekeleitä suurin osa. Tuskin myöskään bändin jäsenet niitä on tehneet.
Kaikenlaisia spekulointeja setistä taaskin on, mutta niin tuntuu olevan joka kerta ja vaikka setin teema ja rundi olisi ihan samalla nimellä seuraavana vuonna, niin silti Ukrainan poika ja vaikka kuka fani ihan julkisesti spekuloi netissä sitä mitä saattaisi muuttua. Tuntuu etenkin Maidenin kohdalla olevan yleistä tämä biisilistojen mietiskely fanien keskuudessa.
Kaikenlaisia spekulointeja setistä taaskin on, mutta niin tuntuu olevan joka kerta ja vaikka setin teema ja rundi olisi ihan samalla nimellä seuraavana vuonna, niin silti Ukrainan poika ja vaikka kuka fani ihan julkisesti spekuloi netissä sitä mitä saattaisi muuttua. Tuntuu etenkin Maidenin kohdalla olevan yleistä tämä biisilistojen mietiskely fanien keskuudessa.
Soittivat Infinite Dreamsin ja The Clairvoyant jäi pois. Muuten sama setti kuin viime vuonna.
Kreikkalaiset itkee kun ei tullut Icarusta eikä Alexanderia.
Kreikkalaiset itkee kun ei tullut Icarusta eikä Alexanderia.
Ja minä itken kun tuli Infinite Dreams. Oon odottanu sitä vuodesta '88 kun levyn ostin (silloin 9v maalaispojalla ei ollut haavettakaan päästä keikalle). Vuodesta 2008 on tasaiseen tahtiin saanut pettyä kun Maiden on tylysti jättänyt sen pois retro-kiertueilta, jopa helevetti Maiden England retro-rundi ohitti sen, eikä tullut viime vuonnakaan, mutta NYT SITTEN se soitetaan saman kiertueen jälkipuoliskolla, johon muuten ei osu Suomen keikkaa eikä työttömällä ole vara matkustaa.. haistakaa pitkä vittu minun puolestani, ja onnittelut niille jotka sen pääsevät näkemään. Prkl.
Juu muutama päivä ja sitten sen kuulee Bratislavassa.
Ymmärrän että harmittaa. Aina jotakin harmittaa. Kreikkalaisia harmittaa kun ei tullut Alexander The Greatia. Nyt osaa Sofialaisista harmittaa, kun ei ollut omaa t-paitaa siitä kaupungista/keikasta.t.Q wrote: ↑Wed May 27, 2026 8:32 Ja minä itken kun tuli Infinite Dreams. Oon odottanu sitä vuodesta '88 kun levyn ostin (silloin 9v maalaispojalla ei ollut haavettakaan päästä keikalle). Vuodesta 2008 on tasaiseen tahtiin saanut pettyä kun Maiden on tylysti jättänyt sen pois retro-kiertueilta, jopa helevetti Maiden England retro-rundi ohitti sen, eikä tullut viime vuonnakaan, mutta NYT SITTEN se soitetaan saman kiertueen jälkipuoliskolla, johon muuten ei osu Suomen keikkaa eikä työttömällä ole vara matkustaa.. haistakaa pitkä vittu minun puolestani, ja onnittelut niille jotka sen pääsevät näkemään. Prkl.