Q/A - Kysy asiantuntijoilta
Moderator: The Killer Krew
-
- Hang-Around
-
- Hell Rat
^^Eikös noita ollut Eddie's megastoressakin myynnissä jossain vaiheessa?
Kyseessä vissiin toi ->
http://shop.vans.com/webapp/wcs/stores/ ... _363051_-1
Kyseessä vissiin toi ->
http://shop.vans.com/webapp/wcs/stores/ ... _363051_-1
^Jep, itseasiassa tämä varreton malli kyseessä.
http://shop.vans.com/webapp/wcs/stores/ ... _363001_-1
http://shop.vans.com/webapp/wcs/stores/ ... _363001_-1
KKK "kesä, kalja ja kalastus"
Vanssi on tehny Killersin kannesta slip onit ja pitkä vartiset ja tulossa on samat mallit troopperin logolla varustettuna vuonna 2008. Kaveri on aikamoinen kenkä friikki ja ois saanu jo paripäivää sitte nuo troopperit muttei ostanu:( Tyhmä äijä sillä ne ois voinu lähteä hyvään hintaan ebayssa, koska sarjatuotantoon tulee vasta 2008.
-
- Hang-Around
-
- Hang-Around
-
- Sateentekijä
Kun Death On The Road julkaistiin ekan kerran, pahvikantisena, tuliko siitä jokin Limited/Special Edition, vai vain yksi versio?
Ja tuliko tuon pahvikantisen mukana mitään muuta kuin samanlainen pieni lehtinen, mikä on myös uudemmassa muovikantisessa?
Ja tuliko tuon pahvikantisen mukana mitään muuta kuin samanlainen pieni lehtinen, mikä on myös uudemmassa muovikantisessa?
"Killing two birds with one stone, it’s particularly violent but it works in metal." - Rob Halford
-
- Manowarrior
Yksi versio ellen ihan väärässä, eikä lehden lisäksi muuta.WhiteRabbit wrote:Kun Death On The Road julkaistiin ekan kerran, pahvikantisena, tuliko siitä jokin Limited/Special Edition, vai vain yksi versio?
-
- Kundalini
Tämä kysymys ei nytten niinkään varsinaisesti liity Maideniin vaan Maidenin faneihin ja ikään.
Kuten tiedätte niin Maidenillähän on faneja monesta ikäluokasta ja löytyy toki niitäkin jotka pitävät Maiden paitoja muodin vuoksi, ns wannabe faneja. Tämä kysymys on pääosin suunnattu vanhemmalle käyttäjä ryhmälle, ihte olen nuoremmasta päästä ja sen takia kovasti kiinnosta, että mitä te ajattelette kun näette jonkun nuoren 8-14 vuotiaan Maiden paita päällä kävelemässä kaupunkilla tai vaikka keikalla? Vaikkapa ihan lyhyttukkaisia hemmoja, jotka eivät koommin näytä muuten mitenkään hevarille kuin paitansa vuoksi.
Itselläni on jotenkin simmonen tunne, että usein nuoremmat leimataan vain hittien kuuntelioiksi taikka jotakin vastaavaa. En tiedä mistä olen moisen käsityksen saanut, mutta aina kun näjen jonkun vähän vanhemman hevarin ajattelen, että pitääköhän toi mua nytten jonain pellenä joka pitää ihan vain tyylin vuoksi tuota paitaa taikka on kuullut vain pari hittiä ja sen takia paita päällä. Voihan tämä olla niinkin, että olen aivan väärässä, mutta täytyy nytten vaan saada vähän kuulla muiden mielipidettä asiasta. Itse kyllä tunnen pari ihmistä nuoremmasta ikäluokasta joita voisi leimata aikalailla wannabe faneiksi. Esimerkkinä eräs tuntemani tyttö kuuli 666 kappaleen eikä edes alkuun tykännyt siitä ja väitti saavansa päänsärkyä Brucen kiljunnasta, mutta kohta se jo meinasi ostaa Maiden paitaa...
