Ei mulla muuta, kiitos. Lisääntymiselle määrättäköön ÄO-alaraja.
EDIT: Keinonen varmaan osaa kertoa, monta yhteydenottoa asian tiimoilta on jo tullut .
Tähän mennessä yhteyttä ovat ottaneet vasta anoppi, poliisi, ulkoasiainministeriö, arikoivunen.net ja Ateena. En ole valitettavasti ehtinyt vastaamaan, koska olen nauttinut raikkaasta keväisestä ulkoilmasta. Suosittelen sitä kaikille muillekin, kun tuntuu, että on vähän tosikkoja liikenteessä. Kuinka joku voi tuosta noin innostuakin, kun katsoo hiukan uutisarkistojamme, joista löytyy tämä helikopterihelmikin: Klik! Tosin tulihan tuonnekin tusinan verran ilmoittautumisia.
ps. olen muuten äänestänyt jokaisessa Idols-jaksossa Apaa ja suosittelen sitä kaikille muillekin Maidenin kannattajille.
Ei mulla muuta, kiitos. Lisääntymiselle määrättäköön ÄO-alaraja.
EDIT: Keinonen varmaan osaa kertoa, monta yhteydenottoa asian tiimoilta on jo tullut .
Tähän mennessä yhteyttä ovat ottaneet vasta anoppi, poliisi, ulkoasiainministeriö, arikoivunen.net ja Ateena. En ole valitettavasti ehtinyt vastaamaan, koska olen nauttinut raikkaasta keväisestä ulkoilmasta. Suosittelen sitä kaikille muillekin, kun tuntuu, että on vähän tosikkoja liikenteessä. Kuinka joku voi tuosta noin innostuakin, kun katsoo hiukan uutisarkistojamme, joista löytyy tämä helikopterihelmikin: Klik! Tosin tulihan tuonnekin tusinan verran ilmoittautumisia.
ps. olen muuten äänestänyt jokaisessa Idols-jaksossa Apaa ja suosittelen sitä kaikille muillekin Maidenin kannattajille.
Tulipa tuosta Kiss-topiicista ja siinä mainitusta hyvästä bootleg-p2p sivustosta mieleen onko porukoilla heittää mitään hyvää Maiden-bootlegsivuston osoitetta vaikka y-viestinä?
Dc++:san yhden hyvän jo tiedänkin mutta olisi hakusessa vastaavaa netin puolelta.
"You see, pal: Elvis can't read a contract. All he knows is: No Ferrari, no rides with the top down." - James "Sonny" Crockett
Pakko ilmeisesti sortua ostamaan iltalehti huomenna, jos vaikka saisi hyvät naurut iltapäivän ratoksi.
Yeah, they pull at my hair, and call out my name. They think I'm cool and got no worries with fame. But I'm living to lose and dying to win. With those people around here my patience wears thin.
Maidenin virallisella foorumilla on ihan mielenkiintoista keskustelua. Topicin aloittajalla on usein oikein osuneita veikkauksia ja tietoa tulevasta. Mitä muita asiallisia kavereita tuolta muuten mielestänne löytyy?
^Todellakin mielenkiintoinen aihe. Vai että oli Smith sanonut baarissa parin paukun jälkeen että aikovat soittaa KOKO Powerslave levyn, eikä Allu sisälly settilistaan.
urho47 wrote:^Todellakin mielenkiintoinen aihe. Vai että oli Smith sanonut baarissa parin paukun jälkeen että aikovat soittaa KOKO Powerslave levyn, eikä Allu sisälly settilistaan.
Nyt turpa kii siellä. Jos soittavat koko Powerslaven, on uutinen mitä mainioin. Levy sisältää nimittäin paljon hienoja kitarajuttuja, joita pääsee kerrankin toteuttamaan kolmella kitaralla, sekä on kiva taas nähdä Harriksen pääsevän kunnolla bassottelemaan, Powerslaven bassolinjat ovat nimittäin aivan järkyttävän hienoa kuunneltavaa, ja täynnä uskomattomia juttuja.
Nyt turpa kii siellä. Jos soittavat koko Powerslaven, on uutinen mitä mainioin. Levy sisältää nimittäin paljon hienoja kitarajuttuja, joita pääsee kerrankin toteuttamaan kolmella kitaralla, sekä on kiva taas nähdä Harriksen pääsevän kunnolla bassottelemaan, Powerslaven bassolinjat ovat nimittäin aivan järkyttävän hienoa kuunneltavaa, ja täynnä uskomattomia juttuja.
No ne on kyllä ihan uskomattomia, kiitos ja anteeksi. Sittenpä pitäis vetää kahen ja puolen tunnin setti.
Puhutaanko täällä nyt siis 2008 kiertueen setistä? En ole IMOC:n jäsen (vois kyllä ehkä jossain välissä liittyä) joten en näe sitä virallisen foorumin tekstiä jonka Pertti linkitti.
We'd go where no man has gone before. And stay twice as long.
Penjami Breeg wrote:Puhutaanko täällä nyt siis 2008 kiertueen setistä? En ole IMOC:n jäsen (vois kyllä ehkä jossain välissä liittyä) joten en näe sitä virallisen foorumin tekstiä jonka Pertti linkitti.
Kyllä puhutaan. Ei se mullekaan auennut se linkki keskusteluun asti. Hehhe.