Relic wrote:Dinosaurukset ovat perseestä? Itse uskon, että jos tulevalla levyllä on yksikin (mieluummin kaksi tai useampi) biisi, jossa mainitaan dinosaurukset, tulee se olemaan paras sitten Piece of Mindin...
tai sitten ei, mutta se jää nähtäväksi

. Mielenkiintoista on tosin se, että elokuva, jota biisi muilta osin melko tarkasti seuraa, ei valitettavasti sisällä dinosauruksia, mammutteja kylläkin

.
Dinosaurukset eivät todellakaan ole perseestä.

Olen pahoillani, että ymmärsit väärin. Olen viisivuotiaasta kakarasta saakka ollut kiinnostunut dinosauruksista. Edelleenkin ne ovat lähellä sydäntäni. Harkitsin jopa paleontologian lukemista, mutta päädyin lopulta filosofiaan. Dinosaurukset eivät ole lähellekään perseestä, mutta niiden maininta kappaleessa on. En todellakaan tajua, miksi hemmetissä Harris, joka käsittääkseni on aina ollut suhteellisen tarkka historiallisten faktojen suhteen (muutamia taiteilijan vapauksia lukuunottamatta), menee heittämään
luolamiehistä kertovaan kappaleeseen
dinosauruksia. Itselleni tämä on suuri pyhäinhäväistys.
Tämähän on täysin riippuvaista siitä mikä kiinnostaa. Itseäni ei haittaa lainkaan Fokker-lentokoneiden maininta Tailgunnerissa. Jotakuta lentokoneista kiinnostunutta se haittaa varmaan pirusti. Minua taasen kiinnostavat dinosaurukset, joten tällainen historiallinen epätarkkuus häiritsee. Muutenkin kappaleen sanoitus on aika kauhea.
Ja jos uudella levyllä olisi pari kappaletta dinosauruksista niin upeaahan se olisi. Edellyttäen tietysti, että faktat ovat kohdallaan.
Ja minun kiukutteluistani Quest For Firea kohtaan ei tarvitse välittää.

Jos joku pystyy kuuntelemaan kappaletta sanoituksista välittämättä, niin hyvä hänelle.
Itse en siihen kykene. Olen monta kertaa yrittänyt. Aina alkaa silmä nykimään.
Jukalle siellä alhaalla:
Tuo on ollut aina omakin tulkintani. Eivät pojat vain viitsineet kansivihkoseen fucker-sanaa kirjoittaa.
Mutta mainitsinkin tämän Fokker-tapauksen vain esimerkkinä. Ehkä se sitten hieman kusahti. Pahoittelen.