Q/A - Kysy asiantuntijoilta

Keskustelua Iron Maidenista ja kaikesta bändiin liittyvästä.

Moderator: The Killer Krew

Esko666
Peräruiske
Peräruiske

Post by Esko666 »

On varmaan kysytty täälä jo mutta ei se mitään. Elikkäs näin tuolla kaupassa tuollasen SSOASS version missä on 2 CD:tä. Eli siis mitä erikoista tuossa toisessa cd:ssä on? Kuvia? videoita?
corppa
Roudari
Roudari

Post by corppa »

^ Ei tullut mieleen katsoa levyn takaa/sisältä :wink:

Kuitenkin, siinä on kaikkien SSOASS-levyn tiimoilta julkaistujen sinkkujen b-puolet, eli tässä tapauksessa:

1. Black Bart Blues
2. Massacre
3. Prowler '88
4. Charlotte The Harlot '88
5. Infinite Dreams (Live)
6. The Clairvoyant (Live)
7. The Prisoner (Live)
8. Killers (Live)
9. Still Life (Live)

Ehkä kattavin noista 2CD-painoksista, ainakin erittäin mielenkiintoisia live-vetoja sisältäen. Maiden Englandiltahan nuo on muistaakseni otettu, joten kovaa kamaa joka saattaa helposti siivittää kyseisen VHS:n ostoon!
_maiden_
Taka-ampuja
Taka-ampuja

Post by _maiden_ »

Trooper69 wrote:
Bogardus wrote:^Different Worldin, HBTN:n ja Trooperin.
Ja nuo Trooper ja HBTN ovat siis niitä radionauhoituksia BBC:n Legends sessiosta viime vuodelta.

Vähän viilasin. :)
Ok, kiitos tiedoista.
MaidenFan
Vempare
Vempare

Post by MaidenFan »

Olen kuullut paljon huhuja,että Iron maiden tekisi enää yhden studiolevyn ja lopettaisi? Pitääkö tämä paikkaansa? Olen hiukan huolissani,sillä se ei saa lopettaa.
Killer...behind you!
Brain Damage

Post by Brain Damage »

MaidenFan wrote:Olen kuullut paljon huhuja,että Iron maiden tekisi enää yhden studiolevyn ja lopettaisi? Pitääkö tämä paikkaansa? Olen hiukan huolissani,sillä se ei saa lopettaa.
Stevehan on joskus sanonut, että haluaa Maidenin tekevän 15 studioalbumia. Varmaa tietoa ei ole, mutta itse uskon, että ainakin yksi levy vielä tulee. Ja ei kai bändi nyt vielä ainakaan muutamaan vuoteen pistä pillejä pussiin, sillä 2008 on ainakin tulossa kiertue, jolla soitetaan näillä näkymin materiaalia Powerslave-Somewhere In Time-Seventh Son Of A Seventh Son-akselilta. Ja jos tämän kiertueen jälkeen aletaan uutta lättyä tehdä, niin saamme vielä monta vuotta nauttia Maidenin tarjoamista elämyksistä. 8)
_maiden_
Taka-ampuja
Taka-ampuja

Post by _maiden_ »

MaidenFan wrote:Olen kuullut paljon huhuja,että Iron maiden tekisi enää yhden studiolevyn ja lopettaisi? Pitääkö tämä paikkaansa? Olen hiukan huolissani,sillä se ei saa lopettaa.
Onhan siitä huhuja ollut, mutta en usko että kukaan tietää vielä varmasti, ei edes Steve.
Nehän on itse sanonu, että niin kauan jatketaan kun soittaminen tuntuu kivalta ja motivaatiota riittää, tai jotain tollasta.
Toki jossain vaiheessa väistämättä tulee ikäkin jo vastaan, mutta ei vielä, ja kyllä ainaki keikoilla näyttää pojat soittamisesta nauttivan, eli toivottavasti jatkaa vielä pitkään!
Putee
Roudari
Roudari

