Onko Death On The Road 3DVD versiosi viallinen?
Moderator: The Killer Krew
Viallinen on. Voihan vee, sanoisin! Stereolevy pätkii (ääni pätkii, mosaiikkia kuvassa ja vihreitä raitoja alalaidassa), 5.1 en ongelmaa huomannut (paitsi ääni nyt soutaa kun en omista tuollaista äänentoistojärjestelmää). Saakeli, VHS takaisin!
EDIT: soittimena Philipsin (no siinähän se vika onkin...) DVD 752.
EDIT osa 2: Asiaan tuo hieman lohtua se, että myyjä lupasi minulle komean Death on the Road mainosstandin, kunhan mainostus loppuu.
EDIT: soittimena Philipsin (no siinähän se vika onkin...) DVD 752.
EDIT osa 2: Asiaan tuo hieman lohtua se, että myyjä lupasi minulle komean Death on the Road mainosstandin, kunhan mainostus loppuu.
- "What's this?"
- "It's the womb."
- "Wow, they sound good."
- "No, it's the womb, where the babies come from."
- "It's the womb."
- "Wow, they sound good."
- "No, it's the womb, where the babies come from."
-
- Kisälli
-
- Rautakansleri
Joo-o. Kyllä minunkin versiossa jotain vikaa on. Kuva vaihtuu kaksi kertaa sekunnissa toiseen ja välillä oikein vuorotellaan. Välillä katoavat värit kokonaan ja onpa sinne saatu ihan hidastustakin. Valosshowsta ei saa kokonaiskuvaa, kun lavaa näytetään kauempaa noin puolen sekunnin verran kerrallaan. Oikein vitutti, kun on kerrankin hienot lavasteet ja valot viimeisen päälle ja sitten niitä ei näytetä kunnolla. No More Liesin ja Brave New Worldin kaltaisissa hitaiden introjen biiseissä tuntuu, että sakset jatkaa vaan heilumista vaan, vaikka itse musiikki on rauhallista. Onneksi on tuo hidastuskuvamahdollisuus, että pysyy tällainen hitaammalla järjenjuoksullakin varustettu fäni kärryillä. Kaikista huolestuttavin vika on se, kun Janick Gers vetää muutamissa kohdissa ihan oikeasti hyvin ja tyylikkäästi. Päässänikin on vikaa.
p.s Baier (vain ysiysi!) soittaa vaikka näkkileipää.
p.p.s kun Maiden vetää loppuvuodesta täydessä Hakametsän jäähallissa, niin lupaan, että vedän omatekoisen Scissors-Steve lakanan esiin. Sponsoriksi hommaan Fiskarsin. Steve "Fiskars" Harris. Eikös siitä ollut tehty se leffakin Saksikäsi-Steve?
p.p.p.s. DOTR on muuten täyttä rautaa.
p.s Baier (vain ysiysi!) soittaa vaikka näkkileipää.
p.p.s kun Maiden vetää loppuvuodesta täydessä Hakametsän jäähallissa, niin lupaan, että vedän omatekoisen Scissors-Steve lakanan esiin. Sponsoriksi hommaan Fiskarsin. Steve "Fiskars" Harris. Eikös siitä ollut tehty se leffakin Saksikäsi-Steve?
p.p.p.s. DOTR on muuten täyttä rautaa.
Mitä ryppyisempi rusina, sitä makiampi maku!
-
- Kisälli
-
- Peräruiske
Juuri näin.Sama juttu mun stereo-levyssä.Höyste wrote:Kyllä, valitettavasti. Jossain biiseissä ei kauheesti mutta sitte joissan taas hieman enemmän.Stratocaster wrote:Pätkiikö se koko loppukeikan ajan?Höyste wrote:Juu-u mulla on vikaa tossa stereoversiossa, eli alkaa BNW:n aikana pätkimään kuva muttei ääni. häiritsee se kuvan jumittaminen
UP THE IRONS ! ! !
Juuri samalla tavalla käy tuossa omassa soittimessa. Äänet toimii sut hyvin mutta kuva eitrooper-75 wrote:Juuri näin.Sama juttu mun stereo-levyssä.Höyste wrote:Kyllä, valitettavasti. Jossain biiseissä ei kauheesti mutta sitte joissan taas hieman enemmän.Stratocaster wrote:Pätkiikö se koko loppukeikan ajan?Höyste wrote:Juu-u mulla on vikaa tossa stereoversiossa, eli alkaa BNW:n aikana pätkimään kuva muttei ääni. häiritsee se kuvan jumittaminen

