Q/A - Kysy asiantuntijoilta
Moderator: The Killer Krew
Ei ikinä. Koskaan. Dave on jossain haastattelussa sanonut että se on hyvin tunnelmallinen ja atmosfäärinen levyllä, eivätkä he halua rikkoa sitä fiilistä, jos ei toimisi livenä kovin hyvin. Ja sitä livetoimivuutta en sinänsä epäilisi, nyt kun on kolme kitaraa. Ja sitä olen kans miettinyt, että sen hiljaisen väliosan rytmi voisi olla pienoinen haaste pitää livenä, ja välillä se kuullostaa studiossa aika copy/paste-jutulta, mutta who knows. 

You're shit and you know you are
-
- Hang-Around
Osaakos joku kertoa, millä kitaroilla Murray nykyään vetelee? Siis mitkä mikit yms.
There are times when I've wondered
And times when I've cried
When my prayers they were answered
At times when I've lied
But if you asked me a question
Would I tell you the truth
Now there's something to bet on
You've got nothing to lose
At times when I've lied
-
- Hang-Around
Oukei kiitoksia. Onkos sillä siis kaikki kolme mikkiä kaksikelaisia?Räbsä wrote:Fenderin Custom Stratoja floikalla ja Seymour Duncanin Hot Railseilla.InYourFace90 wrote:Osaakos joku kertoa, millä kitaroilla Murray nykyään vetelee? Siis mitkä mikit yms.
At times when I've lied
At times when I've lied
Kyllä. Ainakin mitä keikoilla käyttänyt.InYourFace90 wrote:Oukei kiitoksia. Onkos sillä siis kaikki kolme mikkiä kaksikelaisia?Räbsä wrote:Fenderin Custom Stratoja floikalla ja Seymour Duncanin Hot Railseilla.InYourFace90 wrote:Osaakos joku kertoa, millä kitaroilla Murray nykyään vetelee? Siis mitkä mikit yms.
"Te epäuskoiset etsitte Saatanan viestiä, mutta minä olen Sundqvist!"
Katselin tuossa Death On The Roadin extra-dvd:ltä fanien haastatteluja, ja viimeisten joukossa haastateltiin erästä Suomesta tullutta Maiden Finland-paitaista pitkätukkaista kaveria, joka sanoi että "sovitaan vaikka että nimeni on Michael", ja mies oli nähnyt maidenin jo Tukholmassa ennen Bixtonin vetoa, kuka hän oli, ja pyöriikö foorumilla?
Ps. Adrianin kitarateknikko heitti hyvää läppää guitargeek-sivustosta, "he jopa tietävät minkä väriset sukat Adrianilla on kun hän soittaa Number Of The Beastia."
Ps. Adrianin kitarateknikko heitti hyvää läppää guitargeek-sivustosta, "he jopa tietävät minkä väriset sukat Adrianilla on kun hän soittaa Number Of The Beastia."

You're shit and you know you are
Fender wrote:Katselin tuossa Death On The Roadin extra-dvd:ltä fanien haastatteluja, ja viimeisten joukossa haastateltiin erästä Suomesta tullutta Maiden Finland-paitaista pitkätukkaista kaveria, joka sanoi että "sovitaan vaikka että nimeni on Michael", ja mies oli nähnyt maidenin jo Tukholmassa ennen Bixtonin vetoa, kuka hän oli, ja pyöriikö foorumilla?
Kyseessä MS.
-
- Kundalini
^ Heh, ei uiddu. Voi olla joo aika harvinainen digitaalimuodossakin tämä nykyaikainen latauspolitiikkakin, kun julkaisu on tätä levinneisyyttä. FIILISTELE TUOSTA
Sitä paitsi se Brucen alkuperäisversiobiisi, mitä olet vissiin vain etsimässä, löytyy kyllä sen best of:insa kakkoslevyltä.
Sitä paitsi se Brucen alkuperäisversiobiisi, mitä olet vissiin vain etsimässä, löytyy kyllä sen best of:insa kakkoslevyltä.
Sent from my Panzerkampfwagen Tiger using Enigma
Onko jossain tullut ilmi Steve Harrisin mahdolliset lämpimät tunteet punk popin isoisä Buzzcocksia kohtaan? Run to the Hillsin rumpuintro on nimittäin aivan täysin yksi yhteen Buzzcocksin vuonna 1978 julkaistun I don't mind -sinkun b-puolen Autonomyn aloituksen kanssa.
"Harmaantuneissa munakarvoissa on tiettyä charmikasta arvokkuutta" -Flea/RHCP
-
- Hell Rat
Eikös se voisi olla jonkun soundcheck-tyypin pleku?Eddie The Head wrote:Päivää!
Minulla olisi tälläinen hauska ongelma , kun olin katsomassa maidenia 15.11.06 niin sen keikan jälkeen löysin lavan läheltä lattialta plektran. mutta en tiedä kenen kitaristin se on ? Jos joku teistä tietäisi kenen plektra tämä on : http://img527.imageshack.us/my.php?image=pleku1by1.jpg ja toinen kuva : http://img530.imageshack.us/my.php?image=pleku2dl3.jpg
Eli toisella puolella lukee BRAIN ja toisella 0.73
Toivottavasti joku osaa auttaa
Tämä on varmasti aika vaikea kysymys ?
Triviumissa kun ei taida Brain-nimistä soitella. Ellei se ole lempinimi

