"Eddie Rips Up The World Tour 2005"
Moderator: The Killer Krew
HUOM!
"Feet in the Mud, Fist to the Sky!"
^^Edelleen, nyt ei puhuttu tästä kiertueesta, vaan Dance of Death kiertueesta, jossa Wrathchild lisättiin myöhemmin settiin. Vai? 

-03, -03, -05, -05, -06, -06, -06, -06, -06, -07, -07, -08, -08, -09, -09, -10, -10, -10, -10, -10, -10, -11, -11, -11, -11, -11, -11, -11, -11, -11, -11, -12, -12, -12, -12, -12, -12, -12, -12, -12, -12, -12, -12, -13, -13
-
- Peräruiske
^Vähän riippuu, mutta suosittelen, että varaat useita kymmeniä euroja. Tuo kiertueilla myytävä merchandise kun tuppaa olemaan aika korkeissa hinnoissa. Paidat varmasti 20e-> ylöspäin.
"The nightmare corpse-city of R'lyeh was built in measureless eons behind history by the vast, loathsome shapes that seeped down from the dark stars. There lay great Cthulhu and his hordes, hidden in green slimy vaults."
Dark Days Ahead
DDA@Facebook
Dark Days Ahead
DDA@Facebook
Paidat menee itseasiassa 30-35€ välissä! Että liian vähän rahaa ei kannata varata mukaan, jos on paljon kamaa aikeissa ostaa. Itse en ostanut Prahasta paitaa kun oletin että olisi halvempaa kuin kotimaassa sitten. Ei riittänyt vajaat 800 korunaa mihinkään. Sanctuary se päättää noista, ja muut vikisee perässä. Selkeästi. 
EDIT: Ainiin muuta kamaa sitten... No eipä siellä ollut kuin ehkä Run to the Hills-kirjaa myynnissä. Julisteita tai kiertuekirjoja en itse nähnyt missään.

EDIT: Ainiin muuta kamaa sitten... No eipä siellä ollut kuin ehkä Run to the Hills-kirjaa myynnissä. Julisteita tai kiertuekirjoja en itse nähnyt missään.
Satutuko muistamaan, millainen tuo pelipaita oli? Itse kun en nyt kuolemaksenikaan muista....Make wrote:^^^ DoD -kiertueella muistaakseni Maiden -pelipaita maksoi jotain 70e, kiertuepaita oli 30 euron luokkaa ja hikinauhakin oli päälle 10e.
"The nightmare corpse-city of R'lyeh was built in measureless eons behind history by the vast, loathsome shapes that seeped down from the dark stars. There lay great Cthulhu and his hordes, hidden in green slimy vaults."
Dark Days Ahead
DDA@Facebook
Dark Days Ahead
DDA@Facebook
Vastauksia fanikamoja koskeviin kysymyksiin tarjoaa http://www.eddiesmegastore.com/
Joo, onhan noi kamat keikoilla hinnoissa, mutta ainakin kiertuepaita lähtee mukaan. Futispaidasta olen jo jonkin aikaa unelmoinut, mutta voi olla, että budjetin raamit tulevat vastaan.
Niin, jos ostaa vain yhden paidan, siitä huolen pitäminen keikan aikana on helppoa: Ei muuta kuin kiskaise päälle. Perkeleen kuumahan siinä tulee, mutta silloin molemmat kädet ovat vapaana. Itse teen aina näin.
Joo, onhan noi kamat keikoilla hinnoissa, mutta ainakin kiertuepaita lähtee mukaan. Futispaidasta olen jo jonkin aikaa unelmoinut, mutta voi olla, että budjetin raamit tulevat vastaan.
Niin, jos ostaa vain yhden paidan, siitä huolen pitäminen keikan aikana on helppoa: Ei muuta kuin kiskaise päälle. Perkeleen kuumahan siinä tulee, mutta silloin molemmat kädet ovat vapaana. Itse teen aina näin.
"Voi ärkyläpärkylä jumaluisa suitana!"
Niin kun Suomen kesä on tunnetusti niin lämmin ni voihan tonne keikalle mennä ilman paitaa, sitte ei tuu niin kuumaMercenary wrote:Niin, jos ostaa vain yhden paidan, siitä huolen pitäminen keikan aikana on helppoa: Ei muuta kuin kiskaise päälle. Perkeleen kuumahan siinä tulee, mutta silloin molemmat kädet ovat vapaana. Itse teen aina näin.