"You see, pal: Elvis can't read a contract. All he knows is: No Ferrari, no rides with the top down." - James "Sonny" Crockett
Samaa vikaa täälläkin eli ääni tulee kyllä ihan normaalisti, mutta kuva pätkii tuosta BNW:stä eteenpäin. No, onneks tulee uus korjattu versio. Kyllä tää silti syö miestä, kun olin asennoitunut siihen että lauantai- illan olisin pyhittänyt DVD:n katselemiseen.
You´ll take my life,
but I´ll take your´s too!
but I´ll take your´s too!
Onkos kellään ollut tuossa stereo levyssä sellaista ongelmaa, että ääni häviää kokonaan jossain kohtaa Brave new worldia loppu keikan ajaksi? Mulla taitaa olla, ainakaan tuo oma dvd soitin ei saa sieltä mitää ääntä kuulumaan. Alku keikka toimii kyllä. Kuvan pätkimistä en ole vielä tarkkaillut kun vain nopeeta testailin tuota stereo levyä.
"Banaanit ovat hyvää syötävää, ja niistä saa vielä parempaa jos ottaa kuoret pois." Sami Soininen/Apinamaailma
-
- Hell Rat
Miska wrote:Onkos kellään ollut tuossa stereo levyssä sellaista ongelmaa, että ääni häviää kokonaan jossain kohtaa Brave new worldia loppu keikan ajaksi? Mulla taitaa olla, ainakaan tuo oma dvd soitin ei saa sieltä mitää ääntä kuulumaan. Alku keikka toimii kyllä. Kuvan pätkimistä en ole vielä tarkkaillut kun vain nopeeta testailin tuota stereo levyä.

Sori, oli pakko
Year 2006
13.06 - Metallica @ Lauluvaljak
14.11 - Iron Maiden @ Harwall Areena
15.11 - Iron Maiden @ Harwall Areena
^Niin jos läppä oli se, että se ei toimi oikein kellään niin tajusin, mutta tuntuu muilla esiintyvän vain pätkimistä. Sitä tarkoitin, että onko kellään muulla tätä samaa ongelmaa. Sitten vielä levyn pohjassa näkyy jotain jälkiä ulkolaidalla. Samanlaisia ei ole ainakaan toisessa konsertti levyssä. Ja ne olivat siinä jo valmiina.
"Banaanit ovat hyvää syötävää, ja niistä saa vielä parempaa jos ottaa kuoret pois." Sami Soininen/Apinamaailma
-
- Hell Rat
Niin siis kun hän sanoi että "Onko kenelläkään tälläistä ongelmaa kun Brave new worldin jälkeen alkaa pätkimään" niin tostahan kokonainen sivu samaa ongelmaa jokaisella sällillä.QazKFD wrote:Meni kyllä vitsi täysin ohi? Oisko tarkennus mitään?Viinapåppå wrote:
Sori, oli pakko

