Ikä ensimmäisellä Maiden keikalla
Moderator: The Killer Krew
-
- Roudari
Vähän turhahko topic, mutta mikäs siinä, 15 v olin kun Dance of Death kiertueen Hesan keikalle menin helvetin upella/innostuneella fiiliksellä ja samanlaisella tulin ulos.
I believe in nothing, least of all in the word of shit
So hide in your shroud of urine, because I can't take the smell of it
- Exodus- Shroud Of Urine -
So hide in your shroud of urine, because I can't take the smell of it
- Exodus- Shroud Of Urine -
-
- Berserkki
-
- Berserkki
No eipä ikää minullakaan nyt hurjasti ole ja olen ollut vain yhdellä Maiden-keikalla(DOD), mutta nyt kesällä menen kyllä molemmille.Edward the Greaat wrote:Minä menen heinäkuussa ekaa kertaa sillon ikää vasta 11(puoli)-vuotta. Jes taisin pistään pohjat nuoruudessa ja muutenki luulen olevani foorumin nuorin
"Somedays you`re the pigeon, somedays you`re the statue.. but if you can you should only do things you love"
-
- Berserkki
No sinäkin taidat olla ainakin 13?Olli the Wicker man wrote:No eipä ikää minullakaan nyt hurjasti ole ja olen ollut vain yhdellä Maiden-keikalla(DOD), mutta nyt kesällä menen kyllä molemmille.Edward the Greaat wrote:Minä menen heinäkuussa ekaa kertaa sillon ikää vasta 11(puoli)-vuotta. Jes taisin pistään pohjat nuoruudessa ja muutenki luulen olevani foorumin nuorin
SAVE_US.ETG 

-
- Bugstomper
-
- Berserkki
Joo mulla ikää on huimat 14 vuotta.Edward the Greaat wrote:No sinäkin taidat olla ainakin 13?Olli the Wicker man wrote:No eipä ikää minullakaan nyt hurjasti ole ja olen ollut vain yhdellä Maiden-keikalla(DOD), mutta nyt kesällä menen kyllä molemmille.Edward the Greaat wrote:Minä menen heinäkuussa ekaa kertaa sillon ikää vasta 11(puoli)-vuotta. Jes taisin pistään pohjat nuoruudessa ja muutenki luulen olevani foorumin nuorin
"Somedays you`re the pigeon, somedays you`re the statue.. but if you can you should only do things you love"
-
- Vempare
-
- Hang-Around
-
- Peräruiske
Fear of the Dark -kiertueella ikää oli siinä öpaut 19 vuotta.
Kaverit olivat tulleet takaisin Jenkeistä vaihto-oppilasvuodelta ja matkalla moonailivat muille autoilijoille. Hauskaa oli. Mooning = plajaan perseen esittely kanssaihmisille.
Kaverit olivat tulleet takaisin Jenkeistä vaihto-oppilasvuodelta ja matkalla moonailivat muille autoilijoille. Hauskaa oli. Mooning = plajaan perseen esittely kanssaihmisille.
- "What's this?"
- "It's the womb."
- "Wow, they sound good."
- "No, it's the womb, where the babies come from."
- "It's the womb."
- "Wow, they sound good."
- "No, it's the womb, where the babies come from."
-
- Vempare
-
- Vempare
-
- Hang-Around
-
- Wimp
Jaahm.. Ehkä tämä on tarpeeksi yksinkertainen topic rustata eka postaus.
15v Give Me Ed 'Til I'm Dead Tourilla olin.. Aiemminkin yritin päästä veljen mukana Ed Hunter tourille, mutta eipä isä päästänyt sinne.. Vieläkin ärsyttää se!
EDIT: Niin, tämä keikkahan oli tärkeä, sillä tämän jälkeen aloin kuuntelemaan Iron Maidenia enemmän.. Oli hirveä kiire ostaa huuto.netistä silloin liput jne ja homma menikin siihen että päivää ennen keikkaa sain lipun itselleni
15v Give Me Ed 'Til I'm Dead Tourilla olin.. Aiemminkin yritin päästä veljen mukana Ed Hunter tourille, mutta eipä isä päästänyt sinne.. Vieläkin ärsyttää se!

EDIT: Niin, tämä keikkahan oli tärkeä, sillä tämän jälkeen aloin kuuntelemaan Iron Maidenia enemmän.. Oli hirveä kiire ostaa huuto.netistä silloin liput jne ja homma menikin siihen että päivää ennen keikkaa sain lipun itselleni

Last edited by DogMeat on Wed Jul 13, 2005 13:35, edited 1 time in total.