Post by Putee »

Pelkäänpä pahoin, että EMI alkaa puskemaan sitten näitä kokoelmia, kun Maiden lopettaa siltä kohalta toivotaan parasta :D Mutta ei Maiden tätä muutamaan vuoteen lopeta.
Stratocaster
Azazel
Azazel

Post by Stratocaster »

Täytyy nyt kuitenkin muistaa, että Steve on johtanut Maidenia vuodesta 1975, eli tänä vuonna 31 vuotta. Maiden on julkaissut 14 studioalbumia, 6 livealbumia ja ties mitä muuta krääsää, kiertänyt maailman lukemattomia kertoja ja tehnyt ylipäänsä kaiken mitä bändi voi tehdä. Tietokonepeleistä omaan kenkämalliin. :) Mikään ei ole ikuista, ja Iron Maiden pyörii nykyään lähinnä äijien rakkaudesta musiikkiin, omana huvina ja myös fanien ilona. Saamme olla tyytyväisiä jos se yksi studioalbumi vielä tulee. Itse uskon tulevan.

Niin, onhan Steve Harris viiden vuoden päästä 55v.
reptile
Viimeinen voitelija
Viimeinen voitelija

Post by reptile »

corppa wrote:^ Ei tullut mieleen katsoa levyn takaa/sisältä :wink:

Kuitenkin, siinä on kaikkien SSOASS-levyn tiimoilta julkaistujen sinkkujen b-puolet, eli tässä tapauksessa:

1. Black Bart Blues
2. Massacre
3. Prowler '88
4. Charlotte The Harlot '88
5. Infinite Dreams (Live)
6. The Clairvoyant (Live)
7. The Prisoner (Live)
8. Killers (Live)
9. Still Life (Live)

Ehkä kattavin noista 2CD-painoksista, ainakin erittäin mielenkiintoisia live-vetoja sisältäen. Maiden Englandiltahan nuo on muistaakseni otettu, joten kovaa kamaa joka saattaa helposti siivittää kyseisen VHS:n ostoon!
Tästä vaan puuttuu se Heaven Can Waitin liveveto '88 Doningtonin festareilta, mikä on Clairvoyantin 12" b-puolella.
Try to hold some faith
in the goodness of humanity...

IRON MAIDEN FOREVER!!
corppa
Roudari
Roudari

Post by corppa »

^ Jep joo, pääsi unohtumaan. Mutta muut b-puolet löytyy.
Maukka
Hell Rat
Hell Rat

Post by Maukka »

Kukakohan on tehnyt matter of life and deathin upean kannen? Eikös Derrick Riggs niitä väsännyt mutta onko mies vielä maidenin kanssa tekemisissä?
- - AcesHigh - -
Hell Rat
Hell Rat

Post by - - AcesHigh - - »

Maukka
Hell Rat
Hell Rat

Post by Maukka »

^okei,kiitos tiedosta
Toxic Enema
Hell Rat
Hell Rat

Post by Toxic Enema »

Itseäni askarruttaa Tampereen keikan vaisuksi haukutun yleisön lukumäärä. Muistaakseni Aamulehdessä luvuksi ilmoitettiin noin 5000. Eikös jäähallin katsomokapasiteetti ole 8000 pinnassa, niin luulisi keikalla olleen ainakin tuon. Onko uutisoinnissa siis virhe?
"Ihan perseestä vittu. Mitä nämä ihmiset, mitä täällä on tavannu, tajuaa itsemurhasta. Ei vittu mittään. Mutta me tykätään vaan niin paljon." Sentencedin Sami Lopakka Saksan maalla syyskuusa 1996.
GODOFTHUNDER
Hiippari
Hiippari

