Iron Maiden: Phantom of the Opera Aivan mahtava biisi, ei heti kuunnellessa tulis mieleen että debyytiltä löytyy tällaista tavaraa. Soolot hyvät ja kaikki riffit yleensäkin.
Killers: Killers Alku antaa aina kylmät väreet. Muutenkin hieno tunnelma tässä biisissä.
The Number of the Beast: Hallowed Be Thy Name Suosikki oli vielä vähän aikaa sitten Children of the Damned mutta nyt on tuota Hallowedia ruennut kuuntelemaan ahkerammin. Lisää plussaa kun itse soittaa kitaralla.
Piece of Mind: Revelations Kova kilpailu Still Lifen kanssa, mutta Revelationsille plussaa kun olen sen kuullut livenäkin.
Powerslave: Powerslave Ehkä Maidenin kaikkien aikojen paras kappale. Erityisesti kitarasoolot on ihan guruja, tästä välittyy se Egyptin tunnelma.
Somewhere in Time: Stranger in a Strange Land Todella hyvä tunnelma tässä biisissä, varsinkin kun katsoo musiikkivideon.
Seventh Son of a Seventh Son: The Clairvoyant Tältä levyltä on todella vaikea sanoa mitään suosikkia syystä että se vaihtuu kerran päivässä vähintään. Kaikki on niin tasaväkisiä. Clairvoyant siis tällä hetkellä.
No Prayer for the Dying: Fates Warning Menee yli Tailgunnerin tai muiden näiden tunnetuimpien biisien. Tässä on paras tunnelma.
Fear of the Dark: Childhood's End Sanat tekee vaikutuksen meikäläiseen. Jotenkin tässä on tunnetta, ja ihan sairaat melodiat.
The X-Factor: Sign of the Cross Sairas biisi. Yltää kaikkien muidenkin Maiden eeposten tasolle kevyesti.
Virtual XI: When Two Worlds Collide Mahtava biisi! Ei tähän oikein muuta voi sanoa. Melodiat on ehkä lähes parhaita missään Maiden biisissä.
Brave New World: Brave New World Lähinnä kitarasoolot tekee vaikutuksen. Lisäksi sanoja auttaa ymmärtämään kun nyt olen lukemassa tuota kirjaa. Laittaa miettimään.
Dance of Death: Paschendale Suosikkibiisi alusta alkaen, mahtava laulu, soolo, ja kaikki. Täydellistä. Maidenin yksi parhaita biisejä Powerslaven rinnalla.