Yleistopic a la Maiden

Keskustelua Iron Maidenista ja kaikesta bändiin liittyvästä.

Moderator: The Killer Krew

Bombo
Hell Rat
Hell Rat

Post by Bombo »

Ok, hyvä tietää taidan 20. päivän tienoilla käydä Idea Parkissa, sieltä melko varmasti myös löytyy.
WhiteRabbit
Sateentekijä
Sateentekijä

Post by WhiteRabbit »

Lähi-Anttiloista ja Prismoista voi käydä kalastelemassa Maiden paitoja, jos ei jo omassa kaapissa sellaisia ole. Anttilassa 26,95 euroa ja Prismassa 29,95 , muistaakseni. Valikoima ei hääppöinen. Löytyy Benjamin Breeg, LAD, Truuper ja TNOB paidat, ellen väärin muista.
"Killing two birds with one stone, it’s particularly violent but it works in metal." - Rob Halford
Fender
Sateentekijä
Sateentekijä

Post by Fender »

^Onpa muuten aika hyvät hinnat, millä vetävät. Just vähän aikaa sitten kävin Itäkeskuksen Anttilassa, mutta siellä en kyllä huomannut mitään.
You're shit and you know you are
AttE
Paholainen
Paholainen

Post by AttE »

^Samaan aikaan kun prismat vetelee reilusti ylihintaa noista paidoista niin studiolevyjä kaupitellaan samassa "putiikissa" kohtuulliseen 8,90/kpl hintaan. :D
Iron Maiden 18.7.2008
S.R.
Horus
Horus

Post by S.R. »

WhiteRabbit wrote:Lähi-Anttiloista ja Prismoista voi käydä kalastelemassa Maiden paitoja, jos ei jo omassa kaapissa sellaisia ole. Anttilassa 26,95 euroa ja Prismassa 29,95 , muistaakseni. Valikoima ei hääppöinen. Löytyy Benjamin Breeg, LAD, Truuper ja TNOB paidat, ellen väärin muista.
Kaksinkertaiset hinnat verrattuna pariin puljuun Euroopassa. Ei paha :lol:
"You see, pal: Elvis can't read a contract. All he knows is: No Ferrari, no rides with the top down." - James "Sonny" Crockett
Bombo
Hell Rat
Hell Rat

Post by Bombo »

Siis on Prismassa Studio levyt 8,90€?
Jos on sehän on loistava juttu, ainakin mulle. Saan siitä vielä meinaan 15% alennusta :D.
AttE
Paholainen
Paholainen

Post by AttE »

Bombo wrote:Siis on Prismassa Studio levyt 8,90€?
Jos on sehän on loistava juttu, ainakin mulle. Saan siitä vielä meinaan 15% alennusta :D.
Kyllä ja myös live-levyt (tai ainakin live after death) lähtevät samaan hintaan.
Iron Maiden 18.7.2008
Bombo
Hell Rat
Hell Rat

Post by Bombo »

Ok, kiitos tiedoista taidan ensiviikolla käydä.
roger
Hang-Around
Hang-Around

Post by roger »

Death on the Road prismassa 10e, samoin muut Dvd:t, paitsi Live After Death himpun yli parikymppiä.
OsmaGunner
Kundalini
Kundalini

Post by OsmaGunner »

roger wrote:Death on the Road prismassa 10e, samoin muut Dvd:t, paitsi Live After Death himpun yli parikymppiä.
Mitvit. Meidän Prismassa (kun eilen kävin) ei ollut yhtään Maidenin DVD:tä vaikka yritin katsella. Pitää varmaan yrittää katsoa vähän tarkemmin, Rock in Rio olisi hakusessa.

EDIT: Ai niin, olihan siellä Visions of the Beast, mutta ei nuo musiikkivideot niin hirveästi kiinnosta...
AttE
Paholainen
Paholainen

Post by AttE »

OsmaGunner wrote:
roger wrote:Death on the Road prismassa 10e, samoin muut Dvd:t, paitsi Live After Death himpun yli parikymppiä.
Mitvit. Meidän Prismassa (kun eilen kävin) ei ollut yhtään Maidenin DVD:tä vaikka yritin katsella. Pitää varmaan yrittää katsoa vähän tarkemmin, Rock in Rio olisi hakusessa.
Anttilasta sai jonkin aikaa sitten rock in rio-dvd:tä hintaan 11,95. Tosin tämänhetkisestä tilanteesta en tiedä mutta kannattaa katella jos vaikka sattuis löytymään.
Iron Maiden 18.7.2008
WhiteRabbit
Sateentekijä
Sateentekijä

Post by WhiteRabbit »

Meidän Anttilassa olevat Death On The Roadit ovat niitä pahvikantisia julkaisuja... Eikös niissä ollut jotain häikkää kuvanlaadussa tms??
"Killing two birds with one stone, it’s particularly violent but it works in metal." - Rob Halford
OsmaGunner
Kundalini
Kundalini

Post by OsmaGunner »

AttE wrote:
OsmaGunner wrote:
Anttilasta sai jonkin aikaa sitten rock in rio-dvd:tä hintaan 11,95. Tosin tämänhetkisestä tilanteesta en tiedä mutta kannattaa katella jos vaikka sattuis löytymään.
Joo, pitääpäs vierailla Anttilassa kunhan ehtii. Kiitos vinkistä.
Bombo
Hell Rat
Hell Rat

