The Early Days Tour DVD
Moderator: The Killer Krew
Minulle on ihan sama vaikka Ullevin keikka olisi levyllä, koska videokasetti, jolle sen nauhoitin, hajosi, enkä ehtinyt keikan kuin vasta kerran katsomaan. Tosin sama se mistä keikka on, tulee se kuitenkin ostettua. Eniten olisin kyllä toivonut seuraaviksi julkaisuiksi Maiden Englandin tai Live After Deathin kunnollisia DVD-versioita.
-
- Azazel
Kunhan maltetaan odottaa, tulevat nuo toivottavasti History Of Iron Maiden Part 2:lle. Uskon, että se dvd onkin kaiken odottamisen arvoinen!Master wrote:Minulle on ihan sama vaikka Ullevin keikka olisi levyllä, koska videokasetti, jolle sen nauhoitin, hajosi, enkä ehtinyt keikan kuin vasta kerran katsomaan. Tosin sama se mistä keikka on, tulee se kuitenkin ostettua. Eniten olisin kyllä toivonut seuraaviksi julkaisuiksi Maiden Englandin tai Live After Deathin kunnollisia DVD-versioita.
-
- Sateentekijä
-
- Manowarrior
Kyllähän tuo joutaisi olemaan jokin muukin kuin Ullevi... RAR:issä oli minusta paljon parempi fiilis, ainakin webcastin perusteella. Sitä on tullut katseltua jokunenkin kerta.
Sitä en tiedä onko tuo Early days DVD tähän väliin nyt tarpeellinen. Olisivat tehneet niin, että kun "golden years" historiikista kumminkin tulee kiertue, niin olisivat sitten laittaneet tupla DVD:n sen kiertueen jälkeen jossa olisi Early Days- ja Golden Years-keikat. Tai jotain.
Vaan valittaa ei ole tarkoitus. IMHO Maiden on helkkarin kovassa livekunnossa vanhoilla päivillään, joten kernaasti saavat dokumentoida joka kiertueen, vaikka sitten erikseen. Kyllä minä mielelläni katselen.
Sitä en tiedä onko tuo Early days DVD tähän väliin nyt tarpeellinen. Olisivat tehneet niin, että kun "golden years" historiikista kumminkin tulee kiertue, niin olisivat sitten laittaneet tupla DVD:n sen kiertueen jälkeen jossa olisi Early Days- ja Golden Years-keikat. Tai jotain.
Vaan valittaa ei ole tarkoitus. IMHO Maiden on helkkarin kovassa livekunnossa vanhoilla päivillään, joten kernaasti saavat dokumentoida joka kiertueen, vaikka sitten erikseen. Kyllä minä mielelläni katselen.
Missä
Missä on Antti Kaitainen
Missä on Antti Kaitainen
Äänestin: "kyllä". Koskaan ei ole liikaa hyvää matskua saatavilla, Rock Am Ring, Ullevi ja nämä kesän ja syksyn aikana tulleet dokumentit mahtuvat hyvin yhteen pakettiin.
Itse kuitenkin toivoisin History Of Iron Maiden Part. 2:n ilmestyvän ennen tätä pakettia tai sitten samaan aikaan. Tuntuu aika hölmöltä ratsastaa kahdesti samalla aiheella.
Itse kuitenkin toivoisin History Of Iron Maiden Part. 2:n ilmestyvän ennen tätä pakettia tai sitten samaan aikaan. Tuntuu aika hölmöltä ratsastaa kahdesti samalla aiheella.
|Faith No More|Candlemass|
|Tuska Open Air|Korn|
|Ilosaarirock|Kraftwerk||
|Muse|
|Tuska Open Air|Korn|
|Ilosaarirock|Kraftwerk||
|Muse|
Näyttää siltä, että Maiden haluaa julkaista jokaiselta tekemältään kiertueelta dvd:n. Eli, jos sellainen Golden Era-kiertue joskus tulee, niin siltäkin varmasti julkaistaan dvd. Sen vielä ymmärrän, että tehdään jokaiselta studioalbumin kiertueelta livetallenne, mutta jos sellainen täytyy pukata jo ulos sellaiseltakin kiertueelta mikä perustuu juuri johonkin dvd:hen, niin menee kyllä vähän yli ymmärryksen. Tosin onhan se aina hienoa, kun suosikkibändiltä uutta materiaalia tulee, mutta liika on kuitenkin liikaa.ozz3 wrote:Itse kuitenkin toivoisin History Of Iron Maiden Part. 2:n ilmestyvän ennen tätä pakettia tai sitten samaan aikaan. Tuntuu aika hölmöltä ratsastaa kahdesti samalla aiheella.
Ai, että sekin on kuvattu? Mitäs mitäs, ei Super Sixin (saatika voimiksenkaan) keikkaraporteissa taidettu kameroiden näkymistä mainita?Brain Damage wrote:Tuossa olisi muuten ideaa. Tuo on varmasti ollut myös erittäin hieno keikka. Toinen hyvä vaihtoehto dvd:lle Rock Am Ringin ohella.Spartan wrote:Tuli mieleen että, jos tuo Hammersmihtin keikka tulisi tuolle dvd:lleOlisi mahtava nähdä tuo Cliven hyväntekeväisyys keikka
YOU DON'T ROCK HARD
YOU NEVER DID
YOU NEVER DID
-
- Manowarrior
Itse pidän edelleen Readingia vahvimpana lenkkinä tässä kilpailussa, ellei nyt mystisesti tule esiin, että paikassa x on kuvattu keikka talteen. Ullevi ja Rock am Ring ovat kumminkin molemmat esitetty jo kokonaisuudessaan, kun taas Reading ei ole.Brain Damage wrote: No, sitten tuskin on paljon muita vaihtoehtoja kuin Ullevi tai Rock Am Ring.
Aikamoista mutu-juttua, mutta niitähän nää spekuloinnit tuppaa olemaan.
YOU DON'T ROCK HARD
YOU NEVER DID
YOU NEVER DID
-
- Kärpästen Herra
Aika turha juttu koko Live 2005 Early Days DVD julkaisu, mutta ei mikään yllätys, Maiden Circus goes like KISS
Ei tässä kauaa ole kun KISS-fani kaverini varovasti mainitsi, että maidenin julkaisutouhu alkaa muistuttaa Kiss-rahastusta. Hymähdin silloin, nyt ihmettelen, näinhän tässä käy
mutta joo... tänhän arvas. Mietitääs levyyhtiön managerin maailmasta: nyt tulee DVD:ta joka bändin käänteestä ja digataanhan me fanit niitä ostaa niin paljon, että niitä kannattaa duunata. Kohta loppuu soitto ja kaikki matsu on saatava pihalle ja muutettua rahaksi.
Golden goose is on the loose
Ei tässä tiedä itkeekö vai nauraa?.... Rock Am Ring ja Ullevi on jo levinny ympäri maailman... niitä nyt ei uskoakseni toivois monikaan uudelle DVD:lle jos vaan muuta matskua on tarjolla. Ainakin mulla on molemmat ja hyvä laatusia vetoja. Muutenkin settilista on jo niin kaluttu ja mun korvissa loppuun kulutettu, etten innostu koko Early Days live julkaisusta.
Early Days oli ja meni ja se julkaistiin hyvässä paketissa dokumenttineen History part I:ssä....
joo julkaiskaa vaan kyll miä ostan, mutta pettymys on suuri jos siinä on joku Ullevin veto ja pari haastista....
Ei prkl, ei tätä sotaa näin käydä! Tarvis taas kapteeni Kaarnaa näyttämään miten se tie avataan

