Death On The Road - 2CD 26.8.2005
Moderator: The Killer Krew
Jari Kuusisto on mitä ilmeisemmin noise.fi:n toimittaja. Se mistä hän on tietoa saanut, on hämärän peitossa.Ipe wrote:^ Saanen tiedustella kuka on Jari Kuusisto? Ja miten tämä pitäisi sen enempään paikkaansa, kun muiden veikkaukset?
www.noise.fi
|Faith No More|Candlemass|
|Tuska Open Air|Korn|
|Ilosaarirock|Kraftwerk||
|Muse|
|Tuska Open Air|Korn|
|Ilosaarirock|Kraftwerk||
|Muse|
^ Tuo kuulostaa helvetin hyvältä. Mikä oli muuten DoD -kiertueen suurin keikka? Toivottavasti ei ole siinä DVD:ssä niin paljoa leikkauksia, kuin RiR:ssa. Siihenkin on kyllä jo tottunut ajan myötä. Ja nyt niitä Somewhere In Timen ja No Prayerin aikaisia keikkapätkiä siihen Part 2 DVD:hen. Ne Seventh Sonit on nähty jo Maiden Englandilta. 

Minulla on aika vakaa uskomus, että No Prayerin aikaiset keikkapätkät tulevat vasta Part 3:selle, jos kyseiseltä kiertueelta ylipäätään mitään julkaistaan. Seuraava DVD käsittelee todennäköisesti World Slavery Touria ja Somewhere on Touria, jos olen ymmärtänyt oikein.Make wrote:Ja nyt niitä Somewhere In Timen ja No Prayerin aikaisia keikkapätkiä siihen Part 2 DVD:hen. Ne Seventh Sonit on nähty jo Maiden Englandilta.
Juu, sama täälläkin pisti vaan tämä silmään: In the latest issue of METAL HAMMER, it states that Maiden will release the last part of THE HISTORY OF IRON MAIDENDunadan wrote:Minulla on aika vakaa uskomus, että No Prayerin aikaiset keikkapätkät tulevat vasta Part 3:selle, jos kyseiseltä kiertueelta ylipäätään mitään julkaistaan. Seuraava DVD käsittelee todennäköisesti World Slavery Touria ja Somewhere on Touria, jos olen ymmärtänyt oikein.Make wrote:Ja nyt niitä Somewhere In Timen ja No Prayerin aikaisia keikkapätkiä siihen Part 2 DVD:hen. Ne Seventh Sonit on nähty jo Maiden Englandilta.
Edit: Toisaalta, se ei välttämättä tarkoita että se olisi viimeinen tuleva "Part Of History", vaan viimeinen sen hetkinen.
-
- Kärpästen Herra
eiköhän seuraavassa paketissa pistetä Golden years pakettiin:
-live after death + behind the iron curtain matskusta parhaat palat
-SIT kiertueelta paras matsku
-Maiden England = SSOASS tour
ja lopuksi kipakat haastattelut miksi adrian lähti
sitten part 3 kertonee kriisivuosista brucen kanssa 1990-1993 (sis live at donnington 92+ jotain raisinh hell pätkiä) sekä blazen ajan (ennen näkemätöntä) matskua
ja kun meillä on jo RIR ja tulossa uusi dvd DOD kiertueelta extroineen tuskin History part 4 edes tarvitaan
tsilleee
-live after death + behind the iron curtain matskusta parhaat palat
-SIT kiertueelta paras matsku
-Maiden England = SSOASS tour
ja lopuksi kipakat haastattelut miksi adrian lähti

sitten part 3 kertonee kriisivuosista brucen kanssa 1990-1993 (sis live at donnington 92+ jotain raisinh hell pätkiä) sekä blazen ajan (ennen näkemätöntä) matskua
ja kun meillä on jo RIR ja tulossa uusi dvd DOD kiertueelta extroineen tuskin History part 4 edes tarvitaan
tsilleee
Into Iron Maiden Since 1983
-
- Kärpästen Herra
Onkos SIT kiertueelta sitten paljonkin kuvattua matskua olemassa, toivottavasti...... mun eka maiden keikka oli ´86 hesassacondemned wrote:Ei mene arvauksiin, kun olen lukenut siitä jostain. En muista mistä. Jostain.
Tokasta osasta nyt ei viralliselta saitilta löytynyt kuin tämä: "The next in series will be the spectacular 'Live After Death' which will cover the bands legendary four sold out shows at Long Beach Arena in 1984."

