Täysin samaa mieltä. Oli pikkuisen eri juttu riehua muutaman metrin päässä lavasta permannolla kuin riehua aivan ylhäällä katsomossa.asa wrote:Minun mielestä Torstai oli parempi, ehkä sen takia kun oli eturivissä, kun taas keskiviikkona olin katsomossa, mutta näin minun mielestä.
Kumpi oli parempi?
Moderator: The Killer Krew
-
- Hang-Around
Keskiviikkona katsomo 120 ja torstaina kenttä. Kyllä torstai juuri ja juuri kirii edelle. Kentällä oli niin mahtava meininki, ja ihan hyvät paikatkin irtosi ilman hirveitä tönimisiä. Mainittakoon vielä Eddie, joka torstaina pyöri kentällä heiluttaen pääkoppaansa edestakaisin auki ja kiinni paljastaen tummansinisiä "päänsisuspehmusteita". Hieno näky olkapäästä toiseen olkapäähän ulottuvan tukikeppinsä kanssa.
Keskiviikko oli elämäni paras keikkakokemus, kunnes menin torstain keikalle.
Aallot lähti alkuun nihkeemmin
, mutta voi luoja miten kansa HUUSI. Mökä oli ihan hirvee. Varsinkin Phantom Of The Operaa edeltäny valoshow ja huuto jäi erityisen hyvin mieleen. Koko piippuhylly oli about pystyssä. Tosin keskiviikon kenttäpaikalla ei yleiskuvaa saanut kunnolla, eikä ehkä yleisön möykkäkään niin hyvin kuulunut? Huomio kiinnittyi lähinnä Murrayn loistavaan showliikehdintään.
Aallot lähti alkuun nihkeemmin

-
- Kisälli
Tuosta torstain huudosta sen verran, että minkähän kappaleen jälkeen tuli ns.tyhjää , kukaan ei aloittanut soittoa eikä Bruce sanonut mitään ja yleisö vain huusi ja huusi. Tätä jatkui varmaan minuutti ja Bruce naureskeli siinä lavan edessä sitä meininkiä. Oli kyllä siistiä.
Heheh! Pitt The Elder... Looorrd Palmerstone #DISH#
Phantom Of The Opera. Brucehan sanoi että tarkoitus oli spiikata sillä "heavy metal" jutulla minkä heitti keskiviikkona mutta ei näköjään tarvitserokkariarvid wrote:Tuosta torstain huudosta sen verran, että minkähän kappaleen jälkeen tuli ns.tyhjää , kukaan ei aloittanut soittoa eikä Bruce sanonut mitään ja yleisö vain huusi ja huusi. Tätä jatkui varmaan minuutti ja Bruce naureskeli siinä lavan edessä sitä meininkiä. Oli kyllä siistiä.