Laittaa vähän ihmetyttään tommonen. Noh, jakakaapas mielipiteitänne!
Kuten tiedätte niin Maidenillähän on faneja monesta ikäluokasta ja löytyy toki niitäkin jotka pitävät Maiden paitoja muodin vuoksi, ns wannabe faneja. Tämä kysymys on pääosin suunnattu vanhemmalle käyttäjä ryhmälle, ihte olen nuoremmasta päästä ja sen takia kovasti kiinnosta, että mitä te ajattelette kun näette jonkun nuoren 8-14 vuotiaan Maiden paita päällä kävelemässä kaupunkilla tai vaikka keikalla? Vaikkapa ihan lyhyttukkaisia hemmoja, jotka eivät koommin näytä muuten mitenkään hevarille kuin paitansa vuoksi.
Itselläni on jotenkin simmonen tunne, että usein nuoremmat leimataan vain hittien kuuntelioiksi taikka jotakin vastaavaa. En tiedä mistä olen moisen käsityksen saanut, mutta aina kun näjen jonkun vähän vanhemman hevarin ajattelen, että pitääköhän toi mua nytten jonain pellenä joka pitää ihan vain tyylin vuoksi tuota paitaa taikka on kuullut vain pari hittiä ja sen takia paita päällä. Voihan tämä olla niinkin, että olen aivan väärässä, mutta täytyy nytten vaan saada vähän kuulla muiden mielipidettä asiasta. Itse kyllä tunnen pari ihmistä nuoremmasta ikäluokasta joita voisi leimata aikalailla wannabe faneiksi. Esimerkkinä eräs tuntemani tyttö kuuli 666 kappaleen eikä edes alkuun tykännyt siitä ja väitti saavansa päänsärkyä Brucen kiljunnasta, mutta kohta se jo meinasi ostaa Maiden paitaa...
Laittaa vähän ihmetyttään tommonen. Noh, jakakaapas mielipiteitänne!
Taitaa olla ehkä vähän väärä topic tämän asian pohdinnalle.
"The nightmare corpse-city of R'lyeh was built in measureless eons behind history by the vast, loathsome shapes that seeped down from the dark stars. There lay great Cthulhu and his hordes, hidden in green slimy vaults."
Dark Days Ahead
DDA@Facebook
Dark Days Ahead
DDA@Facebook
No miten olisi tuo?
"The nightmare corpse-city of R'lyeh was built in measureless eons behind history by the vast, loathsome shapes that seeped down from the dark stars. There lay great Cthulhu and his hordes, hidden in green slimy vaults."
Dark Days Ahead
DDA@Facebook
Dark Days Ahead
DDA@Facebook
-
- Sateentekijä
Mitä tuo Maidenin Video Pieces oikein pitää sisällään? Vaikka tuossa sanotaankin, että tavara löytyy Visions Of The Beastilta niin silti haluaisin tietää....
-
- Peräruiske
-
- Hell Rat
Kirjoista en tiedä (vaikka luulis että on tehty) mutta kato jos löydät etsimääsi tuolta. Bassoa ja rumpuja sieltä ei juurikaan löydä mutta mikäli pelkkiä kitara osuuksia haet.Kitaramies wrote:Onko Virtual XI albumista tehty kitara nuotti/tabulatuuri kirjaa?
We'd go where no man has gone before. And stay twice as long.
-
- Peräruiske
Tattis. Meinasin vaa ku melkein kaikista muista maidenin studio albumeista on tehty, mut Virtual XI:tä en oo nähny. Ja on ihan mukavia kitara biisei siin.Penjami Breeg wrote:Kirjoista en tiedä (vaikka luulis että on tehty) mutta kato jos löydät etsimääsi tuolta. Bassoa ja rumpuja sieltä ei juurikaan löydä mutta mikäli pelkkiä kitara osuuksia haet.Kitaramies wrote:Onko Virtual XI albumista tehty kitara nuotti/tabulatuuri kirjaa?