Keskustelua Maidenin virallisesta Fan Clubista
Moderator: The Killer Krew
-
- Viimeinen voitelija
-
- Kisälli
Eläpä vielä panikoidu, Laz (& co?) on kuitenkin joutunut postittamaan melkoisen määrän noita rannekeita. Lisäksi Laz on kuulakärkikynällä kirjoittanut saatekirjeeseen lähettämien rannekkeiden numerokoodit ja selvityksen siitä mikä ranneke on millekin keikalle. (Tämäkin vie aikaa). Voisi kuvitella, että ne huomenna/ylihuomenna teikäläisen postiluukkuun kolahtaa.*pulkkinen* wrote:No eipä oo tänne tullu vielläkään mitää, pitää kai huomenissa laitella adminille asiasta viestiä. Tässähän alkaa postimiehillä tulla kiire.
Hopea = Tampere 12.11Roskisdyykkari wrote:
EDIT: Ja yksi tyhmä kysymys vielä tähän väliin, nuo rannekkeet ovat siis erivärisiä..? Niin että mistäs noista sitten tietää, mikä ranneke on millekin keikalle. Ainakin tässä omassa rannekkeessani joka tuli Tampereen lipun mukana ei lue muuta kuin numerokoodi, ja sitten tietenkin tuo "IRON MAIDEN" & "FIRST TO THE BARRIER".
Keltainen = Helsinki 14.11
Vihreä = Helsinki 15.11
-
- Berserkki
Aika haasteellinen operaatio tämä Barrier kisa, ei meinaan ole mikään kaikein yksinkertaisin jupakka. Arvonta, lippujen myynti, sekä kaiken tuon materiaalin toimitaminen ympäri maailmaa. Hatun noston arvoinen suoritus Lazilta.
Saa nyt vaan nähdä mitä kaikkea tuohon vielä sisältyy? Kuinka tuo halliin pääsy todella sujuu, ja kuinka aikaisin se tapahtuu? Mitenköhän mahtaa olla itse kentälle meno, päästetäänkö tuo 100 henkinen lauma heti kentälle? No kohta tuo selviää...
Saa nyt vaan nähdä mitä kaikkea tuohon vielä sisältyy? Kuinka tuo halliin pääsy todella sujuu, ja kuinka aikaisin se tapahtuu? Mitenköhän mahtaa olla itse kentälle meno, päästetäänkö tuo 100 henkinen lauma heti kentälle? No kohta tuo selviää...
And realize you are living the golden years...
6.7.2005 12.11.2006 14.11.2006 15.11.2006 17.7.2008 18.7.2008 2.8.2008
6.7.2005 12.11.2006 14.11.2006 15.11.2006 17.7.2008 18.7.2008 2.8.2008
-
- Viimeinen voitelija
Ja se oli minun onneni, että asa sai ylimääräisen lipun... Että kiitokset vaan, kun hankit sen minun puolestani!asa wrote:Niin, JOS haluaa päästä sinne eturiviin. Luulen että ovat kämmäilleet aika huolella noi barrierhässäkät siellä päässä. Itsellekin tuli yksi ylimääräinen lippu Tukholman keikalle. Tietty aina parempi että tulee ylimääräistä kuin että liian vähän.Lowerslave wrote:Sun ois pitäny hankkia kenttäliput joko FC:n kautta tai muualta.Trooper82 wrote:Ok, tajusin just et keltanen on 14.11 ilmeisestiasa wrote:Mulla oli ainakin käsin merkattu mukana olleelle paperille mitkä värit merkkaavat mitäkin keikkaa.kumma kyllä miks sieltä lähetettiin rannekkeet tuohon 14.11 keikkaan kun kerran mainitsin et on istumapaikat tiistaille

Helsingin keikan ranneke tuli minullekin tänään. Please kaverit, ettehän sitten tallo mua jalkoihinne Hartwall Areenalla 15.11.
Tuohon Trooper82:n ihmettelyyn muuten löytyy vastaus BarrierAdminin viestistä:
- If you got your tickets from somewhere else, that's cool. Everyone receiving this PM will be sent wristbands regardless of whether our list says you have tickets or not. But if you don't have standing tickets you will be turned away.
Juu elikkä saa paiskata noilla rannekkeilla vesilintua tai oikeastaan jättään lasivitriiniinJilona wrote:
Tuohon Trooper82:n ihmettelyyn muuten löytyy vastaus BarrierAdminin viestistä:- If you got your tickets from somewhere else, that's cool. Everyone receiving this PM will be sent wristbands regardless of whether our list says you have tickets or not. But if you don't have standing tickets you will be turned away.