Year 2006
^Eikös kaikilla muilla ole ollut ongelmia kuvan kanssa? Tällä kaverilla pätki ääni!
Itse en ole vielä stereolevyä vilkaissut, mutta 5.1 levy toimi moitteetta.
EDIT: Tuli kokeiltua stereolevyä eilen illalla, ja kuva alkoi pätkimään BNW:n kohdalla samalla lailla kuin muillakin. Soittimena JVC:n ensimmäisiä kotiteatteripaketteja. Siis näitä halpisteattereita jossa on on soitin ja vahvistin samassa.
Itse en ole vielä stereolevyä vilkaissut, mutta 5.1 levy toimi moitteetta.
EDIT: Tuli kokeiltua stereolevyä eilen illalla, ja kuva alkoi pätkimään BNW:n kohdalla samalla lailla kuin muillakin. Soittimena JVC:n ensimmäisiä kotiteatteripaketteja. Siis näitä halpisteattereita jossa on on soitin ja vahvistin samassa.
Last edited by urho47 on Sun Feb 05, 2006 14:51, edited 1 time in total.
1996 - Nummirock | 1998 - Helsingin Jäähalli | 2000 - Ruisrock | 2003 - Hartwall Areena | 2005 - Hartwall Areena | 2006 - Hartwall Areena | 2008 - Olympiastadion | 2010 - Sonisphere | 2013 - Olympiastadion | 2023 - Nokia Areena
-
- Berserkki
Ei mitään onglemaa mulla. Syytä en tiedä, eikä sitä pohtiakaan tarvitse. Hyvä juttu kun ei tullut lisäreissua dvd:n vaihdon takia.
Soittimena JVC:n ihan perusmalli. Ostettu n. pari vuotta sitten.
Soittimena JVC:n ihan perusmalli. Ostettu n. pari vuotta sitten.
"Somedays you`re the pigeon, somedays you`re the statue.. but if you can you should only do things you love"
-
- Kisälli
-
- Vempare
Pätkii...
stereo levyllä ainaskin paschendale pätkii helvetin pahasti...
Kokeilin 3lla eri dvd soittimella ja sama homma. 5.1 levy vaikutti hyvältä!
Kokeilin 3lla eri dvd soittimella ja sama homma. 5.1 levy vaikutti hyvältä!

Pitäsköhän tässä ottaa vaan rahat takaisin vai ottaa uusi dvd?
Ei kyllä huvittas montaa kertaa vaihtaa levyä. Halvatun viallinen painos
No huomenna lähden kauppaan kyselemään onko tietoa asiasta. Olisikin paikallaan jos tietäisi onko tulossa uutta painosta vai mitä?
Ei kyllä huvittas montaa kertaa vaihtaa levyä. Halvatun viallinen painos

No huomenna lähden kauppaan kyselemään onko tietoa asiasta. Olisikin paikallaan jos tietäisi onko tulossa uutta painosta vai mitä?
Last edited by S.R. on Sun Feb 05, 2006 15:00, edited 1 time in total.
"You see, pal: Elvis can't read a contract. All he knows is: No Ferrari, no rides with the top down." - James "Sonny" Crockett
^Levy vaihtaa kerrosta siinä kohtaa. On missä tahansa DVD:ssä ihan sama juttu!
1996 - Nummirock | 1998 - Helsingin Jäähalli | 2000 - Ruisrock | 2003 - Hartwall Areena | 2005 - Hartwall Areena | 2006 - Hartwall Areena | 2008 - Olympiastadion | 2010 - Sonisphere | 2013 - Olympiastadion | 2023 - Nokia Areena
Itse luulin, että tuo johtuu siitä kun oli ihan tavalliset stereokaiuttimet käytössä. Mutta jos tosiaan on tossakin jotain vikaa niin ainoa toimiva levy itsellä on sitten tuo Dokumentti. Stereolevyssä samankaltaista vikaa kuin monella muulla, rupeaa ääni JA kuva pätkimään aivan helvetisti BNW:n aikana, ei siis pysty edes katsomaan loppuun. Tosin velipojan DVD-soittimella (muutaman vuoden vanha LG) tuo näytti toimivan ihan hyvin. Joku vika levyssä kuitenkin on oltava, koska oma soittimeni on kaikki muut levyt pyöritellyt mallikkaasti tähän asti. Mitenköhän mahtaa onnistua palautus Anttilaan, tarvinnee odotella muutama päivä ennen kuin menee asiaa selvittelemään, toivottavasti ovat saaneet jotakin tietoa asiasta siihen mennessä.9900176 wrote:Jep. Mulla kans toi 5.1 ääni soutaa tosi ärsyttävästi. Äänen voimakkuus pomppii ylös alas.clair82 wrote:onko kellään ollut 5.1 levyllä sellasta ongelmaa, että äänen taso vaihtelee paljon. mulla ääni tulee välillä kovempaa ja välillä vähän hiljempaa. Ääni seilailee.