Espoon Selloon itse ainakin aion suunnata jonottamaan. Aikaisin mahdollinen bussi täytyy ottaa ja siellä sitten kökötellään vähintään 3-4 tuntia.
Toivotavasti joku kavereista aikoo myös lähteä jonottamaan ja autokyyti onnistuu
Mitenkäs tuo Helsinki-Vantaan lentokenttä, eikös lentokenttä ole koko ajan auki? Eli ei tarvitsisi ulkona jonottaa? Vituttaa kyllä kun piti tikkurilasta lopettaa ja jumbossa pitää olla sitten kaksi lippupalvelua.
Koulusta en oikein viitti olla pois - vaikka kyse onkin Maidenista -, joten mulle ei jää muuta mahdollisuutta kuin alkaa vaan soitella. Kenttäliput haluaisin, mut ne menee tietty heti, ja linjat on varmasti koko ajan tukossa, joten en todennäköisesti tuu niitä siltä istumalta saamaan.. Sit tarvii re-funtsia siinä heti uusiks, ostaako katsomoliput vai huutaako kentät riistosta myöhemmin.
Toisaalta olis hyvä, ettei kaikki liput tulis myyntiin samana päivänä, mut toisaalta se olis taas ihan jees, koska sit vois olla enemmän mahkuja saada kenttälippu samantein _edes yhdelle_ keikalle ja toisen/loput vois hommata myöhemmin.
"'What ho', said the thing with three bonces, 'do not meddle with things you do not understand!'" Nicko McBrain
Kumpi olis varmempi keino hankkia piletit?
Soittaa vaiko netin kautta varaamalla??
Jonottaan en viitsi lähteä, vaikka onkin hiihtolomaa just sillon 27. päivä.
maidenFani_91 wrote:Kumpi olis varmempi keino hankkia piletit?
Soittaa vaiko netin kautta varaamalla??
Jonottaan en viitsi lähteä, vaikka onkin hiihtolomaa just sillon 27. päivä.
Olen itse hommannut liput yleensä puhelimen kautta ja muutaman kerran jonottamalla. Puhelin on oiva keino, jos vaan jaksaa odotella sinnikkäästi.
"You see, pal: Elvis can't read a contract. All he knows is: No Ferrari, no rides with the top down." - James "Sonny" Crockett
maidenFani_91 wrote:Mutta eikös ne puhelinlinjat oo melkolailla tukossa??
Netissä ei tätä ongelmaa??
No yhtä tukossa se nettikin on kuin puhelinlinjatkin. Kuten jo moneen kertaan todettua, tuo puhelimella/netin kautta tilaaminen on puhdasta tuuripeliä. Toista oli silloin 90-luvun alussa, prkl.
"The nightmare corpse-city of R'lyeh was built in measureless eons behind history by the vast, loathsome shapes that seeped down from the dark stars. There lay great Cthulhu and his hordes, hidden in green slimy vaults."
^Heh, nyt muuten muistin, että toissa kesänä duunissa sain lippupalvelun "suoran numeron" millä pääsi jonojen ohi jos oli niille jotain asiaa. Ei oo kyllä mitään tietoa pysyykö siitä varaamaan lippuja. Pitäisköhän kokeilla?
Yrms_ wrote:Mitenkäs, onkos ketään menossa tuonne Espoon Sellon lippupisteelle? Mitenkäs siellä toimii tuo homma, alkuun värjötellään ulkona ja sitten kirmataan tiskille?
Minä olen ainakin tulossa. Pitää varmaan ottaa koulusta omaa vapaata kun on keskellä päivää.
poolrules wrote:^Heh, nyt muuten muistin, että toissa kesänä duunissa sain lippupalvelun "suoran numeron" millä pääsi jonojen ohi jos oli niille jotain asiaa. Ei oo kyllä mitään tietoa pysyykö siitä varaamaan lippuja. Pitäisköhän kokeilla?
Itse yritän saada lippuja puhelimella ja netin kautta, mutta jos ei onnistu, niin täytyy ruveta metsästämään Huuto.netistä. Joka tapauksessa Tampereelle liput hommaan, keinolla millä hyvänsä.
Jonottamaanhan niitä lippuja on mentävä...ainakin kolmisen tuntia etukäteen. Jos ei onnistu ni pitää suu vaahdossa ruveta metsästelemään niitä kaikista mahdollisista ja vähän mahdottomammistakin paikoista. Jotenkin ne liput Tampereen keikalle on joka tapauksessa saatava.