-
- Kisälli
Ei kai julisteita ja kiertuekirjoja ekalla keikalla voikaan olla, koska niissähän on kuvia ym. kyseiseltä kiertueelta, niin eihän niitä oo vielä otettu.condemned wrote:EDIT: Ainiin muuta kamaa sitten... No eipä siellä ollut kuin ehkä Run to the Hills-kirjaa myynnissä. Julisteita tai kiertuekirjoja en itse nähnyt missään.

Joo, pelipaita tais viimeks olla jonkun 70 eur, ja joku puhu Maidenin laudalla, että toi uus futispaita olis ollu 100 eur tai jotain. Huhhei. Olis se kyllä kiva saada.
"'What ho', said the thing with three bonces, 'do not meddle with things you do not understand!'" Nicko McBrain
Onkohan tää jo jossain täällä, no jos ei ni tossa on tommeonen linkki missä on semmonen video, näkyy hieman live esiintymistäkin, eli jos sen haluaa pitää salassa niin ei kannata katsoa!
http://video01.nessus.at/kunden/stadtha ... en/ms.html
http://video01.nessus.at/kunden/stadtha ... en/ms.html
-
- Sateentekijä
Mitenkäs, noihin merchandise-viesteihin viitaten, myydäänkö keikan jälkeen vielä niitä tavaroita vai tuppautuvatko loppumaan kesken ennen keikkaa? Ei nimittäin haluttaisi hirveämmin jäädä odottelemaan kun on kerran kenttälippu taskussa. Mihin aikaan muuten yleensä alkaa olemaan porukkaa hallilla siihen nimeen että jos eturiviin aikoo niin olisi parasta olla itse jo paikalla?
Eturiviin pääsy riippuu myös hieman koosta ja röyhkeydestä, jos ei jonottaa jaksa. Muut eivät kyllä pidä rynnijöistädarealjyra wrote:Mitenkäs, noihin merchandise-viesteihin viitaten, myydäänkö keikan jälkeen vielä niitä tavaroita vai tuppautuvatko loppumaan kesken ennen keikkaa? Ei nimittäin haluttaisi hirveämmin jäädä odottelemaan kun on kerran kenttälippu taskussa. Mihin aikaan muuten yleensä alkaa olemaan porukkaa hallilla siihen nimeen että jos eturiviin aikoo niin olisi parasta olla itse jo paikalla?

Juu kyllä keikan jälkeen suosituimmat kohteet on loppu!Toi onkin aina sellanen juttu toi eturivistöön pääsy että koolla ja röyhkeydellä jo pääsee pitkälle vaikkei jonotteliskaan siellä 2-3 tuntia!Mutta kyl monet jo pari tuntia aiemmin ovella jonottaa ja pitkä on odottavan aika kun on eka lämppärin kamojen viilausta ja taas odotellaan ja valmistellaan pääbändiä meinaanm et alkaa tuo niin sanottu kusihätäkin yllättämään jossain vaiheessa ja sieltä eturivistäpä onkin hienoa lähtee vessaan kun takaisin ei ainakaan ole menemistä aivan helpolla!Tuolla röyhkeydellä on sillätavalla eroa sikailun kanssa,että täytyy ottaa myös sen verran muitakin huomioon ettet satuta muita ja litistä aivan pienempiä! 

Maiden Ukot nähty: -88, -90, -92, -95, -98, -03, -05, -05, (4x)-06, -07, (8x)-08, -09, (5x)-10, (13x)-11, (10x)-13 ja....jatkuu
-
- Hell Rat
Ite ainakin ajattelin jonotella tunni pari ja käydä suoraan ostamassa kaikki pakollinen(kiertue paita ja kirja)ja eiköhän silti pääse siihen eturivin tuntumaan.Viime kiertueilla porukaa oli ennen lämppäri bändiä joku 6-8 riviä muistaakseni eturivin takana.
"Murder", he screamed "Oh why?"
but that's a lie
You killed me first, so now die
but that's a lie
You killed me first, so now die