Lippuralli (lippuasiat vain tänne !)
Moderator: The Killer Krew
-
- Manowarrior
jaajaaVoimanorja wrote:^Eiköhän joka paikassa värjötellä ulkona ja rynnätä sisälle?
EDIT: Ellei sitten lippupalvelu ole jossain toisen kauppalaitoksen tiloissa,
jotka itsessään avataan jo aikaisemmin.

Half Lives... Eat But Never Kill
-
- Manowarrior
Mä en ota mitään suurempaa stressiä lipunmyynnistä. Jouduin laittamaan yhden kaverin ostamaan mulle ja vaimollekin liput, kun olemme matkoilla juuri silloin, mutta tiedän että kyseinen kaveri on itsekin vakavasti Maidensoitunut, joten on varmasti hyvissä ajoin jonottamassa lippuja.
Jos en saa 3 x kenttälippua, niin sitten ostan kesätyörahoista huuto.netistä tai vastaavasta kenttäliput isolla rahalla, ja myyn pois whatever-seattickets nyt mahtaa tullakaan. Onhan tässä päälle 6kk aikaa miettiä ja häslätä.
Jos en saa 3 x kenttälippua, niin sitten ostan kesätyörahoista huuto.netistä tai vastaavasta kenttäliput isolla rahalla, ja myyn pois whatever-seattickets nyt mahtaa tullakaan. Onhan tässä päälle 6kk aikaa miettiä ja häslätä.
Kyllä siellä on hohtoa kun yrittää lämittää kaverin ja kanssaolijoiden mieltä "hyvillä" vitseillä ja sutkautuksillaMake#34 wrote:Joo no itellä ei ole hohtoo hirveesti tossa jonottamisessa.

Näin siis ainakin viimeksi.
|Faith No More|Candlemass|
|Tuska Open Air|Korn|
|Ilosaarirock|Kraftwerk||
|Muse|
|Tuska Open Air|Korn|
|Ilosaarirock|Kraftwerk||
|Muse|
Itse olen pahemman luokan stressaaja ja alan luomaan tonne pääkoppaan kaikenlaisia pelkotiloja todella helpolla. Tänään tajusin lukea pitkästä aikaa tuota keikkakeskustelua ja iski paniikki.
Kynää on jyrsitty hyvään kuntoon ja miettinyt, että kannattaisiko lähteä aamulla ajamaan johonkin pienemmän paikkakunnan Lippupalveluun, jos ei olisi niin pahaa ryysistä. Tai sitten aamulla jonottamaan ja yrittää singota näillä töppöjaloilla rikki henkilökohtaista ennätystä.
Hirveä huoli koko ajan. Tämä kun olisi ensimmäinen kerta kun näen Maidenin livenä. Pakko saada kaikille 3 keikalle liput. Olo tulee olemaan kaamea, ennen kun saan liput käteen. Nyt jo alkoi ensimmäiset kouristukset mahasta ja niskat aivan jäykkänä
Kynää on jyrsitty hyvään kuntoon ja miettinyt, että kannattaisiko lähteä aamulla ajamaan johonkin pienemmän paikkakunnan Lippupalveluun, jos ei olisi niin pahaa ryysistä. Tai sitten aamulla jonottamaan ja yrittää singota näillä töppöjaloilla rikki henkilökohtaista ennätystä.
Hirveä huoli koko ajan. Tämä kun olisi ensimmäinen kerta kun näen Maidenin livenä. Pakko saada kaikille 3 keikalle liput. Olo tulee olemaan kaamea, ennen kun saan liput käteen. Nyt jo alkoi ensimmäiset kouristukset mahasta ja niskat aivan jäykkänä

