Tää olis mun mielestä ihan v*tun hyvä idea, se vaan että kehtaako tällanen kakara lähteä messiin, tai onko se edes mahdollista Olis hienoa kattoa kyl Maailman kovimman bändin keikka kovilla soundeilla ja kovalla kuvalla ja vaikka huutaa "vähän" mukana
paul wrote:Toihan ois liian hyvää ollaxeen totta, mahtava meininki ja känö päällä
En halua mitenkään valittaa, mutta jos jätettäisiin nuo ihan suosiolla pois...
Itse asiaan. Voisin kyllä maksaakin tuosta, että elokuva teatterissa näytettäisiin ko. pätkä. Tosin, sillä edellytyksellä ettei pitäydyttäisi pelkässä istumisessa
"No, mutta sepäs kävi näppärästi", sanoo ihminen ja todistaa menestyksensä innoittama että musta on valkoista ja jää auton alle seuraavalla suojatiellä" - Douglas Adams
Itse katsastin Nightwishin dvd-ensi-illan Turun Kinopalatsissa muutama vuosi sitten. Ihan hauska kokemus se oli, vaikkei viunaa tarjoiltukaan. Menisin kiljuen, jos Maideniltä vastaava järjestettäisiin.
Tuossa olisi kyllä hyvää ideaa, toteutus onkin ehkä vähän vaikeampaa. Suomen oloissa, täällä on juuri se vika että missään ei saada mitään aikaan. Vaikka moista tilaisuutta yrittäisi tiedustella jostain.