Hiukan kyllä arveluttaa kuinka eteen sitä uskaltaa keskiviikkonakaan jäädä kun tuo parempi puolisko odottelee tulevaa maiden fania

Onnittelut!Trooper82 wrote:Hiukan kyllä arveluttaa kuinka eteen sitä uskaltaa keskiviikkonakaan jäädä kun tuo parempi puolisko odottelee tulevaa maiden fania

Ehkä kuitenkin kannattaa ensin kokeilla sitä eturiviä, kai sieltä sitten pääsee pois jos olo muuttuu tukalaksi? Tosin kovastihan niissä arvonnan ohjeissa korostettiin, että siellä edessä on ahdasta ja mahdollisesti vaarallista ja omalla vastuulla sinne mennään jne jne. Vähän itsekin jännään miten hankalaa siellä sitten on seisoskella, joten toivon, että tuo minun jälkikasvuni (16v) toimii äitimuorin bodyguardina...
Juu täytyypi kattella mitenkä tunnelma siellä tiivistyy, aikoinaan ruisrockissa ei ollut niin kovin paha rasti tunkea sinne eteen ja seurata keikkaa sieltä, mutta nythän ei tartte tunkea ollenkaanJilona wrote:Onnittelut!Trooper82 wrote:Hiukan kyllä arveluttaa kuinka eteen sitä uskaltaa keskiviikkonakaan jäädä kun tuo parempi puolisko odottelee tulevaa maiden fania
Ehkä kuitenkin kannattaa ensin kokeilla sitä eturiviä, kai sieltä sitten pääsee pois jos olo muuttuu tukalaksi? Tosin kovastihan niissä arvonnan ohjeissa korostettiin, että siellä edessä on ahdasta ja mahdollisesti vaarallista ja omalla vastuulla sinne mennään jne jne. Vähän itsekin jännään miten hankalaa siellä sitten on seisoskella, joten toivon, että tuo minun jälkikasvuni (16v) toimii äitimuorin bodyguardina...

Ei vittu tännekin osui voitto Milanon First to the Barrier meininkeihin!
Miten voi olla mahdollista, että näin helpolla tuntuu voitot irtoavan? Pitäisiköhän pistää jonkinlaista galluppia pystyyn siitä onko täältä kuinka moni voittanut ja mille keikoille?
ROCK! ROCK!
Miten voi olla mahdollista, että näin helpolla tuntuu voitot irtoavan? Pitäisiköhän pistää jonkinlaista galluppia pystyyn siitä onko täältä kuinka moni voittanut ja mille keikoille?
ROCK! ROCK!
-03, -03, -05, -05, -06, -06, -06, -06, -06, -07, -07, -08, -08, -09, -09, -10, -10, -10, -10, -10, -10, -11, -11, -11, -11, -11, -11, -11, -11, -11, -11, -12, -12, -12, -12, -12, -12, -12, -12, -12, -12, -12, -12, -13, -13
Ei helvetissä, seurauksena vain sata viestiä ylimääräistä puutaheinää. Mieluummin sanokoon joku, jos ei ole saanut ranneketta haluamalleen keikalle. Luulenpa ettei fanclubilaisia saati eturivi-intoilijoita ole niin paljon kuin moni kuvittelee, lienee siis hyvin mahdollista että kukaan ei ole jäänyt ilman rannekettatrooper wrote:Pitäisiköhän pistää jonkinlaista galluppia pystyyn siitä onko täältä kuinka moni voittanut ja mille keikoille?