-
- Azazel
Täälläpäin on selvä suunnitelma. Aamulla ylös 04.30, ja bussi lähtee sitten viittä vailla 5 aamulla Tamperskeriin päin. Siellä ollaan ~05.40. Sinne sitten lippupisteelle, termospullossa kahvit ja mukavaa jonottelua.
Sitten vasta nukun kunnolla kun näen sen lipun selvänä kourassani.
Luulisin tuon reilun 3h jonotuksen riittävän.
Tässä on tosi paljon vaihtoehtoja, sinänsä toivoa riittää.
Ykkösvaihtoehto Tampereen kenttälippu, sen jälkeen katsomo.
Sitten on vielä kaksi Stadin keikkaa ja molemmille 4 mahdollista paikkaa.
Sitten kun on vielä riisto.net sun muut niin eiköhän se lippu jonain ajankohtana ole plakkarissa varmasti.
Kun olen lipun saanut, nielen sen ettei varmasti katoa.

Sitten vasta nukun kunnolla kun näen sen lipun selvänä kourassani.
Luulisin tuon reilun 3h jonotuksen riittävän.

Tässä on tosi paljon vaihtoehtoja, sinänsä toivoa riittää.
Ykkösvaihtoehto Tampereen kenttälippu, sen jälkeen katsomo.
Sitten on vielä kaksi Stadin keikkaa ja molemmille 4 mahdollista paikkaa.
Sitten kun on vielä riisto.net sun muut niin eiköhän se lippu jonain ajankohtana ole plakkarissa varmasti.
Kun olen lipun saanut, nielen sen ettei varmasti katoa.

-
- Azazel
Näin se menee paikassa kuin paikassa. Muistathan Yrms_ sitten hankkiutua Damnperskin keikalle niin pääset tapaamaan Toveri Straton livenä?Yrms_ wrote:Mitenkäs, onkos ketään menossa tuonne Espoon Sellon lippupisteelle? Mitenkäs siellä toimii tuo homma, alkuun värjötellään ulkona ja sitten kirmataan tiskille?

-
- Hang-Around
Näin on. Viime kerralla jäi ensimmäiselle keikalle liput saamatta, mutta kumpikaan keikka ei jäänyt näkemättä. Kyllä ne liput saa, jos oikeasti ne haluaa.ozz3 wrote:Tämä on totta. Eli ei tarvitse vetää ranteitaan auki vaikka ei lippuja heti saisikaan.asa wrote:Onhan tässä päälle 6kk aikaa miettiä ja häslätä.
"The nightmare corpse-city of R'lyeh was built in measureless eons behind history by the vast, loathsome shapes that seeped down from the dark stars. There lay great Cthulhu and his hordes, hidden in green slimy vaults."
Dark Days Ahead
DDA@Facebook
Dark Days Ahead
DDA@Facebook
-
- Azazel
Tuskin on, luulen että Sokoksen takaovi on juurikin se paikka, missä porukka odottaa. Sikäli ihan ideaali mesta, että ovelta ei ole Lippupalvelun tiskille kun sen kolme metriäStratocaster wrote:Nimittäin tuli tuossa mieleen, että se Stockmannin vastaava on varmaan suosituin, ja siellä voi olla porukkaa paljon.

YOU DON'T ROCK HARD
YOU NEVER DID
YOU NEVER DID
No Turtolan Citymarket mihin minä menen on aika kaukana keskustasta. Siis messukylän lähellä (jos tiedät missä on..). Sinne tuskin niin paljon tulee porukkaa. Itse olen siellä n. kuuden aikoihin. Jos siinä viikonloppuna ostais pyärän ja oikeen kävis viellä tsekkaamassa sen lippupalvelun pisteen ja mistä helpoiten pääsee sinne tiskilleStratocaster wrote:Osaako kukaan sanoa, mikä Tampereen lippupalveluista voisi olla vähemmän "aktiivinen"? Nimittäin tuli tuossa mieleen, että se Stockmannin vastaava on varmaan suosituin, ja siellä voi olla porukkaa paljon.