ite ajattelin, että jos SIT matskua on vähän, niin ME täydentäis DVD part 2:sen mukavasti
Into Iron Maiden Since 1983
Ei pitäisi olla hirveästi mahdollista materiaalia. Mulla oli paljon mielessä se että ne käyttäisi Sheffieldin keikkaa mitä käyttivät SIASL-videon kuvaamiseen mutta kävi sitten niin että ilmeni että se video kuvattiin keikan jälkeen... Että siinä meni sekin spekulointi omalta osaltani.
Japanin Budokanista pitäisi olla myös jotain kamaa. Ei yhtään hajua tosin että millaista.
Toisaalta vittu en minä tiedä mitä Stevellä voi siellä kellarissa olla.
Japanin Budokanista pitäisi olla myös jotain kamaa. Ei yhtään hajua tosin että millaista.
Toisaalta vittu en minä tiedä mitä Stevellä voi siellä kellarissa olla.

Maidenfans sivuilta löytyy huhu, jonka mukaan uusi DVD/CD olisi nimeltään Death On The Road, ja se julkaistaisiin elokuun 29. päivä. Jäädään siis odottelemaam pitääkö tuo paikkansa.
-
- Crusader
Odotellaan joo. Toivon todella, että seuraavalla DVD:llä on kunnolla matskua Somewhere on Tourilta, sillä se on ainakin meikäläisen kokoelmissa selvästi heikoimmalle jäänyt kiertue. Ottaisin mielelläni lisää. Tykkään lavarakennelmista ja muutenkin bändin pukeutuminen tms. oli kyseisellä kiertueella hieman enemmän harkittua kuin yleensä. Ehkäpä Steven arkistot ovat avautuneet ja silmämme täyttyvät helmistä 

Nykyään melkein kaikki on jännää.
Nyt on sitten virallista tietoa: Death On The Road - New Double DVD and live CD announced.
http://www.ironmaiden.com
http://www.ironmaiden.com
KKK "kesä, kalja ja kalastus"
^Kyllä tuo aika hyvältä paketilta vaikuttaisi, paitsi...

Ois voinut Steve jättää nuo leikkaukset ihan alan ammattilaisille.www.ironmaiden.com wrote:Steve Harris once again took weeks personally editing the footage and like Rock in Rio this means thousands of cuts right into the heart of the action.

Hiljaa mielessäni toivoin Suomen keikkaa Dvd:ksi (aika kaukaiselta kuulostaa, mutta kuitenkin oli ihan hauska leikitellä ajatuksella), mutta tämäkin kelpaa paremmin kuin hyvin.
"No, mutta sepäs kävi näppärästi", sanoo ihminen ja todistaa menestyksensä innoittama että musta on valkoista ja jää auton alle seuraavalla suojatiellä" - Douglas Adams
-
- Kisälli
Itse odotan ainakin innolla pääseväni kuulemaan Paschendalea ja Dance of Deathia. Tuo on kyllä niin pakkohankinta että ei mitään rajaa. Kunhan nyt vaan Harris olisi malttanut pysyä nahoissaan, eikä sotkea turhia.
"The nightmare corpse-city of R'lyeh was built in measureless eons behind history by the vast, loathsome shapes that seeped down from the dark stars. There lay great Cthulhu and his hordes, hidden in green slimy vaults."
Dark Days Ahead
DDA@Facebook
Dark Days Ahead
DDA@Facebook