-
- Berserkki
HUOMIO FIRST TO THE BARRIER VOITTAJAT!
Tsekatkaa YV boksinne IMOC:ssa, sinne on ilmaantunut ohjeet kokoontumispaikasta ja ajasta.
Tsekatkaa YV boksinne IMOC:ssa, sinne on ilmaantunut ohjeet kokoontumispaikasta ja ajasta.
-03, -03, -05, -05, -06, -06, -06, -06, -06, -07, -07, -08, -08, -09, -09, -10, -10, -10, -10, -10, -10, -11, -11, -11, -11, -11, -11, -11, -11, -11, -11, -12, -12, -12, -12, -12, -12, -12, -12, -12, -12, -12, -12, -13, -13
-
- Viimeinen voitelija
Joo tosiaan sorry, Tampereen keikalle joo.Lowerslave wrote:^Lienee Tampereen keikalle vai? Mulla ei nimittäin ainakaan oo tullu mitään.
-
- Rautakansleri
No voi helevettiläinen. Eihän myö Östermalmin kanssa edes tajuttu osallistua koko Milanon keikan lottoon. Ottaisko joku tuon Sakarin aveciksi sinne eturiviin, kun sillä tulee kuitenkin paha mieli, jos ei pääse Steven maastohousujan koskettamaan?
nimim. "motherfucker in the beer tent"
nimim. "motherfucker in the beer tent"
Mitä ryppyisempi rusina, sitä makiampi maku!
Minä voin ilmoittautua ja ottaa Saken Aveciks ellei ole jo löytynyt
Eli olipa tullut mullekkin ilmoitus rannekkeesta. Tuollahan siitä rannekkeesta on ainakin pirusti hyötyä kun koko hallin katsojilla samanarvoiset liput ja muutamat pääsevät sitten siihen eteen aiemmin

Eli olipa tullut mullekkin ilmoitus rannekkeesta. Tuollahan siitä rannekkeesta on ainakin pirusti hyötyä kun koko hallin katsojilla samanarvoiset liput ja muutamat pääsevät sitten siihen eteen aiemmin

Maiden Ukot nähty: -88, -90, -92, -95, -98, -03, -05, -05, (4x)-06, -07, (8x)-08, -09, (5x)-10, (13x)-11, (10x)-13 ja....jatkuu
-
- Sateentekijä
-
- Rautakansleri
Puolileikilläni heitin tuon, koska Etelä-Euroopan keikkojen eturivit, ilman turva-aitaa takana, eivät ole välttämättä kovin turvallisia paikkoja, vaikka kyseessä onkin melkoinen matami, joka antaa kyllä kuonoon luigeille ja marioille, jos alkaa perse olemaan hellänä. Tuossa rannekkeessa ei ole muuta huonoa kuin se, että jää se hallilla palloilu / hengailu vähemmälle, kun kolme tuntia joutuu venaamaan bändiä edessä.Make#34 wrote:Minä voin ilmoittautua ja ottaa Saken Aveciks ellei ole jo löytynyt![]()
Eli olipa tullut mullekkin ilmoitus rannekkeesta. Tuollahan siitä rannekkeesta on ainakin pirusti hyötyä kun koko hallin katsojilla samanarvoiset liput ja muutamat pääsevät sitten siihen eteen aiemmin![]()
![]()
EDIT: Olen varmasti laittanut tämän ennenkin tänne, mutta kyllä on Maidenin Fan Club toiminta parantunut huomattavasti IMOCin tulon jälkeen. Maksaisin ilomielin pelkästään noista Smallwoodin päiväkirjamerkinnöistä sen kympin vai mitä tämä lysti nyt kustansikaan. Päälle kaikki lotot ja muut mahdollisuudet. Tämä ei ole maksettu mainos, mutta suosittelen kaikille liittymistä. On hienoa lukea, että miten bändin puolelta asioita nähdään ja nyt kun tulevat Suomeen on kiva lukea, että mitä tykkäsivät. Kaikkea pientä noista saa irti. Golden Era Tour tulossa ja mitä ne vielä keksivätkään. Kannattaa liittyä. Onko joku kokenut tulleensa petetyksi tai rahastetuksi IMOCin suhteen?
ND: Chateau Margaux ´89

Mitä ryppyisempi rusina, sitä makiampi maku!
Joo toi on just kakspiippuinen juttu toi ranneke homma. Eli varmuudella on hyvillä mestoilla, MUTTA juurikin toi hallilla palloilu ym bissellä olo ja tuttujen bongaaminen ovat armotta sit pois. Just Tampasteria pitää kattoo et miten hoitaa, mutta luulen jotta toverit Hese, Iivis & A.Kivi keksivät muuta ohjelmaa kuin 3 tuntia tököttää aidalla
eli taitaa nuo kaverit houkutella enemmän
nAina sitä kuitenkin suht lähelle pääseepi.

Maiden Ukot nähty: -88, -90, -92, -95, -98, -03, -05, -05, (4x)-06, -07, (8x)-08, -09, (5x)-10, (13x)-11, (10x)-13 ja....jatkuu