Satan has left his killing floor
Satan is coming back for more
Edward the 2nd wrote:Jonottamaanhan niitä lippuja on mentävä...ainakin kolmisen tuntia etukäteen. Jos ei onnistu ni pitää suu vaahdossa ruveta metsästelemään niitä kaikista mahdollisista ja vähän mahdottomammistakin paikoista. Jotenkin ne liput Tampereen keikalle on joka tapauksessa saatava.
Säkin kun oot noita Mikkelin miehiä, niin kerrotko, että missä se Lippupalvelu täällä on? Lippupalvelun mukaan Sokoksella, mutta missä siellä? Enpä oo koskaan ostellu sieltä mitään lippuja...
Joo, mutta jospa sen paikan löytäisi, niin kai sinne noin tunnin-puoltoista etuajassa menen. Luotan siihen, ettei sinne paljoakaan vaivaudu porukkaa ennen puol kasia.
itse ajattelin mennä ouluun stockmannille 5.00a.m ja laittaa jotain aamupalaa reppuun. koulusta tulen myöhästymään mutta ylä-astella käydään vuodessa tarpeeksi monta kertaa ja lippu tiskillä korkeintaan 2 kertaa vuodessa eli tuskin tuosta kukaan herneitä vetää nenään vaikka ei ihan ajallaan olisi ja onhan se työtunti aina parempi kuin se, että lippu jää kokonaan saamatta... ajattelin mennä kahdelle keikalle, toiseen mahdollisesti kentälle ja toiselle katsomoon ihan vain siksi että jos kentältä ei nää tämän kokosena nii ainakin saa sitten katsomosta kattoa.
pitää stokalla kirmata hirveellä kyydillä kahdet portaat ylös ja jonotusnumerokonelle (tavoitteeena on #1 )...
jännittää nii saakelisti...
Voimanorja wrote:Itse menen Sokokselle. Se on se tuttu ja turvallinen missä on monet liput jonotettu ja missä monet tullaan jonottamaan.
Tyttöystävä luultavasti lähdössä mukaan, samoinkuin Kuukkakin.
Hauskaa tulee.
P.S. Mua saa morjestaa jos tunnistaa
Sinnehä se joutuu iteki taas suuntaamaan sit vissiin. Siellähän se orjakin tais istua körötellä viimeksikin. Ite olin ekana aamuna kolmas ja seuraavana eka...saas nähä mite käy tällä kertaa
"Näin Seppo Rädyn kerran Kiteen Nesteellä hakkaamassa hedelmäpeliä.
Vittu, mie en pystynyt puhumaan sanaakaan, se oli niin vakuuttava." - Jouni Hynynen
The Trooper wrote:
Säkin kun oot noita Mikkelin miehiä, niin kerrotko, että missä se Lippupalvelu täällä on? Lippupalvelun mukaan Sokoksella, mutta missä siellä? Enpä oo koskaan ostellu sieltä mitään lippuja...
Joo, mutta jospa sen paikan löytäisi, niin kai sinne noin tunnin-puoltoista etuajassa menen. Luotan siihen, ettei sinne paljoakaan vaivaudu porukkaa ennen puol kasia.
Viimeksi kun itse kävin liput ostamassa niin lippupalvelu sijaitsi samassa korttelissa kuin se päämajakuppila. Eikös se ole siinä sen etelä-suomen matkailutoimiston (vai mikä olikaan) yhteydessä.
edit. ilmeisesti on sittenkin vaihtanut paikkaa, eipä ole kyllä hetkeen tullut mikkelissä käytyäkään.
Itselläni ei varmastikaan tule ongelmia lippujen saannissa, paikallisesta lippuluukusta olen saanut aina ne liput mitä olen halunnutkin, puhelimen tai netin varaan en jaksa laskea
Small green aliens scuttled out of his path, fearsome Martian warriors would not meet his gaze and the air froze when he croaked in his dark gravelly voice; "A pint of bitter Please mate".
UnBrain wrote:pitää stokalla kirmata hirveellä kyydillä kahdet portaat ylös ja jonotusnumerokonelle (tavoitteeena on #1 )
Käy kuten Sntncdin hautajaiskeikan tapauksessa vielä: vuoronrokone sylttää nauhansa sisään ensimmäisten kohdalla, joten ne siihen tiskien eteen survoutuneet jotka olivat kylkeä kääntämällä lippiluukun hollilla, saivat haluamansa. Sitten pari min. & loppuunmyyty. Elämä yllättää; mutta onneksi tuonne pääsin. Maideniin ei jaksa noin paljoa etukäteen lippua ostaa, saisivat vähän lähempänä keikkaa vasta myydä niin tietää tilanteen.