Post by GODOFTHUNDER »

http://www.hellsinkishop.com/products.php?p=9e95b1

Kysyisin tuosta kyseisestä hupparista, että kuinka iso tuo logo tuolla selässä on, ku tuosta kuvasta nyt ei voi sanoa juuta eikä jaata.. Siis jos joku omistaa kyseisen hupparin tai on tietoinen tuosta killers logon koosta.. Monestihan nuo selkä logot ovat koko selän peittämiä, mutta itse tykkään sellaisesta vähän pienemmästä logosta.. Siis se vastatkoon kuka tietää.. Pukin konttia lastataan parhaillaan! :lol:
Maiden todistettu:
06.07.05 Hellsinki 14.11.06 Hellsinki
15.11.06 Hellsinki 20.06.07 Rooma
01.07.08 Pariisi 02.07.08 Pariisi
18.07.08 Hellsinki 19.07.08 Tampere
UTI
Kirurgi
Kirurgi

Post by UTI »

^Omistan kyseisen hupparin kyllä. kuvan leveys 28cm, korkeus samat 28cm. Eli suurinpiirtein perus-selkämerkin mitat.
KKK "kesä, kalja ja kalastus"
Doom
Hang-Around
Hang-Around

Post by Doom »

^^ Itsekin omistan tuon hupparin ja kyllä on makee. Selkämerkki on ihan hyvän kokoinen, ei liian pieni, mutta ei liian iso.
"Hei tyttö! niin just sää siellä. Haluisitko hyvän panon? Ai et? No hyvä!
Sit sä voit lähtee mun messiin!"
_maiden_
Taka-ampuja
Taka-ampuja

Post by _maiden_ »

Tästä on saattanut olla puhetta ennenkin, mutta kysynpä nyt kuitenkin.
Eli, onko noita rautaneito-paitoja mahdollista saada mistään ja jos on niin mistä?
Stratocaster
Azazel
Azazel

Post by Stratocaster »

^ Saatavilla silloin kun niitä rautaneidon toimesta on tarjolla.
_maiden_
Taka-ampuja
Taka-ampuja

Post by _maiden_ »

^Ok, asia selvä.
Transylvania91
Wimp
Wimp

Post by Transylvania91 »

Tääkään ei nyt ihan tänne kuulu, mut kuitenkin... Eli tilasin Aironmusiikista Maidenin 2cd levyn ja vhs:ssän, joita ei ollu varastossa että kauankohan niitä saa odotella? Itseasiassa tilasin ne 2viikkoa sitten, eikä tässä viä mikään kiire oo mut kauan on ollu normaali toimitus/odottelu aika?
Terris
Peräruiske
Peräruiske

Post by Terris »

^
Kandee varmaankin soittaa sinne ja kysyä. Oletko maksanut jo?
Transylvania91
Wimp
Wimp

Post by Transylvania91 »

En ole maksanut ja en odotakkaan tuotetta vielä, koska onhan se selvää että siinä kestää... Ja p-ennakolla tilasin siis
Eleven saintly shrouded men
Silhouettes stand against the sky
One in front with a cross held high
Come to wash my sins away
Jukka
The Heart Collector
The Heart Collector

Post by Jukka »

aironmusiikki.fi wrote:Toimitusajat

Jos tilaamaasi tuotetta ei ole varastossa ja sitä joudutaan tilaamaan, voi toimitusaika tuotteesta ja sen saatavuudesta riippuen vaihdella parista päivästä pariin kuukauteen. Pyydettäessä annamme mahdollisimman tarkan arvion kunkin tuotteen toimitusajasta.
"The nightmare corpse-city of R'lyeh was built in measureless eons behind history by the vast, loathsome shapes that seeped down from the dark stars. There lay great Cthulhu and his hordes, hidden in green slimy vaults."

Dark Days Ahead
DDA@Facebook
Putee
Roudari
Roudari

Post by Putee »

Muuten kauan teiltä saa odotella sitä Rautaneidon paitaa, kun äsken laitoin tilaukseen ? :)
Post Reply