Q/A - Kysy asiantuntijoilta
Moderator: The Killer Krew
^ Ei tullut mieleen katsoa levyn takaa/sisältä
Kuitenkin, siinä on kaikkien SSOASS-levyn tiimoilta julkaistujen sinkkujen b-puolet, eli tässä tapauksessa:
1. Black Bart Blues
2. Massacre
3. Prowler '88
4. Charlotte The Harlot '88
5. Infinite Dreams (Live)
6. The Clairvoyant (Live)
7. The Prisoner (Live)
8. Killers (Live)
9. Still Life (Live)
Ehkä kattavin noista 2CD-painoksista, ainakin erittäin mielenkiintoisia live-vetoja sisältäen. Maiden Englandiltahan nuo on muistaakseni otettu, joten kovaa kamaa joka saattaa helposti siivittää kyseisen VHS:n ostoon!

Kuitenkin, siinä on kaikkien SSOASS-levyn tiimoilta julkaistujen sinkkujen b-puolet, eli tässä tapauksessa:
1. Black Bart Blues
2. Massacre
3. Prowler '88
7. The Prisoner (Live)
8. Killers (Live)
9. Still Life (Live)
Ehkä kattavin noista 2CD-painoksista, ainakin erittäin mielenkiintoisia live-vetoja sisältäen. Maiden Englandiltahan nuo on muistaakseni otettu, joten kovaa kamaa joka saattaa helposti siivittää kyseisen VHS:n ostoon!
Stevehan on joskus sanonut, että haluaa Maidenin tekevän 15 studioalbumia. Varmaa tietoa ei ole, mutta itse uskon, että ainakin yksi levy vielä tulee. Ja ei kai bändi nyt vielä ainakaan muutamaan vuoteen pistä pillejä pussiin, sillä 2008 on ainakin tulossa kiertue, jolla soitetaan näillä näkymin materiaalia Powerslave-Somewhere In Time-Seventh Son Of A Seventh Son-akselilta. Ja jos tämän kiertueen jälkeen aletaan uutta lättyä tehdä, niin saamme vielä monta vuotta nauttia Maidenin tarjoamista elämyksistä.MaidenFan wrote:Olen kuullut paljon huhuja,että Iron maiden tekisi enää yhden studiolevyn ja lopettaisi? Pitääkö tämä paikkaansa? Olen hiukan huolissani,sillä se ei saa lopettaa.

Onhan siitä huhuja ollut, mutta en usko että kukaan tietää vielä varmasti, ei edes Steve.MaidenFan wrote:Olen kuullut paljon huhuja,että Iron maiden tekisi enää yhden studiolevyn ja lopettaisi? Pitääkö tämä paikkaansa? Olen hiukan huolissani,sillä se ei saa lopettaa.
Nehän on itse sanonu, että niin kauan jatketaan kun soittaminen tuntuu kivalta ja motivaatiota riittää, tai jotain tollasta.
Toki jossain vaiheessa väistämättä tulee ikäkin jo vastaan, mutta ei vielä, ja kyllä ainaki keikoilla näyttää pojat soittamisesta nauttivan, eli toivottavasti jatkaa vielä pitkään!
-
- Azazel
Täytyy nyt kuitenkin muistaa, että Steve on johtanut Maidenia vuodesta 1975, eli tänä vuonna 31 vuotta. Maiden on julkaissut 14 studioalbumia, 6 livealbumia ja ties mitä muuta krääsää, kiertänyt maailman lukemattomia kertoja ja tehnyt ylipäänsä kaiken mitä bändi voi tehdä. Tietokonepeleistä omaan kenkämalliin.MaidenFan wrote:Olen kuullut paljon huhuja,että Iron maiden tekisi enää yhden studiolevyn ja lopettaisi? Pitääkö tämä paikkaansa? Olen hiukan huolissani,sillä se ei saa lopettaa.

Niin, onhan Steve Harris viiden vuoden päästä 55v.
Tästä vaan puuttuu se Heaven Can Waitin liveveto '88 Doningtonin festareilta, mikä on Clairvoyantin 12" b-puolella.corppa wrote:^ Ei tullut mieleen katsoa levyn takaa/sisältä![]()
1. Black Bart Blues
2. Massacre
3. Prowler '88
7. The Prisoner (Live)
8. Killers (Live)
9. Still Life (Live)
Try to hold some faith
in the goodness of humanity...
IRON MAIDEN FOREVER!!
in the goodness of humanity...
IRON MAIDEN FOREVER!!
-
- Hell Rat
-
- Hell Rat
Itseäni askarruttaa Tampereen keikan vaisuksi haukutun yleisön lukumäärä. Muistaakseni Aamulehdessä luvuksi ilmoitettiin noin 5000. Eikös jäähallin katsomokapasiteetti ole 8000 pinnassa, niin luulisi keikalla olleen ainakin tuon. Onko uutisoinnissa siis virhe?
"Ihan perseestä vittu. Mitä nämä ihmiset, mitä täällä on tavannu, tajuaa itsemurhasta. Ei vittu mittään. Mutta me tykätään vaan niin paljon." Sentencedin Sami Lopakka Saksan maalla syyskuusa 1996.
-
- Hiippari
http://www.hellsinkishop.com/products.php?p=9e95b1
Kysyisin tuosta kyseisestä hupparista, että kuinka iso tuo logo tuolla selässä on, ku tuosta kuvasta nyt ei voi sanoa juuta eikä jaata.. Siis jos joku omistaa kyseisen hupparin tai on tietoinen tuosta killers logon koosta.. Monestihan nuo selkä logot ovat koko selän peittämiä, mutta itse tykkään sellaisesta vähän pienemmästä logosta.. Siis se vastatkoon kuka tietää.. Pukin konttia lastataan parhaillaan!
Kysyisin tuosta kyseisestä hupparista, että kuinka iso tuo logo tuolla selässä on, ku tuosta kuvasta nyt ei voi sanoa juuta eikä jaata.. Siis jos joku omistaa kyseisen hupparin tai on tietoinen tuosta killers logon koosta.. Monestihan nuo selkä logot ovat koko selän peittämiä, mutta itse tykkään sellaisesta vähän pienemmästä logosta.. Siis se vastatkoon kuka tietää.. Pukin konttia lastataan parhaillaan!

Maiden todistettu:
06.07.05 Hellsinki 14.11.06 Hellsinki
15.11.06 Hellsinki 20.06.07 Rooma
01.07.08 Pariisi 02.07.08 Pariisi
18.07.08 Hellsinki 19.07.08 Tampere
06.07.05 Hellsinki 14.11.06 Hellsinki
15.11.06 Hellsinki 20.06.07 Rooma
01.07.08 Pariisi 02.07.08 Pariisi
18.07.08 Hellsinki 19.07.08 Tampere
-
- Azazel
-
- Wimp
-
- Wimp
aironmusiikki.fi wrote:Toimitusajat
Jos tilaamaasi tuotetta ei ole varastossa ja sitä joudutaan tilaamaan, voi toimitusaika tuotteesta ja sen saatavuudesta riippuen vaihdella parista päivästä pariin kuukauteen. Pyydettäessä annamme mahdollisimman tarkan arvion kunkin tuotteen toimitusajasta.
"The nightmare corpse-city of R'lyeh was built in measureless eons behind history by the vast, loathsome shapes that seeped down from the dark stars. There lay great Cthulhu and his hordes, hidden in green slimy vaults."
Dark Days Ahead
DDA@Facebook
Dark Days Ahead
DDA@Facebook