Ei tässä kauaa ole kun KISS-fani kaverini varovasti mainitsi, että maidenin julkaisutouhu alkaa muistuttaa Kiss-rahastusta. Hymähdin silloin, nyt ihmettelen, näinhän tässä käy

mutta joo... tänhän arvas. Mietitääs levyyhtiön managerin maailmasta: nyt tulee DVD:ta joka bändin käänteestä ja digataanhan me fanit niitä ostaa niin paljon, että niitä kannattaa duunata. Kohta loppuu soitto ja kaikki matsu on saatava pihalle ja muutettua rahaksi.
Golden goose is on the loose

Ei tässä tiedä itkeekö vai nauraa?.... Rock Am Ring ja Ullevi on jo levinny ympäri maailman... niitä nyt ei uskoakseni toivois monikaan uudelle DVD:lle jos vaan muuta matskua on tarjolla. Ainakin mulla on molemmat ja hyvä laatusia vetoja. Muutenkin settilista on jo niin kaluttu ja mun korvissa loppuun kulutettu, etten innostu koko Early Days live julkaisusta.
Early Days oli ja meni ja se julkaistiin hyvässä paketissa dokumenttineen History part I:ssä....
joo julkaiskaa vaan kyll miä ostan, mutta pettymys on suuri jos siinä on joku Ullevin veto ja pari haastista....
Ei prkl, ei tätä sotaa näin käydä! Tarvis taas kapteeni Kaarnaa näyttämään miten se tie avataan

Into Iron Maiden Since 1983
Paras voisi olla niin, että siinä olisi joku muu keikka kokonaan ja jos Ullevia halutaan käyttää, siitä olisi joku, vaikka 5-8 kappaleen kooste. Saas nähdä miten kauan menee ennenkuin tulee tuo Early Days tour-dvd. Jos tulee. Dickinsonhan on puhellut että dvd:tä voi odottaa jokaisesta kiertueesta. Kyllähän se mulle kelpaa. Ainahan on mukava saada virallisia keikka-videoita.
Try to hold some faith
in the goodness of humanity...
IRON MAIDEN FOREVER!!
in the goodness of humanity...
IRON MAIDEN FOREVER!!