EDIT: http://www.tampere.fi/ytoteto/kartta/map.php Tuonne lätkäset Turtola niin se on siitä Turtolankatu 2:n kohalta vasemmalle sen harmaan "melkeinkolmion" sisällä kun tarkkoja ollaan

Last edited by HikiNeito on Wed Feb 15, 2006 14:39, edited 1 time in total.
-
- Azazel
Pitääkin miettiä, mistä oman tikettini kaverin kanssa hankin. *pohtii*QazKFD wrote:Tuskin on, luulen että Sokoksen takaovi on juurikin se paikka, missä porukka odottaa. Sikäli ihan ideaali mesta, että ovelta ei ole Lippupalvelun tiskille kun sen kolme metriäStratocaster wrote:Nimittäin tuli tuossa mieleen, että se Stockmannin vastaava on varmaan suosituin, ja siellä voi olla porukkaa paljon.
71-bussilla pääsisi sopivasti Stockalle, mutta siellä on varmaan paljon porukkaa kuten nyt tuolla Sokoksellakin.
Eiköhän se Stockailuksi mene. Killers-huppari niskaan ja kirveen kanssa jonolle tappamaan muut samaa yrittävät.

Eikös Turtolan sittari aukea kasilta? Se olisi sikäli hyvä paikka, että viimesen tunnin sais kyttäiltyä sisältä käsin. Noh, saa nyt kattoo vielä. Tuskinpa tulee taktiikkaa muutettua tässä vaiheessa.HikiNeito wrote: No Turtolan Citymarket mihin minä menen on aika kaukana keskustasta.
VääräuskoinenStratocaster wrote: Eiköhän se Stockailuksi mene. Killers-huppari niskaan ja kirveen kanssa jonolle tappamaan muut samaa yrittävät.

YOU DON'T ROCK HARD
YOU NEVER DID
YOU NEVER DID
-
- Azazel
Jep kaheksalta aukee.. ja liput tulee myyntiin yheksältä? Täytyypi käydä viikonloppuna paikan päällä kattelemassa miten hommat on.QazKFD wrote:Eikös Turtolan sittari aukea kasilta? Se olisi sikäli hyvä paikka, että viimesen tunnin sais kyttäiltyä sisältä käsin. Noh, saa nyt kattoo vielä. Tuskinpa tulee taktiikkaa muutettua tässä vaiheessa.HikiNeito wrote: No Turtolan Citymarket mihin minä menen on aika kaukana keskustasta.
-
- Azazel
Kiitos.QazKFD wrote:Sisälle, siitä eteenpäin, seuraavaan kerrokseen ja sen kerroksen perälle. Onnea matkaan!Stratocaster wrote:^ Ei ole kyllä tietoa Stockan lippupisteen sijainnista. Missä se mahtaa olla?

Itse vähän suunnittelin, että kun nyt ostan lipun yhdelle keikalle, mahdollisista kesätyörahoista kesällä voisi sitten uuden kitaran ohella sijoittaa osan toiseen Helsingin keikkaan.
No, pääasia on se että näen ensimmäisen kerran Maidenin livenä marraskuussa 2006.

Jaa-a, se on kyllä ihteasiassa ensimmäinen kerta mullaki, kun jonottamaan lähetään.. Viime kerralla liput tuli hommattua tuolta huutonetistä, että eiköhän ne saa tänäkin vuonna sieltä jos ei lippurallissa onnista. No pitää sitä silti yrittää, aamusta jonottamaan sokkarille ovien avautumista. Vois joku aamu käyvä kahtomassa että mihinkä aikaan mikäkin ovi aukeaa, tietäs sitte mihinkä sitä menis jonottamaan.
Onko mitä kokemuksia Kuopiolaisilla tuosta lippujen saamisesta?

Onko mitä kokemuksia Kuopiolaisilla tuosta lippujen saamisesta?
2005, 2006, 2006, 2007, 2008, 2008, 2008, 2008, 2010, 2011, 2011, 2011, 2013