Oululaiset hevikaupat jossa myynnissä Maidenin kamaa?

Keskustelua Iron Maidenista ja kaikesta bändiin liittyvästä.

Moderator: The Killer Krew

Edward the 2nd
Hang-Around
Hang-Around

Post by Edward the 2nd »

Aikas suppealta näytti tuo heldoradon tarjonta. Kokeilkaa hellsinkishop.com. Siellä on aika helvetisti maidenkamaa, lähinnä paitoja, mutta myös koruja ja seinälippuja. Ei tosin ole oulussa joten sivuaa vähän itse aiheesta.

PS. Ite poimin just postilaatikosta Killers-, No prayer on the Road-, ja Stranger in a Strange Land-seinäliput. :wink:
Satan has left his killing floor
Satan is coming back for more
reptile
Viimeinen voitelija
Viimeinen voitelija

Post by reptile »

Eilen näkyi olevan Maiden-paitoja myynnissä Heldoradossa. Huppareita, t-paitoja, pitkähihaisia. Itse ostin kaksi t-paitaa. Kannattaa käydä katsomassa. Hihamerkkejä oli myös. Ja isokadun divarissa oli myös hihamerkkejä. Filmifriikissä oli vielä ainakin eilen myynnissä Piece Of Mind-vinyyli.
Try to hold some faith
in the goodness of humanity...

IRON MAIDEN FOREVER!!
dragon94
Hang-Around
Hang-Around

Post by dragon94 »

Stratocaster wrote:Aihetta sivuuttaen: Maiden-hikinauhoja voisi pari ostaa, kun käytän hikinauhoja muutenkin. Onko mitään nettikauppaa missä olis mahdollisesti useampia? En tiedä onko Stuntmanissa mutta postimaksun takia en sieltä tilaa vaikka oliskin.
Olin Hellsinkishopissa ja myyjä sanoi, ettei niitä hikinauhoja myydä kaupoissa(niitä ei kuulemma ole tukuissa), keikoilta saa tai sitten ainakin minä sain siltä No More Lies souvenir EP:ltä.
GODOFTHUNDER
Hiippari
Hiippari

Post by GODOFTHUNDER »

Onkos kenelläkään oululaisella tietoa, mikä mahtaa olla Helldoradon Maiden-paita tilanne tällä hetkellä?? Ajattelin nimittäin parit paidat käydä huomenissa hakemasssa!
Maiden todistettu:
06.07.05 Hellsinki 14.11.06 Hellsinki
15.11.06 Hellsinki 20.06.07 Rooma
01.07.08 Pariisi 02.07.08 Pariisi
18.07.08 Hellsinki 19.07.08 Tampere
-Moonchild-
Kisälli
Kisälli

Post by -Moonchild- »

^ Ikkunassa on Crossed Guns-paita näytillä, ja muistaakseni Number of the Beast-kauluspaitakin löytyy.
Post Reply