We'd go where no man has gone before. And stay twice as long.
-
- Vempare
Voisihanse olla, tuskin se Nickonkaan onPenjami Breeg wrote:Eikös se voisi olla jonkun soundcheck-tyypin pleku?Eddie The Head wrote:Päivää!
Minulla olisi tälläinen hauska ongelma , kun olin katsomassa maidenia 15.11.06 niin sen keikan jälkeen löysin lavan läheltä lattialta plektran. mutta en tiedä kenen kitaristin se on ? Jos joku teistä tietäisi kenen plektra tämä on : http://img527.imageshack.us/my.php?image=pleku1by1.jpg ja toinen kuva : http://img530.imageshack.us/my.php?image=pleku2dl3.jpg
Eli toisella puolella lukee BRAIN ja toisella 0.73
Toivottavasti joku osaa auttaa
Tämä on varmasti aika vaikea kysymys ?
Triviumissa kun ei taida Brain-nimistä soitella. Ellei se ole lempinimi

Nii-i, Joo-o, Juu-u
-
- Hang-Around
Hoho! Mulla on tollanen plektra joka on vaan musta. Ostin f-musiikista 1e. Varmaan joltain tavikselta pudonnut.asa wrote:Mä kyllä veikkaan että se on pudonnut joltain yleisöstä. En usko että Maidenin roudaajilla on paljoa muita plekuja kuin Daven, Adrianin ja Janin taskussaan. Ainakin Sloveniassa Adrianin teknikolla oli taskut täynnä Maidenin plekuja.
At times when I've lied
At times when I've lied
-
- Hell Rat
Joskus jossain viestissä täällä Ruskin Armsin puolella (joko Q/A tai yleis-topikissa) mainittiin sellainen "virallisten Maiden julkaisujen katalogi". Sitten nimi katosi päästä eikä sitä viestiä löy'y mistään.
Elikkä minkä niminen tämä katalogi on?
Elikkä minkä niminen tämä katalogi on?
We'd go where no man has gone before. And stay twice as long.
-
- Sateentekijä
^Iron Maiden Companion
-
- Azazel
-
- Hang-Around
Näyttää toi kansi aika samanlaiselta purgatoryn kanssaJussi K wrote:^ Heh, ei uiddu. Voi olla joo aika harvinainen digitaalimuodossakin tämä nykyaikainen latauspolitiikkakin, kun julkaisu on tätä levinneisyyttä. FIILISTELE TUOSTA

"Those Motherfuckers will never win!"
Ostin tänään Maidenin A Real Live One -cd:n. Sain kahdeksalla eurolla, eli suht. halvalla.
Itsellä on jo ARLDO, joten enemmän keräilymielessä tuon hankin. Paljon tuolla on arvoa (= monella eurolla tuollaisen myisi)? Ei sillä, että myisin sen, mutta ihan kiva olisi tietää. Ei ainakaan mulla oo ihan joka kaupassa vastaan tullut.
Itsellä on jo ARLDO, joten enemmän keräilymielessä tuon hankin. Paljon tuolla on arvoa (= monella eurolla tuollaisen myisi)? Ei sillä, että myisin sen, mutta ihan kiva olisi tietää. Ei ainakaan mulla oo ihan joka kaupassa vastaan tullut.