Kyllä sen voiton taitaa nykyään viedä Killers. Sen verran hieno kuva on Riggsiltä, että oksat pois. Ja niin karu. Suoraan kuin kauhuleffasta. Ja sehän on tietenkin mun mieleeni.
Ja löytyyhän tuo Killers-kuva myös omasta selästä aina silloin kun takki on päällä.
Tolppanen wrote:Kyllä sen voiton taitaa nykyään viedä Killers. Sen verran hieno kuva on Riggsiltä, että oksat pois. Ja niin karu
Killers on omallakin listalla noussut vuosien saatossa kakkoseksi kansikuvissa. Tyylikäs on. Somewhere In Time pitänee ikuisesti paikkansa ykkösenä minulla, niin kannen kuin musiikinkin puolesta
LoLz wrote:Kyllä se on The X-factor ja Virtual XI. X-Factorissa on raju kun se on siinä koneessa kiini missä sitä väänellään.
Eikös se kone ole Iron Maiden ?
Oma suosikki kansi on nyt Iron Maiden. Eddie "the real" Zombie. Karulla kadulla määrää karu Eddie. Aika paljon löytyy eroja IM eddiestä kun vertaa vaikka esim. Killers:iin tai TNOTB:iin. Selvästi on hahmoa tehty vihaisemmaksi sekä raa'emmaksi.
LoLz wrote:Kyllä se on The X-factor ja Virtual XI. X-Factorissa on raju kun se on siinä koneessa kiini missä sitä väänellään.
En nyt tarkkaan muista, mikä ruuvipenkki siinä kannessa on, mutta Iron Maiden on sellainen piikeillä vuorattu arkku/'hlön mentävä koppi' & sellainen ei ainakaan tuossa kansikuvassa esiinny.
Somewhere in Timen yksityskohtainen kansi on aina miellyttänyt minua eniten. Powerslave on toinen hieno Egypti-teeman ansiosta.
Itse asiassa eipä Maidenilla huonoja levyn kansia taida ollakaan, mitä nyt Dance of Death on vähän tönkkö. Toimisi paljon paremmin ilman niitä rumia cgi-hahmoja.
En nyt tarkkaan muista, mikä ruuvipenkki siinä kannessa on, mutta Iron Maiden on sellainen piikeillä vuorattu arkku/'hlön mentävä koppi' & sellainen ei ainakaan tuossa kansikuvassa esiinny.
Brave New World
Jumalattoman jylhä ja tommonen "maisemakuva". Meikä tykkää Somewhere In Time
Eiköhän se ole jo monet kerrat todettu. Lukuisat yksityiskohdat ja jotenkin karu. Life After Death
Ne salamat ja haudasta nouseva Eddie karmii selkäpiitä
Mainitsemisen arvoisia myös: Powerslave The X-Factor Killers
Komeinta kansitaidetta maidenilta ikinä.....
Antaa kyllä osviittaa levynkin sisällöstä:
Eli levyllä tulee olemaan jonkun näköinen sota-teema ja ehkäpä synkin maidenin albumi ikinä.......
Sipe wrote:Komeinta kansitaidetta maidenilta ikinä.....
Antaa kyllä osviittaa levynkin sisällöstä:
Eli levyllä tulee olemaan jonkun näköinen sota-teema ja ehkäpä synkin maidenin albumi ikinä.......
Heh, ei nyt todellakaan millään pahalla, mutta taidat olla vähän jäljessä näistä asioista . Arviosi meni kuitenkin nappiin.
Pidän eniten The Number Of The Beastin kannesta. "kuka hallitsee ja ketä" kansiteema iskee päähän kuin metrinen halko...
Myös A Matter Of Life And Deathhin kansi on mahtava ja yksityiskohtainen.
Jos tarkemmin ajattelee, nin minulla ja Jumalalla ei ole kovinkaan paljoa eroavaisuuksia.
---------------------------------------------- http://deathfin.do-goo.com/index.forum
Taitaapi se Killers viedä voiton. Ei pahemmin juhli yksityskohdilla mutta Ed on siinä kyllä kaikkein karuimmillaan. Löytyy myös style Killers huppari jostain nurkasta.
Tuoreimman levyn kansi kohosi myös hetipaikalla melko korkealle. Juuri sopivan karu ja ah niin yleistä sota-aihetta hyödynnetty oikein hienosti.
Tällä hetkellä lempikansi on A Matter Of Life And Death, mutta se nyt johtuu varmaan siitä että odotan uutta levyä niin paljon ettei nukutuksi saa. Aikaisemmin lemppareitani on kuitenkin ollut The Number Of The Beast:in ja Piece Of Mind:in legendaariset kannet.
rainmaker91 mielikuvituksettomin nimimerkki jonka satuin keksimään.
Kyllä se on nyt tuo uusi A Matter of Life and Death. Siitä ei kansi omasta mielestäni enää paljoa voi parantua. Yksityis kohtia ja kansi kuvasta myös hyvin levyn tunnelmaa ja teemaa. Yksin kertaisesti aivan helvetin upea kansi
The Gods Made Heavy Metal And They Saw That It Was Good
They Said To Play It Louder Than Hell We Promised That We Would!
Spartan wrote:Kyllä se on nyt tuo uusi A Matter of Life and Death. Siitä ei kansi omasta mielestäni enää paljoa voi parantua. Yksityis kohtia ja kansi kuvasta myös hyvin levyn tunnelmaa ja teemaa. Yksin kertaisesti aivan helvetin upea kansi
Toi mulle mieleen 2 minutes to midnightin kuvan. Mutta uusi kansi on todellakin hieno.