Iloinen uutinen DOTR dvd tiimoilta

Keskustelua Iron Maidenista ja kaikesta bändiin liittyvästä.

Moderator: The Killer Krew

UTI
Kirurgi
Kirurgi

Post by UTI »

Vaikkei vanhassakaan vikaa ole, niin itse ostan silti kokonaisuudessaan tuon uuden version. Olettaen että on eri katalooginumerolla. Ja todennäköisesti on.
KKK "kesä, kalja ja kalastus"
rue morgue
Viikonloppusoturi
Viikonloppusoturi

Post by rue morgue »

Sain viime viikolla Emi:ltä uuden stereo dvd:n. Se tuli ihan normi kotelossa ilman kansia. Mutta sen mukana tuli siisti DOTR tarra joka liimataan ikkunaan. No talteenhan se meni ei todellakaan mene käyttöön.

Kyllä oli kiva yllätys se meili mistä mainitsin ekassa postauksessa.

Kyllähän sitä hyvää odotti kauemminkin.
:D :D
Iron Constable
Crusader
Crusader

Post by Iron Constable »

^Hah. Mun Mondeon takapaksin vasemman sivuikkunan laidassa komeilee nyt Eddie ja julistaa "Death On The Road". Nuorempi poika 3v tuumasi sen nähtyään, että iskä on vaihtanut autoa :lol: Ei nyt sentään, mutta jos tarra auttaa noin paljon, niin pitää alkaa käyttämään useamminkin.

Uutta stereolevyä en ole vielä kokeillut, toivottavasti toimii.
Nykyään melkein kaikki on jännää.
wicker_man
Wimp
Wimp

Post by wicker_man »

sellasta vaan, että kauanko ton uuden painoksen saaminen kestää? tilasin kaksi viikkoa sitten levykauppa x:stä ja ei ole vielä kuulunu.
Jukka
The Heart Collector
The Heart Collector

Post by Jukka »

wicker_man wrote:sellasta vaan, että kauanko ton uuden painoksen saaminen kestää? tilasin kaksi viikkoa sitten levykauppa x:stä ja ei ole vielä kuulunu.
Kannattanee kääntyä Levykauppa Äx:n puoleen.
"The nightmare corpse-city of R'lyeh was built in measureless eons behind history by the vast, loathsome shapes that seeped down from the dark stars. There lay great Cthulhu and his hordes, hidden in green slimy vaults."

Dark Days Ahead
DDA@Facebook
Räbsä
Hell Rat
Hell Rat

Post by Räbsä »

Jukka wrote:
wicker_man wrote:sellasta vaan, että kauanko ton uuden painoksen saaminen kestää? tilasin kaksi viikkoa sitten levykauppa x:stä ja ei ole vielä kuulunu.
Kannattanee kääntyä Levykauppa Äx:n puoleen.
Tänään käväisin kyselemässä näistä korjatuista paristakin liikkeestä. Äxästä sanoivat etteivät ole kuin kuulleet mahdollisista uusista, mutta ei EMI:ltä ole tullut mitään vahvistusta, saatikka tietoa milloin olisi erä tulossa. Oulun musiikki kullakselta kun kävin kyselemässä, aluksi hekin pyörittelivät vain silmiänä ja soitti lopulta yksi tavarantoimittajallekin (EMI:n väellä kesälomat menossa niin pulju kuulemma kiinni) ja sieltä saivat vahvistuksen että ainakin he saavat omat korjatut versionsa huomiseksi.
"Te epäuskoiset etsitte Saatanan viestiä, mutta minä olen Sundqvist!"
The_Air_Raid_Siren
Tuhlaajapoika
Tuhlaajapoika

Post by The_Air_Raid_Siren »

Ei ole ollut nyt itsellä ajoa Jyväskylässä päin, mutta äiti kävi tänään siellä asioimassa niin hänen mukaansa pistin oman pahvikantisen viallisen dvd:ni ja Jyväskylän Äxästä tuli vaihdossa takaisin uusi korjattu versio muovikotelossa. Onpahan sekin homma hoidettu nyt, en niin keräilijä ole, että viallista olisin viitsinyt säilyttää.
Until it rains ice in hell the shit will keep rolling out your mouth
No more of you - It's zero tolerance!
Iron Constable
Crusader
Crusader

Post by Iron Constable »

^Häh. Annoit siis hienot pahvikannet pois ja otit muovihärdellin tilalle ? Nou nou nou. Ite otin kotelosta sen stereolevyn, hain korjatun tilalle ja edelleen on kunnon paketti hyllyssä.

Keikankin katsoin, eikä tietoakaan ongelmista, eli näyttääpä korjattu olevan oikeasti korjattu.

