Paras Maiden Kitaristi?
Moderator: The Killer Krew
-
- Hang-Around
Komppaan troopperia. Jokainen kitaristi on erinomainen, ja sopii Maideniin kuin nyrkki silmään.trooper wrote:En äänestänyt ketään. Jokainen kitaristi on ainutlaatuinen, ja tässä tilanteessa valitseminen on mahdotonta. Sanotaan vaikka näin, että Adrian on tyylikkäin ja tekee loistavimmat biisit, Dave on improvisoija, ja Janickin lava-työskentely on mahtavaa. Ja kaikki on teknisesti yhtä hyviä.
-
- The King of Luvia
Dave teknisesti, Adrian tunnepuolella. Juuri Daven tekniikka ja soiton vaivattomuus saavat kallistumaan hänen puolelleen.
Murray-Smith on IMO yksi kovimmista kitaristikaksikoista Hanneman-Kingin ja Young-Youngin ohella. Tähän hätään nyt ei tietenkään kaikkia muista, joten tuossa pitäisi varmaan mainita muutama muukin pari.
Murray-Smith on IMO yksi kovimmista kitaristikaksikoista Hanneman-Kingin ja Young-Youngin ohella. Tähän hätään nyt ei tietenkään kaikkia muista, joten tuossa pitäisi varmaan mainita muutama muukin pari.
-
- Lentäjä-Ässä
Re: Paras Maiden Kitaristi?
Itse olen sitä mieltä, että lauseen perään kuuluu vain yksi kysymysmerkki. Muista, että loput voi huoletta korvata plusmerkeilläWilleR wrote: Mut mitä mieltä te sitte ootte???

Ja itse asiaan, äänestin Davea, vaikka Adrian aika lähelle pääsikin. Dave on ollut messissä alusta asti ja osaahan se ihan kohtuuhyvin tiluttaakin. Myös sympatiapisteet menevät sinne.
Toki Adrian tekee hyviä biisejä, ja on itse tyylikkyys pääasiassa, mutta kyllä se Dave on #1.
YOU DON'T ROCK HARD
YOU NEVER DID
YOU NEVER DID
katos perkele!asa wrote:Adrian Smith on jumala

/,,/
oma ääni menee Murraylle...Dave on aina ollu itelleni se paras Maiden kitaristi...ja Smith tulee sitten heti kakkosena, Gers taas on aina ollut itelläni hieman paitsiossa muihin verrattuna, mutta on hänelläkin joitain hyviä hetkiä esim Rion livellä Dream Of Mirrorsin Gersin soolon loppu, lähtee mieheltä sellanen kuvio että huhhuh!
mutta itelleni miehen soolot ei juurikaan kolahda, ihan jees ne on mutta kuitenkin...esim Riolla Ghos Of The Navigatorin Gersin soolo on musta aika kauhean kuuloinen, justiinsa toissapäivänä vasta huomasin kuinka huono se soolo on...en sano etteikö Gers osaisi soittaa sooloja, mutta tässä onkin kyse mielipiteistä...
Murrayn sooloissa viehättää se tyypillinen nopea lirputtelu jota varmaankin kaikissa miehen sooloissa...hyvänä esimerkkinä ekana mieleen tulee BNW biisin soolot.
Smithin sooloista iskee juuri se rock tyyli...Smithillä hieman hillitympää sooloilua...kunnon rock soolot rules...esimerkkinä ekana tulee mieleen The Prisonerin soolot...
"Forward!" he cried from the rear and the front rank died.
And the general sat and the lines on the map
moved from side to side.
And the general sat and the lines on the map
moved from side to side.
Lucky bastard.asa wrote:Adrian Smith on jumala
No olihan tuo jo tiedossa, kun niin paljon hehkuttelit

Harmittaa kun ei itsellä ollut kameraa Tukholmassa, kun olisi vainut tehdä saman tempun, mutta turha itkea kun p*ska on jo housuissa sanotaan.
ps. Huomasitteko että Noi bändin kaiffat ei ilmeisesti ole mitenkään erityisen tarkkoja noista Backstage-passeistaan. Tai olisikohan kysessä joku viimeisen shown pila, kun Adrianin passissa lukee "Dave"?!
Mutta tosiaan, kiva huomata että täällä oikeasti osataan arvostaa Adrianin soittoa. Se mies on kuningas.
-
- Roudari
-
- Roudari
No joo, sori.asa wrote:^No eihän tässä kysytty kuka on oikea Maiden kitaristi, vaan kuka on kenenkin mielestä paras.
Mä kun vaan luulin, että porukka täällä diggaa enemmän Davestä, joten sanoin ton vaan, mutta ymmärrän silti, jos Adriania äänestetään paljon.
I believe in nothing, least of all in the word of shit
So hide in your shroud of urine, because I can't take the smell of it
- Exodus- Shroud Of Urine -
So hide in your shroud of urine, because I can't take the smell of it
- Exodus- Shroud Of Urine -
Adrian Smith
Smithin tyyli on niin rock kun ikinä voi olla, kaiken kruunaa harvinaisen hyvin Adrianille sopiva parta. Smithin tekemät biisit ovat ihan helvetin hyviä, etenkin Paschendale. Kaiken kaikkiaan Smithissä ei ole mitään muuta vikaa kun että mies otti ja lähti Maidenista, mikä ei näin jälkeen päin ajatellen ole ehkä niin huono juttu, etenkään kun olin täysin tiedoton Maidenista Smithin lähdön aikoihin, joten ei paljon haitannu.
Smithin tyyli on niin rock kun ikinä voi olla, kaiken kruunaa harvinaisen hyvin Adrianille sopiva parta. Smithin tekemät biisit ovat ihan helvetin hyviä, etenkin Paschendale. Kaiken kaikkiaan Smithissä ei ole mitään muuta vikaa kun että mies otti ja lähti Maidenista, mikä ei näin jälkeen päin ajatellen ole ehkä niin huono juttu, etenkään kun olin täysin tiedoton Maidenista Smithin lähdön aikoihin, joten ei paljon haitannu.
Eiköhän se oo tua Dave Murray kun on alusta asti ollut mukana bändissä ja luonut maidenin yhdessä steve harriksen kenssa siksi mikä maiden nyt on...!!! Myös Adrian Smith on loistava kitaristi mutta oli pois muutamilta levyiltä ja näin ei ole yllä minun listalla ekana. Janick Gers... no jaa hyvä kitaristi tuokin aika "villi" lavaesiintyminen on ihan hauskaa. Saanut aika vähän arvotusta.
Yuol´ll take my life but i´ll take yours too.Yuo´ll fire your musket but i¨ll run you trough.So when you ´re waiting for the next attack.You´d better stand,there´s no turning back...