-
- Bugstomper
-
- Kisälli
-
- Hang-Around
No siellä ollaan HILJAA!timbe wrote:KUINKA KIRKOSSA OLLAAN?!
Huomasin muuten tuon kyseisen seikan, mutta se ei onneksi fiiliksiä vienyt. Mistäköhän haju tuli?Lane wrote: Ja joku haisi paskalle siinä permannolla ja pahasti!
Keskiviikkona yleisö tosiaan oli kovaäänisempi. Tämän huomasi varsinkin siinä välispiikissä, jossa Bruce kertoi ensi vuoden levystä ja kiertueesta. Yleisö huusi ja metelöi keskiviikkona noin viisi kertaa pidemmän aikaa, kuin torstaina. Toisaalta Bruce kyllä tuntui keskeyttävän sen torstaina.
Torstaina omat fiilikset olivat paremmat sillä pääsin lavan keskelle eturiviin! Ei sillä, että olisin ollut ensimmäisenäkään iltana kaukana, olin nimittäin silloin toisena aidan takana. Kentällä oleminen oli huomattavasti tukalampaa, kun ei ollut toisella kädellä tukevaa otetta aidasta. Torstaina hiukseni saivat olla lähes rauhassa, mutta keskiviikkona joku repi jatkuvasti hiuksiani, mikä ei muuten tunnu mukavalta! Paskiaiset!
Päädyn siis asettamaan torstain keikan paremmaksi puhtaasti omien fiilisten ja kokemusten takia. Molemmat olivat kyllä niin sanoin kuvaamattoman hienoja keikka (samoin kuin Sabbath)! Kyllä nuo 3 päivää tulen muistamaan aina.
PS. Eikö olekin hienoa laulaa keikalla eturivissä Harriksen kanssa naamat vastakkain ja heilulla nyrkkiä ilmassa? Se on mielestäni ehkä maailman hienoin fiilis!
Olitkohan mahdollisesti sama tyyppi, jonka oikealla puolella oleva tyyppi selitti jostai irc-galleriasta ja niistä teineistä, joilla on yhteisöissä jotai musiikki on elämä -juttua?The Clairvoyant wrote:Torstaina omat fiilikset olivat paremmat sillä pääsin lavan keskelle eturiviin! Ei sillä, että olisin ollut ensimmäisenäkään iltana kaukana, olin nimittäin silloin toisena aidan takana. Kentällä oleminen oli huomattavasti tukalampaa, kun ei ollut toisella kädellä tukevaa otetta aidasta. Torstaina hiukseni saivat olla lähes rauhassa, mutta keskiviikkona joku repi jatkuvasti hiuksiani, mikä ei muuten tunnu mukavalta! Paskiaiset!

KYLLÄ!The Clairvoyant wrote:PS. Eikö olekin hienoa laulaa keikalla eturivissä Harriksen kanssa naamat vastakkain ja heilulla nyrkkiä ilmassa? Se on mielestäni ehkä maailman hienoin fiilis!
-03, -03, -05, -05, -06, -06, -06, -06, -06, -07, -07, -08, -08, -09, -09, -10, -10, -10, -10, -10, -10, -11, -11, -11, -11, -11, -11, -11, -11, -11, -11, -12, -12, -12, -12, -12, -12, -12, -12, -12, -12, -12, -12, -13, -13
Kyseessä Lontoon pommit.The Prisoner wrote:ööööö...häh?Lane wrote:Ke mielestäni: eka ilta, ei pommejaSiis ei pyroja vai? Millähän keikalla mä oon ollu koska kumpanakin päivänä, ainakin mun silmillä, näkyi pyroja.
- "What's this?"
- "It's the womb."
- "Wow, they sound good."
- "No, it's the womb, where the babies come from."
- "It's the womb."
- "Wow, they sound good."
- "No, it's the womb, where the babies come from."
-
- Vempare
Bruce Dickinson kirjoittaa:
No, minun mielestä kummatkin oli yhtä hyviä. Iron Maidenin konsertit tulevat aina olemaan hyviä!
Iron Maiden Will Live 4ever!!!
Iron Maiden Will Live 4ever!!!
-
- Hang-Around
En ollut. Kyllä minä siellä joidenkin henkilöiden kanssa juttelin, mutta en ilmeisesti sinun. Minä olin siellä mustassa kiertupaidassa ja farkuissa...Niin ja letti oli pitkä. Lyömättömät tuntomerkit, eikö?trooper wrote:[Olitkohan mahdollisesti sama tyyppi, jonka oikealla puolella oleva tyyppi selitti jostai irc-galleriasta ja niistä teineistä, joilla on yhteisöissä jotai musiikki on elämä -juttua?Siinä tuli sitten Early Daysistakin puhuttua, ja Brucen ja Steven pienistä kähinöistä monitorien suhteen. Niin tuli vaan mieleen, ku olin kanssa samalla kohdalla aitaa vasten.
![]()
Olin se tyyppi, joka otti mastodonin jälkeen pienikokoisen naisen eteensä sekä vatsansuojaksi, että eräänlaiseksi sanomaksi muille, että takaata ei kannata ruveta rynnimään. Silloinhan tämä nuori nainen oli muserunut tainnoksiin. Suunnitelmani toimi täydellisesti. Lasken itse olleeni kuitenkin aivan eturivissä, sillä tämä henkilö oli niin lyhyt, että näin vaivatta hänen ylitseen, ja toinen käteni oli kokoajan tiukassa otteessa turva-aitaan. Keikka sujui täydellisesti. Up the Irons!
Torstai oli karvan verran parempi soundien puolesta ja bändillä oli vähintää yhtä hauskaa kuin keskiviikkonakin. Ehkä odotukset torstaille ei ollut kovin korkealla Lontoon tapahtumien takia mutta bändi kyllä ylitti ne reilusti. Keskiviikkona yleisö oli kyllä oma-alotteisesti hullumpi. Torstaina Bruce hoiti homman mallikkaasti.
-
- Kisälli
Molemmat keikat oli loistavia, mutta torstai oli ehdottomasti parempi. Lieneekö sillä faktalla tekemistä asian kanssa, että olin sillon kentällä, ehkäpä.
Mielestäni paras kokemani keikka tähän mennessä!!

