Tohtori vastaa: nyt pikimiten lääkitys kohdalleenLowerslave wrote:^Oonkos tulossa ihan vainoharhaseks vai heiluukos tässä pilkkakirves Metallican suuntaan?

Moderator: The Killer Krew
Tohtori vastaa: nyt pikimiten lääkitys kohdalleenLowerslave wrote:^Oonkos tulossa ihan vainoharhaseks vai heiluukos tässä pilkkakirves Metallican suuntaan?
Omasta mielestä se on ! kaikkien aikojen maidenin paras alottaja, mielipiteensä kullakin.."Different World" oli välillä nousemassa koko ajan paremmaksi ja paremmaksi, jolloin rupesin miettimään että tuleekohan tästä se kaikkien aikojen paras Maiden-levyn startteri.
Niin, kyllä Different World on erittäin hyvä startteri, ei pärjää joillekkin vanhoille levyn aloituksille, esim. Aces Highille, mutta mielestäni paras 2000-luvun starttereista.Putee wrote:"Different World" oli välillä nousemassa koko ajan paremmaksi ja paremmaksi, jolloin rupesin miettimään että tuleekohan tästä se kaikkien aikojen paras Maiden-levyn startteri.
Lyöppäs se lätty vielä sen parin kuukauden ajaksi sinne koneesen niin saahaan ehkä "hiukan" parempi mielipide.Jazzë wrote: Out of the Shadows on minulle selkeästi levyn heikoin biisi. Ihan kuin Iron Maidenin "biisikokoamon" ylimääräisestä jäteromusta olisi kasaan pistetty. Rauhaliset osuudet toimii ihan hyvin, mutta muuten minuun korvaani vain keskinkertainen kappale 9 hyvän/erinomaisen joukossa.
Eli kokonaisuutena hyvä levy edelleen näin kolmen kuukauden sulattelun ja lukemattomien kuuntelukertojen jälkeen. Ei paha.
Osta jo oma.Jazzë wrote:^ Hiljaa mäessä! Kuunnellut olen Out of the Shadowia erittäin ahkerasti mutta en saa siitä siltikään aikaiseksi muiden levyn kappaleiden tasolle nousevaa palasta.
Tai... jos sinä niin vaadit niin kyllä minä sen lättysen sinulta "lainaan" voin pariksi kuukaudeksi ottaa
No totta helvetissä minä sinulta yhden Riesenin haluan! Anna saman tien kaksi niin ei tarvitse yhdellä kituuttaa menemään. Kun otan yhden, en voi olla ottamatta toista. Sama juttu jos vetelee sipsejä naamaan. Tai... jätänpä sen viimeisen esimerkin sanomattaRäbsä wrote:Osta jo oma.Jazzë wrote:^ Hiljaa mäessä! Kuunnellut olen Out of the Shadowia erittäin ahkerasti mutta en saa siitä siltikään aikaiseksi muiden levyn kappaleiden tasolle nousevaa palasta.
Tai... jos sinä niin vaadit niin kyllä minä sen lättysen sinulta "lainaan" voin pariksi kuukaudeksi ottaaKuluu vielä kun vähän väliä toisen soittimessa tuntikaupalla pyörii.
Seuraavaksi haluat kai yhden Rieseneistäni?