Paschendale :wink: Maistui aika hyvältä pitkän tauon jälkeen.
Nykyään melkein kaikki on jännää.
The_Air_Raid_Siren
Tuhlaajapoika
Tuhlaajapoika

Post by The_Air_Raid_Siren »

No enpä jaksanut erityisempiä ohjeita antaa äidin matkaan. Luulin, että liikkeessä vain vaihtavat stereolevyn vanhaan koteloon, mutta aika sama minulle. Kuten Conde taisi aiemmin sanoa, niin eipähän tuo muovikotelo nuhraannu niin helposti kuin pahvikotelo, vaikka pahvikotelo hieman hienompi olikin.
Until it rains ice in hell the shit will keep rolling out your mouth
No more of you - It's zero tolerance!
Lord_Hypnos
Peräruiske
Peräruiske

Post by Lord_Hypnos »

Iron Constable wrote:Niin, asalle ja muillekin, homman nimi on nimenomaan se, että kuluttaja ottaa siitä alkuperäisestä paketista sen stereolevyn mukaan, luovuttaa sen kauppiaalle ja saa uuden, korjatun levyn tilalle.
Käväisin tänään Jyväskylän Free Record Shopissa vaihdattamassa tökkivän version toimivaan, ja nyt löytyy sekä toimiva että tökkivä stereolevy. Eivät ottaneet siis näköjään tuota vanhaa levyä ollenkaan pois, vaan antoivat vain korjatun levyn mukaan tuommoisessa pienessä muovikotelossa. Ihan mielenkiinnosta kysynkin, onko homma mennyt muuallakin näin vai Iron Constablen mainitsemalla tavalla?

EDIT: No fiddu, tässähän oli kommentteja vaihdosta jo toisella sivulla.
"Heavy Metal is nothing without Iron Maiden and a metal fan who fails to acknowledge Maiden as king of its genre is probably not worth his weight in leather."
asa
MAIDEN HELL
MAIDEN HELL

Post by asa »

Olin tänään kaupungilla muuten vaan asioimassa, ja ollessani Anttilassa muistin kysyä miten tuo vaihto-operaatio menee. No perkele... kassasetä tyrkkäsi mulle toimivan stereolevyn käteen ilman mitään kuittia tai että mulla olisi ollut se rikkinäinen mukana. Kiva. Sanoi että heille oli toimitettu pari viikkoa sitten vain yhteensä 10 KPL noita korvaavia levyjä! Aika ihme touhua. Nyt on itsellä (oletettavasti) toimiva DVD, täytyy tarkastaa se viikonlopun aikana.
Peräruiske
Peräruiske

Post by #21 »

Lähetin levykauppaxään jokin aika sitten sähköpostia,jossa pyysin heidän lähettämään minulle uuden stereolevyn viallisen tilalle.Tänään sieltä tuli sähköposti,jossa kerrottiin että he ovat lähettäneet tänään minulle stereolevyn.Eivätkä pyytäneet viallista levyä takaisin.
kikmo
Vempare
Vempare

Post by kikmo »

Ite piipahdin lomaillessani Keltaisessa Jäänsärkijässä. Sieltä löysin alkuperäisen pahvikantisen version ja ostin mokoman pois kuleksimasta. Kassalla setä laittoi mukaan vielä korjatun stereolevyn. Hienompi homma sanon minä. Muillakin näyttää olevan saman suuntaisia kokemuksia, että korjatun levyn saa eikä vanhaa tarvitse antaa vaihdossa.
DevilLook
Viimeinen voitelija
Viimeinen voitelija

Post by DevilLook »

Vielä kun muistais mistä toi dvd tuli hommattua... toisaalta noitten juttujen perusteella ei tartte muistaa, senkun vaan marssii johonkin "ruikuttaa". Kieltämättä aika erikoista toimintaa, sillä jos tämmöinen toiminta leviää yleiseen tietoon, on kohta kaupoissa jonoksi asti jengiä pyytämässä ilmaista levyä.
Freejack
Berserkki
Berserkki

Post by Freejack »

DevilLook wrote:Vielä kun muistais mistä toi dvd tuli hommattua... toisaalta noitten juttujen perusteella ei tartte muistaa, senkun vaan marssii johonkin "ruikuttaa". Kieltämättä aika erikoista toimintaa, sillä jos tämmöinen toiminta leviää yleiseen tietoon, on kohta kaupoissa jonoksi asti jengiä pyytämässä ilmaista levyä.
Kyllä ehdottomasti pitäisi olla ehtona, että pitää olla vähintään levy mukana. Eihän sitä voi antaa muuten? :lol:
Post Reply