Post by Bombo »

Swamp Musicissa kaikki Maidenin Studiolevyt ja LAD 8,95e

Ja nämä DVD:eet
IRON MAIDEN - THE EARLY YEARS DVD [Tarjous] 9.95 €

IRON MAIDEN - VISIONS OF THE BEAST DVD [Tarjous] 9.95 €

IRON MAIDEN - DEATH ON THE ROAD DVD [Tarjous] 9.95 €

IRON MAIDEN - LIVE AFTER DEATH DVD [Tarjous] 22.95 €
Suotana
Paholainen
Paholainen

Post by Suotana »

WhiteRabbit wrote:Meidän Anttilassa olevat Death On The Roadit ovat niitä pahvikantisia julkaisuja... Eikös niissä ollut jotain häikkää kuvanlaadussa tms??
Stereo levyt pätkivät. Itse en ole vielä missään kaupassa uutta versiota tosta nähnykkään. Täytys sekin varmaan hankkia jossain vaiheessa ja tietysti jättää vanha versio keräilymielessä hyllyyn.
Osiris
Sateentekijä
Sateentekijä

Post by Osiris »

Suotana wrote:
WhiteRabbit wrote:Meidän Anttilassa olevat Death On The Roadit ovat niitä pahvikantisia julkaisuja... Eikös niissä ollut jotain häikkää kuvanlaadussa tms??
Stereo levyt pätkivät. Itse en ole vielä missään kaupassa uutta versiota tosta nähnykkään. Täytys sekin varmaan hankkia jossain vaiheessa ja tietysti jättää vanha versio keräilymielessä hyllyyn.
Mulla on pahvikantinen, mutta eihän siinä srereolevyissä mulla ainakaan mitään häikkää... :lol:
** Iron Maiden **

2005-2025 – yli 85 keikkaa Euroopassa ja USA:ssa...
asa
MAIDEN HELL
MAIDEN HELL

Post by asa »

Minun mielestä se pakkaus ei muuttunut Death on the Roadin vikapäivityksen myötä, vaan stereoDVD vain vaihdettiin uuteen toimivaan. Minä ainakin sain Anttilasta vain stereoDVD:n kun kävin vaihtamassa, eivät siis vaihtaneet kuin yhden levyn, ei koko pakettia.
Speedy
Bändäri
Bändäri

Post by Speedy »

asa wrote:Minun mielestä se pakkaus ei muuttunut Death on the Roadin vikapäivityksen myötä, vaan stereoDVD vain vaihdettiin uuteen toimivaan. Minä ainakin sain Anttilasta vain stereoDVD:n kun kävin vaihtamassa, eivät siis vaihtaneet kuin yhden levyn, ei koko pakettia.
Eikös noita myydä nyt uusina korjattuina muovikansissa?
AttE
Paholainen
Paholainen

Post by AttE »

asa wrote:Minun mielestä se pakkaus ei muuttunut Death on the Roadin vikapäivityksen myötä, vaan stereoDVD vain vaihdettiin uuteen toimivaan. Minä ainakin sain Anttilasta vain stereoDVD:n kun kävin vaihtamassa, eivät siis vaihtaneet kuin yhden levyn, ei koko pakettia.
Jos en nyt ihan väärin muista niin tuota päivitettyä versiota myydään muoviboksissa pahvisen sijaan. Joku voi korjata jos olen väärässä.
Iron Maiden 18.7.2008
asa
MAIDEN HELL
MAIDEN HELL

Post by asa »

Jaahas. Niin se kait sitten on. Täytyykin käydä hommaamassa itselleen sellainen muovikansiversio.
AttE
Paholainen
Paholainen

Post by AttE »

^Tuosta sitä pitäisi saada ( ja vielä halvalla 15,95€). Ainakin julkaisupäivä on vuodelta joten uusintapainosta pitäisi olla.

http://www.cdon.com/main.phtml?prod=763 ... ge=product
Iron Maiden 18.7.2008
Hevimestari
Vempare
Vempare

Post by Hevimestari »

Oho, onpas tosiaan jos lähtee studiolevyt noinkin halvalla, ja vielä prismasta josta totutusti löydä tokiohotellejen lisäksi juuri mitään laadukasta. Vois käydä kattomassa josko x-fäktöri ja virtual xi ois hyllyssä kun ne "mestariteokset" vielä puuttuu.
I know a place where we could go..
roger
Hang-Around
Hang-Around

Post by roger »

Ostin Death on the Roadin muovikantisena, ei häikkää, Prismasta, ja tosiaankin vain 10e. Kuopion Prismassa hyllyn päässä oli Maiden levyt ja Dvd:t kerättynä yhteen kasaan, levyt oli 8,95e, Dvd:t (Visions of the Beast, Early Days, Death on the Road) 10e, ja live after death 24e.
AttE
Paholainen
Paholainen

Post by AttE »

Nyt kaikki katsomaan cnn:n iron maidenin tekemän revealed-ohjelman täältä:

http://edition.cnn.com/CNNI/Programs/revealed/

8)
Iron Maiden 18.7.2008
Bombo
Hell Rat
Hell Rat

Post by Bombo »

Hyvä ohjelma kaiken kaikkiaan, "Ooolee ole ole olee, Maideen Maideen" :)
Post Reply