Olli the Wicker man wrote:Vaikka todella iloinen olen, ellen sanoisi onnellinen, niin silti arvostan sellaista henkilöä yhtä paljon, joka käy mahdollisesti yhdellä keikalla ja odottaa ja nauttii siitä täysin rinnoin. 4 keikkaa tulossa, tavallaan vähän häpeän kirjoitella siitä, koska en ole vielä mikään maailmaa nähnyt karpaasi, vaan pieni maalaispoika Etelä-Suomesta, joka on saanut jotain sellaista mistä pitää olla enemmän kuin otettu. Jotenkin vaan kauhean vaikea iloita tällästä asiaa julkisella palstalla. Sen sanon kuitenkin, että sydän pompottaa taas rinnassa entistä kovemmin. Täältä tullaan
GLOBEN
Sama juttu. Tiedän itse, että nämä tulevat neljä Maiden keikkaa ovat jossain mittakaavassa epänormaalia kun kuitenkin ottaa huomioon, että minulla on kesiä takana 14 ja, että Maideniakin kuunnellaan nyt vasta kolmatta vuotta. Ei sitä siis aina kehtaa mainostaa, vaikkakin sen viesteistäni luultavasti usein voi lukeakin, mainostuksen siis ja muun leijumisen, like 6.7.05 tai Hammerin keikka
IRC-Gallerian puolella otan taas kaiken lähinnä läpällä, koska tiedän kymmeniä ihmisiä, jotka loppu vuodesta 2005 väittivät menevänsä kaikille tuleville Maiden keikoille jne, jolloin itse pidin pääni kiinni. Nyt taasen kun on kaikkien kolmen Suomen keikan ja Ruotsin keikan kenttäliput plakkarissa niin on hauska nauraa nille tyhjästä leijujille, mutta kyllä siellä arvostustakin on moneen kertaan saatu....
Pääpointtini: monet lautaa ja IRC-Galleriaa seuraavat luultavasti ovat saaneet sellaisen kuvan, että en arvosta toisia paljoakaan/ollenkaan ja haluan korjata käsityksen. En väitä olevani kovempi fani kuin vaikka Stratocaster, vaikkakin menen kolmelle keikalle enemmän marraskuussa! Ei sitä voi niillä keikoilla sinällään verrata. Riippuu ihmisten rahatilanteista ja muusta. Moni tottakai jättää ihan omasta tahdostaan väliin keikan tai tsekkaa vain sen yhden. Itse olen päätynyt siihen, että niin monta kuin on mahdollista on keikkoja nähtävä, koska Maiden vetelee viimeisiään jne...
Tottakai osaan myös nimetä niitä, joita 'kovempana' fanina itseäni pidän, esim juuri tuolta IRC-Galleriasta. Tiedän sentään mitä selitän Britti-bändistämme, omistan tuotannon ja hieman enemmänkin, muutama keikka nähty ja neljälle liput jne... kuin taas monella ei. Jutut saavat temmata ilmasta ja tälläistäkin tietoa löytyy 'the Clairvoyant on X-Factorin paras biisi jne...'