"'What ho', said the thing with three bonces, 'do not meddle with things you do not understand!'" Nicko McBrain
-
- Peräruiske
Hehe, minähän sanoin sille, että ei kannata laittaa sitä automaattista kirjautumista!The_Assassin wrote:Kyllä torstai oli parempi. En tiedä, että johtuiko siitä että torstaina tuli huolellisemmin valmistauduttua keikalle kuin keskiviikkona. Myös soundipuolella minusta parempi keikka. Sika hauskaa oli kikkailla lautalaisten kanssa saunomassa, syömässä ja juomassa. Kesän jatkoja kaikille! Palaamme asiaan taatusti!
P.S. The Assasin, minä oon näköjään sinun nickillä (itse olen Sentinel. Kone ei kysynyt tunnareita lähetysvaiheessa, vaan viesti meni suoraan sisään) liikenteessä, käyppä kirjautumassa ulos tästä hotelli AVA:n koneelta!

Ei olis voinu kirjautuakkaan enää pois kun oltiin jo lähetty.
-
- Wimp
[quote="sirclansman"]
No, lukekaa tarkemmin keikka-arviosta Infernon netistä (voi olla myös Imperiumissa) jahka saan sen jäsenneltyä ja puhtaaksi kirjoitettua.
[/quote]
Eli nyt sitten löytyy keikka-arviot Imperiumita ja Infernon netistä!
No, lukekaa tarkemmin keikka-arviosta Infernon netistä (voi olla myös Imperiumissa) jahka saan sen jäsenneltyä ja puhtaaksi kirjoitettua.

Eli nyt sitten löytyy keikka-arviot Imperiumita ja Infernon netistä!
I know what I want. When the timing is right. Then I´ll take what is mine, cause I am the Clansman!
-
- Bändäri
-
- Bändäri
The_Assassin kuittaa: Katoppa perkele, en jaksa lähteä Helsinkiin asti täältä lapista vain kirjautumaan ulosThe_Assassin wrote:Kyllä torstai oli parempi. En tiedä, että johtuiko siitä että torstaina tuli huolellisemmin valmistauduttua keikalle kuin keskiviikkona. Myös soundipuolella minusta parempi keikka. Sika hauskaa oli kikkailla lautalaisten kanssa saunomassa, syömässä ja juomassa. Kesän jatkoja kaikille! Palaamme asiaan taatusti!
P.S. The Assasin, minä oon näköjään sinun nickillä (itse olen Sentinel. Kone ei kysynyt tunnareita lähetysvaiheessa, vaan viesti meni suoraan sisään) liikenteessä, käyppä kirjautumassa ulos tästä hotelli AVA:n koneelta!

"Brother will kill brother
Spilling blood across the land
Killing for religion
Something I don't understand"
Spilling blood across the land
Killing for religion
Something I don't understand"